Peukje hebben???quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
mn peuken zijn op
ik heb mn examens gehaald
mn peuken zijn op
gelukkig....quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb alweer een pakje gehaald....
frietzaak op 1 min afstand
Who gives a neuk dude!quote:
Gefeliciteerdquote:ik heb mn examens gehaald
Wie geeft een fuck joh!quote:mn peuken zijn op
Congradulations!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
mn peuken zijn op
mn peuken zijn op
tegenover alle positieve dingen moet je ook iets negatiefs zetten, zo blijf je met beide benen op de grond!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Who gives a neuk dude!
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
[..]
Wie geeft een fuck joh!
nu kom je tenminste je dag weer doorquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Congradulations!
Dat probleem had ik ook, maar lang leve de frietzaken![]()
... maar wel tot héél laat duren toch? Of begrijp ik het nou verkeerd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef Cybart het volgende:
goed ik ga weer buiten hangen, in de zon, malibu, tv, radio, zwembad, zon
heerlijk die diensten die pas om half 8 beginnen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
mn peuken zijn op
mn peuken zijn op
jij bent bij DeSlegte geweestquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:06 schreef wonderer het volgende:
Ik ben relnicht genoemdDoor DesiredBard
Verder heb ik twee taschen boeken gekocht (Male nudes en erotica universalis), het nieuwe jeugdboek van Floortje Zwigtman over een jongenshoer in het negentiende eeuwse London, een boekje met foto's van Pierre et Gilles en een Tanith Lee boek.
Ikke blij.Boekenplankjes niet zo blij, beetje weinig ruimte....
Ik heb nog gezwaaid Andyvie, in alle richtingen!
das engels lieve schat!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:21 schreef Ryan_R het volgende:
Allez, ge bent een letterke vergeten!
Nope, Kniphorst, gewone boekhandel, maar ook met Ramsjquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij bent bij DeSlegte geweest
ik ook, ik heb een nummertje X-mannen gekocht, een klassieker, nummer 20... het eerste optreden van DeathBird.
heb je naast bier drinken ook nog andere hobbies?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
*bedenk*
*opsta*
*bier koop*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |