abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28776566

Vorige delen:
[PC] Battlefield 2
[PC] Battlefield 2 -Deel 2-
[PC] Battlefield 2 -deel3-
[PC] Battlefield 2 -deel 4-
[PC] Battlefield 2 - part 5
[PC] Battlefield 2 - part 6
[PC] Battlefield 2 - deel 7
[PC] Battlefield 2 - deel 8

Systeem eisen:
Onderstaande systeemeisen zijn van de spaanse EA site gehaalt. De videokaarten die erbij staan zijn officieel ondersteunt.

Er kan niet worden gespeelt met de Geforce 4 series!

- OS: Windows XP (incompatible met Windows 2000 en/of ME!)
- CPU: Pentium IV 1,7 GHz. Aanbevolen: Pentium IV 2-2.5 GHz of vergelijkbare Athlon XP
- Geheugen: 512 MB RAM. Aanbevolen: 1 GB RAM
- DVD: 16x (er zal dacht ik ook een cd-rom versie komen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen).
- Videokaart geheugen: 128 MB.
Videokaarten die minimaal 1.4 shaders ondersteunen:
ATI

Radeon 8500 series
Radeon 8800 series
Radeon 9000 series
Radeon 9100 series
Radeon 9200 series
Radeon 9500 series
Radeon 9600 series
Radeon 9700 series
Radeon 9800 series
Radeon x300 series
Radeon x600 series
Radeon x700 series
Radeon x800 series
Radeon x850 series

NVIDIA

Geforce FX 5200 series
Geforce FX 5300 series
Geforce FX 5500 series
Geforce FX 5600 series
Geforce FX 5700 series
Geforce FX 5800 series
Geforce FX 5900 series
Geforce 6200 series
Geforce 6600 series
Geforce 6800 series

Screens:

Meer screens zijn hier te vinden:
1
2
3
4
5
6

Demo downloaden?

http://www.mininova.org/g(...)_Demo_GC.zip.torrent
http://basic.gamespot.com(...)efield_2_Demo_GC.zip
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.html
http://files.filefront.co(...)6589;;/fileinfo.html
http://www.fragland.be/downloads.php?id=14745
http://www.exploiter.us/Battlefield_2_Demo_GC.zip

Wat doet de patch en waar kan ik de patch downloaden?

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=26540&mode=thread&order=0
http://www.3dgamers.com/games/battlefield2/downloads/

Problemen met het installeren van de patch?

Misschien helpt dit

Leuk spel maar de SP zuigt, doet Fok! ook aan MP ?

Goed dat je dat vraagt. Op dit moment spelen 20 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Killerguy, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx.

Leuk die namen maar doen we er ook nog wat mee ?

Ja zeker. Op dit moment zijn we druk bezig om een Battlefield 2 Clan op te zetten. Het zal een vrij los geheel worden, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we wel ons best doen om zo af en toe een clan war te organiseren. Er wordt ook druk gewerkt aan een website. Op dit moment draait de website al op dit adres. De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties altijd welkom !

Wie roelt nou eigenlijk over het hele Fok! Battlefield 2 topic ?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van het aantal lintjes en medailles je verkregen hebt.

De op?

Die kan je hier vinden.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28776603
Pffft *proest
quote:
Wie roelt nou eigenlijk over het hele Fok! Battlefield 2 topic ?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van het aantal lintjes en medailles je verkregen hebt.
Komop, moest dat echt in de OP . Te veel eer, té veel eer.

Edit - Oh ja als er behoefte aan is wil ik wel werken aan een FOK!guide ofzo waarin staat hoe je bepaalde medailles kunt winnen en welke manier het makkelijkst is enzo.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28776741
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:41 schreef Steeven het volgende:
Pffft *proest
Komop, moest dat echt in de OP . Te veel eer, té veel eer.
Ik hoop met je mee dat iemand je er af gaat schoppen maar op dit moment heb je de meeste medailles etc etc dat komt natuurlijk deels omdat je het spel al veel eerder in huis had maar goed ik ga niet alle variabelen in de ranglijst meenemen
quote:
Edit - Oh ja als er behoefte aan is wil ik wel werken aan een FOK!guide ofzo waarin staat hoe je bepaalde medailles kunt winnen en welke manier het makkelijkst is enzo.
Ik ben ook al bezig om zoveel mogelijk informatie op de website te krijgen, zit alleen op antwoord te wachten op m'n Qtree menu, daarna kan het grootste deel online en het zou wel gaaf zijn als je dan een guide kan maken met hoe je alles kan halen. Dan kan ik dat er ook in gooien
pi_28776803
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee dat iemand je er af gaat schoppen maar op dit moment heb je de meeste medailles etc etc dat komt natuurlijk deels omdat je het spel al veel eerder in huis had maar goed ik ga niet alle variabelen in de ranglijst meenemen
[..]

Ik ben ook al bezig om zoveel mogelijk informatie op de website te krijgen, zit alleen op antwoord te wachten op m'n Qtree menu, daarna kan het grootste deel online en het zou wel gaaf zijn als je dan een guide kan maken met hoe je alles kan halen. Dan kan ik dat er ook in gooien
Dat klopt ja, ik had idd een week voorsprong . En die guide wil ik NU ook wel schrijven en naar je opsturen. Missende informatie kunnen we dan altijd wel updaten .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28776851
Eerst volgende wat ik ga doen is dan ook meer ram geheugen kopen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_28776992
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Steeven het volgende:
Dat klopt ja, ik had idd een week voorsprong . En die guide wil ik NU ook wel schrijven en naar je opsturen. Missende informatie kunnen we dan altijd wel updaten .
Kan ook maar verwacht m pas over enkele dagen online te kunnen gooien dus no rush Zoals ik al zei heb ik eerst nog antwoord nodig (en e107.nl forum is traaaag) en ik heb morgen niet ontzettend veel tijd maar goed het kan nooit kwaad om t alvast klaar te hebben
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef SHERMAN het volgende:
Eerst volgende wat ik ga doen is dan ook meer ram geheugen kopen.
Ik twijfel ook. Heb eigenlijk geen geld maar meer geheugen en een beter mobo zijn eigenlijk wel dingen die weer eens moeten gebeuren..
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:59:13 #7
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28777001
Ik ben nog niet echt bezig met die lintjes halen. Soms krijg ik ze toevallig maar ben er niet doelgericht mee bezig. Had de laatste tijd ook erg weinig tijd om te gamen, maar nu heb ik zat tijd dus ik ga kijken wat ik er aan kan doen
pi_28777048
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:59 schreef Blinker het volgende:
Ik ben nog niet echt bezig met die lintjes halen. Soms krijg ik ze toevallig maar ben er niet doelgericht mee bezig. Had de laatste tijd ook erg weinig tijd om te gamen, maar nu heb ik zat tijd dus ik ga kijken wat ik er aan kan doen
Dat is idd het grote nadeel van deze ranglijst maar ach ik heb niet zo zin om straks van een man of 15/20 stats-pages door te kijken en ratio's uit te rekenen en vergelijken
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:03:37 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_28777127
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is het probleem met je menu dan??
pi_28777214
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef ursel het volgende:
Wat is het probleem met je menu dan??
http://www.rijkvanwel.nl/news.php
Fun -> Games

Ik wil meerder submenus hebben Ik heb nu op de website 'Game Information' en dan Submenu 'Weapons' maar daarachter moet nog een Submenu 'USA' & 'MEC' & 'China' maar ik krijg t niet voor elkaar.

Het gaat om de Q-tree plugin van e107
pi_28778141
Vraagje:

stél ik wil in de FOK! clan en stél jullie laten me toe.. dan moet je wel zeker een nieuwe account maken met [FOK] voor je nick ofzo.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:50:55 #12
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28778696
Hoaah !!!!!!!!!
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_28781768
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje:

stél ik wil in de FOK! clan en stél jullie laten me toe.. dan moet je wel zeker een nieuwe account maken met [FOK] voor je nick ofzo.
*Kijkt naar de huidige UserNames:
quote:
Op dit moment spelen 20 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Killerguy, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx.
Ik zou er dus maar niet vanuit gaan Alles zolang we maar lol hebben zeg maar
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:52:05 #14
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28782472
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:31 schreef UnleashMitch het volgende:

[quote]Op dit moment spelen 20 mensen van Fok! Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Zelfs ik sta er tussen haha.

Maar idd lang leve de lol, gewoon lekker spelen. Als die tags voor namen vind ik altijd onzin. Dan heb je meteen een merk aan je naam. Van dat team is goed daar wil ik niet tegen spelen of die zijn zo slecht laat maar zitten.
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:57:56 #15
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28782669
Ik geloof dat er later nog een patch komt met de mogelijkheid om een tag achter je naam te zetten.
Ik kan het fout hebben maar goed
pi_28786853
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:52 schreef jacco het volgende:

[..]

Zelfs ik sta er tussen haha.

Maar idd lang leve de lol, gewoon lekker spelen. Als die tags voor namen vind ik altijd onzin. Dan heb je meteen een merk aan je naam. Van dat team is goed daar wil ik niet tegen spelen of die zijn zo slecht laat maar zitten.
zet mij er ook maar tussen vind het ookwel leuk om afentoe te knallen sickert.nl is the name
Narf!
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:26:36 #17
63192 ursel
pi_28787475
Had ik je niet voor gesteld om Postnuke te gaan gebruiken..
Maar of ik ben scheel, maar kan je topic even niet zo snel vinden op e107.nl

Ken E107 verder niet. Ook nooit geinstalled. Maar als het een plug in is zou ik even wat links moeten hebben. Misschien dat ik er wel even doorheen kan lopen.

Heb overigens nog wel op het forum gekeken. Wordt amper gepost op dat forum man..
pi_28787518
Die AT-unlock wapen is zo gek nog niet. Best wel strak dingetje, zeker als je opeens een tegenstander op 5 meter heb en je schiet je schotgun met 12 kogels automatisch af
op de stakker. Verder bak ik er nog niet veel van, ook niet na 22 uur anti-tank!!
Hell To The Liars
pi_28787572
Hell To The Liars
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:39:44 #20
63192 ursel
pi_28787784
Stuur me anders even een emailtje met account en admin rechten.
Heb je post gelezen op e107.org en geloof dat het wel wat weg heeft van active menu van postnuke. Dan moet het denk ik wel lukken ook.
pi_28792158
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:59 schreef Sickert het volgende:
zet mij er ook maar tussen vind het ookwel leuk om afentoe te knallen sickert.nl is the name
Done, niet in de huidige OP maar in de volgende sta je erbij. Kijk maar in het tekst bestandje van de OP wat gegeven staat.
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:26 schreef ursel het volgende:
Had ik je niet voor gesteld om Postnuke te gaan gebruiken..
Maar of ik ben scheel, maar kan je topic even niet zo snel vinden op e107.nl
Zeker en ik heb het ook even geprobeerd maar wat me het meeste tegenstond was dat de laatste release van Postnuke alweer uit eind 2004 komt. Kreeg niet echt het idee dat het nog een actief gebruikt CMS was Daarnaast had ik ook wel eens goed dingen gehoord over e107. Als ik PHPNuke draaiende had gekregen (2 versies op 1 FTP werkte niet echt lekker) had ik dat gedaan maar goed

http://www.e107.nl/forum_viewtopic.php?15.13295
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef ursel het volgende:
Stuur me anders even een emailtje met account en admin rechten.
Heb je post gelezen op e107.org en geloof dat het wel wat weg heeft van active menu van postnuke. Dan moet het denk ik wel lukken ook.
Komt eraan. Check even of ik hiervoor een nieuwe Admin account kan creeeren
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:22:12 #22
63192 ursel
pi_28793062
lol.. ze hebben al 8 fora voor niet geregistreerden, hebben ze dan ook nog een support forum hidden gemaakt voor geregistreerden.

Maar gaat er even naar kijken.

Wat betreft Postnuke niet actief, De support is vele malen beter als E107 iig..
Er staat een nieuwe release op de planning. 0.760 is bijna klaar. RC4 is tijd geleden al vrij gegeven en ze stonden op het punt de final uit te zetten toen ze toch nog een veiligheids lek gevonden hadden.. De reden dat het niet zo snel gaat met nieuwere versies is dat ze bezig zijn hem fully PNapi compliant te maken. Ofwel, een giga groot gedeelte van de core wordt op de schop genomen. Mja.. dat neemt tijd in beslag.

Maar ik gaat er even naar kijken. Kom er spoedig op terug.
pi_28793249
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:22 schreef ursel het volgende:
lol.. ze hebben al 8 fora voor niet geregistreerden, hebben ze dan ook nog een support forum hidden gemaakt voor geregistreerden.

Maar gaat er even naar kijken.

Wat betreft Postnuke niet actief, De support is vele malen beter als E107 iig..
De support op e107 is idd ernstig traag, alhoewel ik over het CMS zelf goed te spreken ben. Veel sneller dan PHPNuke. Ik ga iig nog even opzoek naar een andere mogelijkheid voor multiple level menus want ik heb ze eigenlijk wel echt nodig
quote:
Er staat een nieuwe release op de planning. 0.760 is bijna klaar. RC4 is tijd geleden al vrij gegeven en ze stonden op het punt de final uit te zetten toen ze toch nog een veiligheids lek gevonden hadden.. De reden dat het niet zo snel gaat met nieuwere versies is dat ze bezig zijn hem fully PNapi compliant te maken. Ofwel, een giga groot gedeelte van de core wordt op de schop genomen. Mja.. dat neemt tijd in beslag.
Wat PNapi is weet ik niet maar t klinkt wel spannend

Nou nog even bidden dat ik vandaag eindelijk Battlefield binnen krijg
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:42:49 #24
63192 ursel
pi_28793545
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat PNapi is weet ik niet maar t klinkt wel spannend
U vraagt wij draaien:
http://bjorsq.net/pnHelp/mdg.notes.index.html

Overigens, moet zeggen dat het admin gedeelte van E107 er wel geinig uit ziet. Is zeker een CMS om te overwegen/een keer te bekijken. Alleen de forums/support..
pi_28793838
yes! na het kutten van settings heb ik een goed balans gevonden voor grafisch mooi en goed speelbaar.... ik heb mijn dank voor tweakguides.com, ik raad iedereen ook aan om een kijkje te nemen in de guide. er staat namelijk wat handige tips in
quote:
View Distance Scale: This slider determines the amount of visible detail your character can see in the distance. The screenshot comparison below shows the differences at 50% (the minimum), 75% and 100% (the maximum) View Distance settings. Note the crane in the distance becomes invisible at 75% view distance. While reducing the view distance improves performance due to less scenery being rendered, it is strongly recommended that you do not reduce your view distance below 100%. A reduced view distance can place you at a disadvantage in the game against other players who use 100% view distance, making it harder for you to spot distant players and vehicles. Keep this setting at its maximum and reduce other settings first to improve your performance if you can..
http://www.tweakguides.com/
direct link: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
"I don't know quotes" -Quoteless
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:57:00 #26
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_28793981
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef Hbjr het volgende:
yes! na het kutten van settings heb ik een goed balans gevonden voor grafisch mooi en goed speelbaar.... ik heb mijn dank voor tweakguides.com, ik raad iedereen ook aan om een kijkje te nemen in de guide. er staat namelijk wat handige tips in
[..]

http://www.tweakguides.com/
direct link: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
die heb ik ook gebruikt ja! erg goede site!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:07:00 #27
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28796206
Humz,

Ik kreeg in beeld dat ik awarded was voor Private First class.
Ik heb nu globaal gezien 551 punten, maar dit zie ik niet terug in mijn BFHQ (mijn rank dan he).
Daarnaast kan ik ook nog geen wapen unlocken. Weet iemand hoe ik dat misschien moet doen?
Moet ik zelf wat aanklikken om te upgraden ofzo, of wordt dat daar gewoon een mogelijkheid?

/ViPeRII
-- ViPeRII --
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:20:40 #28
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28796587
Spel is gewoon geen reet aan met die kloten teamates.

Walgelijk domme mensen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_28797036
Zoals een 'wijs' man ooit zei: Het is binneeeeen, binnen in m'n huis, binnen met de post ja binnen...

Straks eerst even een geschil met onze badkamer leverancier afhandelen en dan Battlefield spelen Eindelijk zoals een 'wijs' eend ooit zei: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk
pi_28801885
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:07 schreef ViPeRII het volgende:
Humz,

Ik kreeg in beeld dat ik awarded was voor Private First class.
Ik heb nu globaal gezien 551 punten, maar dit zie ik niet terug in mijn BFHQ (mijn rank dan he).
Daarnaast kan ik ook nog geen wapen unlocken. Weet iemand hoe ik dat misschien moet doen?
Moet ik zelf wat aanklikken om te upgraden ofzo, of wordt dat daar gewoon een mogelijkheid?

/ViPeRII
Je kunt pas een wapen unlocken wanneer je voor de 2e keer promoveerd (Lance Corporal) en dan kun je je nieuwe gun unlocken
pi_28802250
Pfff, gisteren ook weer zo'n sukkel. In vlieg in een heli en de vijand vloog er ook in eentje rond. En het enige wat die sukkel kon was massaal op me invliegen zodat we beide stierven. Niks geen raketten of wat dan ook, nee, constant sneue kamikazeacties. En daar krijgt hij nog een kill voor ook .
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:58:51 #32
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28802355
jazza...

dat is raar.. had ergens anders gelezen dat dat was wanneer je 500 punten had gehaald?
Nah.. jammer hoor.. heeft hier iemand niet een lijstje met wanneer je wat krijgt?
Waar halen jullie die info vandaan, aangezien ze niet in het boekje staan die ik er bij geleverd kreeg...

Alvast bednakt!

ViPeRII
-- ViPeRII --
pi_28802601
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef ViPeRII het volgende:
jazza...

dat is raar.. had ergens anders gelezen dat dat was wanneer je 500 punten had gehaald?
Nah.. jammer hoor.. heeft hier iemand niet een lijstje met wanneer je wat krijgt?
Waar halen jullie die info vandaan, aangezien ze niet in het boekje staan die ik er bij geleverd kreeg...

Alvast bednakt!

ViPeRII
Kijk even hier:

http://www.twiztedgaming.com/forum/announcement.php?f=64&announcementid=5
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:16:30 #34
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28802858
Steeven,

Dank voor de link, die is erg handig... Maar daar staat nog niks over het unlocken
-- ViPeRII --
pi_28803418
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:16 schreef ViPeRII het volgende:
Steeven,

Dank voor de link, die is erg handig... Maar daar staat nog niks over het unlocken
Naja, de statsservers doen een beetje raar deze week. Soms kan het 1-2 dagen duren voor je stats zijn ge-update. Ik geloof dat je 1000-1500 punten moest hebben voor je eerste unlock. Je tweede unlock is vervolgens bij 10.000 punten. Ik kan je aanraden het wapen van de Spec Ops te unlocken, die is erg, erg goed. Tenzij je daar amper mee speelt natuurlijk .
pi_28804052
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:16 schreef ViPeRII het volgende:
Steeven,

check

0 Private- No Unlocks
500 PFC- No
1000 Lance Corporal- 1st unlock
10500 Corporal- 2nd Unlock
25000 Sergeant- 3rd Unlock
50000 Staff Sergeant- 4th Unlock
75000 Gunnery Sergeant- 5th Unlock
150000 Master Sergeant- 6th Unlock
250000 First Sergeant- No Unlocks
2500000 Master Gunnery Sergeant- Last Unlock
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:59:42 #37
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28804295
Thx jazza
-- ViPeRII --
pi_28804623

Ik had van de week een tweede Purple Heart gewonnen, maar die is nu nog steeds niet in mijn lijstje. Een Basic Air Defense badge die ik tijdens dezelfde gaming sessie gewonnen had staat er wel in. Ik wil mijn Purple Heart!!!!

Ik kreeg hem overigens volgens mij omdat ik veel kills had gehaald, maar ook veel deaths. Mijn kill/death ratio is altijd nogal slecht, maar ik haal vaak wel veel kills (ik ga VAAK dood dus... ).

Ik heb ADSL 512/256, en het schokt bij mij nog wel regelmatig. Vaak begint het juist te schokken wanneer er actie is. Staat er ineens een tegenstander voor me, beginnen we beide te schieten, begint het bij mij te schokken alsof ik een 16MB videokaartje heb. Hopen dat Demon binnenkort de snelheid eens omhoog doet .
pi_28804764
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:09 schreef RetepV het volgende:

Ik had van de week een tweede Purple Heart gewonnen, maar die is nu nog steeds niet in mijn lijstje. Een Basic Air Defense badge die ik tijdens dezelfde gaming sessie gewonnen had staat er wel in. Ik wil mijn Purple Heart!!!!

Ik kreeg hem overigens volgens mij omdat ik veel kills had gehaald, maar ook veel deaths. Mijn kill/death ratio is altijd nogal slecht, maar ik haal vaak wel veel kills (ik ga VAAK dood dus... ).

Ik heb ADSL 512/256, en het schokt bij mij nog wel regelmatig. Vaak begint het juist te schokken wanneer er actie is. Staat er ineens een tegenstander voor me, beginnen we beide te schieten, begint het bij mij te schokken alsof ik een 16MB videokaartje heb. Hopen dat Demon binnenkort de snelheid eens omhoog doet .
Ik heb alleen last van schokken zodra ik snel op TAB druk en de score wil bekijken. Dan lijkt het spel soms 1-2 seconden te hangen, en kan betekenen dat ik net neerstort .
Wel grappig overigens, jezelf droppen bij de vijandelijke basis als Spec Ops, snel C4 plakken op een straaljager, en wachten...Net als ze de lucht in gaan BOEM, en daarna proberen ze het stug weer, tot je C4 op is .
pi_28805004
Wie doet er vanavond mee ? Ik ben er eindelijk.
pi_28805313
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:13 schreef Steeven het volgende:

[..]
Wel grappig overigens, jezelf droppen bij de vijandelijke basis als Spec Ops, snel C4 plakken op een straaljager, en wachten...Net als ze de lucht in gaan BOEM, en daarna proberen ze het stug weer, tot je C4 op is .
dan moet je met iemand van de support class daar heen gaan en van hem ammo blijven krijgen, en zo elk voertuig opblazen!
pi_28807938
Ik ga vanavond spelen

Nick: Dries-NL

Xfire: dries1
pi_28808101
hmm hebben jullie t ook weleens dat je iemand van t andere team neerschiet en vervolgens bestraft wordt met teamkill :| (en dan vervolgens meteen van de server gebonjourd worden) ?
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:26:05 #44
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28808153
Als we nu allemaal een Xfire account nemen is het veel handig. Ik meld me nu ook aan.

Xfire account: bmh (kleine letters)
pi_28808445
Xfire on the download

Doen we ook praten tegen elkaar online of ben ik een van de weinigen met headset ?

Net m'n eerste ribbon gehaald, de Airborn uiteraard. Helicopte naar 550m gebracht en toen er uit gesprongen
pi_28808476
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:23 schreef domolanglekker het volgende:
hmm hebben jullie t ook weleens dat je iemand van t andere team neerschiet en vervolgens bestraft wordt met teamkill :| (en dan vervolgens meteen van de server gebonjourd worden) ?
er zit een bug in het spel, dat heel soms je medespeler een rode naam boven zijn naam heeft.
ik had het laatst, voor de patch, met een jongen die heette zondra ofzo. en ik schiet een heel magazijn leeg en nadat de enige kogel zijn teen raakte kwamen we erachter dat we teamgenoten
waren, oa. door de blauwe stip die hij was en in de lijst was het te zien. Toen ben ik van team
geswitcht.
Hell To The Liars
pi_28808494
Xifre username: fjd
Game name: FJD

Ga de rest even toevoegen nu
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:45:11 #48
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28808497
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Xfire on the download

Doen we ook praten tegen elkaar online of ben ik een van de weinigen met headset ?

Net m'n eerste ribbon gehaald, de Airborn uiteraard. Helicopte naar 550m gebracht en toen er uit gesprongen
mijn headset is onderweg
xfire is : kievit1983
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_28808800
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Xfire on the download

Hehe, toen ik dat deed begonnen al de gastjes die meegingen in me heli te vragen wtf ik deed enzo, ik legde het ribbon verhaal uit en hoe je em moet halen. Toen hadden hun hem dus ook binnen
pi_28809450
Net nog even een ronde gedaan. Eerste rond vrij eenvoudig gewonnen. Daarna keken we continue tegen een achterstand aan. Vanaf 300-300 lagen we continue een punt of 20 achter, toen kwamen we steeds dichterbij en bij de 26 punten hadden we opeens 6 v/d 8 flags in handen en was het gespeeld

Ik wil wel teamen vanavond Non-ranked ? Op ranked zijn de gemiddelde spelers te goed
pi_28809466
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

er zit een bug in het spel, dat heel soms je medespeler een rode naam boven zijn naam heeft.
ik had het laatst, voor de patch, met een jongen die heette zondra ofzo. en ik schiet een heel magazijn leeg en nadat de enige kogel zijn teen raakte kwamen we erachter dat we teamgenoten
waren, oa. door de blauwe stip die hij was en in de lijst was het te zien. Toen ben ik van team
geswitcht.
Heb ik ook al eens gehad, toen had ik die vent ook 5 keer afgeslacht, steeds zag ik die rode letters, dus knallen maar
pi_28809510
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Op ranked zijn de gemiddelde spelers te goed
Valt wel mee naar mijn inziens. Ik ben er vanavond ws. niet, misschien. Ben moe .
pi_28809592
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:31 schreef Steeven het volgende:
Valt wel mee naar mijn inziens. Ik ben er vanavond ws. niet, misschien. Ben moe .
Jij hebt al dik een week kunnen oefenen. M'n kill:death ratio is gelukkig nog wel boven 1 maar goed het is wel lastig nog. Moet er weer een beetje inkomen

Eerst maar eens m'n stats op een rijtje krijgen.
pi_28809625
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:35 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Jij hebt al dik een week kunnen oefenen. M'n kill:death ratio is gelukkig nog wel boven 1 maar goed het is wel lastig nog. Moet er weer een beetje inkomen

Eerst maar eens m'n stats op een rijtje krijgen.
Ah poe dat extra weekje . In totaal is het maar iets van 2 dagen speeltijd, aldus mn profiel. Gasten bovenaan hebben er meer dan een week opzitten.
pi_28809689
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:37 schreef Steeven het volgende:
Ah poe dat extra weekje . In totaal is het maar iets van 2 dagen speeltijd, aldus mn profiel. Gasten bovenaan hebben er meer dan een week opzitten.
Give me a break man

maar goed, t lukt me niet echt om via Battlefield 2 Tracker m'n stats goed te krijgen. In geschreven, geactiveert en dan moet ik iets vaags doen met de code maar dat lukt niet echt.
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:49:09 #56
63192 ursel
pi_28809856
Mail al gelezen UnleashMitch??
pi_28809912
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:49 schreef ursel het volgende:
Mail al gelezen UnleashMitch??
Ow sorry, ja gelezen, ga nu even antwoorden Was vanmiddag veels te druk met andere dingen waaronder m'n nieuwe spelletje

-edit-
Ow wacht, de sql database ligt plat nu. No worry, kan niet aan jou liggen aangezien m'n andere website op dezelfde server ook plat ligt en die gebruikt een andere database

If I recall correctly moet je zijn onder het kopje 'links'. Dat klinkt inderdaad vreemd maar het klopt Dan kan je aan de rechterkant nieuwe submenus genereren.
  Lieve Belg donderdag 14 juli 2005 @ 20:08:00 #58
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_28810329
Ik heb de (legale) Battlefield 2 hier naast mij liggen, maar in geen van beide drives op me desktop wordt die herkent. Op men laptop echter. Als ik men cd laat inruilen, denk ik hetzelfde voor te hebben met de nieuwe cd. Iemand oplossing?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:21:23 #59
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28810588
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:08 schreef Jump het volgende:
Ik heb de (legale) Battlefield 2 hier naast mij liggen, maar in geen van beide drives op me desktop wordt die herkent. Op men laptop echter. Als ik men cd laat inruilen, denk ik hetzelfde voor te hebben met de nieuwe cd. Iemand oplossing?
een nieuwe gvd speler/brander kopen???
bij mij doet ie het op een benq en een NEC perfect
Cause all I ever do
  Lieve Belg donderdag 14 juli 2005 @ 20:30:48 #60
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_28810796
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:21 schreef kievit19 het volgende:

[..]

een nieuwe gvd speler/brander kopen???
bij mij doet ie het op een benq en een NEC perfect
Ik ga voor een enkel spel geen nieuwe drives gaan kopen hoor

Ondertussen doet ie het opeens wel perfect
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:31:56 #61
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28810824
je moet voortaan eerst dreigen tegen je drives dat je hem eruit gaat gooien en nieuwe kopen,

dan leren ze het wel opeens
Cause all I ever do
pi_28812444
ik heb eindelijk de tijd (eventjes) om die game te gaan spelen, kan ik maar geen account creëren. als ik al een nietbestaande nickname heb, dan loopt ie gewoon eeuwig de nieuwe account aan te melden
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:40:33 #63
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28812649
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:33 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb eindelijk de tijd (eventjes) om die game te gaan spelen, kan ik maar geen account creëren. als ik al een nietbestaande nickname heb, dan loopt ie gewoon eeuwig de nieuwe account aan te melden
Lang leve EA
pi_28813071
Vanmiddag geinstalleerd en even een half uur online gespeelld, nu kan hij geen account server bereiken. Blijft 10 minuten lang proberen aan te loggen
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_28814079
als het goed is krijg ik morgen Battlefield 2 binnen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:26:28 #66
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28814136
Heb het spel (nog) niet: Is de serverwindow nog steeds bout?
The Internets, I needs it..
pi_28814886
nee die ok
Hell To The Liars
pi_28816491
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:50 schreef Droopie het volgende:
nee die ok
Zonder patch vind ik m af en toe nog best zuigen
pi_28816721
daarom heb ik ook de patch
Hell To The Liars
pi_28823257
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:44 schreef Droopie het volgende:
Ik heb helaas te weinig geheugen om dat steeds en beetje weg te laten lopen vrees ik
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:14:29 #71
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28823278
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:44 schreef Droopie het volgende:
me 2
pi_28824927
Ik heb dus de gun voor assault geunlocked, terwijl ik steeds spec-ops speel. Ik deed dat omdat die gewone assault gun rot was en ik er dus nooit mee speelde. Well, die unlockte assault gun zou super nauwkeurig moeten zijn. Maar lange afstand of korte afstand: het maakt allemaal niet uit. Ik moet nog steeds een half magazijn leegschieten om iemand te vellen. Dan schiet ik netjes in bursts, zie ik de kogels nog steeds links en rechts inslaan. Waarin zit hem nou de nauwkeurigheid van dat ding?

Iemand tips waardoor ik assault wat beter kan doen? Als ik als Spec Ops ga, dan haal ik nog meer punten als ik in Rambo-mode speel dan wanneer ik als Assault ga. Dat klopt toch niet?
pi_28825012
Ik heb nog niet online gespeeld, kan ik niet.
Dus ik heb alleen ervaring met de offline gameplay. En wat ik daar altijd doe is switchen tussen de vuurmodes. (druk op 3) En dan kies ik single shot voor lange afstand en burst/full auto voor close combat. Werkt perfect.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:11:14 #74
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28826563
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:14 schreef RetepV het volgende:
Ik heb dus de gun voor assault geunlocked, terwijl ik steeds spec-ops speel. Ik deed dat omdat die gewone assault gun rot was en ik er dus nooit mee speelde. Well, die unlockte assault gun zou super nauwkeurig moeten zijn. Maar lange afstand of korte afstand: het maakt allemaal niet uit. Ik moet nog steeds een half magazijn leegschieten om iemand te vellen. Dan schiet ik netjes in bursts, zie ik de kogels nog steeds links en rechts inslaan. Waarin zit hem nou de nauwkeurigheid van dat ding?

Iemand tips waardoor ik assault wat beter kan doen? Als ik als Spec Ops ga, dan haal ik nog meer punten als ik in Rambo-mode speel dan wanneer ik als Assault ga. Dat klopt toch niet?
Ik vind de G3 ook niet zo heel nauwkeurig, maar als de kogels inslaan komen ze wel keihard aan.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:19:01 #75
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28826777
Is er echt niet een server waar men leuk samen kan spelen?? En hoe zit t nu precies met de Fok!-server?
Before all else, be armed.
pi_28827210
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik vind de G3 ook niet zo heel nauwkeurig, maar als de kogels inslaan komen ze wel keihard aan.
Heeft dan ook een stuk zwaarder kaliber.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:55:47 #77
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_28827838
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb nog niet online gespeeld, kan ik niet.
Dus ik heb alleen ervaring met de offline gameplay. En wat ik daar altijd doe is switchen tussen de vuurmodes. (druk op 3) En dan kies ik single shot voor lange afstand en burst/full auto voor close combat. Werkt perfect.
Firemodes
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_28827880
Zijn er mensen die ook de unlocked wapen gebruiken van de Anti-Tank.
Hell To The Liars
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:53:09 #79
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28831341
Ik ga ranked spelen.. Mijn Xfire naam: bmh
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:18:06 #80
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_28832159
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:14 schreef RetepV het volgende:

Vreemd ik vond hem wel redelijk nauwkeurig. Niet voor lange afstanden ofzo maar voor short/mid-range raak je ze wel en dan gaan ze echt snel neer. Een magazijn leeg is niet zo verwonderlijk, er zitten maar 20 in bij de G3 en die schiet ie supersnel leeg. Das het enige grote nadeel ervan, als er geen support class of supply drop om je heen is ben je snel door je ammo.
Die van de spec-ops is niet veel beter dan die van usmc of mec alleen die gewone van china zuigt dus daarvoor is ie wel handig. Die van de medic komt niet hard genoeg aan. En de sniper rifle die je kan unlocken is wel heel sterk maar iets minder accuraat over lange afstanden, als je bv. op een crane gaat liggen raak je ze soms niet recht in hun hoofd zoals je dat wel doet met de gewone van usmc maar mis je ze. En om nou een shotgun te unlocken... Al is die Jackhammer wel grappig: een full-auto shotgun.
Eigenlijk zijn ze allemaal niet zo heel bijzonder.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_28832477
We kunnen voor vanavond wel afspreken, als de servers e.d. het een beetje houden. Wel jammer dat door die overbelasting en foute patches we niet meer samen hebben kunnen spelen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:26:55 #82
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_28832499
quote:
He dat is wel handig! Kan die niet in de OP worden verwerkt?
pi_28832872
@Ursel.

Gisteravond heeft er een bruteforce attack plaats gevonden op de servers van m'n host met als gevolg dat er databases verwijderd zijn inclusief die van mij dus Ik had nog geen backups gemaakt, gelukkig stond er ook nog niet zoveel in de database.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:02:35 #84
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_28835829
Gevonden op het internet:

Nu moet ik ook niet zeggen dat ik op een verkapte counterstrike expansion zit te wachten
pi_28835923
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Gevonden op het internet:
[afbeelding]
Nu moet ik ook niet zeggen dat ik op een verkapte counterstrike expansion zit te wachten
Doet me denken aan de expansie voor Rome: Total War. Precies hetzelfde, de game is nog niet gefixed en de expansie is in de maak, en mensen op forums hebben dit soort plaatjes in hun sig. ed. Met het verschil dat er voor Rome iig geen patch meer uitkomt, EA zal nog wel werken aan patches.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:11:10 #86
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28836053
Speelt er nog iemand de demo op een server waar er goed samengespeeld wordt?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:16:38 #87
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28836181
Hier iig de screens van de expansie

vrijdag 15 juli 2005 @ 17:19:02 #88
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_28836240
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:05 schreef Steeven het volgende:

[..]

Doet me denken aan de expansie voor Rome: Total War. Precies hetzelfde, de game is nog niet gefixed en de expansie is in de maak, en mensen op forums hebben dit soort plaatjes in hun sig. ed. Met het verschil dat er voor Rome iig geen patch meer uitkomt, EA zal nog wel werken aan patches.
Dat mag ik hopen ja
quote:
Rainbow six
pi_28836637
Oke mensen, vanavond weer met z'n allen spelen? Zo rond een uur of 20:30-20:45? Ik post wel een server . Vagere_Hein doet ook mee.
pi_28836701
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Steeven het volgende:
Oke mensen, vanavond weer met z'n allen spelen? Zo rond een uur of 20:30-20:45? Ik post wel een server . Vagere_Hein doet ook mee.
Ik moet passen, vanavond is t bier-drink-pool-speel avond
pi_28836813
vandaag battlefield 2 niet binnen gekregen dan maar hopen op morgen, dus ik kan niet mee doen. ik weet dat ik te goed ben voor jullie maar.. jammer genoeg kan ik niet mee doen helaas
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_28836833
ik heb net een nieuwe pc besteld, speciaal om bf2 soepel te kunnen spelen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:45:43 #93
63192 ursel
pi_28836866
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:38 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik moet passen, vanavond is t bier-drink-pool-speel avond
Same here..

Wat gaat er nu met de website gebeuren eigenlijk?? Ga je weer opnieuw beginnen met E107?? Heb je nog wel wat gegevens bewaard?

Als nodig is kan ik ook nog wel wat ruimte regelen voor de website. Desnoods alleen als back-up.
pi_28836871
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:44 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb net een nieuwe pc besteld, speciaal om bf2 soepel te kunnen spelen
Lol Ik ga er ook binnenkort wat aan doen Een P4800S met 512 is echt te weinig.

Compleet OT vraagje maar ik zie vaak mobo's met 4 slots voor geheugen. Kan ik daar 2x512 + 2x256 in steken of moet dat 4x512 of 4x256 zijn ?
pi_28836902
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:45 schreef ursel het volgende:
Same here..

Wat gaat er nu met de website gebeuren eigenlijk?? Ga je weer opnieuw beginnen met E107?? Heb je nog wel wat gegevens bewaard?

Als nodig is kan ik ook nog wel wat ruimte regelen voor de website. Desnoods alleen als back-up.
Alvast proost dan maar he

Ik ga de website uiteraard weer online gooien. Op dit moment kan ik weer op de FTP. Ik morgen gewoon eens kijken wat er gebeurt als ik de oude database online gooi. De forum post zijn nou niet echt zo boeiend Volgens mij valt de schade wel mee omdat er simpelweg nog weinig opstond

Ruimte voor de site wordt nog geregeld. M'n vriendin kan gratis krijgen inc domeinnaam
pi_28836986
Valt het jullie trouwens ook op dat als je word gereanimeerd je soms een andere wapen kit krijgt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:17:13 #97
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_28837556
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat als je word gereanimeerd je soms een andere wapen kit krijgt.
Inderdaad, maar dat zou kunnen omdat je kit dan is gepakt door iemand anders. Je zou dan die van hem moeten krijgen, volgens mij laat je die namelijk vallen op de plek waar je een andere pakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaMayan op 15-07-2005 20:11:27 ]
pi_28837745
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Lol Ik ga er ook binnenkort wat aan doen Een P4800S met 512 is echt te weinig.

Compleet OT vraagje maar ik zie vaak mobo's met 4 slots voor geheugen. Kan ik daar 2x512 + 2x256 in steken of moet dat 4x512 of 4x256 zijn ?
2x512 + 2x256 kan prima (allemaal hetzelfde merk is raadzaam)
pi_28837832
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:17 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat zou kunnen omdat je kit dan is gepakt door iemand anders. Je zou dan die van hem moeten krijgen, volgens laat je die namelijk vallen op de plek waar je een andere pakt.
Mijn kit ligt dan gewoon naast me.
pi_28839056
Basic Spec Ops medaille

Echt een piece of cake Dit gaat om Sharqi Peninsula. Kies Special Ops en loop vanaf de meest rechterUSAvlag naar de meest linksUSAvlag. Je komt dan een paar gebouwen tegen met in het midden een schutting met een gat erin. Klim dan op de gebouwen die links van die schutting staan en je kan zo iedereen van de twee bouwvallen afschieten. Werkt natuurlijk het beste als daar ook echt gevochten wordt

http://www.planetbattlefi(...)nsula_16_menuMap.jpg
Werkt uiteraard t beste in een 16-map.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:24:47 #101
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28839162
Vandaag ook even met die Medailles bezig gegaan. Ik moet zeggen dat ik er nu een stuk meer heb.
Moet er nog een stuk of 6 geloof ik..
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:27:47 #102
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28839232
En ben nu trouweons ook trotse eigenaar van Veteran Pistol Award
pi_28839319
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef Blinker het volgende:
En ben nu trouweons ook trotse eigenaar van Veteran Pistol Award
Ik krijg die irritante tracker maar niet werkende
pi_28839558
We doen trouwens vanavond wel mee met BF2 online

Zou eerst bij een vriend gaan bier drinken die t spel niet kan spelen maar we gaan nu hier zitten.
pi_28839575
Ik zuig ontzettend speel het spel al 3 weken 1700 punten en pas 3 medailles
Hell To The Liars
pi_28839815
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Droopie het volgende:
Als je je er meer op gaat richten moet je er veel meer kunnen halen. Als je gewoon doet wat er in je opkomt dan wordt het al veel lastiger omdat veel medailles etc als voorwaarde hebben dat t in 1 ronde gebeurt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:46:05 #107
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28839847
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Droopie het volgende:
ik heb dan wel meer medailles maar moet met maar 1200 punten doen. Net weer 2 gouden gehaald
pi_28839961
Goud
Hell To The Liars
pi_28840020
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:45 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als je je er meer op gaat richten moet je er veel meer kunnen halen. Als je gewoon doet wat er in je opkomt dan wordt het al veel lastiger omdat veel medailles etc als voorwaarde hebben dat t in 1 ronde gebeurt.
En als je nou al 25 uur anti tank speelt, roept u maar? Ik heb wel een medaille omdat ik uit een helicopter sprong en op tijd de 9 in drukte. wordt nog effe oefenen. Op jullie vanavond.
Hell To The Liars
pi_28840077
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef Droopie het volgende:
wordt nog effe oefenen. Op jullie vanavond.
Bring it on

Ik geef de voorkeur aan een 16 of 32 server. Ten eerste is de kans dan groter dat je wat Fok! mensen tegen komt en ten tweede wil een 64 nog wel eens lag geven bij mij
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:05:14 #111
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28840382
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Ja, had ik ook, en raarder nog, ik had opeens een assault-kit van de tegenpartij!
Era Vulgaris
pi_28841013
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Steeven het volgende:
Schiet op met die server dan
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:31:25 #113
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28841044
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Schiet op met die server dan
Ik ga nu zoeken .
pi_28841094
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:31 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik ga nu zoeken .
Wij staan al aan. 32 player svp ivm haperen vd PC
pi_28841266
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef Droopie het volgende:
En als je nou al 25 uur anti tank speelt, roept u maar? Ik heb wel een medaille omdat ik uit een helicopter sprong en op tijd de 9 in drukte. wordt nog effe oefenen. Op jullie vanavond.
Basic SpecOps Combat : 10 Kills in 1 round.
Basic Assault Combat : 10 Kills in 1 round.
Basic Anti-Tank Combat : 10 Kills in 1 round.
Basic Support Combat : 10 Kills in 1 round.

Die moeten toch haalbaar zijn ?
pi_28841300
Nou heb ik wel soms keren 10 kills in a round, maar ik denk dat mijn killratio dan te bagger is.
Hell To The Liars
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:44:17 #117
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28841373
Nederlandse server!

80.69.77.15
Standaard port.

32 man/ helemaal leeg nu. Kom.
pi_28841384
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:41 schreef Droopie het volgende:
Nou heb ik wel soms keren 10 kills in a round, maar ik denk dat mijn killratio dan te bagger is.
Wel met 1 wapen ?

Steeven schiet eens op man
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:48:21 #119
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28841477
wow de hele boel crashte
pi_28841515
he he, kies ook een server met een nieuwere versie.
Hell To The Liars
pi_28841664
nieuwere versie ? Ik speel nog zonder patch. Speelt iedereen met patch dan ? Dat zou de crash wel kunnen verklaren :p
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:57:34 #122
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28841731
Ik speel zonder patch en connecte naar een server zonder patch, dus.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:57:58 #123
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28841743
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef UnleashMitch het volgende:
nieuwere versie ? Ik speel nog zonder patch. Speelt iedereen met patch dan ? Dat zou de crash wel kunnen verklaren :p
Was jij FDJ?
pi_28841759
Ik speel met patch
Hell To The Liars
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:59:40 #125
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28841792
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Alvast proost dan maar he

Ik ga de website uiteraard weer online gooien. Op dit moment kan ik weer op de FTP. Ik morgen gewoon eens kijken wat er gebeurt als ik de oude database online gooi. De forum post zijn nou niet echt zo boeiend Volgens mij valt de schade wel mee omdat er simpelweg nog weinig opstond

Ruimte voor de site wordt nog geregeld. M'n vriendin kan gratis krijgen inc domeinnaam
jouw vriendin is

Cause all I ever do
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:04:00 #126
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28841897
ps. ik speel vanavond niet mee,
misschien als ik morgen of overmorgen niks te doen heb ,
heb trouwens wel mijn supergave vibrilerende typhoon headset binnen
Cause all I ever do
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:12:07 #127
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_28842140
hey, op welke server zijn jullie nu bezig?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:35:41 #128
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28842778
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:12 schreef DaMayan het volgende:
hey, op welke server zijn jullie nu bezig?
Oh toch niet .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:39:18 #129
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28842902
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:35 schreef Steeven het volgende:

[..]

Edit
Oh toch niet .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:18:31 #130
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28845884
Server nog up?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:20:35 #131
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28845935
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:18 schreef BMH het volgende:
Server nog up?
Neup. Vagere_Hein en ik hadden net wel ff gespeeld. Hij eindigde bovenaan met 90 punten . Hij is de beste boordschutter die ik ooit heb gehad . Een gast beschuldigde hem zelfs van cheaten.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:58:18 #132
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28852330

Community Update – 7/15/05

HOTFIX for BF2 v1.01 Now Available!
The hotfix for Battlefield 2 v1.01 is now available for download. This update replaces v1.01 and fixes the said memory leak. Along with this update, we’ve made available an updated unranked server file for Win32 and an updated unranked server file for Linux.

Battlefield 2 v1.02
bf2patch_v_102.exe - (16.3MB)
(this replaces all previous updates)

Battlefield 2 Unranked Server Files for Win32
battlefield2_server_2484.exe - (127MB)
(this replaces all previous Win32 server files)

Battlefield 2 Unranked Server Files for Linux
bf2-linuxded-1.1.2484.0-installer.zip - (131MB)
(this replaces all previous Linux server files)

NOTE: Upon installing v1.02 you will see references to v1.01. You are not installing v1.01 but are installing v1.02 (referenced in the game browser as 2484)
pi_28852552
This better be good
pi_28852564
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:58 schreef jacco het volgende:

Community Update – 7/15/05
HOTFIX for BF2 v1.01 Now Available!
The hotfix for Battlefield 2 v1.01 is now available for download. This update replaces v1.01 and fixes the said memory leak. Along with this update, we’ve made available an updated unranked server file for Win32 and an updated unranked server file for Linux.
Eindelijk Heeft ze nog lang gekost maar goed hopen dat nu alles weer goed werkt.

De FTP is iig bloedjesnel

-edit-
Patching failed Of zou ik eerst de vorige patch moeten installeren ?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:51:08 #135
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28852962
ik ben nu eerst nog bezig met binnenhalen
eens kijken of hij bij mij wle werkt
Cause all I ever do
pi_28853130
Patchen mislukt,vuile bloedhonden!!!!!!!!!!!!
Hell To The Liars
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:00:13 #137
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28853140
Ik heb hem gewoon installed zonder die andere patch want die had ik er niet meer opzitten. Bij mij werkt hij goed
pi_28853168
Als ik hem nu helemaal eraf haalt, dan worden mijn medailles (alle 3) en 1700 punten toch gewoon
bewaard. Die staan toch op de grote EA-server??
Hell To The Liars
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:03:13 #139
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28853188
installation complete, zonder die andere patch
Cause all I ever do
pi_28853209
Heeft iedereen een memoryleak met die oude patch?,ik merk niks serverbrowser doet het goed.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:10:07 #141
12888 Skull-splitter
pi_28853293
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Eindelijk Heeft ze nog lang gekost maar goed hopen dat nu alles weer goed werkt.

De FTP is iig bloedjesnel

-edit-
Patching failed Of zou ik eerst de vorige patch moeten installeren ?
Tis een HOT fix, dus patcht de patch: ja tuurlijk moet er die 1e tussen.... Het is en blijft EA hoor

This better be good idd, ik wil vanmiddag nog gaan kijken voor een nieuwe kaart, maar kan wel even wachten misschien...
Weet iemand wat nu de beste kaart is voor 140 euro, en wel AGP?
pi_28853332
Zou toch een 6600gt nemen dan denk ik,
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:12:34 #143
12888 Skull-splitter
pi_28853342
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iedereen een memoryleak met die oude patch?,ik merk niks serverbrowser doet het goed.
Memoryleak merk je ook niet echt, behalve dat er wat meer gerateld word op je HD naarmate je langer speelt...
pi_28853366
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Memoryleak merk je ook niet echt, behalve dat er wat meer gerateld word op je HD naarmate je langer speelt...
Maar ik kan die fix dus gewoon erover heen zetten weer?
Bij alternate trouwens een 6800Gt in de aanbieding voor 179 euro
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:16:02 #145
12888 Skull-splitter
pi_28853400
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Maar ik kan die fix dus gewoon erover heen zetten weer?
Bij alternate trouwens een 6800Gt in de aanbieding voor 179 euro
Hmm, interessant... ik vind het wel veel geld opzich, maar een 6800GT is wel takkesnel...
pi_28853604
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hmm, interessant... ik vind het wel veel geld opzich, maar een 6800GT is wel takkesnel...
Ja ik heb pas geleden een ati x700 pro daar gekocht, en toen hadden ze een 6600gt,in de aanbieding voor 160,en dat is een goede maand geleden,dus dan is dit wel een mooie prijs weer.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:50:32 #147
12888 Skull-splitter
pi_28854029
Nou, dat kan even duren, Chello UPC heeft zojuist even 240 euro geint van mijn rekening, waarvoor geen idee... Nu iig nog maar 20 op de rekening tot dinsdag...
pi_28854167
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:59 schreef Droopie het volgende:
Patchen mislukt,vuile bloedhonden!!!!!!!!!!!!
Iedereen krijgt het voor elkaar om een patch in elkaar te zetten die gewoon werkt en bij EA....

Zoveel geld en dan zulke slechte patches
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:01:58 #149
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28854325
EA brengt patches uit in de vorm van uitbreidingen. Zoals je ziet bij de sims & MoHAA & nu BF2
pi_28854403
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef BMH het volgende:
EA brengt patches uit in de vorm van uitbreidingen. Zoals je ziet bij de sims & MoHAA & nu BF2
Waar wij dan weer veel geld in mogen steken

Gelukkig zijn de beste uitbreidingen vaak die uit de scene komen en dus gratis zijn.

Fuck EA
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:04:38 #151
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28854405
Hoelang moet dat "bezig met patchen" duren?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:18:59 #152
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28854713
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:04 schreef BMH het volgende:
4 a 5 minuutjes hiero; gewoon koffie halen, of naar de WC, en als je terugkomt is ie wel klaar.

Toch wel hufterig van EA games, eerst aanraden om BF2 samen met de oude patch te verwijderen en alleen BF2 opnieuw te installeren, en nu komen met een patch die alleen kan werken als je de oude patch nog op BF2 hebt
Era Vulgaris
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:19:24 #153
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28854718
Hier ist ie Voltooid van 1.01 => 1.02
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:40:36 #154
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28855185
Ik had de oude patch er niet meer op staan. Want die had ik al verwijderd. Heb daarna gewoon de nieuwe patch gedraaid. En verder geen problemen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:41:25 #155
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28855206
Je kon ook gewoon met versie 1.01 naar community gaan en dan in mods versie 1.0 selecteren.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:24:30 #156
12888 Skull-splitter
pi_28856125
hij werkt, en als er vanavond gespeeld gaat worden dan ben ik wel te porren voor een rondje...
pi_28857787
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:04 schreef BMH het volgende:
Duurt echt fucking lang ja
pi_28858414
zijn die patches hard nodig?
pi_28858600
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 15:08 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
zijn die patches hard nodig?

en waarom zou je het niet doen ?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:20:46 #160
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_28858768
Zijn er genoeg servers die die patch nu ondersteunen?
pi_28859359
Goed de website is iig weer up

Ga nu even de content e.d. weer terug plaatsen, kijken wat ik nog terug kan halen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:00:04 #162
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28859843
Zou ik ook maybe kunnen meedoen met de Fok!-clan? Ik ben niet echt een die-hard gamer maar vind t spel en vooral de samenwerking heel leuk ...
pi_28859992
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zou ik ook maybe kunnen meedoen met de Fok!-clan? Ik ben niet echt een die-hard gamer maar vind t spel en vooral de samenwerking heel leuk ...
Plaats je game-naam en je wordt opgenomen in de OP en dan zit je erbij

We gaan binnenkort maar eens een groepsavondje proberen te plannen want we zitten ondertussen al op 21 leden, met jou 22. Ik kom er nog bij dus 23 en een vriend van me heeft het spel ook net gekocht dus 24. We kunnen dus al bijna een middelgrote server vullen

Iemand een idee voor een datum ? Ik zou zeggen a.s. donderdagavond ?

Voor degene die het e107 submenu gevolgd hebben, het is me zojuist gelukt
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:50:08 #164
12888 Skull-splitter
pi_28861223
mijn game-naam is iig nol.nl in BF2
pi_28861273
Ik wil ook best wel in de clan

Dries-NL
pi_28861288
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Je staat erin

Ook donderdagavond aanwezig voor een spelletje BF2 met z'n allen ?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:52:49 #167
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28861292
nice, purple heart
en basic air defense
Cause all I ever do
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:54:51 #168
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28861332
ik denk dat ik donderdag wel kan spelen
Cause all I ever do
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:01:11 #169
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_28861486
Heb het spel ook pas, en ben niet de beste! maar wat nog niet is kan altijd nog komen
Dus wil me ook wel melden voor eventuele FOK! clan en avonden!

Gamenaam is Darth_Ash
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:04:35 #170
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28861571
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:05 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Plaats je game-naam en je wordt opgenomen in de OP en dan zit je erbij

We gaan binnenkort maar eens een groepsavondje proberen te plannen want we zitten ondertussen al op 21 leden, met jou 22. Ik kom er nog bij dus 23 en een vriend van me heeft het spel ook net gekocht dus 24. We kunnen dus al bijna een middelgrote server vullen

Iemand een idee voor een datum ? Ik zou zeggen a.s. donderdagavond ?

Voor degene die het e107 submenu gevolgd hebben, het is me zojuist gelukt
Mijn game-naam is JafarX. Ik zal dit topic in de gaten houden over hoe en wat ... En hoe zit t precies met cummunicatie: gebruiken jullie de in-game voice over of TS of iets anders??
pi_28861712
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
Mijn game-naam is JafarX. Ik zal dit topic in de gaten houden over hoe en wat ... En hoe zit t precies met cummunicatie: gebruiken jullie de in-game voice over of TS of iets anders??
Dat is een goed punt om donderdag eens te gaan proberen

Tot op dit moment heb ik nml nog geen gebruik gemaakt van de microfoon, lijkt me wel cool om te doen en ook veel makkelijker. Iemand enig idee wat de beste manier is ?

Twee bovenstaande game-namen zijn ook toegevoegd trouwens
pi_28861743
donderdag avond is voor mij goed als Battlefield2 bij mij is binnen gekomen is. tot die tijd speel ik nog de demo. Ik ruleer nu met vliegtuig in gulf of oman :p
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:13:51 #173
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28861778
is er al een beschikbare server voor donderdag?
en wat is eigenlijk de bedoeling met wars enzo,
hoeveel tegen hoeveel speelt er dan eigenlijk
en TS hoe werkt dat nou eigenlijk, want de ingame VOIP wil niet echt bij mij
Cause all I ever do
pi_28861862
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:13 schreef kievit19 het volgende:
We zoeken gewoon een server uit die zo goed als leeg is en gaan daar dan met z'n allen op Goedkoopste manier zeg maar
quote:
Denk dat we uiteindelijk terecht komen op een server met onbekenden erbij aangezien we nog niet eens een 16 vs 16 vol kunnen krijgen en dan maar proberen om alle Fok!ers in hetzelfde team te krijgen
quote:
Persoonlijk stem ik voor een 32map, die kan ik tenminste nog een beetje fatsoenlijk draaien maar goed 64 kan ook, dan draai ik mn settings een stuk terug
quote:
Dat gaan we nog even uitzoeken Heb het ook wel gebruikt met DTM en het werkt best aardig geloof ik.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:33:20 #175
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28862270
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:52 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Je staat erin

Ook donderdagavond aanwezig voor een spelletje BF2 met z'n allen ?
Lijkt me gezellig
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:35:38 #176
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28862337
Heb hier een server die al een tijdje leeg staat:

IP: 66.148.74.11
PORT: 16567
pi_28862440
Klopt het dat de nieuwe patch al uit is?

http://battlefield2.filefront.com/file/;44819#Download
-AJAX AMSTERDAM-
pi_28862650
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:39 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Klopt het dat de nieuwe patch al uit is?

http://battlefield2.filefront.com/file/;44819#Download

Klik hier voor het nieuwsbericht niet geheel zonder eigen belang
Klik hier voor de direct download
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:11:04 #179
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28863151
Wie heeft er allemaal Xfire? Zodat ik je kan toevoegen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:27:49 #180
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28863530
xfirenaam : kievit1983
game naam : system1983
Cause all I ever do
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:31:50 #181
12888 Skull-splitter
pi_28863632
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:11 schreef nlboy het volgende:
Wie heeft er allemaal Xfire? Zodat ik je kan toevoegen.
Kheb het wel, gebruik het echter nooit

Username daar is skullworks
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:36:58 #182
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28863747
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:13 schreef kievit19 het volgende:
De VOIP werkt heel goed bij mij. Gewoon B inhouden en dan praten. Had laatst met een groep Amerikanen gespeeld wat echt tof was; goeie gasten en goed samenspel. Laten we dit ook voor de Fok!-clan als uitgangspunt nemen ...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:37:42 #183
12888 Skull-splitter
pi_28863767
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

De VOIP werkt heel goed bij mij. Gewoon B inhouden en dan praten. Had laatst met een groep Amerikanen gespeeld wat echt tof was; goeie gasten en goed samenspel. Laten we dit ook voor de Fok!-clan als uitgangspunt nemen ...
Goed idee
* Skull-splitter op zoek gaat naar zijn headset
pi_28863988
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oew met B dus. Even uitproberen, misschien werkt het bij mij anders omdat ik zo'n Microsoft apparaat heb, ik kijk wel even
pi_28867612
Dat is wel leuk als we de VOIP gaan gebruiken!
Die patch is waarschijnlijk mislukt omdat je 2gb vrij moet hebben,
als een logdumpfile.txt die te vinden is in je My Documents/ Battlefield2
mapje op je computer. Ook andere problemen zullen hier vermeld worden
aldus Total Battlefield.com
Hell To The Liars
pi_28868296
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 21:00 schreef Droopie het volgende:
Dat is wel leuk als we de VOIP gaan gebruiken!
Die patch is waarschijnlijk mislukt omdat je 2gb vrij moet hebben,
als een logdumpfile.txt die te vinden is in je My Documents/ Battlefield2
Ik had voor zover ik weet 25gb vrij op die schijf Tenzij het spel per ongeluk op de C:schijf is beland.

Goed ik kijk volgende week wel weer even Doe je ook mee donderdag ?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 21:46:02 #187
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28868635
Ik doe wel mee
pi_28868762
Shongua Stalement is echt een wijs level. Vooral als je tussen die bomen door loopt. Echt een jungle-gevoel.

M'n game-naam is trouwens Soesterberg.
X
X
X
pi_28869069
MJRRRKRSGRGRRGKRGRGRGRGKRGRRKRGRGGRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zit ik in een jeep, helemaal vol met mensen. Jeep is overduidelijk vol. Ik wil wegrijden. Ik doe dat heel voorzichtig, zodat iedere boerenlul kan zien dat ik weg wil. Springt er NOG gewoon een sukkel voor. Teamkill. EN DE FSCKING [CENSUUR] PUNISHT ME OOK NOG! -4 punten, terwijl ik nog niet eens een meter gereden heb. Ben ik gekicked en gebanned van die tering server ook nog.

Voor voertuigdamage zouden ze gewoon geen keus moeten geven om te punishen. Dat is echt zwaar belachelijk. Die mensen springen er straks nog gewoon expres voor, alleen maar om je te kunnen punishen. WTF? Straks wordt het nog een sport in het spel.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:12:56 #190
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28869312
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:04 schreef RetepV het volgende:
MJRRRKRSGRGRRGKRGRGRGRGKRGRRKRGRGGRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zit ik in een jeep, helemaal vol met mensen. Jeep is overduidelijk vol. Ik wil wegrijden. Ik doe dat heel voorzichtig, zodat iedere boerenlul kan zien dat ik weg wil. Springt er NOG gewoon een sukkel voor. Teamkill. EN DE FSCKING [CENSUUR] PUNISHT ME OOK NOG! -4 punten, terwijl ik nog niet eens een meter gereden heb. Ben ik gekicked en gebanned van die tering server ook nog.

Voor voertuigdamage zouden ze gewoon geen keus moeten geven om te punishen. Dat is echt zwaar belachelijk. Die mensen springen er straks nog gewoon expres voor, alleen maar om je te kunnen punishen. WTF? Straks wordt het nog een sport in het spel.
Als mensen mij onterecht punishen zoek ik ze gewoon op en als ze dan in een tank zitten of iets dergelijks spring ik er gewoon voor en punish ze.
Beetje lame maarja dan pak je ze in iedergeval wel terug
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:19:31 #191
12888 Skull-splitter
pi_28869507
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:12 schreef Blinker het volgende:

[..]

Als mensen mij onterecht punishen zoek ik ze gewoon op en als ze dan in een tank zitten of iets dergelijks spring ik er gewoon voor en punish ze.
Beetje lame maarja dan pak je ze in iedergeval wel terug
Dito hier...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:25:46 #192
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28869676
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dito hier...
Als je het helemaal goed wilt doen doe je het 2x
pi_28869775
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:25 schreef Blinker het volgende:
Als je het helemaal goed wilt doen doe je het 2x
en toch moet je altijd een slag om de arm houden, ik reed pas weg in een voertuig en zag dat ik iemand achterliet, een moment later was m'n wagen opgeblazen en was ik dood. Teamkill.

Dan de vraag of je wil punishen. Ik twijfelde en de actie begon alweer, ik liep in dezelfde richting en zag allemaal mijnen liggen. Die had ik dus eerst helemaal niet gezien.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:41:40 #194
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28870008
die purple heart krijg je eigenlijk alleen maar als je "slecht" bezig bent toch?
maar waarom staat er dan bij die medaille status : uirmuntend??? (ja sorry per ongeluk nl versie ge-installeerd)
Cause all I ever do
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:58:25 #195
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28871945
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:30 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

en toch moet je altijd een slag om de arm houden, ik reed pas weg in een voertuig en zag dat ik iemand achterliet, een moment later was m'n wagen opgeblazen en was ik dood. Teamkill.

Dan de vraag of je wil punishen. Ik twijfelde en de actie begon alweer, ik liep in dezelfde richting en zag allemaal mijnen liggen. Die had ik dus eerst helemaal niet gezien.
dat is dan je eigen domme schuld jah, maar in het geval van artellerie gooien op een plek waar op dat moment NIEMAND staat, en vervolgens 20 seconde later iemand in een jeep rijd en je dan punisht, ja sorry dan scheld ik em echt de huid vol en wens ik em ziektes toe
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:58:52 #196
63192 ursel
pi_28871957
Interesse als ik een FOK! TS op zet dan??
pi_28872106
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 23:58 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

dat is dan je eigen domme schuld jah, maar in het geval van artellerie gooien op een plek waar op dat moment NIEMAND staat, en vervolgens 20 seconde later iemand in een jeep rijd en je dan punisht, ja sorry dan scheld ik em echt de huid vol en wens ik em ziektes toe
Het getuigd ook vooral van veel lef om dat vanachter je toetsenbord te doen .
X
X
X
  zondag 17 juli 2005 @ 00:06:09 #198
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28872128
Is de VOIP niet goed (genoeg) dan? En als TS beter is, why not ...
  zondag 17 juli 2005 @ 00:12:58 #199
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28872288
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:05 schreef Frasier het volgende:

[..]

Het getuigd ook vooral van veel lef om dat vanachter je toetsenbord te doen .
wat moet ik dan doen? denk niet dat die gozert zen telefoon nummer of zen adres geeft, gaat gewoon nergens over als iemand ZICHZELF vermoord, want daar komt et op neer, jou ervoor straft en je rank verneukt op zon manier
pi_28872359
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:12 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wat moet ik dan doen? denk niet dat die gozert zen telefoon nummer of zen adres geeft, gaat gewoon nergens over als iemand ZICHZELF vermoord, want daar komt et op neer, jou ervoor straft en je rank verneukt op zon manier
Het is inderdaad zeer frustrerend maar ik neem aan dat EA in de loop van tijd met een passende oplossing komt.
X
X
X
  zondag 17 juli 2005 @ 00:17:51 #201
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28872403
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef Frasier het volgende:

[..]

Het is inderdaad zeer frustrerend maar ik neem aan dat EA in de loop van tijd met een passende oplossing komt.
ik denk et niet, of ze moeten in samenwerking met hans anders een bril verkoop aktie opzetten zodat mensen het grote rode bewegende circeltje zien op hun mini map
pi_28872405
denk het niet, die zijn al druk met de expansion.
Hell To The Liars
  zondag 17 juli 2005 @ 00:51:53 #203
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28873178
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Vet! Ik had je nog vandaag gezien op een Battlefield 2 server.
  zondag 17 juli 2005 @ 00:56:59 #204
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28873286
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef Droopie het volgende:
denk het niet, die zijn al druk met de expansion.
Nee, dat is DICE Canada. Een ander DICE kantoor werkt aan patches en de console-versie.
  zondag 17 juli 2005 @ 01:03:12 #205
12888 Skull-splitter
pi_28873399
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:51 schreef nlboy het volgende:

[..]

Vet! Ik had je nog vandaag gezien op een Battlefield 2 server.
Man man man wat een KUTserver was dat.... ping tegen de 100 en maar 1 level

Daarnet zat een josti echt de HELE tijd te wachten op vliegtuigen, in plaats van nuttig gebruik ervan maken was het nutteloos rondjes vliegen voor die gast. Dus ik parkeer mijn buggy voor zijn kist, wil die kikker me kicken
  zondag 17 juli 2005 @ 01:05:28 #206
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28873439
Hehe idd, was een kut server met allemaal noobs.
En constant dezelfde map.

Trouwens mensen jullie mogen mijn Teamspeak server gebruiken.
(was van een oude clan, die nu dood is verklaard)

Teamspeak:
IP: 82.192.77.188
  zondag 17 juli 2005 @ 01:07:59 #207
12888 Skull-splitter
pi_28873486
TS? Wat was er dan exact mis met de ingame VOIP?
  zondag 17 juli 2005 @ 01:10:01 #208
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28873520
Volgens mij is het makkelijker praten via Teamspeak dan via VOIP.
En je kunt dan ook gewoon praten ook al speel je BF2 niet.

Maar ja kiek maar...
  zondag 17 juli 2005 @ 10:03:02 #209
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28876712
mijn verbinding met de ftp van teamspeak word geweigerd
Cause all I ever do
  zondag 17 juli 2005 @ 10:24:29 #210
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28876923
quote:
Op zondag 17 juli 2005 10:03 schreef kievit19 het volgende:
mijn verbinding met de ftp van teamspeak word geweigerd
Vreemd wat zegt ie dan?
  zondag 17 juli 2005 @ 11:02:52 #211
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_28877319
alweer opgelost
Cause all I ever do
  zondag 17 juli 2005 @ 11:21:12 #212
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28877617
Oke!
  zondag 17 juli 2005 @ 11:32:06 #213
12888 Skull-splitter
pi_28877816
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:10 schreef nlboy het volgende:
Volgens mij is het makkelijker praten via Teamspeak dan via VOIP.
En je kunt dan ook gewoon praten ook al speel je BF2 niet.

Maar ja kiek maar...
Draai dan skype op de achtergrond ofzo, maar waarom iets gebruiken wat feitelijk al in het spel zit?
  zondag 17 juli 2005 @ 11:42:59 #214
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28878034
Skype...
Dat maakt mijn PC enorm traag en je kunt er max met 3 mensen tegelijk praten.

Tja mij maakt nie uit we kunnen ook VOIP gebruiken van Battlefield 2.
  zondag 17 juli 2005 @ 11:46:31 #215
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28878120
Is het trouwens niet een goed idee om op de OP een Xfire bannerlijst te maken met allemaal FOK! members?

Bijvoorbeeld:

Hier kan je zo'n banner maken: http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=miniprofileinstructions
pi_28878137
85.236.101.28
ranked server 64 players aan het opstarten
Hell To The Liars
pi_28878220
De memberstats plaatjes werken weer Ga zo eens kijken of ik alle spelers toe kan voegen.

http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php
  zondag 17 juli 2005 @ 11:56:45 #218
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28878348
hebben meer last van norton systemworks als je battlefield probeert optestarten? bij mij geeft ie om de 2 seconde een mogelijk worm melding, die kan ik 40 keer gewoon laten permiten maar hij blijft er mee komen, ik kan dus niet met norton aan spelen
  zondag 17 juli 2005 @ 12:29:33 #219
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28879128
quote:
Op zondag 17 juli 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
De memberstats plaatjes werken weer Ga zo eens kijken of ik alle spelers toe kan voegen.

http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php
Kan ik misschien ook de FOK! clan joinen?
  zondag 17 juli 2005 @ 12:37:44 #220
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28879311
Gewoon je ingame naam dumpen en je bent erbij
  zondag 17 juli 2005 @ 13:03:48 #221
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28879856
Je raad het nooit: Nlboy
Alleen jammer dat je je naam niet zo kan veranderen...
  zondag 17 juli 2005 @ 13:07:20 #222
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28879927
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef nlboy het volgende:
Je raad het nooit: Nlboy
  zondag 17 juli 2005 @ 13:13:30 #223
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28880042
Had jij zeker niet gedenkt he?!
  zondag 17 juli 2005 @ 13:18:25 #224
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28880120
Ik zie mijn game-name nog niet in de OP!! Ik ga vandaag het spel kopen en al me voorbereiden voor as donderdag ...
pi_28880437
Eindelijk wat medailles erbij, volgens mij was er bij patch 1 wat mis, want nu gaat het een stuk makkelijker. Hoelang duurt het voor het bij jou geupdated is mitch, op je site dan.
Hell To The Liars
pi_28880738
Ik wil ook wel in de clan:

Dries-NL
pi_28881058
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:36 schreef Droopie het volgende:
Eindelijk wat medailles erbij, volgens mij was er bij patch 1 wat mis, want nu gaat het een stuk makkelijker. Hoelang duurt het voor het bij jou geupdated is mitch, op je site dan.
Ik had dat ook, ik heb geen enkele medialle verdient met de nieuwe patch, behalve goud/zilver/brons, terwijl ik daarvoor minder moeite ermee had.
pi_28881333
Even voor de duidelijkheid, je gamenaam staat wel in de OP maar dan in het tekstbestand. Ik kan de OP zelf niet editten vandaar. Bij deel 10 staat iedereen die zich in deel 9 heeft aangemeld er gewoon in

Ik ga zo eens even kijken of ik alle members een plaatsje in de ranking kan geven Op dit moment zijn dat:
quote:
Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, system1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Killerguy, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy.
Zo allemaal staan jullie er in maar ik heb ze nog niet op volgorde gezet !

De volgende drie gamenamen kloppen niet om 1 of andere reden:
Darth_Ash
JafarX
Dr. Sphinx

Als deze mensen even kunnen proberen om met deze website: http://stats.codeflow.org/awardssig/FJD
zo'n plaatje te krijgen en de juiste link dan even kunnen posten FJD is dus de username en die moet je vervangen met je eigen username.

Als laatste nog het nieuwe rankingsysteem. Ik geef op dit moment iedereen punten voor een award zodat het geheel wat objectiever is. Aangezien de medailles erg veel gehaald worden heb ik daar een half punt voor gegeven en voor de andere twee krijgt iedereen een vol punt. Dus je totaalscore is 0.5xmedailles + 1xtotaal andere awards. Mocht iemand zeggen 'dat vind ik oneerlijk' dan hoor ik t graag dan kunnen we er wat aan doen.

[ Bericht 21% gewijzigd door UnleashMitch op 17-07-2005 15:04:00 ]
pi_28882850
*mee eens hoor*
pi_28883111
en nu staat alles op volgorde online
Dries is hoogste binnenkomer met een 5e positie

Nog het verzoek aan iedereen om te registreren Is makkelijker nalezen in de shoutbox Ik zal beloven dat ik voortaan backups zal maken van de database zodat het niet nog eens overnieuw gedaan hoeft te worden
  zondag 17 juli 2005 @ 16:28:31 #231
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28884723
quote:
Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef UnleashMitch het volgende:
en nu staat alles op volgorde online
Dries is hoogste binnenkomer met een 5e positie

Nog het verzoek aan iedereen om te registreren Is makkelijker nalezen in de shoutbox Ik zal beloven dat ik voortaan backups zal maken van de database zodat het niet nog eens overnieuw gedaan hoeft te worden
Registration failed
Unable to proceed.
pi_28885096
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:28 schreef BMH het volgende:
Registration failed
Unable to proceed.
hmmm daar moet ik dan ook nog eens naar kijken

Ach zo boeiend is t ook niet
-edit-
Nu beter ? Heb iig de email verificatie uitgezet. Zo'n super grote site wordt t toch niet Zou uiteraard wel fijn zijn als iedereen z'n normale adres invult, kan ik evt mailings de deur uit doen over een teammeeting of een clanwar etc
pi_28885566
Ik neem aan dat de server waar donderdag op gespeeld word,
de nieuwste versie patch bevat!
Hell To The Liars
  zondag 17 juli 2005 @ 17:14:00 #234
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_28885609
quote:
Zo allemaal staan jullie er in maar ik heb ze nog niet op volgorde gezet !

De volgende drie gamenamen kloppen niet om 1 of andere reden:
Darth_Ash

Als deze mensen even kunnen proberen om met deze website: http://stats.codeflow.org/awardssig/FJD
zo'n plaatje te krijgen en de juiste link dan even kunnen posten FJD is dus de username en die moet je vervangen met je eigen username.
Weird! het is toch echt me username in de game! en a.s donderdag kan ik ook meespelen!
heb me ook zojuist geregistreerd op de website.

Laterz
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  zondag 17 juli 2005 @ 17:32:44 #235
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28886048
een negende plaats, kan beter dus ga meteen maar ff wat kanonnen voer zoeken.
  zondag 17 juli 2005 @ 17:38:32 #236
21631 jacco
Speedhunters.com
  zondag 17 juli 2005 @ 17:51:08 #237
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_28886475
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef jacco het volgende:
The ultimate keyboard
pi_28886480
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef jacco het volgende:
The ultimate keyboard
Hahaha, lekker in breedbeeld een film op je backspace-toets bekijken .
X
X
X
  zondag 17 juli 2005 @ 18:01:05 #239
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28886693
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:49 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

hmmm daar moet ik dan ook nog eens naar kijken

Ach zo boeiend is t ook niet
-edit-
Nu beter ? Heb iig de email verificatie uitgezet. Zo'n super grote site wordt t toch niet Zou uiteraard wel fijn zijn als iedereen z'n normale adres invult, kan ik evt mailings de deur uit doen over een teammeeting of een clanwar etc
Als ik op sign up doe en aanvink dat ik 13+ jaar ben krijg ik nogsteeds die error.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:17:25 #240
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_28888457
Even wat toffe screens van vandaag.

zondag 17 juli 2005 @ 19:43:47 #241
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_28889120
Pff wat baal ik ervan dat je de namen van vijanden vaak veel te laat ziet. Duurt echt een paar sec. voor je het ziet. Tegen die tijd ben je al afgemaakt, wil je geen eventuele teamkiller zijn.

Met een potje van 16 tegen 16, is het soms echt onduidelijk omdat er dan meerdere lui op je minimap staan van je eigen team (en het dan te lastig wordt om snel te denken of het nou een vijand is of niet).

Soms ook zielig dat er nog teamkillers zijn wat betreft vliegtuigen... en zeg je er wat van 'm*therfucker don't take my plane' (zonder sterretje), dan trapt punkbuster me eruit... hoezo Nederlands beleid?
  zondag 17 juli 2005 @ 19:45:50 #242
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28889160
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef JK het volgende:
Pff wat baal ik ervan dat je de namen van vijanden vaak veel te laat ziet. Duurt echt een paar sec. voor je het ziet. Tegen die tijd ben je al afgemaakt, wil je geen eventuele teamkiller zijn.

Met een potje van 16 tegen 16, is het soms echt onduidelijk omdat er dan meerdere lui op je minimap staan van je eigen team (en het dan te lastig wordt om snel te denken of het nou een vijand is of niet).

Soms ook zielig dat er nog teamkillers zijn wat betreft vliegtuigen... en zeg je er wat van 'm*therfucker don't take my plane' (zonder sterretje), dan trapt punkbuster me eruit... hoezo Nederlands beleid?
Nooit last van eigenlijk, van dat jeje vijanden veels te laat ziet.Geen blauwe naam erboven = knallen. Ik zie die blauwe namen gewoon constant. Misschien moet je iets aanzetten?

Ik zat laatst wel op een server, en toen was me hele rank verdwenen, plus me weapon lock. Toen ik ging kijken bij me BFHQ stats stond alles er nog. Bug ofzo denk ik in het spel, of vanuit de server.

Wordt tijd voor een goede patch die de 'choppyness' eruit haalt. Net zoals de 1.6 patch deed met Battlefield 1942. Zelfs met 1024 MB ram draait het choppy (iig eerste 3 minuten) op een voor de rest uitstekend systeem.
Era Vulgaris
  zondag 17 juli 2005 @ 19:47:24 #243
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_28889202
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Nooit last van eigenlijk, van dat jeje vijanden veels te laat ziet.Geen blauwe naam erboven = knallen. Ik zie die blauwe namen gewoon constant. Misschien moet je iets aanzetten?
Ja denk dat jouw tip het beste is. Geen blauwe naam erboven en knallen maar. Blauw zie ik idd altijd wel. Is er nou al een Fok! server ? Ik heb niet alle topics gevolgd
pi_28890956
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Wordt tijd voor een goede patch die de 'choppyness' eruit haalt. Net zoals de 1.6 patch deed met Battlefield 1942. Zelfs met 1024 MB ram draait het choppy (iig eerste 3 minuten) op een voor de rest uitstekend systeem.
Hier hetzelfde. De ene keer draait een level super (zelfde aantal spelers) en op het andere moment draait het echt duidelijk minder soepel. Geen idee waar dat nog aan kan liggen .
X
X
X
pi_28891448
Die airstrikes zijn echt zoooo slaapverwekkend . Ze moeten de tijd dat je die kan gebruiken op 1 keer per kwartier zetten ofzo.
X
X
X
pi_28891468
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:12 schreef Frasier het volgende:
Die airstrikes zijn echt zoooo slaapverwekkend . Ze moeten de tijd dat je die kan gebruiken op 1 keer per kwartier zetten ofzo.
Airstrikes?
  zondag 17 juli 2005 @ 21:18:04 #247
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28891585
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:13 schreef Markster het volgende:

[..]

Airstrikes?
Ik denk dat ie de artillery bedoelt. Artillery is wel goed zo vind ik, gaat campen tegen.
Era Vulgaris
pi_28891642
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:18 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik denk dat ie de artillery bedoelt. Artillery is wel goed zo vind ik, gaat campen tegen.
Artillery bedoelde ik ja. Maar iets minder vaak achter elkaar mag wel.
X
X
X
  zondag 17 juli 2005 @ 21:29:20 #249
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28891875
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:54 schreef Frasier het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. De ene keer draait een level super (zelfde aantal spelers) en op het andere moment draait het echt duidelijk minder soepel. Geen idee waar dat nog aan kan liggen .
Ik heb het al gevonden, het ligt voor een groot deel aan de ranked servers, die vragen op 1 of andere manier veel meer van je PC dan een un-ranked server met dezelfde ping en hetzelfde aantal spelers.
Erg irritant want je wilt vooral geen choppyness hebben op een server waar je score er echt toe doet.

Dat wordt weer 6 maanden wachten op een volgende patch. Go EAgames .
Era Vulgaris
pi_28895428
Ik ben er donderdag ook wel even.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  maandag 18 juli 2005 @ 00:35:35 #251
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28897892
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:20 schreef Frasier het volgende:

[..]

Artillery bedoelde ik ja. Maar iets minder vaak achter elkaar mag wel.
Idd. word er soms echt ziek van.
  maandag 18 juli 2005 @ 02:15:24 #252
63192 ursel
pi_28899866
Zo, gehele weekend beetje bijgespeeld.. Was wel weer geinig..
  maandag 18 juli 2005 @ 09:13:13 #253
12888 Skull-splitter
pi_28902301
Dito hier, ten koste van het opruimen
pi_28902461
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:01 schreef BMH het volgende:
Als ik op sign up doe en aanvink dat ik 13+ jaar ben krijg ik nogsteeds die error.
Geef anders even je gegevens door, voeg ik je wel toe Andere gebruikers hebben zich vreemd genoeg wel aan kunnen melden
  maandag 18 juli 2005 @ 09:49:33 #255
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28902772
Dammit, wat doet de server weer traag update van de stats :S
-- ViPeRII --
pi_28903010
me nick is in BF2 RudyCarell, ben ook niet de allerbeste. maar ben wel in voor een fok-team
  maandag 18 juli 2005 @ 10:07:25 #257
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28903038
quote:
Op maandag 18 juli 2005 09:30 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Geef anders even je gegevens door, voeg ik je wel toe Andere gebruikers hebben zich vreemd genoeg wel aan kunnen melden
Ik heb je mail adres niet. Mail mij maar ff met de info die je nodig hebt..

Ik dank u bij voorbaat.
pi_28903176
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:07 schreef BMH het volgende:
Ik heb je mail adres niet. Mail mij maar ff met de info die je nodig hebt..

Ik dank u bij voorbaat.
FJDorr (aapje\ gmail com

Ik heb je username, paswoord en je emailadres nodig
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:06 schreef jazza het volgende:
me nick is in BF2 RudyCarell, ben ook niet de allerbeste. maar ben wel in voor een fok-team
http://stats.codeflow.org/awardssig/RudyCarell

Gevonden Ik zet je vanmiddag wel even op de juiste plaats in de ranglijst. Je zal op de 15e plaats verschijnen als ik uitga van de ranglijst van gisteren
  maandag 18 juli 2005 @ 10:21:58 #259
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28903350
-- ViPeRII --
pi_28903371
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:21 schreef ViPeRII het volgende:
[afbeelding]
Als je ook er in wilt dan kom je op een 7e plaats (en schuift RudyCarell eentje naar beneden )
pi_28903404
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

FJDorr (aapje\ gmail com

Ik heb je username, paswoord en je emailadres nodig
[..]

http://stats.codeflow.org/awardssig/RudyCarell

Gevonden Ik zet je vanmiddag wel even op de juiste plaats in de ranglijst. Je zal op de 15e plaats verschijnen als ik uitga van de ranglijst van gisteren
15e WOW wat ben ik goed...
  maandag 18 juli 2005 @ 10:26:17 #262
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28903433
owww jah.. als ik goed genoeg ben mag ik meedoen Nou zo hoeft het niet van mij hoor ;-)
Maar even serieus... Kan niet regelmatig spelen e.d. dus clan member zijn is niet zo'n strak plan..
Wel tof dat er een fok! clan is trouwens
-- ViPeRII --
pi_28903540
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:26 schreef ViPeRII het volgende:
owww jah.. als ik goed genoeg ben mag ik meedoen Nou zo hoeft het niet van mij hoor ;-)
Iedereen mag mee doen, sterker nog: ik sta zelf op de 19e plaats met 1 lintje en 1 medaille
quote:
Maar even serieus... Kan niet regelmatig spelen e.d. dus clan member zijn is niet zo'n strak plan..
Wel tof dat er een fok! clan is trouwens
Dat is zo ongeveer de enige regel die we hebben ingesteld bij de Fok! clan, geen verplichtingen, geen gezeik.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:49:43 #264
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28903917
Ik heb al meer dan 4 uur in een heli gevlogen... En toch heb ik de medalje nog niet
  maandag 18 juli 2005 @ 10:52:05 #265
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28903961
Hier is de link naar mijn player-name:

http://bf2s.com/player/21741319

Maar de link werkt nu nog niet echt helemaal goed omdat het system too busy zou zijn ...
  maandag 18 juli 2005 @ 10:53:48 #266
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28903994
UnleashMitch, potje spelen?
pi_28904253
quote:
Op maandag 18 juli 2005 10:49 schreef BMH het volgende:
Ik heb al meer dan 4 uur in een heli gevlogen... En toch heb ik de medalje nog niet
Basic Helicopter : ~15 mins (In a Chopper), or 10 kills, in 1 round.

Dat wordt vaak vergeten

Je user wordt binnen nu en 2 minuten aangemaakt. Kan helaas geen potje spelen, zit bij m'n vriendin achter de laptop. Moet eigenlijk leren Dit topic is dus eigenlijk studie ontwijkend gedrag
  maandag 18 juli 2005 @ 11:06:23 #268
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28904304
Daar heb ik ook last vasn: moet voor hertentamens leren maar nu ligt BF2 in de dvd-drive ...
pi_28904319
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef Umm-Qasr het volgende:
Daar heb ik ook last vasn: moet voor hertentamens leren maar nu ligt BF2 in de dvd-drive ...
Zoek een vriendin die geen PC heeft waar BF2 op draait
  maandag 18 juli 2005 @ 11:07:57 #270
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_28904341
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Zoek een vriendin die geen PC heeft waar BF2 op draait
Die heeft een Pentium 300, dus dat scheelt weer
  maandag 18 juli 2005 @ 11:10:08 #271
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_28904399
Kut hotfix!!!
Hij heeft mijn BF2 verneukt, kan de map BF2 niet vinden zegt ie.
Kan geenéén server meer joinen, kutzooi.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  maandag 18 juli 2005 @ 11:10:57 #272
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28904423
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:10 schreef type_29 het volgende:
Kut hotfix!!!
Hij heeft mijn BF2 verneukt, kan de map BF2 niet vinden zegt ie.
Kan geenéén server meer joinen, kutzooi.
uninstal -> repareren.
  maandag 18 juli 2005 @ 11:12:50 #273
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28904475
BMH: vanavond potje spelen?
  maandag 18 juli 2005 @ 11:40:32 #274
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28905272
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
BMH: vanavond potje spelen?
sure
  maandag 18 juli 2005 @ 12:15:42 #275
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_28906240
Ik doe vanavond ook wel mee.
pi_28906458
Bij hoeveel punten word je soldaat 1e klas duurt echt lang
pi_28906579
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij hoeveel punten word je soldaat 1e klas duurt echt lang
Private First Class : Global Score = ~500
-edit-
Meteen ook in de nieuwe OP gezet
pi_28906602
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:29 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Private First Class : Global Score = ~500
Aha daar zit ik bijna aan al
  maandag 18 juli 2005 @ 12:44:13 #279
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28906922
Gister voor het eerst echt normaal op een ranked server gespeeld. Ik had BF2 even een paar weken in de kast gelegd omdat ik gek werd van die server-browser en sinds de patch 1.02 werkt het weer top .

Heb 3 maps met mijn hele squad in een Black Hawk gezeten met een top piloot. Ik bemande een mini met een teammate (1 links, ander rechts) en maar maaien met onze mini's. De punten en medailles bleven maar komen . Een andere map meegereden op een tank (ook mini), toch mooi een paar van die anti-tank honden afgeknald met mijn mini :>. Ben nu halverwege op weg naar Private 1st class na 1 avondje spelen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 18 juli 2005 @ 13:34:35 #280
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28908225
ff een vraagje, waar krijg je commander point voor?
-- ViPeRII --
pi_28908701
Wat is iedereen zijn Kills Deaths Rating? (KDR) mijnes:

Kills: 994
Deaths: 806
  maandag 18 juli 2005 @ 14:20:55 #282
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28909544
755/811, maar ben terug aan het komen ;-) Heb een tijdje gespeeld om mijn badges te halen, en met engeneer schieten e.d. lukt niet erg
-- ViPeRII --
pi_28909632
voor de te behalen awards ribbons en badges moet je deze site checken, er staat niet alleen welke er zijn, maar ook wat je ervoor moet doen... http://ubar.phusion9.com/
pi_28909679
ik ook gisteren schiet ik er 20 neer met een tank,krijg ik een badge met rating voldoende
  maandag 18 juli 2005 @ 14:34:46 #285
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28909992
-21 door die stront noobs!!! Lopen ze weer door mijn strikes en punished ze me ook nog.
pi_28910062
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
-21 door die stront noobs!!! Lopen ze weer door mijn strikes en punished ze me ook nog.
Je word helemaal doodziek van die lui he`,had ik gisteren een score van 30,wat voor mijn doen hoog is
Springt er een randdebiel voor mn tank opeens,en punishd ook nog even.
Je kan toch wel de situatie even indenken dan kutnoobs
  maandag 18 juli 2005 @ 14:46:37 #287
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28910273
Ik gooi een granaat langs mijn teamate's humvee.. Krijg wel een kill, maar krijg ook een team vehicle damage... Begint die humvee te roken en te flammen... Blijft die teamate er ook lekker inzitten. BOOM.. BMH teamkills..

Door die stunt kreeg ik -4 punten
pi_28910492
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:46 schreef BMH het volgende:
Ik gooi een granaat langs mijn teamate's humvee.. Krijg wel een kill, maar krijg ook een team vehicle damage... Begint die humvee te roken en te flammen... Blijft die teamate er ook lekker inzitten. BOOM.. BMH teamkills..

Door die stunt kreeg ik -4 punten
Ja ik heb ook altijd zulke dingen,als ik z`on vlag zie heb ik echt zoiets van alles neer rammen
Vergeet wel eens een paar teammate`s dan
  maandag 18 juli 2005 @ 15:18:53 #289
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28911114
Ik heb vaak als Anti tank, geef ik een vijandige Tank of APC een genadeschot; blijft er nog zon domme teammate erbij hangen als ie ontploft. Teamkill. Jaaaa :S

BTW, APC's vind ik zelf het lastigste, ik kom liever tanks dan APC's tegen als AT zijnde
Era Vulgaris
pi_28912050
quote:
deze is wat compacter idd dan ubar.phusion9.com
  maandag 18 juli 2005 @ 15:57:31 #292
63192 ursel
pi_28912138
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
Vind dat punishen maar rare opzet.. In begin had ik niet in de gaten dat je moest forgiven..
Stond er opeens dat ik iemand gepunished had die een TK bij mij had gedaan..

Bij een 2e keer TK zag ik pas die vote voorbij komen. Sindsdien wacht ik even of ze zelf sorry zeggen of niet..
pi_28912336
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef ursel het volgende:

[..]

Vind dat punishen maar rare opzet.. In begin had ik niet in de gaten dat je moest forgiven..
Stond er opeens dat ik iemand gepunished had die een TK bij mij had gedaan..

Bij een 2e keer TK zag ik pas die vote voorbij komen. Sindsdien wacht ik even of ze zelf sorry zeggen of niet..
precies wat ik ook doe, geen sorry dan een punish . Of het moet echt me eigen schuld zijn...
  maandag 18 juli 2005 @ 16:07:34 #294
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_28912415
Ik snap het ook niet, soms wordt je echt ineens gekicked van een server, net zoals ik vannochtend:
Zit rustig te spelen, leg een paar claymores neer, gaat heel de tijd goed, totdat ik een tegenstander op wil blazen, komen er ineens 3 ventjes van mijn team voorbij lopen, klik....

BOOOOMMMMMMMM!!

...
You've been kicked for team killing...

Jah jah? stond rustig ver bovenaan, en deed heel de tijd veel voor het team e.d.... krijg je dit...
Dat zuigt best wel... ik nog sorry roepen..
-- ViPeRII --
  maandag 18 juli 2005 @ 16:07:39 #295
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28912419
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:40 schreef BMH het volgende:

[..]

sure
Hoe laat en waar? En dit geldt ook voor Nlboy ...
  maandag 18 juli 2005 @ 16:14:03 #296
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28912626
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:07 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Hoe laat en waar? En dit geldt ook voor Nlboy ...
vanaf 19:00 kan ik wel.
  maandag 18 juli 2005 @ 16:41:28 #297
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28913499
Smerig kut spel. Er zit een speler (Rathen) de hele tijd onder je auto te springen. DUs als jij gaat rijden krijg je een TK. DE HELE TIJD doet ie dat!!!!
  maandag 18 juli 2005 @ 16:47:00 #298
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_28913670
Ik punish gewoon zo goed als nooit. Meestal is het gewoon een ongelukje, vaak ook deels van jezelf.
Maaruh die aerial ribbon die jullie zowat allemaal hebben, dat is gewoon hoog vliegen en dan eruit jumpen? Ik zag ergens dat het alt 500 moest zijn maar dan ga je gelijk dood zodra je eruit springt?
pi_28913718
Ik heb de demo van BF2 gedownload en ik moet zeggen dat het mij best wel bevalt. Dit is dan ook eigenlijk m'n eerste tactical shooter aangezien ik nog maar een maandje een PC bezit die wél nieuwe games kan draaien.

Alleen twijfel ik dan toch weer over een eventuele aanschaf. De lol gaat er snel vanaf als je gewoon een willekeurige server kiest om te strijden met een team van mensen die je totaal niet kent en waarmee je ook helemaal geen enkele strategie hebt besproken ofzo.
Bij Quake is het leuk om onbekenden af te knallen aangezien je toch in je eentje speelt, maar in een team is het toch leuk om met mensen te spelen die je bekend zijn en waarmee je een game-plan bespreekt.

Ik wacht dus nog maar effe..
pi_28913784
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef BMH het volgende:
Smerig kut spel. Er zit een speler (Rathen) de hele tijd onder je auto te springen. DUs als jij gaat rijden krijg je een TK. DE HELE TIJD doet ie dat!!!!
Dat soort tuig geef je door aan EA en die bannen hem dan. Schijnt
Big dick.
  maandag 18 juli 2005 @ 16:52:03 #301
11193 JohR
Forth, Eorlingas!
pi_28913831
Weet iemand of er ook BF2 Clans zijn waarin de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt?
Bijv. 20+ ofzow?
Als ik steeds zie Age: 14 , 16, 12, lijkt me dat toch meer een kiddies-clan!

No offense

* JohR zoekt naar een clan voor de wat rijpere gamer!
* Ride now. Ride now. Ride for ruin and the worlds ending
* He who angers you conquers you
* One who makes no mistakes makes nothing
* First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')