Heeft dan ook een stuk zwaarder kaliber.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik vind de G3 ook niet zo heel nauwkeurig, maar als de kogels inslaan komen ze wel keihard aan.
Firemodesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb nog niet online gespeeld, kan ik niet.![]()
Dus ik heb alleen ervaring met de offline gameplay. En wat ik daar altijd doe is switchen tussen de vuurmodes. (druk op 3) En dan kies ik single shot voor lange afstand en burst/full auto voor close combat. Werkt perfect.
Vreemd ik vond hem wel redelijk nauwkeurig. Niet voor lange afstanden ofzo maar voor short/mid-range raak je ze wel en dan gaan ze echt snel neer. Een magazijn leeg is niet zo verwonderlijk, er zitten maar 20 in bij de G3 en die schiet ie supersnel leeg. Das het enige grote nadeel ervan, als er geen support class of supply drop om je heen is ben je snel door je ammo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:14 schreef RetepV het volgende:
Ik heb dus de gun voor assault geunlocked, terwijl ik steeds spec-ops speel. Ik deed dat omdat die gewone assault gun rot was en ik er dus nooit mee speelde. Well, die unlockte assault gun zou super nauwkeurig moeten zijn. Maar lange afstand of korte afstand: het maakt allemaal niet uit. Ik moet nog steeds een half magazijn leegschieten om iemand te vellen. Dan schiet ik netjes in bursts, zie ik de kogels nog steeds links en rechts inslaan. Waarin zit hem nou de nauwkeurigheid van dat ding?
Iemand tips waardoor ik assault wat beter kan doen? Als ik als Spec Ops ga, dan haal ik nog meer punten als ik in Rambo-mode speel dan wanneer ik als Assault ga. Dat klopt toch niet?
He dat is wel handig! Kan die niet in de OP worden verwerkt?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:07 schreef Steeven het volgende:
Kijk even hier:
http://www.twiztedgaming.com/forum/announcement.php?f=64&announcementid=5
Doet me denken aan de expansie voor Rome: Total War. Precies hetzelfde, de game is nog niet gefixed en de expansie is in de maak, en mensen op forums hebben dit soort plaatjes in hun sig. ed. Met het verschil dat er voor Rome iig geen patch meer uitkomt, EA zal nog wel werken aan patches.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Gevonden op het internet:
[afbeelding]
Nu moet ik ook niet zeggen dat ik op een verkapte counterstrike expansion zit te wachten
Dat mag ik hopen jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:05 schreef Steeven het volgende:
[..]
Doet me denken aan de expansie voor Rome: Total War. Precies hetzelfde, de game is nog niet gefixed en de expansie is in de maak, en mensen op forums hebben dit soort plaatjes in hun sig. ed. Met het verschil dat er voor Rome iig geen patch meer uitkomt, EA zal nog wel werken aan patches.
Rainbow sixquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:16 schreef jacco het volgende:
Hier iig de screens van de expansie
[[url=http://66.118.185.12/imagehigh/B/15072005110810_Im_BF1.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://66.118.185.12/imagehigh/B/15072005110812_Im_BF2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://66.118.185.12/imagehigh/B/15072005110813_Im_BF3.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://66.118.185.12/imagehigh/B/15072005110836_Im_BF4.jpg]afbeelding][/url]
Ik moet passen, vanavond is t bier-drink-pool-speel avondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef Steeven het volgende:
Oke mensen, vanavond weer met z'n allen spelen? Zo rond een uur of 20:30-20:45? Ik post wel een server. Vagere_Hein doet ook mee.
Same here..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moet passen, vanavond is t bier-drink-pool-speel avond
Lolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:44 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb net een nieuwe pc besteld, speciaal om bf2 soepel te kunnen spelen
Alvast proost dan maar hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:45 schreef ursel het volgende:
Same here..![]()
Wat gaat er nu met de website gebeuren eigenlijk?? Ga je weer opnieuw beginnen met E107?? Heb je nog wel wat gegevens bewaard?
Als nodig is kan ik ook nog wel wat ruimte regelen voor de website. Desnoods alleen als back-up.
Inderdaad, maar dat zou kunnen omdat je kit dan is gepakt door iemand anders. Je zou dan die van hem moeten krijgen, volgens mij laat je die namelijk vallen op de plek waar je een andere pakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat als je word gereanimeerd je soms een andere wapen kit krijgt.
2x512 + 2x256 kan primaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
LolIk ga er ook binnenkort wat aan doen
Een P4800S met 512 is echt te weinig.
Compleet OT vraagje maar ik zie vaak mobo's met 4 slots voor geheugen. Kan ik daar 2x512 + 2x256 in steken of moet dat 4x512 of 4x256 zijn ?
Mijn kit ligt dan gewoon naast me.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:17 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat zou kunnen omdat je kit dan is gepakt door iemand anders. Je zou dan die van hem moeten krijgen, volgens laat je die namelijk vallen op de plek waar je een andere pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |