quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:11 schreef easy-going het volgende:
Pleisters ..... pas was Sven gevallen .... knie een beetje geschaafd en het bloedde, dacht ik eindelijk eens een pleister kwijt te kunnen bij Sven .... van de val huilde hij niet, maar toen ik met de pleister aankwamhelemaal in paniek!
oopsquote:
alicia eet vanaf dat ze een jaar was echt gewoon helemaal mee, dus ook de spaanse pepers (daarvoor hield ik er iets meer rekening mee). Ze vind het lekker, nergens last van en kan het goed verdragen (beter als papa)quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef dutchie het volgende:
En soms eten we wel eens 'onverantwoord'en dan geven we Léon een potje. Of te pittig. Als ik de woorden 'spaanse peper' laat vallen bij mijn moeder reageert ze licht hysterisch met: "Dat gééf je hem toch niet hè?"
waarom zou een kind geen dagje onverantwoord mogen eten? Saskia eet ook gewoon pizza (de kleintjes van Iglo zijn precies haar formaatquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef dutchie het volgende:
Léon heeft laatst een hapje geproefd van iets met spaanse peper en vond het niet zo geslaagd. Spuugde het gewoon uit, nog even niet dus.
Maar eten jullie altijd verantwoord dan? Dus voldoende groente enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |