Ik krijg die irritante tracker maar niet werkendequote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef Blinker het volgende:
En ben nu trouweons ook trotse eigenaar van Veteran Pistol Award![]()
Als je je er meer op gaat richten moet je er veel meer kunnen halen. Als je gewoon doet wat er in je opkomt dan wordt het al veel lastiger omdat veel medailles etc als voorwaarde hebben dat t in 1 ronde gebeurt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Droopie het volgende:
Ik zuig ontzettend speel het spel al 3 weken 1700 punten en pas 3 medailles
ik heb dan wel meer medailles maar moet met maar 1200 punten doen. Net weer 2 gouden gehaaldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Droopie het volgende:
Ik zuig ontzettend speel het spel al 3 weken 1700 punten en pas 3 medailles
En als je nou al 25 uur anti tank speelt, roept u maar? Ik heb wel een medaille omdat ik uit een helicopter sprong en op tijd de 9 in drukte.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als je je er meer op gaat richten moet je er veel meer kunnen halen. Als je gewoon doet wat er in je opkomt dan wordt het al veel lastiger omdat veel medailles etc als voorwaarde hebben dat t in 1 ronde gebeurt.
Bring it onquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef Droopie het volgende:
wordt nog effe oefenen. Op jullie vanavond.
Ja, had ik ook, en raarder nog, ik had opeens een assault-kit van de tegenpartij!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat als je word gereanimeerd je soms een andere wapen kit krijgt.
Schiet op met die server danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Steeven het volgende:
Oke mensen, vanavond weer met z'n allen spelen? Zo rond een uur of 20:30-20:45? Ik post wel een server. Vagere_Hein doet ook mee.
Ik ga nu zoekenquote:
Wij staan al aan. 32 player svp ivm haperen vd PCquote:
Basic SpecOps Combat : 10 Kills in 1 round.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:52 schreef Droopie het volgende:
En als je nou al 25 uur anti tank speelt, roept u maar? Ik heb wel een medaille omdat ik uit een helicopter sprong en op tijd de 9 in drukte.wordt nog effe oefenen. Op jullie vanavond.
Wel met 1 wapen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:41 schreef Droopie het volgende:
Nou heb ik wel soms keren 10 kills in a round, maar ik denk dat mijn killratio dan te bagger is.
Was jij FDJ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef UnleashMitch het volgende:
nieuwere versie ? Ik speel nog zonder patch. Speelt iedereen met patch dan ? Dat zou de crash wel kunnen verklaren :p
jouw vriendin isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Alvast proost dan maar he
Ik ga de website uiteraard weer online gooien. Op dit moment kan ik weer op de FTP. Ik morgen gewoon eens kijken wat er gebeurt als ik de oude database online gooi. De forum post zijn nou niet echt zo boeiendVolgens mij valt de schade wel mee omdat er simpelweg nog weinig opstond
Ruimte voor de site wordt nog geregeld. M'n vriendin kan gratis krijgeninc domeinnaam
Oh toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:12 schreef DaMayan het volgende:
hey, op welke server zijn jullie nu bezig?
quote:
Neup. Vagere_Hein en ik hadden net wel ff gespeeld. Hij eindigde bovenaan met 90 puntenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:18 schreef BMH het volgende:
Server nog up?
Eindelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:58 schreef jacco het volgende:
Community Update – 7/15/05
HOTFIX for BF2 v1.01 Now Available!
The hotfix for Battlefield 2 v1.01 is now available for download. This update replaces v1.01 and fixes the said memory leak. Along with this update, we’ve made available an updated unranked server file for Win32 and an updated unranked server file for Linux.
Tis een HOT fix, dus patcht de patch: ja tuurlijk moet er die 1e tussen.... Het is en blijft EA hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EindelijkHeeft ze nog lang gekost maar goed hopen dat nu alles weer goed werkt.
De FTP is iig bloedjesnel
-edit-
Patching failedOf zou ik eerst de vorige patch moeten installeren ?
Memoryleak merk je ook niet echt, behalve dat er wat meer gerateld word op je HD naarmate je langer speelt...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iedereen een memoryleak met die oude patch?,ik merk niks serverbrowser doet het goed.
Maar ik kan die fix dus gewoon erover heen zetten weer?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Memoryleak merk je ook niet echt, behalve dat er wat meer gerateld word op je HD naarmate je langer speelt...
Hmm, interessant... ik vind het wel veel geld opzich, maar een 6800GT is wel takkesnel...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar ik kan die fix dus gewoon erover heen zetten weer?
Bij alternate trouwens een 6800Gt in de aanbieding voor 179 euro
Ja ik heb pas geleden een ati x700 pro daar gekocht, en toen hadden ze een 6600gt,in de aanbieding voor 160,en dat is een goede maand geleden,dus dan is dit wel een mooie prijs weer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hmm, interessant... ik vind het wel veel geld opzich, maar een 6800GT is wel takkesnel...
Iedereen krijgt het voor elkaar om een patch in elkaar te zetten die gewoon werkt en bij EA....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:59 schreef Droopie het volgende:
Patchen mislukt,vuile bloedhonden!!!!!!!!!!!!
Waar wij dan weer veel geld in mogen stekenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef BMH het volgende:
EA brengt patches uit in de vorm van uitbreidingen. Zoals je ziet bij de sims & MoHAA & nu BF2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |