Ook hier dus fakers?quote:
Jij wou toch meisjes? Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:22 schreef Cybart het volgende:
faghags nemen het over hiero...
ik ga een dvd checken... laterz
Ik werd hier gemist?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:21 schreef wonderer het volgende:
krijg nou wat... ik zat gister nog te denken "tijd geleden dat ik PS hier zag" en daar is ze!
*applaus*quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wou toch meisjes? Wat zeur je dan?
ik had het over meisjes inderdaad....quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wou toch meisjes? Wat zeur je dan?
Ben alweer wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:22 schreef Cybart het volgende:
faghags nemen het over hiero...
ik ga een dvd checken... laterz
LEKKER DVD GAAN KIJKEN JIJquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had het over meisjes inderdaad....
niet wannabe potten
Snel! Verstop je! Straks bijten ze nog!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef creno het volgende:
ryan_r !!!!
we zijn omsingeld door .... dooor.... VROUWEN
Aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:26 schreef creno het volgende:
ryan_r !!!!
we zijn omsingeld door .... dooor.... VROUWEN
Ik wel. *tanden ontbloot* Zin in worst!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Snel! Verstop je! Straks bijten ze nog!![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel. *tanden ontbloot* Zin in worst!
oef, ik ben veilig, ik heb een partyknakquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel. *tanden ontbloot* Zin in worst!
En ik een BiFiquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef creno het volgende:
[..]
oef, ik ben veilig, ik heb een partyknak![]()
quote:
ik denk dat er een aantal fokkers moeten lachen om je opmerking nuquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef Camoth het volgende:
[..]
Die in dat blauwe pakje nam ik altijd mee naar school![]()
En terechtquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat er een aantal fokkers moeten lachen om je opmerking nu![]()
![]()
![]()
Jep, moest ik ook een keer doen, maar dat was een spel fout, dus ik stond veel meer voor lul (bifiworstjequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:37 schreef Waxxer het volgende:
Pomen....en nu? Een mod om verbetering van deze be-lá-che-lij-ke topictitel vragen??
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben alweer weg
Groetjes aan Petre86voor het geval hij dit leest.
What if God is one of usquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
yeah, yeah God is great.. lala
Dan zou ik beginnen met zoeken in de reguliers dwars.quote:
quote:
*seconds that*quote:
Cybart zit een beetje met zichzelf in de knoop, trek het je maar niet te veel aan. *bolletje aai*quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad?
Ik ben hier niet welkom zegt Cybart
hij is jarig !quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
*seconds that*
Kweenie waarmee, maar gefeliciteerd
cybart is er zelf haast nooit, niks vanaan trekken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad?
Ik ben hier niet welkom zegt Cybart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |