Ik ga daarstraks Suus naar bed brengen.. en die loopt blij voor me uit haar kamertje in, struikelt ze over haar eigen voetjes en ze knalt zo met de zijkant van haar hoofd langs een speelgoedkrat
![]()
In notime zat er een ei op haar hoofd, precies boven haar linkeroortje, gigantische schaafwond (dacht ik toen nog) en blauwer dan blauw binnen een paar seconden.
![]()
Huilen huilen, gillen, complete paniek en voor de zekerheid even de HAP telefonisch geraadpleegd, aangezien het net naast haar slaap zat. Terwijl ik aan de foon zat zag ik dat het geen schaafwond was maar een snee en de HAParts wilde het toch even bekijken voor de zekerheid.
De snee is gelukkig oppervlakkig op de huid en daar hoefde niets aan gedaan te worden. De buil moet ook slinken maar we hebben wel de komende 24 uur wekdienst gekregen. Om de 2 uur moeten we madam wakker maken en kijken of ze nog helder en aanspreekbaar is.
Thuisgekomen zat madam zo vol adrenaline door alle opwinding dat we haar gewoon niet stil kregen, ik ben dus om kwart over 10 nog maar een blokje rond gegaan met haar. Vestje aan, schoentjes aan en wandelen maar. Moet zeggen dat het wel ff erg lekker was om bij te komen van alle opwinding. Suus ontdekte dat de zon al naar bed was en vertelde spontaan dat Suus ook naar bed moest. Nadat de maan gedag was gezwaaid weer naar binnen gegaan, slokje water en mijn humtiedumptie ligt nu in bed. Om 1 uur eerste wekdienst....