hij reageert toch niet hoor, deed ie in deel 1 ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef Croupouque het volgende:
Je begint je meer en meer te profileren als een hele vervelende opdringerige stalker, of is dat gewoon weer een gimmick?
omdat een grappig crewlid de topic titel van deel 1 heeft aangepast, en de focus daar niet meer op kreator ligt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef The_Langolier het volgende:
Waarom open je dit nu nog een keer?
GUT en jij je maar afvragen waarom die dat nou gedaan heeft.... Ben je dom of doe je dom?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Redux het volgende:
[..]
omdat een grappig crewlid de topic titel van deel 1 heeft aangepast, en de focus daar niet meer op kreator ligt.
Hey! Leuk dat je reageert, stoere kreator!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Kreator het volgende:
Sorry, ik was even aan het werk. Dat doen sommige mensen wel es.
Groetjes,
Krea.
Overigens, deel 1 lees ik niet. dan weet je dat vast.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
GUT en jij je maar afvragen waarom die dat nou gedaan heeft.... Ben je dom of doe je dom?
Waarom is je profiel leeg, ik vind het wel erg makkelijk om een andere user te bashen en zelf zielig anoniem blijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Redux het volgende:
[..]ik weet niet waarom dat gedaan is. jij wel?
Onder een kloon ook nog hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom is je profiel leeg, ik vind het wel erg makkelijk om een andere user te bashen en zelf zielig anoniem blijven.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Hey! Leuk dat je reageert, stoere kreator!
Ga je dan wel posten waarom ik en anderen een verschillend beeld van je hebben?
Ik heb daar inderdaad bij stilgestaan. Maar dan nog, dat hoeft geen reden te zijn om zo vurig en negatief te reageren. En als ik je foto zie, dan zie ik een best relaxed persoon, terwijl je in je posts niet relaxed bent. Dat rijmt niet samen. En ik vraag me af hoe dat komt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Kreator het volgende:
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ik hier niet ben om vrienden te maken of populair te zijn? Dat ik hier gewoon post waar ik zin in heb, zonder dat het me ook maar enigzins boeit wat kuthippies zoals jij daarvan vinden.
Een eigen mening heet dat...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Kreator het volgende:
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ik hier niet ben om vrienden te maken of populair te zijn? Dat ik hier gewoon post waar ik zin in heb, zonder dat het me ook maar enigzins boeit wat kuthippies zoals jij daarvan vinden.
Godverdomme krea, dan mis je al mijn kwaliteitsposts over ronde, groene kreators en big titsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Kreator het volgende:
Welke anderen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Hey! Leuk dat je reageert, stoere kreator!
Ga je dan wel posten waarom ik en anderen een verschillend beeld van je hebben?
ik bash niemand, ik vraag me iets af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Bob-B het volgende:
Waarom is je profiel leeg, ik vind het wel erg makkelijk om een andere user te bashen en zelf zielig anoniem blijven.
Duw er een tampon in en kap met huilen graftak.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad bij stilgestaan. Maar dan nog, dat hoeft geen reden te zijn om zo vurig en negatief te reageren. En als ik je foto zie, dan zie ik een best relaxed persoon, terwijl je in je posts niet relaxed bent. Dat rijmt niet samen. En ik vraag me af hoe dat komt.
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? jij dénkt dat. Maar je grootste fout in je 'analyse' is dat je uberhaubt al denkt. Stop daar nou gewoon mee, dan komt het voor de rest ook wel goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad bij stilgestaan. Maar dan nog, dat hoeft geen reden te zijn om zo vurig en negatief te reageren. En als ik je foto zie, dan zie ik een best relaxed persoon, terwijl je in je posts niet relaxed bent. Dat rijmt niet samen. En ik vraag me af hoe dat komt.
Net of dat kreator aan zijn reet zal roestenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:15 schreef Redux het volgende:
Maar ik geloof er niks van
Zo kom je over. Ik bedenk dat niet bij mezelf. Jouw postgedrag is daar aanleiding voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet relaxed ben? jij dénkt dat.
HAAHAHAAH ja die leuke opmerkingen postten jij en je vriendjes vroeger ook al, blijven leuk he?quote:Maar je grootste fout in je 'analyse' is dat je uberhaubt al denkt. Stop daar nou gewoon mee, dan komt het voor de rest ook wel goed.
Ik lees het wel even...best kut zo tijdens het werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godverdomme krea, dan mis je al mijn kwaliteitsposts over ronde, groene kreators en big tits![]()
he misschien niet, maar toch reageert hij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:18 schreef Ripley het volgende:
Net of dat kreator aan zijn reet zal roesten
Zodra ik begin met bashen, haakt ie af en noemt ie me 'stoer'.quote:
Dat gaat ook zo vervelen he.quote:
Ja, ik wist al lang dat ik dat ben. Als ie nog ging verkondigen dat ik een enorme pé-nis heb....dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:
Plus mijn kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godverdomme krea, dan mis je al mijn kwaliteitsposts over ronde, groene kreators en big tits![]()
Gast, vanwaar deze ietwat griezelige fascinatie voor Krea?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef Redux het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, in real life ben je echt niet zo, ook niet tegen vreemden.
Nogmaals: Als het mij totaal niet boeit wat jij gelooft, vindt en denkt.....waarom zou ik jou als kansloze kuthippie dan uitleggen hoe ik irl ben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef Redux het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, in real life ben je echt niet zo, ook niet tegen vreemden.
Geile bendequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gast, vanwaar deze ietwat griezelige fascinatie voor Krea?
Wil je misschien een keer met hem afspreken?
het valt me op. vooral toen ik z'n foto zag kon ik niet geloven dat hij in het echt net zo was als dat hij hier is. ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie. geen reden voor, toch? of wel? Dat vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gast, vanwaar deze ietwat griezelige fascinatie voor Krea?
Wil je misschien een keer met hem afspreken?
Jij kan aan iemands foto precies zien hoe hij/zij is? Knap hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Redux het volgende:
[..]
het valt me op. vooral toen ik z'n foto zag kon ik niet geloven dat hij in het echt net zo was als dat hij hier is. ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie. geen reden voor, toch? of wel? Dat vraag ik me dan af.
Dank je!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij kan aan iemands foto precies zien hoe hij/zij is? Knap hoor
Inderdaad, zullen wij dit topic omtoveren in een IJsmeis tietentopic II?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef DamagedBrain het volgende:
Deel II is minstens zo kansloos als deel I.
Echt niet stoer.
Een 5 jaar oude foto notabene.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij kan aan iemands foto precies zien hoe hij/zij is? Knap hoor
of ik niet stoer overkom maakt me verder niet uit, ik vroeg het me af, en krator zei me een topic te openen als het me dwars zat, wat ik dus gedaan heb.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef DamagedBrain het volgende:
Deel II is minstens zo kansloos als deel I.
Echt niet stoer.
Ik heb nou precies het tegenovergestelde he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Croupouque het volgende:
Ik denk dat dit voor iedereen geldt, Redux. Ik zie er ook niet uit als het beeld van de stoere, charmante macho edoch tedere ladykiller dat iedereen van me heeft. En datzelfde geldt voor jou.
je ziet er nu anders uit? meer richting hoe je je hier profileert? kun je eens een foto laten zien?quote:
Verwachtte jij applaus dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Redux het volgende:
[..]
of ik niet stoer overkom maakt me verder niet uit, ik vroeg het me af, en krator zei me een topic te openen als het me dwars zat, wat ik dus gedaan heb.
Eerst jij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef Redux het volgende:
[..]
je ziet er nu anders uit? meer richting hoe je je hier profileert? kun je eens een foto laten zien?
Hij ziet er nu uit als een Hells Angel, nou goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:31 schreef Redux het volgende:
[..]
je ziet er nu anders uit? meer richting hoe je je hier profileert? kun je eens een foto laten zien?
Dat heb ik dus echt bij elke usert.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Redux het volgende:
[..]
het valt me op. vooral toen ik z'n foto zag kon ik niet geloven dat hij in het echt net zo was als dat hij hier is. ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie. geen reden voor, toch? of wel? Dat vraag ik me dan af.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hij ziet er nu uit als een Hells Angel, nou goed.
werkelijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef LostFormat het volgende:
Dat heb ik dus echt bij elke usert.
Nee, ik heb niet direct interesse in de tieten van IJsmeis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Inderdaad, zullen wij dit topic omtoveren in een IJsmeis tietentopic II?
Really? Je weet dat je op een fo-rum zit?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Redux het volgende:
ik vind het raar dat iemand hier anders is dan in het echie.
Het is interessanter dan wat Redux post.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:34 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet direct interesse in de tieten van IJsmeis.
er zijn genoeg tieten op Internet om mijn honger te moeten stillen, indien nodig.
Ja.quote:
nee nou ja, wellicht naief van mijn kant, maar iemand die iedereen voor kuthippie uitscheldt terwijl hij er ogenschijnlijk best kneuserig uitziet, dat vind ik toch raar. maar goed, zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Really? Je weet dat je op een fo-rum zit?
Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Really? Je weet dat je op een fo-rum zit?
Is het geen meid dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Maar redux, knul. Wees eens even sportief en post ook even een foto van jezelf.
ja daarom vraag ik het je dus he? het is dus ook een vraag wat ik je stel, vandaar het vraagteken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
nee, doe ik niet, waarom zou ik? topic gaat toch over kreator?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja.
Haha.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
Volgens mij probeerde je gewoon zieltjes te winnen en nu blijkt dat dat niet echt lukt krabbel je terug. Maar goed, elke kuthippie maakt zo'n fout wel een keer. You'll live.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Redux het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het je dus he? het is dus ook een vraag wat ik je stel, vandaar het vraagteken.
Waar héb je het nu over?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Redux het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het je dus he? het is dus ook een vraag wat ik je stel, vandaar het vraagteken.
nee, ik vroeg het je in je fb topic, en daar zei je me dat ik er een topic over moest openen, dat je dat topic ontopic wilde houden. als je dat niet gezegd had had ik dit en dat vorige topic niet geopend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde je gewoon zieltjes te winnen en nu blijkt dat dat niet echt lukt krabbel je terug. Maar goed, elke kuthippie maakt zo'n fout wel een keer. You'll live.
Je vergeet de groetjes van Günther.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde je gewoon zieltjes te winnen en nu blijkt dat dat niet echt lukt krabbel je terug. Maar goed, elke kuthippie maakt zo'n fout wel een keer. You'll live.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor de tieten van Ijsmeis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Redux het volgende:
ah yvonne hier. komt iedereen weer hierheen.
Ja, open dan een ander topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Redux het volgende:
ah yvonne hier. komt iedereen weer hierheen.
Logisch. Maar nog steeds forum gerelateerd. Uiteraard zeg je dit niet in het smoel van je collega..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van Kreator toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Wie zijn tieten krijgen we nu?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef LostFormat het volgende:
ja dat vermoed ik dus ook. ben gelukkig niet de enige.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Krea is gewoon een braaf burgerknulletje die zich gewoon lekker achter zich pc'tje patserig voordoet en als zijn frustraties kwijt kan.
Niks mis mee, zit FOK! vol mee.
Opgelost
Held op sokken dat je bent, misschien wil een modje de TT voor je aanpassen en de OP.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Redux het volgende:
[..]
nee, doe ik niet, waarom zou ik? topic gaat toch over kreator?
Is er ook zoiets als het tegenovergestelde van een terugvindpost....quote:
precies, maar waarom dan wel hier? wat is er hier gaande dat iemand zo moet reageren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Logisch. Maar nog steeds forum gerelateerd. Uiteraard zeg je dit niet in het smoel van je collega..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Krea is gewoon een braaf burgerknulletje die zich gewoon lekker achter zich pc'tje patserig voordoet en als zijn frustraties kwijt kan.
Niks mis mee, zit FOK! vol mee.
Opgelost
Volgens mij ben je in het echt nog nerderiger dan Kreator, anders zou je niet bang zijn voor commentaar. Tis wel makkelijk hé, foto's opzoeken van andere users en die dan gaan bashen met een kloon.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Held op sokken dat je bent, misschien wil een modje de TT voor je aanpassen en de OP.
Jezus, wat flauw. Je opent een topic over hoe kneuzerig er iemand uit ziet en verschuilen achter een internetidentiteit en dan weiger je zelf de echte redux te laten zien.quote:
Ach, 't is maar net waar je op valt, niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Is er ook zoiets als het tegenovergestelde van een terugvindpost....
Het is maar een tip.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Pr0nXXX het volgende:
Bij mijn weten krijgt diegene een ban als-ie ongevraagd foto van een Fok-user neerplempt.
Ik wil zijn redux niet zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jezus, wat flauw. Je opent een topic over hoe kneuzerig er iemand uit ziet en verschuilen achter een internetidentiteit en dan weiger je zelf de echte redux te laten zien.
Dat is waar...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ach, 't is maar net waar je op valt, niet?
Je moet die smurf niet onderschatten NiNi. Want hij kan dit ook via de radio aan alle twee zijn luisteraars bekend maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
![]()
Ben je blij dat je dit even kon posten, jongen?
ik ben niet speciaal op zoek gegaan naar zijn foto hoor, staat gewoon in z'n fotoboek. en dit is geen kloon hoor, ik post hier regelmatig mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het echt nog nerderiger dan Kreator, anders zou je niet bang zijn voor commentaar. Tis wel makkelijk hé, foto's opzoeken van andere users en die dan gaan bashen met een kloon.
Nope, niet als die foto in het fotoboek, elders op FOK! of elders op internet gewoon te vinden is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Pr0nXXX het volgende:
Bij mijn weten krijgt diegene een ban als-ie ongevraagd foto van een user neerplempt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je moet die smurf niet onderschatten NiNi. Want hij kan dit ook via de radio aan alle twee zijn luisteraars bekend maken.
Ok, deze vind ik lolligquote:
Jankertquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Kreator het volgende:
Sorry, ik was even aan het werk. Dat doen sommige mensen wel es.
Groetjes,
Krea.
Ah, dan loop ik achter.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, niet als die foto in het fotoboek, elders op FOK! of elders op internet gewoon te vinden is.
Getverderrie. Haal jij nu een bruine arm bij Yvonne?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef tonks het volgende:
Ik ben iig het met alles eens wat yvonne zegt.
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:49 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Getverderrie. Haal jij nu een bruine arm bij Yvonne?
Ik bemerk een trauma bij je. Open er een topic in FB overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je moet die smurf niet onderschatten NiNi. Want hij kan dit ook via de radio aan alle twee zijn luisteraars bekend maken.
Ik kies in deze partij voor nolius. dan weten jullie dat alvast.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik bemerk een trauma bij je. Open er een topic in FB over
Maar inderdaad, ik was erg blij dat ik het kon posten. Ik ben altijd blij met al mijn post. Jij niet NiNi?
Nee jij bent jezelf nu geliefd aan het makenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
[..]
ik ben niet speciaal op zoek gegaan naar zijn foto hoor, staat gewoon in z'n fotoboek. en dit is geen kloon hoor, ik post hier regelmatig mee.
en misschien ben ik wel nerderiger dan kreator, kan me best voorstellen dat iemand me zo ziet. maar buiten dat vraag ik me gewoon af waarom kreator hier op dit forum zo post.
ik hoef niet per se geliefd gevonden te worden hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee jij bent jezelf nu geliefd aan het maken
kreator was toch ooit jouw collega? of heb jij hem opgevolgd?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
Ja verdomme
Krea weggejaagd met dat geslowchat van jullie.
Ontopic
Nah, die ene aflevering die ik beluisterd heb, heb ik nu ongeveer wel verwerkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik bemerk een trauma bij je. Open er een topic in FB over
Maar inderdaad, ik was erg blij dat ik het kon posten. Ik ben altijd blij met al mijn post. Jij niet NiNi?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:52 schreef Redux het volgende:
[..]
kreator was toch ooit jouw collega? of heb jij hem opgevolgd?
Je vergeet MutZquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]Krea. U. GizartFRL Jacco ThaFreak Tjabbo.
Zo ging 't.
'open er een topic over' is geen vraag om een topic te openen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:39 schreef Redux het volgende:
[..]
nee, ik vroeg het je in je fb topic, en daar zei je me dat ik er een topic over moest openen, dat je dat topic ontopic wilde houden. als je dat niet gezegd had had ik dit en dat vorige topic niet geopend.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Kreator het volgende:
'open er een topic over' is geen vraag om een topic te openen.
quote:
quote:U hebt gezocht op aanwijzing:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
aan·wij·zing (de ~ (v.))
1 keer dat iets aangewezen wordt
2 inlichting over hoe men moet handelen => hint, tip
3 feit waaruit iets opgemaakt kan worden => indicatie, indicie, symptoom, vingerwijzing
Ga overal wat achter zoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Redux het volgende:
heb ik het mis als ik denk dat kreator gefrustreerd is omdat hij ex-crew is?
Dat heb je he-le-maal goed!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Redux het volgende:
welnee, hij heeft een punt. Ik ben een zure excrewzeikerd. Want dat is elk excrewlid met een menig.quote:
Dat zijn al die vervelende ex modjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Redux het volgende:
crewleden met een mening bestaan niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
welnee, hij heeft een punt. Ik ben een zure excrewzeikerd. Want dat is elk excrewlid met een menig.
Ik vind jouw feedbackhoerigheid-gehalte wel meevallen eik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
welnee, hij heeft een punt. Ik ben een zure excrewzeikerd. Want dat is elk excrewlid met een menig.
je mag ook rechtstreeks tegen me praten hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef Bennie_K het volgende:
die redux moet wel de meest trieste fokker ooit zijn..
Tuuk wel, maar die gooien we zo snel mogelijk de crew uit.quote:
Ik post praktisch nooit in FB. R&P is mijn basis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind jouw feedbackhoerigheid-gehalte wel meevallen eik.
heeft danny z'n forum nog een beetje in de hand? of is ie druk met laten we zeggen 'andere dingen'?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk wel, maar die gooien we zo snel mogelijk de crew uit.
Jij bent de meest trieste fokker ooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:02 schreef Redux het volgende:
[..]
je mag ook rechtstreeks tegen me praten hoor.
Open er en FBtopic overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef Redux het volgende:
[..]
heeft danny z'n forum nog een beetje in de hand? of is ie druk met laten we zeggen 'andere dingen'?
Categorie Mening.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef Redux het volgende:
[..]
heeft danny z'n forum nog een beetje in de hand? of is ie druk met laten we zeggen 'andere dingen'?
dat beschouw ik als een compliment!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Jij bent de meest trieste fokker ooit.
Na DePresident.
Mooi dan kan hiermee het topic dicht,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef Redux het volgende:
nou kijk kreator, ik vroeg het me af, maar aangezien bijna iedereen het anders ziet, zal ik wel geen gelijk hebben. dus dat weet ik nu, blijkbaar ben je verder gewoon erg o.k.
Klinkt als familie van die vervelende Tamme en Freije.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:18 schreef Pr0nXXX het volgende:
Wiebe?
Hetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Lucille het volgende:
Kan nu eindelijk iemand van de crew Kreator een keer terug mailen?
Whehehehequote:
Ik zet een notequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Whehehehe
Oh jee, ik val de crew niet af hoor
Jajajajajajajajaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |