Voor de tieten van Ijsmeis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Redux het volgende:
ah yvonne hier. komt iedereen weer hierheen.
Ja, open dan een ander topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Redux het volgende:
ah yvonne hier. komt iedereen weer hierheen.
Logisch. Maar nog steeds forum gerelateerd. Uiteraard zeg je dit niet in het smoel van je collega..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
Die van Kreator toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Wie zijn tieten krijgen we nu?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef LostFormat het volgende:
Maar redux, knul. Wees eens even sportief en post ook even een foto van jezelf.
ja dat vermoed ik dus ook. ben gelukkig niet de enige.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Krea is gewoon een braaf burgerknulletje die zich gewoon lekker achter zich pc'tje patserig voordoet en als zijn frustraties kwijt kan.
Niks mis mee, zit FOK! vol mee.
Opgelost
Held op sokken dat je bent, misschien wil een modje de TT voor je aanpassen en de OP.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Redux het volgende:
[..]
nee, doe ik niet, waarom zou ik? topic gaat toch over kreator?
Is er ook zoiets als het tegenovergestelde van een terugvindpost....quote:
precies, maar waarom dan wel hier? wat is er hier gaande dat iemand zo moet reageren?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Logisch. Maar nog steeds forum gerelateerd. Uiteraard zeg je dit niet in het smoel van je collega..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:41 schreef Nolius het volgende:
Krea is gewoon een braaf burgerknulletje die zich gewoon lekker achter zich pc'tje patserig voordoet en als zijn frustraties kwijt kan.
Niks mis mee, zit FOK! vol mee.
Opgelost
Volgens mij ben je in het echt nog nerderiger dan Kreator, anders zou je niet bang zijn voor commentaar. Tis wel makkelijk hé, foto's opzoeken van andere users en die dan gaan bashen met een kloon.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Held op sokken dat je bent, misschien wil een modje de TT voor je aanpassen en de OP.
Jezus, wat flauw. Je opent een topic over hoe kneuzerig er iemand uit ziet en verschuilen achter een internetidentiteit en dan weiger je zelf de echte redux te laten zien.quote:
Ach, 't is maar net waar je op valt, niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Is er ook zoiets als het tegenovergestelde van een terugvindpost....
Het is maar een tip.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Pr0nXXX het volgende:
Bij mijn weten krijgt diegene een ban als-ie ongevraagd foto van een Fok-user neerplempt.
Ik wil zijn redux niet zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jezus, wat flauw. Je opent een topic over hoe kneuzerig er iemand uit ziet en verschuilen achter een internetidentiteit en dan weiger je zelf de echte redux te laten zien.
Dat is waar...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ach, 't is maar net waar je op valt, niet?
Je moet die smurf niet onderschatten NiNi. Want hij kan dit ook via de radio aan alle twee zijn luisteraars bekend maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
![]()
Ben je blij dat je dit even kon posten, jongen?
ik ben niet speciaal op zoek gegaan naar zijn foto hoor, staat gewoon in z'n fotoboek. en dit is geen kloon hoor, ik post hier regelmatig mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het echt nog nerderiger dan Kreator, anders zou je niet bang zijn voor commentaar. Tis wel makkelijk hé, foto's opzoeken van andere users en die dan gaan bashen met een kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |