Ik werd gisteren gebeld!
![]()
Er is een plekje op de PSZ voor Wilyan!
![]()
Na de zomervakantie mag hij komen.
Ik had de keuze uit maandagmiddag en donderdagmiddag, maandagochtend en vrijdagmiddag of dinsdagochtend en vrijdagochtend. Ik heb gekozen voor het laatste. Wilyan slaapt 's middags nog graag. Zo kan hij dan eerst naar 'schooltje' waar hij (eerst) vast wel bek af weg komt en dan kan hij 's middags nog lekker even slapen.
We hadden het er dit weekend nog over.
Het lijkt ons namelijk wel goed dat hij ook met wat andere kindjes omgaat. We weten namelijk dat Wilyan zich ontzettend aan andere kinderen optrekt (qua ontwikkeling).
In onze vorige woonplaats had hij dan ook z'n buufje die hij best vaak zag, gingen we wel naar een ouder- kind-ochtend in het buurthuis en deden we aan ouder- kind-zwemmen. Hier doen ze niet aan ouder- kind-ochtenden in het buurthuis, zat hij bij het zwemmen niet lekker in de groep en hebben we verder weinig kindertjes dichtbij op de buurt.
Ik ben wel benieuwd of zijn spraak dan vooruit gaat, hij praat nu namelijk erg weinig (volgens CB-arts toen té weinig). Maar ik maak me daar niet druk om ik weet dat als hij met andere mensen en kinderen omgaat het beter word
![]()
(is ook zo als hij een paar dagen bij opa en oma is geweest) Dat heb ik dat mens toen ook wel uitgelegd maar dat werd wat weg gewuifd..
Maar 6 september mag Wilyan voor het eerst heen!