Ook hier dus fakers?quote:
Jij wou toch meisjes? Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:22 schreef Cybart het volgende:
faghags nemen het over hiero...
ik ga een dvd checken... laterz
Ik werd hier gemist?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:21 schreef wonderer het volgende:
krijg nou wat... ik zat gister nog te denken "tijd geleden dat ik PS hier zag" en daar is ze!
*applaus*quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wou toch meisjes? Wat zeur je dan?
ik had het over meisjes inderdaad....quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wou toch meisjes? Wat zeur je dan?
Ben alweer wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:22 schreef Cybart het volgende:
faghags nemen het over hiero...
ik ga een dvd checken... laterz
LEKKER DVD GAAN KIJKEN JIJquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had het over meisjes inderdaad....
niet wannabe potten
Snel! Verstop je! Straks bijten ze nog!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef creno het volgende:
ryan_r !!!!
we zijn omsingeld door .... dooor.... VROUWEN
Aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef creno het volgende:
ryan_r !!!!
we zijn omsingeld door .... dooor.... VROUWEN
Ik wel. *tanden ontbloot* Zin in worst!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Snel! Verstop je! Straks bijten ze nog!![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel. *tanden ontbloot* Zin in worst!
oef, ik ben veilig, ik heb een partyknakquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel. *tanden ontbloot* Zin in worst!
En ik een BiFiquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef creno het volgende:
[..]
oef, ik ben veilig, ik heb een partyknak![]()
quote:
ik denk dat er een aantal fokkers moeten lachen om je opmerking nuquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef Camoth het volgende:
[..]
Die in dat blauwe pakje nam ik altijd mee naar school![]()
En terechtquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat er een aantal fokkers moeten lachen om je opmerking nu![]()
![]()
![]()
Jep, moest ik ook een keer doen, maar dat was een spel fout, dus ik stond veel meer voor lul (bifiworstjequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:37 schreef Waxxer het volgende:
Pomen....en nu? Een mod om verbetering van deze be-lá-che-lij-ke topictitel vragen??
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben alweer weg
Groetjes aan Petre86voor het geval hij dit leest.
What if God is one of usquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
yeah, yeah God is great.. lala
Dan zou ik beginnen met zoeken in de reguliers dwars.quote:
quote:
*seconds that*quote:
Cybart zit een beetje met zichzelf in de knoop, trek het je maar niet te veel aan. *bolletje aai*quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad?
Ik ben hier niet welkom zegt Cybart
hij is jarig !quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
*seconds that*
Kweenie waarmee, maar gefeliciteerd
cybart is er zelf haast nooit, niks vanaan trekken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad?
Ik ben hier niet welkom zegt Cybart
Post ik hier sinds tijden weer eens, gewoon vanwege de TT, las de OP en zag dat New York dus echt doorgaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
cybart is er zelf haast nooit, niks vanaan trekken.
volgens de bitch aller bitches is in een reeks iedereen welkom. i second that
vakantie? wie ik?
ik moet nog gaan.. volgende week 2 weken italië en een week france..
afgelopen 2 weken druk gehad hoor
Maar om dan meteen maar zo te reageren?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cybart zit een beetje met zichzelf in de knoop, trek het je maar niet te veel aan. *bolletje aai*
ja ik ben straks 3 weken wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Post ik hier sinds tijden weer eens, gewoon vanwege de TT, las de OP en zag dat New York dus echt doorgaat.
Post daar iets over en zijn eerste post die ik lees is 14.gif.
ik kom hier normaal gesproken nooit, maar om meteen zijn post voor de kiezen te krijgen is niet
leuk
Dacht dat je wel op vakantie was geweest.
3 je bent dus straks 3 weken weg?
Geniet ervan iig
Mocht ik je niet meer spreken, fijne vakantie alvast.quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja ik ben straks 3 weken weg
en nu ook de rest van de nacht.. wnat ik lig zo in bed![]()
sweet dreams alvast
Wees trotsquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:23 schreef numero_uno het volgende:
Wat deed mijn icon trouwens in de 'H' van 4 topics geleden? kan me niet herinneren dat ik hier ooit gepost heb
Gaat me puur om het principequote:Op woensdag 13 juli 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wees trots
Ik post hier zo af en toe en sta nog steeds niet in de OP
Waar is blublub trouwens gebleven?
dus als we modjes hierheen willen lokken moeten we vreemde woorden in de TT gaan gebruiken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:37 schreef Havoc het volgende:
Ok ik wilde gewoon ff weten wat Pomen was.
TT aangepast.
Geloof me, dat kan ik zelfs het domme idols-kijkvee niet aandoen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:58 schreef creno het volgende:
heeft er hier iemand zich al opgegeven ? voor dit dus
wedden van wel?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan ik zelfs het domme idols-kijkvee niet aandoen.
Dat zou ik winnen. Het aantal kijkers zou zo drastisch dalen dat reclame-aanbieders zich terug zouden trekken, en het station failliet gaat.quote:
Ik vroeg of ik met een sok om m'n leuter zo'n auditie mocht doen...maar ja...dat vonden ze niet origineel meer...dus dat mag niet.....tja...dan is voor mij de kous af hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:58 schreef creno het volgende:
heeft er hier iemand zich al opgegeven ? voor dit dus
Fotoquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik met een sok om m'n leuter zo'n auditie mocht doen...maar ja...dat vonden ze niet origineel meer...dus dat mag niet.....tja...dan is voor mij de kous af hoor.![]()
Heb ik ze toevallig vandaag thuis laten liggen...he jammer zeg.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:34 schreef KopieerMachine het volgende:
Boe.. willen jullie me niet verstoten als hetero mensch ?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:53 schreef Semisane het volgende:
Ooit kwam ik ook binnen als hetero mensch...moet je nou eens zien wat er met me is gebeurt......ik zou dus maar oppassen.
![]()
Soort zoekt soort hequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:53 schreef Semisane het volgende:
Ooit kwam ik ook binnen als hetero mensch...moet je nou eens zien wat er met me is gebeurt......ik zou dus maar oppassen.
![]()
Ik blijf lekker op mijn kamer vandaagquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:00 schreef wonderer het volgende:
Even om te bewijzen dat ik ook best op normale tijden wakker kan worden.
*is zoooo brak*
*Heeft zoooo maf gedroomd*
En nu ga ik naar WageningenMisschien kom ik bladgroente nog wel tegen.
The Fresh Prince?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef wizarddragon het volgende:
*BOOM BOOM SHAKE THE ROOM*
*Mogguh*
Meuguh!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef wizarddragon het volgende:
*BOOM BOOM SHAKE THE ROOM*
*Mogguh*
Peukje hebben???quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
mn peuken zijn op
ik heb mn examens gehaald
mn peuken zijn op
gelukkig....quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb alweer een pakje gehaald....
frietzaak op 1 min afstand
Who gives a neuk dude!quote:
Gefeliciteerdquote:ik heb mn examens gehaald
Wie geeft een fuck joh!quote:mn peuken zijn op
Congradulations!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
mn peuken zijn op
mn peuken zijn op
tegenover alle positieve dingen moet je ook iets negatiefs zetten, zo blijf je met beide benen op de grond!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Who gives a neuk dude!
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
[..]
Wie geeft een fuck joh!
nu kom je tenminste je dag weer doorquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Congradulations!
Dat probleem had ik ook, maar lang leve de frietzaken![]()
... maar wel tot héél laat duren toch? Of begrijp ik het nou verkeerd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef Cybart het volgende:
goed ik ga weer buiten hangen, in de zon, malibu, tv, radio, zwembad, zon
heerlijk die diensten die pas om half 8 beginnen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
mn peuken zijn op
mn peuken zijn op
jij bent bij DeSlegte geweestquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ben relnicht genoemdDoor DesiredBard
Verder heb ik twee taschen boeken gekocht (Male nudes en erotica universalis), het nieuwe jeugdboek van Floortje Zwigtman over een jongenshoer in het negentiende eeuwse London, een boekje met foto's van Pierre et Gilles en een Tanith Lee boek.
Ikke blij.Boekenplankjes niet zo blij, beetje weinig ruimte....
Ik heb nog gezwaaid Andyvie, in alle richtingen!
das engels lieve schat!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:21 schreef Ryan_R het volgende:
Allez, ge bent een letterke vergeten!
Nope, Kniphorst, gewone boekhandel, maar ook met Ramsjquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij bent bij DeSlegte geweest
ik ook, ik heb een nummertje X-mannen gekocht, een klassieker, nummer 20... het eerste optreden van DeathBird.
heb je naast bier drinken ook nog andere hobbies?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
*bedenk*
*opsta*
*bier koop*
Whisky drinken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:29 schreef error het volgende:
heb je naast bier drinken ook nog andere hobbies?
Verzekeraars zijn köt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:48 schreef anne1982 het volgende:
Zoek je een nieuwe verzekering????![]()
Neem zeker niet het IZZ.....
Alleen maar gezeur![]()
hoe zit dat nou na 1 januari dan? geen ziekefonds of partikulier meer.. maar 1 dingquote:
Ok, ik had natuurlijk ook moeten zeggen: "alcohol drinken".quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whisky drinken.
Oja, en werken en internetten..
eten dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:52 schreef error het volgende:
[..]
Ok, ik had natuurlijk ook moeten zeggen: "alcohol drinken".
Ach het verlicht de geest, zullen we maar zeggen.
Werken is geen hobby en internetten eik ook niet imho, das net zoiets als tv kijken.
Yep, iedereen één basisverzekering. En dan evt bijverzekeren als je wil.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:51 schreef petre86 het volgende:
hoe zit dat nou na 1 januari dan? geen ziekefonds of partikulier meer.. maar 1 ding
moet eens gaan kijken vrees ik..
Bier, whisky, wijn, port, jenever, beerenburger, etc...quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:52 schreef error het volgende:
Ok, ik had natuurlijk ook moeten zeggen: "alcohol drinken".
Ik doe het toch vooral om de tong eigenlijk.quote:Ach het verlicht de geest, zullen we maar zeggen.
Werken is nog steeds leuk. Binnenkort eens vragen of ik ook meer dan 40 uur per week mag werken (en vooral: betaald krijgenquote:Werken is geen hobby en internetten eik ook niet imho, das net zoiets als tv kijken.
Iets geeft mij de indruk dat je van baan veranderd bentquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Werken is nog steeds leuk. Binnenkort eens vragen of ik ook meer dan 40 uur per week mag werken (en vooral: betaald krijgen).
[..]
en waarom heb je ruzie gemaakt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb zojuist een gloeiende ruzie met m'n ouders gehad over de wondere wereld van de Islam.
Ik ben na al die schijtzooi van de afgelopen jaren, na het tig aantal doden, en de verijdelde bomaanslagen niet meer in staat om de Islam als "geloof van vrede" te zien. Het hypocriete gemekker van de moslims in Nederland hangt me ook m'n strot uit, het feit dat ze overal mee wegkomen omdat we een verneukt systeem hebben dat door idealisten tot een gevaarlijk orgaan is gemaakt net zo goed.
Neuh, werk er sinds oktober vorig jaar. En sinds maart op huidige afdeling.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:22 schreef error het volgende:
Iets geeft mij de indruk dat je van baan veranderd bent![]()
En nu heb je geen fiets meer?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, werk er sinds oktober vorig jaar. En sinds maart op huidige afdeling..
Vorige baan was ook leuk trouwens.
Die daarvoor was minder, zat ik regelmatig 's ochtends met tegenzin op de fiets....
Ze nemen het mij kwalijk dat ik niet helemaal met hen eens ben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:24 schreef error het volgende:
[..]
en waarom heb je ruzie gemaakt?
Zij kunnen het toch niet helpen dat ze uit een geitenwollensokkengeneratie komen?
En de geiten al helemaal niet. Worden ze eerst geneukt om daarna tot een sok gemaakt te worden om het neuken te vergoeilijken!
Jawel, maar ik zit er met plezier op nu, iedere ochtend een kwartiertje.quote:
Tja je woede wordt blijkbaar niet gedeeld door je ouders. Dat kan frustrerend zijn, dat begrijp ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ze nemen het mij kwalijk dat ik niet helemaal met hen eens ben.
Het irritante is dat ze niet willen luisteren naar wat ik ze zeg.
Voorkomen is beter dan genezen is blijkbaar een hels begrip voor mijn ouders. Want als dat word toegepast op de moslim gemeenschap in Nederland, nou dan benadeel je de arme zieltjes wel hoor, want het blijven toch mensen, en we hebben vrijheid van geloof, en die christenen waren honderd jaar geleden net zo erg.
Als ik ze vervolgens uit probeer te leggen dat het vooral gaat om invloeden van radicale instellingen uit het buitenland buiten te sluiten horen ze het niet. Als een kind op een basisschool durft te zeggen dat ze joden moeten doden, en zijn verjaardag te vinden is op een kalender waar het plaatje van een vliegtuig dat afstevent op de Twin Towers staat, dan willen ze niets weten van het hele gebeuren.
Als er in moskeeen gepreekt wordt dat joden en homo's dood mogen, dan is dat hun volste recht, want Christenen doen dat ook nog steeds (daarbuiten gelaten dat ik werkelijk waar nog nooit een priester heb horen prediken dat joden en homo's dood mogen even buiten schot gelaten, want dat horen ze ook niet)
Utrecht is wel ok, maar om er nou te gaan wonenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zit er met plezier op nu, iedere ochtend een kwartiertje..
Maar als/wanneer ik binnenkort naar Utrecht zou verhuizen, wordt de fiets vervangen door een forenzenboemeltje....
Geen idee, ik ken Utrecht niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef error het volgende:
Utrecht is wel ok, maar om er nou te gaan wonen![]()
Gezien jouw hobbies: je kan er werken, er is internet en er zijn kroegen zat!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken Utrecht niet..
Maar 't lijkt me beter voor m'n sociale leven.
Bovendien zijn de woningen in Amersfoort ongeveer net zo duur.
Ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
Verder heb ik twee taschen boeken gekocht (Male nudes en erotica universalis), Ikke blij.Boekenplankjes niet zo blij, beetje weinig ruimte....
Ik heb nog gezwaaid Andyvie, in alle richtingen!
quote:Creatief Met Kurk (3xDVD)
Special Interest > Hobby
Release datum : 09-06-2005
Referentie : 9789067271271
Platform : DVD
Trap op en dan meteen rechts, op een tafel. Om de trap heen rechts het boekje van Pierre et Gilles trouwens, met de voorkant naar voren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezienIk was wel heel ff in de stad namelijk.
En die 2 boeken verkopen ze bij Kniphorst? Hmmm, ik heb nog 40 euro aan boekenbonnen liggen, misschien moet ik daar toch maar weer eens even binnenlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |