Hoe doe je dat toch..quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Havoc, het plaatsen van user foto's is toch eigenlijk nooit verboden geweest, maar is in de policy terecht gekomen om te voorkomen dat mensen de users belachelijk gaan maken?
Iets in die geest. Ik begreep dat daar geen ban meer op staat, tenzij de foto wordt geplaatst om iemand extreem te kwetsen.
Een beetje voor lul zetten, of je standpunt te verduidelijken met een foto, zolang de user deze zelf op inet heeft geplaatst, is naar wat ik me kan herinneren toegestaan.
Maar goed, daar gaat dit topic niet over. Het topic was immers aan het doodgaan, dus kon mijn post, van meer dan drie woorden er wel bij.
Heb jij een leesprobleem?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:51 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch..
Niets zeggen in meer dan 3 woorden...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Havoc, het plaatsen van user foto's is toch eigenlijk nooit verboden geweest, maar is in de policy terecht gekomen om te voorkomen dat mensen de users belachelijk gaan maken?
Iets in die geest. Ik begreep dat daar geen ban meer op staat, tenzij de foto wordt geplaatst om iemand extreem te kwetsen.
Een beetje voor lul zetten, of je standpunt te verduidelijken met een foto, zolang de user deze zelf op inet heeft geplaatst, is naar wat ik me kan herinneren toegestaan.
Maar goed, daar gaat dit topic niet over. Het topic was immers aan het doodgaan, dus kon mijn post, van meer dan drie woorden er wel bij.
Opgelostquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Havoc het volgende:
Zow... Aangezien Krea zijn foto's uit het fotoboek heeft gehaald en dus niet meer publiekelijk heeft gemaakt, ben je dus nu officieel in overtreding beste Redux...
Klopt, maar na 10 keer in verschillende topics Krea 'proberen' voor lul te zetten houdt het natuurlijk een keertje op en dan is het leuk geweest. Ga je dan door dan ga je over de streep.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Dirkh het volgende:
Stalkgedrag hoort daar mijn inziens niet onder.quote:Iets in die geest. Ik begreep dat daar geen ban meer op staat, tenzij de foto wordt geplaatst om iemand extreem te kwetsen.
Feedback van jou is altijd wenselijk.quote:Maar goed, daar gaat dit topic niet over. Het topic was immers aan het doodgaan, dus kon mijn post, van meer dan drie woorden er wel bij.
quote:
Okayquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 keer in verschillende topics Krea 'proberen' voor lul te zetten houdt het natuurlijk een keertje op en dan is het leuk geweest. Ga je dan door dan ga je over de streep.
[..]
Stalkgedrag hoort daar mijn inziens niet onder.
[..]
Dit doe ik anders nooit, maar eh:quote:Feedback van jou is altijd wenselijk.
Ik vond het wel een handige redenatie eigenlijk. iemand plukt een foto uit je FB, je haalt snel je foto's weg en gaat om een ban schreeuwen.quote:
Ah welja....ga een beetje zitten knuffen/kroelen...quote:
in een reltopic...quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah welja....ga een beetje zitten knuffen/kroelen...
of niet....quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:13 schreef Oblivion het volgende:
Waren het maar nichten...
Heb je tenminste een rel!![]()
Hoi.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
Anders maken die wijven er even een gezellig theekransje van....
Oh ja, de reputatie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor hun reputatie (en die is natuurlijk heel erg belangrijk op een forum)
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
Ik die van botte rancuneuze klootzak. Terwijl ik heel gevoelig ben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, de reputatie.
Je bedoelt die van slijmerige, likkende pisnicht? Die raak ik nooit meer kwijt.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
Je bent álwéér over tijd, MUUS. Net als laatst.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Ah, hier moet ik zijn.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Ah, hier moet ik zijn.
GODVERDOMME!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent álwéér over tijd, MUUS. Net als laatst.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent álwéér over tijd, MUUS. Net als laatst.
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!quote:
Poepen doen ze ook niet.quote:
Goh, ik stelde me Muus toch anders voor... Vloeken sluit wel aan bij die voorstellingquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!
Dit beeld moet je eens loslaten, Dirkje. Je gaat erover door als een.... een... een Redux.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!
Ik moet het beeld wel vasthouden. Alleen zo kan ik iedere avond rustig in slaap valen, met een lach op mijn gezicht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dit beeld moet je eens loslaten, Dirkje. Je gaat erover door als een.... een... een Redux.
HA!.
Het was een mooi meisje. Het was een heel mooi meisje. Ze was uh, ze was ze had hele mooi lange blonde haren, ze was 15 jaar oud en ze was heel nieuwsgierig, want ze wilde weten wat liefde was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Biedt perspectieven dudequote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk ben ik de enige.
Dude! Hans Teeuwen! Das al een eeuw oudquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef Havoc het volgende:
Het was een mooi meisje. Het was een heel mooi meisje. Ze was uh, ze was ze had hele mooi lange blonde haren, ze was 15 jaar oud en ze was heel nieuwsgierig, want ze wilde weten wat liefde was.
En ze huppelde door het bos en de zon scheen en de konijntjes speelden in het zand en toen kwam er een elfje op d’r schouder zitten en het elfje zei:
‘HEE KLEIN MEISJE, DOE JE WEL EEN BEETJE VOORZICHTIG? HET BOS ZIT VOL MET GEVAREN! ZOALS ER ZIJN GIFTIGE PADDESTOELEN, DE WOLVENKLEMMEN EN NATUURLIJK DE JAGER!’ ‘Ja,’ zegt het meisje, ‘daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Ik doe toch precies zelf wat ik wil, flikker maar op.’ En ze huppelde verder.
Wel toepasselijk in de mentale situatie van Dirkh natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dude! Hans Teeuwen! Das al een eeuw oud
Foto's?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Die is weg. Hij nam me serieus. (whehe)
En? Was dat lekker?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Er is er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef Redux het volgende:
als ik ja zeg, muus, mag ik dan weer terug naar TRU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |