Omdat het gaat over iemand die met haar motor een bank binnen reed. En omdat jullie aan het doorneuzelen waren over brommertjes enzo.quote:
Dus als ik een topic open over een akkefietje met een motor gaat ie maar meteen naar PTA.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat het gaat over iemand die met haar motor een bank binnen reed. En omdat jullie aan het doorneuzelen waren over brommertjes enzo.
jankert.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus als ik een topic open over een akkefietje met een motor gaat ie maar meteen naar PTA.
En de posts over de 'brommertjes' (terwijl het over motoren ging) mogen dan toch blijven staan aangezien die wél in PTA passen.
Nee, want ik had hier al gepost alleen zijn die posts verwijderd.quote:
Omdat ik het helemaal niet tegen jou heb.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:21 schreef Redux het volgende:
En ik had dit topic al gelezen voor jij hier postte, dus ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren op je gejank.
Ja nu wel bitch don't wake me up for this!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:33 schreef Gstyles het volgende:
MOet je niet reageren FOETRE????!
Nee, zoiets behoort in SEX. Vind ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Neuken op de achterbank is toch ook PTA!
Neuken in m'n Opel Corsa 12S Bouwjaar 1987,motortype 12ST OHC motor(40KW) 3 deurs met neerklapbare achterbank?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, zoiets behoort in SEX. Vind ik..
Behalve als er uitgebreid bij verteld wordt in wat voor een auto. Dán is het PTA.
daar krijg ik geen harde inquote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Neuken in m'n Opel Corsa 12S Bouwjaar 1987,motortype 12ST OHC motor(40KW) 3 deurs met neerklapbare achterbank?
Hebben ze pilletjes voor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |