Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik ga zo eens kijken of ik deze week naar de zuid hollandse eilanden afzak
Die gaat morgen drie dagen naar Florence, dus die zie ik niet meer. Ze was trouwens een beetje hoog-gevoelig, kreeg ik de indruk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe lopen je kansen bij de chick uit LA?
Jij als geletterde man met een hoog empathie gehalte moet zo'n dame natuurlijk kunnen bespelen als een musicus zijn muziekinstrument.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die gaat morgen drie dagen naar Florence, dus die zie ik niet meer. Ze was trouwens een beetje hoog-gevoelig, kreeg ik de indruk.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij als geletterde man met een hoog empathie gehalte moet zo'n dame natuurlijk kunnen bespelen als een musicus zijn muziekinstrument.
dat was een verkapte "adjø"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Dat deed ik uiteraard ook, maar desalniettemin heeft het...weinig toekomst. Haar vriendin was ook wel leuk, afgezien van haar buik(je).
Maar er schiet nog genoeg over..
En nu ben ik echt weg.
quote:De actievoerende asielzoekers dreigen te worden uitgezet naar Syrië en Iran, landen die door het kabinet als veilig zijn aangemerkt.
Tja, je weet het niet hè? Misschien plegen ze in zulke gevallen even een belletje met het Witte Huis... "Bent u nog van plan binnen afzienbare tijd Iran of Syrië binnen de vallen? Wat zegt u, deze week in ieder geval niet? Mooi, zo.. Green light Rita! Uitzetten maar."quote:
Hoe bedoel je geen ruggegraat. Appeasement politiek bestaat nogquote:Stadsdeel alsnog door knieën
De boomknuffelaars van het Amsterdamse stadsdeel Oost/Watergraafsmeer zijn een beetje geschrokken wat betreft alle negatieve publiciteit rondom hun verbod op een herdenkingmonument voor Theo van Gogh. Dit weekend verklaarde de roodbebrilde stadsdeelvoorzittert Verbeet nog geen monument te willen, in verband met mogelijke provocaties en onrust. Ofwel we zwichten in 020 voor radicale denkbeelden. Ja, meneer Verbeet probeert zich zo geliefd mogelijk te maken bij de aanhangers van Al Qaeda. Wellicht aardig om te weten dat diezelfde Verbeet mee liep in de stille tocht voor tasjesdief Ali Bejjati. Maar goed, dankzij de losgebarsten kritiek zijn de theedrinkerts plotseling van gedachten veranderd. Het stadsdeel gaat komende maanden alsnog nadenken over een monument voor Van Gogh. Over ruggegraat gesproken!
Retecool linkt niet door, we zien alleen kruisjes. Host ze bij Tinypic ofzo.quote:
Bron: Geenstijl, NieuwRechts, Groep Wilders?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen ruggegraat. Appeasement politiek bestaat nog
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art0000D006067B.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Bron: Geenstijl, NieuwRechts, Groep Wilders?
In de herhalingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:06 schreef pberends het volgende:
Retecool linkt niet door, we zien alleen kruisjes. Host ze bij Tinypic ofzo.
quote:AMSTERDAM Het Amsterdamse stadsdeel Oost/Watergraafsmeer, waar Theo van Gogh woonde en werd vermoord, wil nadenken over een monument voor de cineast.
Aanvankelijk wilde het stadsdeelbestuur liever geen monument uit vrees voor overlast, maar daar komt het nu van terug. Verder biedt het zijn excuses aan aan de moeder van Theo van Gogh. Die had tijdens haar toespraak maandag in de rechtszaal kritiek geuit op het eerdere standpunt van het stadsdeel.
In de komende maanden wordt bekeken wat voor soort monument er moet komen en waar in het stadsdeel het moet komen te staan.
Ja, precies hetzelfde.quote:Stadsdeel alsnog door knieën
De boomknuffelaars van het Amsterdamse stadsdeel Oost/Watergraafsmeer zijn een beetje geschrokken wat betreft alle negatieve publiciteit rondom hun verbod op een herdenkingmonument voor Theo van Gogh. Dit weekend verklaarde de roodbebrilde stadsdeelvoorzittert Verbeet nog geen monument te willen, in verband met mogelijke provocaties en onrust. Ofwel we zwichten in 020 voor radicale denkbeelden. Ja, meneer Verbeet probeert zich zo geliefd mogelijk te maken bij de aanhangers van Al Qaeda. Wellicht aardig om te weten dat diezelfde Verbeet mee liep in de stille tocht voor tasjesdief Ali Bejjati. Maar goed, dankzij de losgebarsten kritiek zijn de theedrinkerts plotseling van gedachten veranderd. Het stadsdeel gaat komende maanden alsnog nadenken over een monument voor Van Gogh. Over ruggegraat gesproken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |