Heb jij een foto van Redux dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:03 schreef Faceoff het volgende:
krijgen we nou weer die kenuzen foto?
Zo eentje die de hele maand doorbloed of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:04 schreef Snakey het volgende:
Redux schijnt een vrouw te zijn, liet ik me vertellen in een ander topic. Ik niet of het waar is maar het zou dat zeikerige gedrag wel verklaren.![]()
Ja, als je zolang al op Fok! rondloopt en niet eens een beetje semi-intelligente response op een flame of troll kan geven dan is dat toch wel echt een josti-award waard.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Die waren inderdaad wel ronduit zielig.
Deze keer blijven ze gewoon staan en gaan we onder het rukken verder met Redux te ondervragen waarom hij zo kansloos in het leven staat en waarom er nog nooit door hem aan zelfmoord is gedacht.quote:
Ah, nee laat maar, ik zie het al.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Deze keer blijven ze gewoon staan en gaan we onder het rukken verder met Redux te ondervragen waarom hij zo kansloos in het leven staat en waarom er nog nooit door hem aan zelfmoord is gedacht.
Post ze nou maar gewoon, ben je er vanaf.quote:
Met elke seconde weer een seconde te oud.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef LostFormat het volgende:
Hoe oud is die knakker eigenlijk?
Een unieke ruk-ervaring.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:08 schreef Havoc het volgende:
Deze keer blijven ze gewoon staan en gaan we onder het rukken verder met Redux te ondervragen waarom hij zo kansloos in het leven staat en waarom er nog nooit door hem aan zelfmoord is gedacht.
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik ken je verder niet en ik ben je nu al zat.
Hoe, in vredesnaam, kan deze man zichzelf voedsel nuttigen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef Kreator het volgende:
ik heb een foto van Redux gevonden. Ik begrijp het nu steeds beter.
Hoi, tief eens op met telkens de aandacht naar jezelf te trekken, kansloos wicht.quote:
Mag ik ook nog zeggen dat ik dat niet wil?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Kreator het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal ijsmeis tieten/kut/anus topic voor het meisje maken. Dan kan alle geile kansloze jongetjes aandacht die het kansloze breezermeisje zo waardeert netjes in een kansloos hoekje worden volgespamd.
Tis en blijft heineken hèquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef Kreator het volgende:
Of ben ik nu weer te negatief mbt mijn foto?
Ik zag toevallig mijn naam langswippen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi, tief eens op met telkens de aandacht naar jezelf te trekken, kansloos wicht.
Je wil het wel. Dat maakt je juist zo kansloos. nu je dit namelijk hebt gezegd, komen er allemaal weer breezervriendjes op je msn die het met je eens zijn, lief tegen je doen en over een uur weer om tietenfoto's vragen die je ze natuurlijk gewoon geeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik ook nog zeggen dat ik dat niet wil?
Fijn, ophoeren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag toevallig mijn naam langswippen.. Kneus.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kom uit grolschstad. Het was een of andere actie, dat groene...
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
Dus hey. Zorg eerst eens dat je, je info in orde hebt.
Vandaar dat je em een beetje onwennig vasthoudt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kom uit grolschstad. Het was een of andere actie, dat groene...
ijsmeis tieten/kut/anus topic, deel 3quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Kreator het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal ijsmeis tieten/kut/anus topic voor het meisje maken. Dan kan alle geile kansloze jongetjes aandacht die het kansloze breezermeisje zo waardeert netjes in een kansloos hoekje worden volgespamd.
Ik heb extreem grote handen. Die flesjes zijn nauwelijk vast te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vandaar dat je em een beetje onwennig vasthoudt.
Beugeltje voelt dan beter aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb extreem grote handen. Die flesjes zijn nauwelijk vast te houden.
Mag ik over je heen kotsen, ah toe?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik je met een honkbalknuppel in 't nekje slaan?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien zit ie wel met vrienden op een terras, lekker een biertje te drinken.
Dat kan niet want Redux heeft geen vrienden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien zit ie wel met vrienden op een terras, lekker een biertje te drinken.
Zeker, het maakt het allemaal nog wat triester.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ach, zo'n zin leest grappig weg. Met juiste Pi enzo.
Heeft zij msnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wil het wel. Dat maakt je juist zo kansloos. nu je dit namelijk hebt gezegd, komen er allemaal weer breezervriendjes op je msn die het met je eens zijn, lief tegen je doen en over een uur weer om tietenfoto's vragen die je ze natuurlijk gewoon geeft.
Rustig aan, Bob.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heeft zij msn, geef!
ik kon het gewoon niet laten
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef Havoc het volgende:
de tieten van ijsmeis
Met andere woorden: verzin eens wat nieuws. Je bent een vervelend pisventje nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef Havoc het volgende:
HAAHAHA
CW!!??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
een vervelend pisventje
Hooghoudt Wodkaplus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
CW!!??![]()
Dit soort stoute taal past helegaar niet bij je!
Idd, en doorzuipen kreng, je begint lekker te postenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met andere woorden: verzin eens wat nieuws. Je bent een vervelend pisventje nu.![]()
Met het varkentje Wodka.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef CartWOman het volgende:
Hooghoudt Wodkaplus.
kut, hier heeft (stoere) kreator altijd hele gevatte reacties op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef Havoc het volgende:
Ik snap
hoe gaat het met danny?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:24 schreef yvonne het volgende:
Hihihihihihihi,
ik ga er spontaan van kirren.
O, en Redux is een kneus, maar dat wisten we al.
Uitstekend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef Redux het volgende:
hoe gaat het met danny?
Open er een topic over, hier mogen wij jou afzeiken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef Redux het volgende:
hoi (stoere) kreator, heb je de nederlandse bank al geinformeerd over het beklad bankbiljetten topic?
Vraag het even aan de helderzienden in TRUquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef Redux het volgende:
hoi (stoere) kreator, heb je de nederlandse bank al geinformeerd over het beklad bankbiljetten topic?
Dat hoeft niet eens hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:39 schreef Bob-B het volgende:
hier mogen wij jou afzeiken...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:43 schreef Redux het volgende:
dit topic haalt het niet bij mijn topic van gisteren.
Ja, tis jammer dat Redux vandaag een slechte dag heeft en nog dommer post dan gisteren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef DamagedBrain het volgende:
Dit topic is pas stoer.
inderdaad, dat topic wat ik opende over kreator was een goed topic!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef Havoc het volgende:
Ja, tis jammer dat Redux vandaag een slechte dag heeft en nog dommer post dan gisteren.
Het blijkt dus toch dat dat nog mogelijk is. Nog dommer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja, tis jammer dat Redux vandaag een slechte dag heeft en nog dommer post dan gisteren.
*proest...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:23 schreef Havoc het volgende:
De posts van ijsmeis worden na deze post mits geen afzeik post naar redux toe verwijderd.
Kijk dat bedoel ik nou.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:49 schreef Redux het volgende:
[..]
inderdaad, dat topic wat ik opende over kreator was een goed topic!
Die sloerie liep een beetje britney spears uit te hangen in een goed flame topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*proest...![]()
Onzin en ontopic posten...![]()
Nou wat een geweldig topic..quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die sloerie liep een beetje britney spears uit te hangen in een goed flame topic.
* DamagedBrain neuriet "I'm not that innocent."quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die sloerie liep een beetje britney spears uit te hangen in een goed flame topic.
Wil je ook een breinaald?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ik zeg: je adresgegevens, naam, ipadres, foto's en alles gaat nu publiek, Redux. Ik heb je het advies gegeven om het niet te doen. Prima. Maar dan gaan we het nu gewoon goed spelen.
2quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef DamagedBrain het volgende:
Wil je ook een breinaald?
Bedenk ik ter plaatse.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:02 schreef DamagedBrain het volgende:
Wrom?
Weekje. Dan zul je wensen dat je m'n advies had opgevolgd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:03 schreef Redux het volgende:
ja laat iemand die eens posten!
Ik herken hem nog steedsquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Redux het volgende:
volgens mij is de foto onherkenbaar gemaakt.
Je hebt geen toestemming van betreffende user, ook al heb je een balkje gebruikt. Dus overschrijding van de policy.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Redux het volgende:
volgens mij is de foto onherkenbaar gemaakt.
ik zie het niet staan in de policy.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:07 schreef Havoc het volgende:
Je hebt geen toestemming van betreffende user, ook al heb je een balkje gebruikt. Dus overschrijding van de policy.
Je hebt wmb 2 keuzes tot je beschikking Krea.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:08 schreef Kreator het volgende:
Moet ik er zelf een topic voor openen, of regel je het zelf even, havoc?
Alleen nog adresgegevens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:10 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik heb alvast het formulier bij de PABO ingevuld.
ik zeg je nu dat ik dit niet toelaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:09 schreef Havoc het volgende:
- Of jij mag van mij alle prive gegevens van Redux in Onzin neerpleuren in het kader monniken, kappen.
laten we beginnen met het eerste. Ik heb geen behoefte aan een ban omdat ik gegevens op het inet pleur. Bovendien kost me dat een paar uurtjes energie en die besteed ik er alleen aan als het echt nodig is. Maar goed, ik ga ze toch maar even gewoon opzoeken, dan heb ik ze achter de hand.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:09 schreef Havoc het volgende:
- Of ik ga achter de schermen melding maken van wat Redux deed.
- Of jij mag van mij alle prive gegevens van Redux in Onzin neerpleuren in het kader monniken, kappen.
Ik zeg je nu dat je je dat had moeten bedenken voordat je mijn foto na diverse waarschuwingen plaatste.quote:
Dan kun je maar beter je excuses maken naar Kreator toe, anders zie ik me genoodzaakt melding te maken.quote:
Die kans is wel groot ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef Redux het volgende:
een melding houdt een ban in?
Haantjes topic!quote:
Ja te laat. Ik had je toch gewaarschuwd, domme lul. Terugkrabbelen is het gewoon te laat voor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:13 schreef Redux het volgende:
kreator, excuses voor het plaatsen van jouw foto.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef Havoc het volgende:
Dan kun je maar beter je excuses maken naar Kreator toe, anders zie ik me genoodzaakt melding te maken.
http://www.csensich.com/K(...)dle%20With%20You.mp3quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef DamagedBrain het volgende:
en dat houdt in?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef Kreator het volgende:
Ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Informatievergaring voor het geval je besluit het boekje weer te buiten tegaan, Redux. Of moet ik je TheMassive noemen, of hahahaah?quote:
Gewoon genegeerd, zeg ik je.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
http://www.csensich.com/K(...)dle%20With%20You.mp3
die usernamen zijn echt geen geheim hoor schat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:24 schreef Kreator het volgende:
Informatievergaring voor het geval je besluit het boekje weer te buiten tegaan, Redux. Of moet ik je TheMassive noemen, of hahahaah?
Miet.quote:
Hoe doe je dat toch..quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Havoc, het plaatsen van user foto's is toch eigenlijk nooit verboden geweest, maar is in de policy terecht gekomen om te voorkomen dat mensen de users belachelijk gaan maken?
Iets in die geest. Ik begreep dat daar geen ban meer op staat, tenzij de foto wordt geplaatst om iemand extreem te kwetsen.
Een beetje voor lul zetten, of je standpunt te verduidelijken met een foto, zolang de user deze zelf op inet heeft geplaatst, is naar wat ik me kan herinneren toegestaan.
Maar goed, daar gaat dit topic niet over. Het topic was immers aan het doodgaan, dus kon mijn post, van meer dan drie woorden er wel bij.
Heb jij een leesprobleem?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:51 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch..
Niets zeggen in meer dan 3 woorden...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Havoc, het plaatsen van user foto's is toch eigenlijk nooit verboden geweest, maar is in de policy terecht gekomen om te voorkomen dat mensen de users belachelijk gaan maken?
Iets in die geest. Ik begreep dat daar geen ban meer op staat, tenzij de foto wordt geplaatst om iemand extreem te kwetsen.
Een beetje voor lul zetten, of je standpunt te verduidelijken met een foto, zolang de user deze zelf op inet heeft geplaatst, is naar wat ik me kan herinneren toegestaan.
Maar goed, daar gaat dit topic niet over. Het topic was immers aan het doodgaan, dus kon mijn post, van meer dan drie woorden er wel bij.
Opgelostquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Havoc het volgende:
Zow... Aangezien Krea zijn foto's uit het fotoboek heeft gehaald en dus niet meer publiekelijk heeft gemaakt, ben je dus nu officieel in overtreding beste Redux...
Klopt, maar na 10 keer in verschillende topics Krea 'proberen' voor lul te zetten houdt het natuurlijk een keertje op en dan is het leuk geweest. Ga je dan door dan ga je over de streep.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Dirkh het volgende:
Stalkgedrag hoort daar mijn inziens niet onder.quote:Iets in die geest. Ik begreep dat daar geen ban meer op staat, tenzij de foto wordt geplaatst om iemand extreem te kwetsen.
Feedback van jou is altijd wenselijk.quote:Maar goed, daar gaat dit topic niet over. Het topic was immers aan het doodgaan, dus kon mijn post, van meer dan drie woorden er wel bij.
quote:
Okayquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 keer in verschillende topics Krea 'proberen' voor lul te zetten houdt het natuurlijk een keertje op en dan is het leuk geweest. Ga je dan door dan ga je over de streep.
[..]
Stalkgedrag hoort daar mijn inziens niet onder.
[..]
Dit doe ik anders nooit, maar eh:quote:Feedback van jou is altijd wenselijk.
Ik vond het wel een handige redenatie eigenlijk. iemand plukt een foto uit je FB, je haalt snel je foto's weg en gaat om een ban schreeuwen.quote:
Ah welja....ga een beetje zitten knuffen/kroelen...quote:
in een reltopic...quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah welja....ga een beetje zitten knuffen/kroelen...
of niet....quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:13 schreef Oblivion het volgende:
Waren het maar nichten...
Heb je tenminste een rel!![]()
Hoi.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
Anders maken die wijven er even een gezellig theekransje van....
Oh ja, de reputatie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor hun reputatie (en die is natuurlijk heel erg belangrijk op een forum)
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
Ik die van botte rancuneuze klootzak. Terwijl ik heel gevoelig ben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, de reputatie.
Je bedoelt die van slijmerige, likkende pisnicht? Die raak ik nooit meer kwijt.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
Je bent álwéér over tijd, MUUS. Net als laatst.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Ah, hier moet ik zijn.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Ah, hier moet ik zijn.
GODVERDOMME!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent álwéér over tijd, MUUS. Net als laatst.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent álwéér over tijd, MUUS. Net als laatst.
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!quote:
Poepen doen ze ook niet.quote:
Goh, ik stelde me Muus toch anders voor... Vloeken sluit wel aan bij die voorstellingquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!
Dit beeld moet je eens loslaten, Dirkje. Je gaat erover door als een.... een... een Redux.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!
Ik moet het beeld wel vasthouden. Alleen zo kan ik iedere avond rustig in slaap valen, met een lach op mijn gezicht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dit beeld moet je eens loslaten, Dirkje. Je gaat erover door als een.... een... een Redux.
HA!.
Het was een mooi meisje. Het was een heel mooi meisje. Ze was uh, ze was ze had hele mooi lange blonde haren, ze was 15 jaar oud en ze was heel nieuwsgierig, want ze wilde weten wat liefde was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Biedt perspectieven dudequote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk ben ik de enige.
Dude! Hans Teeuwen! Das al een eeuw oudquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef Havoc het volgende:
Het was een mooi meisje. Het was een heel mooi meisje. Ze was uh, ze was ze had hele mooi lange blonde haren, ze was 15 jaar oud en ze was heel nieuwsgierig, want ze wilde weten wat liefde was.
En ze huppelde door het bos en de zon scheen en de konijntjes speelden in het zand en toen kwam er een elfje op d’r schouder zitten en het elfje zei:
‘HEE KLEIN MEISJE, DOE JE WEL EEN BEETJE VOORZICHTIG? HET BOS ZIT VOL MET GEVAREN! ZOALS ER ZIJN GIFTIGE PADDESTOELEN, DE WOLVENKLEMMEN EN NATUURLIJK DE JAGER!’ ‘Ja,’ zegt het meisje, ‘daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Ik doe toch precies zelf wat ik wil, flikker maar op.’ En ze huppelde verder.
Wel toepasselijk in de mentale situatie van Dirkh natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dude! Hans Teeuwen! Das al een eeuw oud
Foto's?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Die is weg. Hij nam me serieus. (whehe)
En? Was dat lekker?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Er is er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef Redux het volgende:
als ik ja zeg, muus, mag ik dan weer terug naar TRU?
En jij bent het enge stiefbroertje wat we uit de familie hebben gekwakt en die dus lekker niet mee mag neuken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Redux het volgende:
ja maar op deze manier blijft TRU een inteelt knuffeltopic.
Omdat je elke keer zo terugkrabbelt. Dat doet een vent met ballen niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef Redux het volgende:
ja maar dat vind ik raar. jij komt hier toch verder niet om vrienden te maken? dat zei je toch eerder? waarom denk je dan wel dat ik hier kom om vrienden te maken?
Nee, we willen niet meer met jou neuken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:56 schreef Redux het volgende:
nee dat zie je verkeerd, muus. ik ben de enige normale die door een stel zweverig vage gasten ben weggestuurd.
gelukkig is dat al een feit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:01 schreef Redux het volgende:
dan maar geen ballen.
Het eerste tandje van mini-MUUS is eruit!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef elcastel het volgende:
Wat is een Redux eigenlijk ?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het eerste tandje van mini-MUUS is eruit!!!.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin die soap nu zat te worden.
Iemand, schiet die Redux af. Hup.
Maar wat moeten we dan als hij dood is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin die soap nu zat te worden.
Iemand, schiet die Redux af. Hup.
Ik had vanmorgen een vel papier onder mijn nagel. Zo van ik ging langs een stuk karton (randje) en daarbij sneed ik me pal onder mijn nagel, ken je dat ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef MUUS het volgende:
Het eerste tandje van mini-MUUS is eruit!!!.
Oh, en verder geen idee. Iets van een afwijking ofzo.
dit begint anders ook best te lijken op een knuffeltopicquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Redux het volgende:
ja maar op deze manier blijft TRU een inteelt knuffeltopic.
ach je kunt me best een kneus vinden, ik vind het allemaal wel ok. ik heb fok verder niet nodig voor zaken als dat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef livEliveD het volgende:
Redux, ware held
Je naam als kneus aan het verzilveren?![]()
Voor wat voor zaken heb je Fok wel nodig?quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:50 schreef Redux het volgende:
ach je kunt me best een kneus vinden, ik vind het allemaal wel ok. ik heb fok verder niet nodig voor zaken als dat.
Mja ken het gevoel wel alhoewel het bij mij meer is dan pure verslaving. Voor jou ook als je wilt want je kan het gebruiken als oefenterrein om te leren communicerenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:46 schreef Redux het volgende:
fok is meer een verslaving, steeds weer het 'even kijken wat er allemaal in de active topics staat', maar voor de rest vind ik fok niet zo heel veel meer aan. het liefst sloot ik het fok hoofdstuk af maar op de 1 of andere manier blijf ik zo nu en dan kijken.
Haal je account door de schredder en tief een eind op naar mongolië of zo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:59 schreef Redux het volgende:
ja maar die fase van leren om te communiceren heb ik al gehad. overigens vind ik het communiceren in het virtuele weinig raakvlakken hebben met het communiceren in het echte leven, dus in die zin zie ik in fok ook geen functie.
Ik vind juist dat je hier niet leert communiceren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ken het gevoel wel alhoewel het bij mij meer is dan pure verslaving. Voor jou ook als je wilt want je kan het gebruiken als oefenterrein om te leren communiceren![]()
ja precies. zo'n post van havoc boven je, ik sta er met verbazing naar te kijken. heel apart dat mensen zo met elkaar omgaan. Maar goed, ik kan gissen naar de gedachte achter de opstelling van zo'n persoon, want: 'het is maar internet, dus waar maak je je druk om', en 'je moet me kennen om te weten dat ik in het echt niet zo ben'. zulke dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:01 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je hier niet leert communiceren.
Of zeg je tegen je medemens in het echte leven ook dingen als "Tief op!" ?
Ik denk dat je beter in het 'eggie' kunt leren communiceren![]()
Dat zeg ik wel eens jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:01 schreef Anna-bella het volgende:
Of zeg je tegen je medemens in het echte leven ook dingen als "Tief op!" ?
Maar dat zijn de mensen die jou opvallen, want ik zie genoeg mensen die wel normaal communiceren op fok! Maar dat ligt natuurlijk ook in welke subfora je ronddwaalt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef Redux het volgende:
[..]
ja precies. zo'n post van havoc boven je, ik sta er met verbazing naar te kijken. heel apart dat mensen zo met elkaar omgaan. Maar goed, ik kan gissen naar de gedachte achter de opstelling van zo'n persoon, want: 'het is maar internet, dus waar maak je je druk om', en 'je moet me kennen om te weten dat ik in het echt niet zo ben'. zulke dingen.
Is dat je excuus?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:59 schreef Redux het volgende:
overigens vind ik het communiceren in het virtuele weinig raakvlakken hebben met het communiceren in het echte leven, dus in die zin zie ik in fok ook geen functie.
"wel eens"quote:
oh de mensen die ik normaal zie posten zie ik ook wel hoor. maar toch verbaas ik me over posts als die van havoc, want ik wil wedden dat ie in het echt best een relaxede gast is die never niet tegen iemand anders zou zeggen dat ie op moet tiefen naar mongolie. ik zit lang genoeg op fok om dat te kunnen zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Maar dat zijn de mensen die jou opvallen, want ik zie genoeg mensen die wel normaal communiceren op fok! Maar dat ligt natuurlijk ook in welke subfora je ronddwaalt.
En dan heb je natuurlijk nog de meelopers die graag meerellen.
Maar het geeft niet, want het is ook maar internet.
Als het je niet aanstaat huppel je gewoon naar het volgende forum of zet je je computer uit wanneer je het zat bent
Excuus? hoe bedoel je? ik zie fok in het communiceren geen functie hebben. da's geen excuus hoor.quote:
Verkeerde instelling, als in je in het echte leven ook zo'n irritant stuk vreten bent, krijg je nog wel iets ergers naar je harses. Maar ook ik dien me aan de policy te houden van Fok!.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:10 schreef Redux het volgende:
[..]
oh de mensen die ik normaal zie posten zie ik ook wel hoor. maar toch verbaas ik me over posts als die van havoc, want ik wil wedden dat ie in het echt best een relaxede gast is die never niet tegen iemand anders zou zeggen dat ie op moet tiefen naar mongolie. ik zit lang genoeg op fok om dat te kunnen zien.
Dat is gewoon sneu. Je moet hulp zoeken.quote:dat laatste wat je zegt gaat niet op vind ik, je komt hier voor je plezier, hebt ook hier op fok bepaalde emoties en schept banden met personen, en op een gegeven moment is dan geen sprake meer van 'je doet je computer uit en je huppelt naar een ander forum'.
Als jij daadwerkelijk banden schept met personen, heb je die band dus ook náást het forum.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:10 schreef Redux het volgende:
[..]
oh de mensen die ik normaal zie posten zie ik ook wel hoor. maar toch verbaas ik me over posts als die van havoc, want ik wil wedden dat ie in het echt best een relaxede gast is die never niet tegen iemand anders zou zeggen dat ie op moet tiefen naar mongolie. ik zit lang genoeg op fok om dat te kunnen zien.
dat laatste wat je zegt gaat niet op vind ik, je komt hier voor je plezier, hebt ook hier op fok bepaalde emoties en schept banden met personen, en op een gegeven moment is dan geen sprake meer van 'je doet je computer uit en je huppelt naar een ander forum'.
ik hou gewoon niet van die 'optief' sfeer die je vaak ziet. zoals toen met de usuals die in onz elke newbe verrotscholden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Verkeerde instelling, als in je in het echte leven ook zo'n irritant stuk vreten bent, krijg je nog wel iets ergers naar je harses. Maar ook ik dien me aan de policy te houden van Fok!.
[..]
Dat is gewoon sneu. Je moet hulp zoeken.
Je zit zelf toch ook mee te doen met zeikenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:20 schreef Redux het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van die 'optief' sfeer die je vaak ziet. zoals toen met de usuals die in onz elke newbe verrotscholden.
--> R&Pquote:en of ik hulp moet zoeken, ik zie dat anders hoor.
maar he, misschien kun jij ervoor zorgen dat ik een permban krijg?
Waar scheld ik? Waar zie je me posten dat mensen moeten optyfen en dat ze kuthippies en weet ik wat zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:22 schreef Nolius het volgende:
Je zit zelf toch ook mee te doen met zeiken
Ik klikte 3x in je postgeschiedenis en kwam toen dit tegen:quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar scheld ik? Waar zie je me posten dat mensen moeten optyfen en dat ze kuthippies en weet ik wat zijn?
Gouden tijdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:20 schreef Redux het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van die 'optief' sfeer die je vaak ziet. zoals toen met de usuals die in onz elke newbe verrotscholden.
Teringjantje wat ben jij een labiel stuk vreten, niet eens doorhebben dat zijn verslaving ten koste gaat van zijn echte leven. Nee hoor, de enige hulp die jij ooit nodig zal hebben is een stuk touw. Maar zelfs dat zal je nog verknallen aangezien je totaal tot niets in staat bent behalve de huilie uit te hangen.quote:en of ik hulp moet zoeken, ik zie dat anders hoor.
Ja hoor, open maar een topic in Feedback met een aanvraag.quote:maar he, misschien kun jij ervoor zorgen dat ik een permban krijg?
Duh!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:27 schreef yvonne het volgende:
hej, heb ik deze gemist?
Ik zou niet durven, voor je het weet zien die stink oldbies me flamen en komen ze weer op me af.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:33 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Je mag het wel even bij mij doen.
Misschien krikt dat je op?
Je zei "krikt" hihihihihihi.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:33 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Je mag het wel even bij mij doen.
Misschien krikt dat je op?
Een irl leven?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:29 schreef yvonne het volgende:
Ja sorry hoor H, sue me, ik was een dag weg
quote:
Het bestaat geeneensquote:U hebt gezocht op krikken:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Maar die dus welquote:op·krik·ken (ov.ww.)
1 met een krik of dommekracht omhoog brengen
2 met kunstmiddelen verbeteren => opvijzelen
Eng hequote:
Vertaald naar alledaags Nederlands:quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:40 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
[..]
Het bestaat geeneens
[..]
Maar die dus wel
quote:op·krik·ken (ov.ww.)
1 met een krik of dommekracht omhoog brengen Viagra gebruiken
2 met kunstmiddelen verbeteren => opvijzelen Viagra werkt niet ---> vibrator gebruiken
Maar ik heb nog geen viagra nodig hoor Squote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vertaald naar alledaags Nederlands:
[..]
![]()
Nee, en ik kan het weten. Ik stalk haar als was ik een geile pittbullterier die een loops teefje ruikt.quote:
Dan doe je iets niet goed, want IK zie geen tieten hierquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, en ik kan het weten. Ik stalk haar als was ik een geile pittbullterier die een loops teefje ruikt.![]()
Dat is een berichtje van je tietenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ja yvonne
Verwelkom hier NJ op ONZ, ik geef het 3 weken.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, want IK zie geen tieten hier
Ik heb de policy gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een berichtje van je tieten,.
nu willen we de echte
quote:Wat niet mag:
# Pornografisch materiaal of links daarnaar.
# Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 18 jaar).
# Materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.).
# Hentai / pornografische manga / toonsex.
# Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Doe es beter je best danquote:
Tieten zijn geen geslachtdelen. Dat zijn wonderen.quote:
Dat weet jij ook pas sinds kortquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:02 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Tieten zijn geen geslachtdelen. Dat zijn wonderen.
Ik doelde meer op "Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum."quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:02 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Tieten zijn geen geslachtdelen. Dat zijn wonderen.
Vantevoren kunnen we niet bepalen of ze licht-erotisch zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum."
En ik zie hier bovenaan staan dat dit "Onzin voor je leven!" is
Ik zal de hobbels vanavond eens natekenen danquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:07 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Vantevoren kunnen we niet bepalen of ze licht-erotisch zijn.
Eerst zien.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren beloofd vandaag onder m'n scanner te komen liggen.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik zal de hobbels vanavond eens natekenen dan
Dat bedoel ik S, you've lost itquote:
quote:
Bij tekenen verlies je het perspectief.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik zal de hobbels vanavond eens natekenen dan
Ik kan ze ook boetseren en naar je opsturenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:14 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Bij tekenen verlies je het perspectief.
Foto's daarentegen zijn een goed alternatief.
Nee schat, dat was jijquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:15 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik kan ze ook boetseren en naar je opsturen
Daar zou ik best tevreden mee zijn, ipv foto's hier.quote:
De wereld is aan het veranderenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
1. Hoe komt het dat ik hier nog helemaal niet heb gereageerd?
2. Hoe komt het dat een rukker als redux een naamtopic heeft?
Ik ga vanavond de klei halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:29 schreef UIO_AMS het volgende:
O wacht, hij heeft een naamtopic omdat hij een rukker is.
Vervang vraag 2 dan maar door de vraag: Waar blijven die tieten AB?
Wat interesseert mij nou die kutklei.quote:
Interessante vraag. Ik wil AB namelijk wel even laten zien hoe het moet, maar dan moet het wel legaal zijn.quote:
Legaliteit is inderdaad heel belangrijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:32 schreef Kreator het volgende:
Interessante vraag. Ik wil AB namelijk wel even laten zien hoe het moet, maar dan moet het wel legaal zijn.
Jij gaat ook kleien?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Interessante vraag. Ik wil AB namelijk wel even laten zien hoe het moet, maar dan moet het wel legaal zijn.
20 jaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat interesseert mij nou die kutklei.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Dat zal ik over mijzelf niet zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:36 schreef Kreator het volgende:
Mooie leeftijd AB. Ben je ook lekker?
AB Fotoboekquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:36 schreef Kreator het volgende:
Mooie leeftijd AB. Ben je ook lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |