WTF hoe kom je zo hoog met die motorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef -CRASH- het volgende:
90210.... Zit die k*t serie je ookal in GTA SA verwerkt
[afbeelding]
Met de motor hoog en droog
[afbeelding]
wil je die even toevoegen aan de wiki ( http://wiki.fok.nl/index.php/GtaSAhumor )quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef -CRASH- het volgende:
90210.... Zit die k*t serie je ookal in GTA SA verwerkt
[afbeelding]
Relaxtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
De rand van de brug oprijden...
Zie plaatje linksonderin... je radar...
Yes hij's gelukt...met een heel klein beetje health over kwam ik de mansion uit. Ff wat salade gegeten voordat ik terug op die fiets gingquote:Ik word nu echt helemaal gestoord van die Madd Dogg's Rhymes Missie. Je weet wel, die ene waarbij je die guards af moet maken met een mes, daarna dat platenboek moet jatten (of what ever it is) en daarna de eerste guard afmaken met je mes, daarna schietend naar buiten.
Bij mij is het probleem dat ik iedere keer wasted ben, als ik terug bij het zwembad kom. Ik heb body armor en ook mijn health is 100% als ik begin, toch kom ik op de terugweg niet verder dan het zwembad
Wordt er gestoord van, wat moet ik doen? Thanks alvast...
het ligt op het puntje van me voorhoofdsontsteking ..... damnedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef coz het volgende:
[hapmode] nummer 54 nog maar he
[seri] ,,maar HALLO , sexfoto uit een van de vorige delen , waar , waar , waarom , en hoe zat dat ook alweer???
![]()
![]()
???
edit nee ... /editquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef Slurf het volgende:
Ik heb nu mijn pimpsuite gekregen, heeft het dan nog zin om bij die Denise op bezoek te blijven gaan?
Ohja en dan nog iets vaags, ik was net in san fierro gedropt, en ben een beetje gaan rond karren, toe ben ik in een bootje gestapt en over een school vissen gevaren, toen kreeg ik ineens 4 sterren, was ik dan buiten de grenzen of zijn die visjes zo beschermd?
Foto geplaatst ..... THNXquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:03 schreef coz het volgende:
[..]
wil je die even toevoegen aan de wiki ( http://wiki.fok.nl/index.php/GtaSAhumor )
( je mag hem nogmaals uploaden*, ik zie hem daar graag zonder mijnalbum.nl)
* http://wiki.fok.nl/index.php/Speciaal:Upload .. adres copy paste door dubbelepunt upload![]()
edit , je mag hem natuurlijk ook alleen uploaden en de link geven![]()
![]()
[14.gif]quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:19 schreef -CRASH- het volgende:
Ehm blussen.......waar kan ik die blusser vinden dan? Dat zal wel the missing part zijn bij mij danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Door niet te hard te lopen, dan achtervolgt ze je... en het vuur te blussen waar ze anders doorheen had moeten lopen... Niet teveel haasten en een beetje blussen... klaar
En natuurlijk was ik weer te snel......blusser gevonden in de keuken en een vriendin rijker!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Ikook het volgende:
[..]
Ehm blussen.......waar kan ik die blusser vinden dan? Dat zal wel the missing part zijn bij mij dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |