Mja ken het gevoel wel alhoewel het bij mij meer is dan pure verslaving. Voor jou ook als je wilt want je kan het gebruiken als oefenterrein om te leren communicerenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:46 schreef Redux het volgende:
fok is meer een verslaving, steeds weer het 'even kijken wat er allemaal in de active topics staat', maar voor de rest vind ik fok niet zo heel veel meer aan. het liefst sloot ik het fok hoofdstuk af maar op de 1 of andere manier blijf ik zo nu en dan kijken.
Haal je account door de schredder en tief een eind op naar mongolië of zo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:59 schreef Redux het volgende:
ja maar die fase van leren om te communiceren heb ik al gehad. overigens vind ik het communiceren in het virtuele weinig raakvlakken hebben met het communiceren in het echte leven, dus in die zin zie ik in fok ook geen functie.
Ik vind juist dat je hier niet leert communiceren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ken het gevoel wel alhoewel het bij mij meer is dan pure verslaving. Voor jou ook als je wilt want je kan het gebruiken als oefenterrein om te leren communiceren![]()
ja precies. zo'n post van havoc boven je, ik sta er met verbazing naar te kijken. heel apart dat mensen zo met elkaar omgaan. Maar goed, ik kan gissen naar de gedachte achter de opstelling van zo'n persoon, want: 'het is maar internet, dus waar maak je je druk om', en 'je moet me kennen om te weten dat ik in het echt niet zo ben'. zulke dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:01 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je hier niet leert communiceren.
Of zeg je tegen je medemens in het echte leven ook dingen als "Tief op!" ?
Ik denk dat je beter in het 'eggie' kunt leren communiceren![]()
Dat zeg ik wel eens jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:01 schreef Anna-bella het volgende:
Of zeg je tegen je medemens in het echte leven ook dingen als "Tief op!" ?
Maar dat zijn de mensen die jou opvallen, want ik zie genoeg mensen die wel normaal communiceren op fok! Maar dat ligt natuurlijk ook in welke subfora je ronddwaalt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef Redux het volgende:
[..]
ja precies. zo'n post van havoc boven je, ik sta er met verbazing naar te kijken. heel apart dat mensen zo met elkaar omgaan. Maar goed, ik kan gissen naar de gedachte achter de opstelling van zo'n persoon, want: 'het is maar internet, dus waar maak je je druk om', en 'je moet me kennen om te weten dat ik in het echt niet zo ben'. zulke dingen.
Is dat je excuus?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:59 schreef Redux het volgende:
overigens vind ik het communiceren in het virtuele weinig raakvlakken hebben met het communiceren in het echte leven, dus in die zin zie ik in fok ook geen functie.
"wel eens"quote:
oh de mensen die ik normaal zie posten zie ik ook wel hoor. maar toch verbaas ik me over posts als die van havoc, want ik wil wedden dat ie in het echt best een relaxede gast is die never niet tegen iemand anders zou zeggen dat ie op moet tiefen naar mongolie. ik zit lang genoeg op fok om dat te kunnen zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Maar dat zijn de mensen die jou opvallen, want ik zie genoeg mensen die wel normaal communiceren op fok! Maar dat ligt natuurlijk ook in welke subfora je ronddwaalt.
En dan heb je natuurlijk nog de meelopers die graag meerellen.
Maar het geeft niet, want het is ook maar internet.
Als het je niet aanstaat huppel je gewoon naar het volgende forum of zet je je computer uit wanneer je het zat bent
Excuus? hoe bedoel je? ik zie fok in het communiceren geen functie hebben. da's geen excuus hoor.quote:
Verkeerde instelling, als in je in het echte leven ook zo'n irritant stuk vreten bent, krijg je nog wel iets ergers naar je harses. Maar ook ik dien me aan de policy te houden van Fok!.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:10 schreef Redux het volgende:
[..]
oh de mensen die ik normaal zie posten zie ik ook wel hoor. maar toch verbaas ik me over posts als die van havoc, want ik wil wedden dat ie in het echt best een relaxede gast is die never niet tegen iemand anders zou zeggen dat ie op moet tiefen naar mongolie. ik zit lang genoeg op fok om dat te kunnen zien.
Dat is gewoon sneu. Je moet hulp zoeken.quote:dat laatste wat je zegt gaat niet op vind ik, je komt hier voor je plezier, hebt ook hier op fok bepaalde emoties en schept banden met personen, en op een gegeven moment is dan geen sprake meer van 'je doet je computer uit en je huppelt naar een ander forum'.
Als jij daadwerkelijk banden schept met personen, heb je die band dus ook náást het forum.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:10 schreef Redux het volgende:
[..]
oh de mensen die ik normaal zie posten zie ik ook wel hoor. maar toch verbaas ik me over posts als die van havoc, want ik wil wedden dat ie in het echt best een relaxede gast is die never niet tegen iemand anders zou zeggen dat ie op moet tiefen naar mongolie. ik zit lang genoeg op fok om dat te kunnen zien.
dat laatste wat je zegt gaat niet op vind ik, je komt hier voor je plezier, hebt ook hier op fok bepaalde emoties en schept banden met personen, en op een gegeven moment is dan geen sprake meer van 'je doet je computer uit en je huppelt naar een ander forum'.
ik hou gewoon niet van die 'optief' sfeer die je vaak ziet. zoals toen met de usuals die in onz elke newbe verrotscholden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Verkeerde instelling, als in je in het echte leven ook zo'n irritant stuk vreten bent, krijg je nog wel iets ergers naar je harses. Maar ook ik dien me aan de policy te houden van Fok!.
[..]
Dat is gewoon sneu. Je moet hulp zoeken.
Je zit zelf toch ook mee te doen met zeikenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:20 schreef Redux het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van die 'optief' sfeer die je vaak ziet. zoals toen met de usuals die in onz elke newbe verrotscholden.
--> R&Pquote:en of ik hulp moet zoeken, ik zie dat anders hoor.
maar he, misschien kun jij ervoor zorgen dat ik een permban krijg?
Waar scheld ik? Waar zie je me posten dat mensen moeten optyfen en dat ze kuthippies en weet ik wat zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:22 schreef Nolius het volgende:
Je zit zelf toch ook mee te doen met zeiken
Ik klikte 3x in je postgeschiedenis en kwam toen dit tegen:quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar scheld ik? Waar zie je me posten dat mensen moeten optyfen en dat ze kuthippies en weet ik wat zijn?
Gouden tijdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:20 schreef Redux het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van die 'optief' sfeer die je vaak ziet. zoals toen met de usuals die in onz elke newbe verrotscholden.
Teringjantje wat ben jij een labiel stuk vreten, niet eens doorhebben dat zijn verslaving ten koste gaat van zijn echte leven. Nee hoor, de enige hulp die jij ooit nodig zal hebben is een stuk touw. Maar zelfs dat zal je nog verknallen aangezien je totaal tot niets in staat bent behalve de huilie uit te hangen.quote:en of ik hulp moet zoeken, ik zie dat anders hoor.
Ja hoor, open maar een topic in Feedback met een aanvraag.quote:maar he, misschien kun jij ervoor zorgen dat ik een permban krijg?
Duh!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:27 schreef yvonne het volgende:
hej, heb ik deze gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |