Die heb ik een keer in Groningen gezien. Schrijft wel aardige stukjesquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:32 schreef kLowJow het volgende:
Ik zie dat mijn aanwezigheid hier gewenst is.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dubbelop, als ik de OP mag geloven..
Meneer heeft weer commentaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
BarbaarTJES!
Moni is weer multicultureel geweest vannacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
Meneertje weet het weer beter...
Vannacht sliep deze slaaf der moderators, of poogde dat althans!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moni is weer multicultureel geweest vannacht.
Je buren waren luidruchtig, of moest Sidekick vroeg op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vannacht sliep deze slaaf der moderators, of poogde dat althans!
Ik had nachtmerries over haatzaaiende weblogs.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je buren waren luidruchtig, of moest Sidekick vroeg op?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had nachtmerries over haatzaaiende weblogs.
Wie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:33 schreef George-Butters het volgende:
J&J gewoon thuis achter de pc
Dat ligt natuurlijk niet in Noord-Holland. Bas, wat ben je toch een oen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Monidique het volgende:
Hé, ik zit nu in Amsterdam, hoor.
Het ligt net zo in Noord-Holland als Sint-Eustatius onderdeel is van het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk niet in Noord-Holland. Bas, wat ben je toch een oen!
Van mij mogen die Discoveries omdonderenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Als ze Discovery hadden, zou ik er om smeken.
Van mij ook, maar er is niets anders. Beschouw het als een verdwaalde in de woestijn die om kamelenpis vraagt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van mij mogen die Discoveries omdonderen.
Er is toch gewoon tour op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van mij ook, maar er is niets anders. Beschouw het als een verdwaalde in de woestijn die om kamelenpis vraagt.
Mijn TV is kapot en ik kan sowieso niet naar wielrennen kijken, dat houd ik niet uit.quote:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:53 schreef du_ke het volgende:
Met Lance is het nog iets te goed eigenlijk.
niet waar, het is een lul en hij moet doodquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heb ik een keer in Groningen gezien. Schrijft wel aardige stukjes.
moet je wel minder zuipenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:08 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat 4 ml- zaad voldoende is om het inwoner Nederland te verdubbelen inclusief Duitse toeristen en illegalen.
Dat zou beteken dat ik in een paar weken tijd een geheel nieuw superras op aarde (in Europa) kan neerzetten waarvan ik over 20 jr de dictatror ben.
- Dit gaat helemaal goed kopen. -
MUUAAHAHAHAHHAHAHAHHAH....... en nu respect GODVERDOMME.
quote:
Het schijnt slecht te zijn voor de staartjes ofzoiets.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]alcohol conserveert toch
hihi
Nee, jij devolueert. Over tien jaar heb je al niets meer te zeggen. Het tragische lot van iedere uitvinder.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:08 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat 4 ml- zaad voldoende is om het inwoner Nederland te verdubbelen inclusief Duitse toeristen en illegalen.
Dat zou beteken dat ik in een paar weken tijd een geheel nieuw superras op aarde (in Europa) kan neerzetten waarvan ik over 20 jr de dictatror ben.
- Dit gaat helemaal goed kopen. -
MUUAAHAHAHAHHAHAHAHHAH....... en nu respect GODVERDOMME.
Kan me geen zak boeien of ze de borst-of de rugslag doen.... Als ik van alle zaadcellen al de snelste was van die vele miljoenen. Dan maak ik mezelf geen enkele zorg dat mijn nakroost (lees : nieuw soldatenras) verzekerd is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Het schijnt slecht te zijn voor de staartjes ofzoiets.
Hm, een ex warm porren om staartloos zaad in den schonken te consumeren ten bate van een supperras...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan me geen zak boeien of ze de borst-of de rugslag doen.... Als ik van alle zaadcellen al de snelste was van die vele miljoenen. Dan maak ik mezelf geen enkele zorg dat mijn nakroost (lees : nieuw soldatenras) verzekerd is.
Kijken of ik mijn ex nog warm kan porren......
bah, ex-en. ik blijf het wel gewoon houden bij nieuwe collegaatjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hm, een ex warm porren om staartloos zaad in den schonken te consumeren ten bate van een supperras...
hoe heet dat drankje, dat wil ik ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |