Dat zou geweldpleging of mogelijk zelfs doodslag zijn. Staat niet echt in verhouding tot 'n paar leipe nichten op een praalwagen, vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Loedertje het volgende:
Hoop dat de vissers er een netje overheen gooien en hen het in het water dumpen
Hm, gebruik dan het water van de visafslag waar ze de vissen mee schrobben om hen van die wagen af te spuitenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zou geweldpleging of mogelijk zelfs doodslag zijn. Staat niet echt in verhouding tot 'n paar leipe nichten op een praalwagen, vind ik persoonlijk.
nee die gasten dood willen maken is psychisch gezien lekker gezondquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij af waar die ziekelijk vorm van aandachtrekken vandaan komt.
Ergens is er toch iets mis psychisch gezien..
quote:
Inderdaad. stelletje lapzwansen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Gia het volgende:
Wees dan een kerel en hou een gay-parade in een moslim-enclave in Amsterdam of Rotterdam.
Bereik je heel wat meer conservatieve zielen mee.
Idd MIETJES zijn het allemaalquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Gia het volgende:
Wees dan een kerel en hou een gay-parade in een moslim-enclave in Amsterdam of Rotterdam.
Bereik je heel wat meer conservatieve zielen mee.
Loedertje......quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij af waar die ziekelijk vorm van aandachtrekken vandaan komt.
Ergens is er toch iets mis psychisch gezien..
Geweld zou heel niet nodig zijn als er geen provocatie is. Ik vind dit compleet overbodig en keur geweld in deze niet af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:33 schreef Frollo het volgende:
't Is heel simpel, voor mij tenminste.
Als een stel relnichten ergens gaan lopen party'en, doen ze daar niemand kwaad mee, mits uiteraard aan de regels voor geluidsoverlast en dergelijke wordt voldaan.
Als een stel plaatselijke bewoners de desbetreffende relnichten met geweld van hun 'eiland' verwijderen, doen ze daar wel iemand kwaad mee.
Iemand kwaad doen is erger dan niet iemand kwaad doen. Ergo: de plaatselijke bewoners zouden in dat geval fout zitten.
Geweldig... fotos willen wequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Geweld zou heel niet nodig zijn als er geen provocatie is. Ik vind dit compleet overbodig en keur geweld in deze niet af.
Wist je dat een Prins Albert eigenlijk uit de Victoriaanse tijd komt? Op die mannen maakten mannen (vooral uit de hogere klasse) hun penis vast aan hun broek. Er was nog geen ondergoed en zo voorkwam je dat je penis zo overduidelijk zichtbaar was of zelfs rondzwaaide tijdens de strakke broeken die toen mode waren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Geweldig... fotos willen we
Van zo'n relnicht die aan zijn Prins Albert gekielhaald wordt
Even serieus, je vindt werkelijk dat er geweld gebruikt mag worden tegen personen die zich hooguit een beetje lopen aan te stellen, maar verder niemand benadelen of kwaad berokkenen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Geweld zou heel niet nodig zijn als er geen provocatie is. Ik vind dit compleet overbodig en keur geweld in deze niet af.
Ik keur geweld WEL ten allen tijde af, maar ik vind deze actie wel overbodig en onnodig provocerend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef ShaoliN het volgende:
Doe normaal! Ook als je het er niet mee eens bent, het gaat toch om een vrij ludieke actie dus geweld is wel degelijk af te keuren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk van af. Gaan ze in hun blote reet rondlopen, dan is dat gewoon openbare schennis van de eerbaarheid. En dat is nog steeds strafbaar, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:59 schreef sp3c het volgende:
neemt niet weg dat het gewoon dom is om in dergelijk contreien gay parades te gaan houden, tuurlijk het zullen wel niet de homo's zijn die opgepakt gaan worden maar een beetje flamebait is het wel natuurlijk
Als homo's zo Christenen zouden behandelen, dan zouden ze Christenen uitschelden op straat, bespugen, Christenen in elkaar slaan omdat ze Christen zijn, Christenen belachelijk maken door op een overdreven Christelijke manier te reageren, het hebben over "vieze Christenen" (vooral als twee Christenen hand-in-hand lopen), het trachten te verbieden van processies die zijn immers onnodig, trachten te verbieden van Christelijke groeperingen of groepjes en Christenen niet laten trouwen of streven naar een verbod tussen een huwelijk tussen twee Christenen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef 1.000.000 het volgende:
Domme actie. Altijd schreeuwen om respect en dat dan zelf absoluut niet voor anderen hebben.
Als alle christenen homo's net zo zouden behandelen als dat deze homo's christenen behandelen dan had het homohuwelijk in Nederland niet bestaan. Laat staan dat Donner het adoptierecht voor homo's mogelijk zou hebben gemaakt.
Intollerante Intolerante homo's![]()
hoe dan ook, ik verwacht ongeregeldhedenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:25 schreef freako het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk van af. Gaan ze in hun blote reet rondlopen, dan is dat gewoon openbare schennis van de eerbaarheid. En dat is nog steeds strafbaar, voor zover ik weet.
Alsnog hou je homofeestje voor een moskee......quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als homo's zo Christenen zouden behandelen, dan zouden ze Christenen uitschelden op straat, bespugen, Christenen in elkaar slaan omdat ze Christen zijn, Christenen belachelijk maken door op een overdreven Christelijke manier te reageren, het hebben over "vieze Christenen" (vooral als twee Christenen hand-in-hand lopen),
quote:het trachten te verbieden van processies die zijn immers onnodig, trachten te verbieden van Christelijke groeperingen of groepjes
Christenen hebben verder echt geen bezwaar als een homosexuele man met een homosexuele vrouw trouwt hoor. Dus die vergelijking gaat niet op of wou jij beweren dat homosexualiteit een geloofsovertuiging, levenshouding is)quote:en Christenen niet laten trouwen of streven naar een verbod tussen een huwelijk tussen twee Christenen.
Kom kom we gaan ze niet verwennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:52 schreef desiredbard het volgende:
kijken hoeveel nichten er morgen OVER een aanmeerpaaltje zitten
Klopt. Homoseksuelen kunnen gewoon priester worden, als je maar celibatair leeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:45 schreef desiredbard het volgende:
Christenen hebben een mening over de homosexuale DAAD, je kan best homo zijn, maar het practiserende is waar de schoen hem wringt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:45 schreef desiredbard het volgende:
Alsnog hou je homofeestje voor een moskee......
Okay jij je zin. Als homo's Christenen zouden behandelen als sommige Christenen homo's willen behandelen dan zouden Christenen wel Christenen mogen zijn maar zouden ze hun Christelijke geloof niet mogen practiseren.quote:Christenen hebben een mening over de homosexuale DAAD, je kan best homo zijn, maar het practiserende is waar de schoen hem wringt.
Processies onnodig? waar haal je dat vandaan Processies hebben een historische/herdenkede achtergrond. Daar komt nog bij dat processies katholiek zijn en niet per se christelijk. Ik ben me in ieder geval niet bewust van protestantse processies.
Christenen hebben verder echt geen bezwaar als een homosexuele man met een homosexuele vrouw trouwt hoor. Dus die vergelijking gaat niet op of wou jij beweren dat homosexualiteit een geloofsovertuiging, levenshouding is)
Natuurlijk homo's hebben een natuurlijke neiging om in hun blote reet rond te lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:25 schreef freako het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk van af. Gaan ze in hun blote reet rondlopen, dan is dat gewoon openbare schennis van de eerbaarheid. En dat is nog steeds strafbaar, voor zover ik weet.
Als in de APV van Urk staat dat er een verbod is om in de gemeente Urk in ontbloot bovenlichaam rond te lopen. Dan kan de politie deze APV gewoon handhaven!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef desiredbard het volgende:
Dat mag jij vinden maar het is in urk niet gebruikelijk in ontbloot bovenlijf rond te lopen....
Laat die flikkers eens een keer normaal doen
Dus Homosexualiteit is een geloof? Als dat zo is moet je mischien eens een ander geloof zoeken.quote:[b]Op dinsdag 12 juli 2005 17:17
Okay jij je zin. Als homo's Christenen zouden behandelen als sommige Christenen homo's willen behandelen dan zouden Christenen wel Christenen mogen zijn maar zouden ze hun Christelijke geloof niet mogen practiseren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Urk zit niet te wachten op een stel dolgedraaide sodomisten die overal met hun reet tegenaan schurken. Dat doen ze maar in Amsterdam liefst in een moslim buurt.
Inderdaad, homoseksualiteit is een geloof. Het geloof dat de variatie tussen mensen enorm is, zowel in karakter, chemische samenstelling en hersenstructuren. Eén van deze variaties is homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus Homosexualiteit is een geloof? Als dat zo is moet je mischien eens een ander geloof zoeken.
Christen zijn is geen sexuele geaardheid in ieder geval.
Accpetatie is absoluut niet het doel van deze met roze handtasjes meppende nichtenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef freako het volgende:
Trieste provocatie, en compleet onnodig. Dit zal natuurlijk geweldig helpen om de acceptatie van homoseksualiteit op Urk te vergroten.
quote:Verder zijn verregaande off-topic, niet inhoudelijke of uitsluitend op de persoon gerichte reacties en reacties hierop ongewenst.
En dat geloof heet homosexualiteitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef Tarak het volgende:
[..]
Inderdaad, homoseksualiteit is een geloof. Het geloof dat de variatie tussen mensen enorm is, zowel in karakter, chemische samenstelling en hersenstructuren. Eén van deze variaties is homoseksualiteit.
Uiteraard gecombineerd met het uitgangspunt dat variaties zoveel mogelijk geaccepteerd moeten worden omdat mensen daar gelukkiger van worden en geen schade aan derden mogen veroorzaken. Dat is inderdaad één van de dingen waar ik in geloof.
Gayprides zijn in Nederland ook een goede aanleiding om een feestje te geven en aandacht te geven aan homoseksualiteit. Het gaat om één zaterdag in het jaar in Amsterdam en om één Roze Zaterdag in het jaar in een andere stad, als je daar al niet over heen kan komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:53 schreef desiredbard het volgende:
Maar flikker toch op met je gay-parade's en je homokroegen... ga als een gewoon mens naar een gewone kroeg. Afgezien van de love/breezah parade (die niet eens een specifieke orientatie heeft) kan ik me geen hetero "kijk eens naar mij" "hoe afwijkend ben ik maar je hebt me maar te accepteren" paredes bedenken
De optocht van morgen lijkt dus in ieder geval niet door te gaan.quote:Aanvankelijk zou dit protest morgen plaatsvinden, maar om een en ander goed te kunnen organiseren wordt de juiste datum later vastgesteld.
Ach dan doen ze het toch op zondagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:26 schreef kLowJow het volgende:
Hier trouwens een linkje naar het artikel... http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1325.
Hierin staat overigens het volgende:
[..]
De optocht van morgen lijkt dus in ieder geval niet door te gaan.
Frank1973 is de TS-er van deze thread op fokquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:26 schreef kLowJow het volgende:
Hier trouwens een linkje naar het artikel... http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1325.
Hierin staat overigens het volgende:
[..]
De optocht van morgen lijkt dus in ieder geval niet door te gaan.
Het zal wel een smerig shirtje zijn, want de waspoeder was op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Loedertje het volgende:
Frank, wat trek je eigenlijk aan?Laat eens zien?
Ik ben een beetje langzaam vandaagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het zal wel een smerig shirtje zijn, want de waspoeder was op.
Volgens mij hebben christenen in Nederland meer dan waar ook ter wereld bijgedragen aan de gelijke rechten voor homo's. Maar daarentegen zijn homo's nergens zo intolerant en disrespectvol t.o.v. christenen als hier in Nederland. Is er een land in de wereld waar onder een regering met christendemocraten homo's het adoptierecht hebben gekregen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als homo's zo Christenen zouden behandelen, dan zouden ze Christenen uitschelden op straat, bespugen, Christenen in elkaar slaan omdat ze Christen zijn, Christenen belachelijk maken door op een overdreven Christelijke manier te reageren, het hebben over "vieze Christenen" (vooral als twee Christenen hand-in-hand lopen), het trachten te verbieden van processies die zijn immers onnodig, trachten te verbieden van Christelijke groeperingen of groepjes en Christenen niet laten trouwen of streven naar een verbod tussen een huwelijk tussen twee Christenen.
moet hij niet bezig met zijn taakstrafquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Loedertje het volgende:
Frank, wat trek je eigenlijk aan?Laat eens zien?
Ik reageerde op iemand die wilde dat ik een bepaalde vergelijking trok. Verder ben ik het met je eens dat de doorsnee Christen juist homo's ondersteunt en sommige homo's een andere afweging dan ik makenover hoe je een mentaliteitsverandering wil bereiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef 1.000.000 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben christenen in Nederland meer dan waar ook ter wereld bijgedragen aan de gelijke rechten voor homo's. Maar daarentegen zijn homo's nergens zo intolerant en disrespectvol t.o.v. christenen als hier in Nederland. Is er een land in de wereld waar onder een regering met christendemocraten homo's het adoptierecht hebben gekregen?
Waarom moeten die mensen in Urk opzettelijk tot in het diepst van hun ziel gekwetst gaan worden? Iedereen weet toch hoe die mensen vanuit hun geloof staan tegenover homo's? Waarom kan dat niet gerespecteerd worden zoals homo's zelf al jaren om respect schreeuwen? Die christenen in Urk vallen niemand lastig met hun opvattingen en dringen die ook bij niemand op. Maar die homo's daarentegen vallen wel mensen lastig omdat hun opvattingen anders zijn dan die van henzelf.
Naast dat dit helemaal niets oplost creëert het alleen maar onbegrip. Ik merk het bij mijzelf ook. Ik ben een voostander voor gelijke homorechten maar als ik dan steeds weer dit soort intolerantie zie vanuit de homobeweging krijg ik een steeds negatiever gevoel en neemt mijn oorspronkelijke begrip voor gelijke rechten steeds meer af. Waarom moet iedereen homo's accepterenterwijl zij zelf andersdenkenden steeds weer zo moeten schofferen?
Hij ziet er net zo uit als toen ik 20 wasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Frank1973 is de TS-er van deze thread op fok
[afbeelding]
Kans is groot dat hij *het kleine onschuldige jongetje* binnen een relatie wil zijn, het stoute ondeugende jongetje. Dan is het online handiger een oudere foto te gebruiken i.v.m eventuele parkeer-sex-afspraakjes. TS-er is waarschijnlijk gewoon van 1963quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Hij ziet er net zo uit als toen ik 20 was![]()
Oh, dus dat doe ik verkeerd!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kans is groot dat hij *het kleine onschuldige jongetje* binnen een relatie wil zijn, het stoute ondeugende jongetje. Dan is het online handiger een oudere foto te gebruiken i.v.m eventuele parkeer-sex-afspraakjes. TS-er is waarschijnlijk gewoon van 1963
Je mag het wel zeggen, maar het zorgt er wel voor dat je nog meer dan voorheen overkomt als een gestoorde idiootquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Monus het volgende:
Er zijn zoveel posts ge-edit dat ik me afvraag wat ik wel mag zeggen of niet.
Of gaat dat dan iets te ver... als het homos betreft in dit geval.
Oud en gefrustreerd omdat zelf de parkeer-homos niet meer met hem willen neuken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kans is groot dat hij *het kleine onschuldige jongetje* binnen een relatie wil zijn, het stoute ondeugende jongetje. Dan is het online handiger een oudere foto te gebruiken i.v.m eventuele parkeer-sex-afspraakjes. TS-er is waarschijnlijk gewoon van 1963
Fijn dat je het eerst even vraagt. Nee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Monus het volgende:
Er zijn zoveel posts ge-edit dat ik me afvraag wat ik wel mag zeggen of niet..
Of gaat dat dan iets te ver... als het homos betreft in dit geval.
TS is gewoon eenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Loedertje het volgende:
TS-er is waarschijnlijk gewoon van 1963
Pardon my French.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef nietzman het volgende:
Mongolide homofundamentalist.
Welke van de vijf niet???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Fijn dat je het eerst even vraagt. Nee, dat mag niet.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Krijgen we nou donderdag een janktopique dat er heaumeau's op Urk zijn gemolesteerd?
Ik ook. Het wordt een volstrekt belachelijke vertoning waarbij homos letsel op gaan lopen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:13 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me,
En dan mag je niks kwaads zeggen over onze geliefde heaumeau's, en moeten alle chisten fundie's vervloekt worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Krijgen we nou donderdag een janktopique dat er heaumeau's op Urk zijn gemolesteerd?
Maar je mag het wel hopenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik ook. Het wordt een volstrekt belachelijke vertoning waarbij homos letsel op gaan lopen.
Maar dat mag je dus niet zeggen.
Oh jawel hoor. Ik denk overigens dat het waarschijnlijker is dat het hele gebeuren niet doorgaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik ook. Het wordt een volstrekt belachelijke vertoning waarbij homos letsel op gaan lopen.
Maar dat mag je dus niet zeggen.
Tuurlijk, je kent me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |