Nope, niet als die foto in het fotoboek, elders op FOK! of elders op internet gewoon te vinden is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Pr0nXXX het volgende:
Bij mijn weten krijgt diegene een ban als-ie ongevraagd foto van een user neerplempt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je moet die smurf niet onderschatten NiNi. Want hij kan dit ook via de radio aan alle twee zijn luisteraars bekend maken.
Ok, deze vind ik lolligquote:
Jankertquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef Kreator het volgende:
Sorry, ik was even aan het werk. Dat doen sommige mensen wel es.
Groetjes,
Krea.
Overigens, deel 1 lees ik niet. dan weet je dat vast.
Ah, dan loop ik achter.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, niet als die foto in het fotoboek, elders op FOK! of elders op internet gewoon te vinden is.
Getverderrie. Haal jij nu een bruine arm bij Yvonne?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef tonks het volgende:
Ik ben iig het met alles eens wat yvonne zegt.
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:49 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Getverderrie. Haal jij nu een bruine arm bij Yvonne?
Ik bemerk een trauma bij je. Open er een topic in FB overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je moet die smurf niet onderschatten NiNi. Want hij kan dit ook via de radio aan alle twee zijn luisteraars bekend maken.
Ik kies in deze partij voor nolius. dan weten jullie dat alvast.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik bemerk een trauma bij je. Open er een topic in FB over
Maar inderdaad, ik was erg blij dat ik het kon posten. Ik ben altijd blij met al mijn post. Jij niet NiNi?
Nee jij bent jezelf nu geliefd aan het makenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
[..]
ik ben niet speciaal op zoek gegaan naar zijn foto hoor, staat gewoon in z'n fotoboek. en dit is geen kloon hoor, ik post hier regelmatig mee.
en misschien ben ik wel nerderiger dan kreator, kan me best voorstellen dat iemand me zo ziet. maar buiten dat vraag ik me gewoon af waarom kreator hier op dit forum zo post.
ik hoef niet per se geliefd gevonden te worden hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee jij bent jezelf nu geliefd aan het maken
kreator was toch ooit jouw collega? of heb jij hem opgevolgd?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
Ja verdomme
Krea weggejaagd met dat geslowchat van jullie.
Ontopic
Nah, die ene aflevering die ik beluisterd heb, heb ik nu ongeveer wel verwerkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik bemerk een trauma bij je. Open er een topic in FB over
Maar inderdaad, ik was erg blij dat ik het kon posten. Ik ben altijd blij met al mijn post. Jij niet NiNi?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:52 schreef Redux het volgende:
[..]
kreator was toch ooit jouw collega? of heb jij hem opgevolgd?
Je vergeet MutZquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]Krea. U. GizartFRL Jacco ThaFreak Tjabbo.
Zo ging 't.
'open er een topic over' is geen vraag om een topic te openen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:39 schreef Redux het volgende:
[..]
nee, ik vroeg het je in je fb topic, en daar zei je me dat ik er een topic over moest openen, dat je dat topic ontopic wilde houden. als je dat niet gezegd had had ik dit en dat vorige topic niet geopend.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Kreator het volgende:
'open er een topic over' is geen vraag om een topic te openen.
quote:
quote:U hebt gezocht op aanwijzing:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
aan·wij·zing (de ~ (v.))
1 keer dat iets aangewezen wordt
2 inlichting over hoe men moet handelen => hint, tip
3 feit waaruit iets opgemaakt kan worden => indicatie, indicie, symptoom, vingerwijzing
Ga overal wat achter zoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Redux het volgende:
heb ik het mis als ik denk dat kreator gefrustreerd is omdat hij ex-crew is?
Dat heb je he-le-maal goed!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Redux het volgende:
welnee, hij heeft een punt. Ik ben een zure excrewzeikerd. Want dat is elk excrewlid met een menig.quote:
Dat zijn al die vervelende ex modjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Redux het volgende:
crewleden met een mening bestaan niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
welnee, hij heeft een punt. Ik ben een zure excrewzeikerd. Want dat is elk excrewlid met een menig.
Ik vind jouw feedbackhoerigheid-gehalte wel meevallen eik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
welnee, hij heeft een punt. Ik ben een zure excrewzeikerd. Want dat is elk excrewlid met een menig.
je mag ook rechtstreeks tegen me praten hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef Bennie_K het volgende:
die redux moet wel de meest trieste fokker ooit zijn..
Tuuk wel, maar die gooien we zo snel mogelijk de crew uit.quote:
Ik post praktisch nooit in FB. R&P is mijn basis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind jouw feedbackhoerigheid-gehalte wel meevallen eik.
heeft danny z'n forum nog een beetje in de hand? of is ie druk met laten we zeggen 'andere dingen'?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk wel, maar die gooien we zo snel mogelijk de crew uit.
Jij bent de meest trieste fokker ooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:02 schreef Redux het volgende:
[..]
je mag ook rechtstreeks tegen me praten hoor.
Open er en FBtopic overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef Redux het volgende:
[..]
heeft danny z'n forum nog een beetje in de hand? of is ie druk met laten we zeggen 'andere dingen'?
Categorie Mening.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef Redux het volgende:
[..]
heeft danny z'n forum nog een beetje in de hand? of is ie druk met laten we zeggen 'andere dingen'?
dat beschouw ik als een compliment!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:04 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Jij bent de meest trieste fokker ooit.
Na DePresident.
Mooi dan kan hiermee het topic dicht,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef Redux het volgende:
nou kijk kreator, ik vroeg het me af, maar aangezien bijna iedereen het anders ziet, zal ik wel geen gelijk hebben. dus dat weet ik nu, blijkbaar ben je verder gewoon erg o.k.
Klinkt als familie van die vervelende Tamme en Freije.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:18 schreef Pr0nXXX het volgende:
Wiebe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |