ik vind het ook heerlijk als luca een weekend weg is hoor. het enige wat mij niet zint, is dat hij bij zijn vader is, maar dat is een ander onderwerpquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef babyfeet het volgende:
oh verschrikkelijk lijkt me dat
kyllian zwaait tot nu toe nog net zolang dat hij je niet meer ziet..gelukkig
maar die tijd zal ook nog wel komen voor mij dat hij denkt ja dag mama
ik had het een zondag trouwens niet echt moeilijk toen hij met oma en opa mee ging
ik vond het eigenlijk wel heel erg lekker en ik schaam me gewoon omdat te zeggen
we zijn zelf naar een rommelmarkt geweest niks gekocht![]()
maar wat was dat heerlijk zeg
toen we terug naar huis gingen kwamen we kyllian dus tegen inde auto en toen
had ik wel zoiets van hier met mijn kind maar ze gingen nog een ijsje eten
maar hij bleef wel weer net zo lang zwaaien tot hij ons niet meer zag
men wat hou ik toch van hem
kyllian zei dat een tijdje terug tegen mij zo heel vertederend
mama ik hou van jou nou ik stond spontaan te janken wat heerlijk is dat om te horen zeg
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:53 schreef Belana het volgende:
komt fybromyalgie niet voornamelijk bij vrouwen voor melonovy? (mijn moeder en tante hebben het ook)
Wow!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef babyfeet het volgende:
heel de dag is hij droog gebleven![]()
en morgen wilde hij weer![]()
ben zo trots
He getver.. dat klinkt net zoals wat René laatst had. Beterschap voor het kleine mokkeltjequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:11 schreef Berkery het volgende:
Gaan hier zo met Zoë naar de huisarts arme kind heeft 40.3 koorts, kreunt en steunt heel erg zielig1 minuut opleving om daarna in te storten als een stervende zwaan zo zielig. Urine stinkt, groene waas uit de vagina dus tijd om naar de huisarts te gaan en ik zelf kan zo met haar mee janken vindt het zo verschrikkelijk zielig
Gelukkig drinkt ze wel goed, eten intresseert me niet.
Rottdog
Morgen misschien...quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:33 schreef Lois het volgende:
Nog wat gehoord B?
Maar het verandert verder toch niets eraan.quote:Vrouwen die in de eerste helft van hun zwangerschap alsnog de vijfde ziekte krijgen, hebben een iets verhoogde kans (9%) op een miskraam of een doodgeboren kindje.
OMG, dat wordt een lekker stel met Sven samenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:00 schreef danosa het volgende:
Het lijkt mij iets waar ik met mijn held op sokken ook niet heen hoef te gaan. Die durft nog geen eens in zo'n ding te zitten bij een winkel. Een auto of paard bijvoorbeeld.
Dank uquote:
In die post op OOL staat in een rapport van een 5-jarige dat ze dat kan, tot 12, dus dan loopt hij wel voor idd.quote:synchroon tellen is het op volgorde kunnen tellen van een voorwerpen, bv een rijtje blokjes, knikkers of standaard rond december pepernoten. Het hoeven natuurlijk geen concrete voorwerpen te zijn, kunnen ook getekende dingen zijn.
Een kind dat synchroon kan tellen is in staat het verband te leggen tussen getalnaam en hoeveelheid, en is net een stapje verder dan een kind dat alleen de getalrij (een, twee etc.) op kan dreunen zonder begrip. Dat noem je akoestisch tellen. Bron
het is ook echt geen pluspuntquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
Ik denk trouwens niet dat de kinderen nu harder gaan als vroeger. Wel denk ik dat de ouders wat meer prestatiegericht zijn (nu niet aangevallen voelen, ik lees wel dat Freek en Kyllian echt vanuit hun zelf zo zijn) Maar persoonlijk vind ik dat geen pluspunt
Hier hetzelfde.. maar dan met vlekjes en diarreequote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef Belana het volgende:
Nou, ik weet niet wat ie precies heeft, maar Liam is ziekjes. Koortsig en hangerig. Hij eet niet en drinkt weinig. Vanacht had ie een beetje over gegeven. Nu ligt ie alweer in zijn bedje, arm kind.
(geen vlekjes te zien hoor overigens)
Hou opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:05 schreef danosa het volgende:
hahaha die kinders zijn over het algemeen toch wel hetzelfde![]()
uit met de klemtoon op de t
leuk met een wel erg duidelijke k
Ik wordt trouwens hondsdol van het woordje mij, had jij dat ook niet coolbabe?
Hoe maak je nou duidelijk dat niet alles van haar is, of is het echt een fase waar ieder kind tegenaan loopt op den duur?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:11 schreef easy-going het volgende:
Pleisters ..... pas was Sven gevallen .... knie een beetje geschaafd en het bloedde, dacht ik eindelijk eens een pleister kwijt te kunnen bij Sven .... van de val huilde hij niet, maar toen ik met de pleister aankwamhelemaal in paniek!
oopsquote:
alicia eet vanaf dat ze een jaar was echt gewoon helemaal mee, dus ook de spaanse pepers (daarvoor hield ik er iets meer rekening mee). Ze vind het lekker, nergens last van en kan het goed verdragen (beter als papa)quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef dutchie het volgende:
En soms eten we wel eens 'onverantwoord'en dan geven we Léon een potje. Of te pittig. Als ik de woorden 'spaanse peper' laat vallen bij mijn moeder reageert ze licht hysterisch met: "Dat gééf je hem toch niet hè?"
waarom zou een kind geen dagje onverantwoord mogen eten? Saskia eet ook gewoon pizza (de kleintjes van Iglo zijn precies haar formaatquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef dutchie het volgende:
Léon heeft laatst een hapje geproefd van iets met spaanse peper en vond het niet zo geslaagd. Spuugde het gewoon uit, nog even niet dus.
Maar eten jullie altijd verantwoord dan? Dus voldoende groente enzo?
Euh kliekjes?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:05 schreef dutchie het volgende:
Dat is dus tevens een beetje het punt hier, op dinsdag moet ik snel koken en op donderdagavond kom ik pas om 22.00 thuis. Dus dan is het nog wel eens makkelijker om hem een potje te geven nog.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef bixister het volgende:
heu je bent er toch al?
of moet dat met die meisjes nog gebeuren.dan zou ik de route via tweedestreepjestopic, zwangerschapstopic, en grotekleinebabietjestopic adviseren.
1 jaar en 8 maanden en 3 jaar en 4 maandenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef Belana het volgende:
m.a.w. fjolle, je moet gewoon lekker gaan posten!
Hoe oud zijn je meiden?
Proficiat, dat zal een opluchting zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:18 schreef Belana het volgende:
Ow... goed nieuws!! De uitslag van Liam zijn bloedtest was er vandaag en het was geen vijfde ziekte
Fjolle, je moet dan wel ff die foto's in het fototopic zetten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |