Het moet 23 minuten worden, wil Posthuma in het geel komen te rijden. Of misschien wacht hij tot morgen...quote:
toepasselijk bij een bergetappequote:
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef NRH het volgende:
Iemand trouwens gister de zus(?) van Basso gezien?
O my god!
![]()
Als ze beloven dat zij dan meer in beeld komt, mag Basso van mij de Ronde winnen!![]()
Ik ken alleen zijn broer Adrianoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef NRH het volgende:
Iemand trouwens gister de zus(?) van Basso gezien?
O my god!
![]()
Als ze beloven dat zij dan meer in beeld komt, mag Basso van mij de Ronde winnen!
![]()
Hebben we geen Fok!kers daar in de buurt die een handje kunnen helpen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef thijsdetweede het volgende:
Als Posthuma in het geel wil komen, moet tie ook brochard het ravijn in werken. Maar kan een mooi springplankje worden voor boogerd op de eerste puist (wishful thinking, I know...)
Koffie staat al vroeg klaar vandaag. Ze hebben er zin in.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nu zitten ze op 10:40 volgens de site van de Tour zelf
credit agrigole volgens letour.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef CANARIS het volgende:
na m Canaris had dus gelijk
Bjarne Riss heeft men even naast Armstromg zien rijden en hup.............
CSC gaat de vervolging organiseren.
Ze werd op de rustdag volgens Smeets vaker gefilmd dan Julich, basso, Voight en Riis bij elkaar.. En terecht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef JohnDDD het volgende:
de zus van basso? wat hoor ik nu! welke uitzending was dat? avondetappe? damn die moet ik dan maar even checken bij uitzendinggemist
Foto'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Dat was zeer aangenaam om te bekijken.
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1000/dprofil.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef PyTh het volgende:
Hoe ver nog tot de 1e klim begint?
Loopt dus terug? Denk dat Armstrong toch maar eens is gaan rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef DeTolk het volgende:
10.05 nu
Nee de franse landbouwkredietters.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Loopt dus terug? Denk dat Armstrong toch maar eens is gaan rijden.
Credit Agricole volgens Letour.frquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Loopt dus terug? Denk dat Armstrong toch maar eens is gaan rijden.
Armstrong moet gewoon blufpoker spelen. Als T-Mobile en CSC de TdF willen winnen dan hebben ze net zoveel baat bij het terugpakken van de kopgroep.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Frenkie het volgende:
Ja als ik CSC was zou ik ook blijven zitten.
Laat Armstrong het maar dicht rijden. De vluchters zijn net zo veel een bedreiging voor hem als voor CSC.
Dat zou toch eens wat zijn als hij zou winnen...quote:
Wat is de succesvolste tour van de Rabobank eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt de succesvolste Tour te worden voor Rabobank in jaren.
Geldt andersom ook. Ik zou als ik CSC was gewoon wachten op de berg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Kozzmic het volgende:
Armstrong moet gewoon blufpoker spelen. Als T-Mobile en CSC de TdF willen winnen dan hebben ze net zoveel baat bij het terugpakken van de kopgroep.
2000 toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Wat is de succesvolste tour van de Rabobank eigenlijk?
Dat zoeken we opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt de succesvolste Tour te worden voor Rabobank in jaren.
Posthuma kwam zondag in de bus binenn op 19 minutenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef Ereinion het volgende:
Voor wat het waard is, zaterdag kwamen de leden van de kopgroep in de volgende volgorde binnen. Zegt wel wat over hun klim capaciteiten:
35 Laurent Brochard (Fra) Bouygues Telecom 1.23
73 Joost Posthuma (Ned) Rabobank 2.57
89 Luis León Sanchez (Spa) Liberty Seguros-Würth 5.43
114 Yuriy Krivtsov (Ukr) Ag2r-Prevoyance 12.59
121 Gianluca Bortolami (Ita) Lampre-Caffita
122 Inaki Isasi (Spa) Euskaltel-Euskadi
125 Mauro Facci (Ita) Fassa Bortolo
Hierdoor zou je zeggen dat Posthuma de tweede beste klimmer van het groepje is.
3 jaar geleden, 3 maal dekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Wat is de succesvolste tour van de Rabobank eigenlijk?
Dat was eerder. 3 jaar geleden van Boogerd, La Plagne.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
3 jaar geleden, 3 maal dekker
Of was er nog een betere?
ah okay.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:50 schreef Frenkie het volgende:
over een kwartiertje achterop23
Jep, dat dacht ik ook. Boogerd was de 1e van de Rabo';s in 1996 die een etappe won. Daarna is er volgens mij een tour geweest met 4 etappe overwinningen, een paar met 2 overwinningen, en iig in 98 en 99 (beide geloof ik mcewen) met maar 1. Kan me niet herinneren dat ze nooit een etappe wonnen in een tour. Het totaal aan overwinningen van Rabobank staat op 14 na zondag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
2000 toch?
Tenminste die met 3 x Dekker en 1 x van Bon
jaja de beklimming begint zoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef Dos37 het volgende:
het komt zo op TV eindelijk
Ik ben blij dat ik van regen houd en niet van zonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was eigenlijk van plan vandaag gebruik te maken van mijn onlangs gekochte ZomerToer kaart, het is schitterend weer buiten maar ik wou deze etappe niet missen.
van Bon zat toen toch al niet bij Rabobank? In dat geval zou het bij nog één andere overwinning die tour verbeterd zijn, gezien al die bergtruien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
2000 toch?
Tenminste die met 3 x Dekker en 1 x van Bon
joa zeg hequote:
Van Bon toen wel bij de Rabobankquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
van Bon zat toen toch al niet bij Rabobank? In dat geval zou het bij nog één andere overwinning die tour verbeterd zijn, gezien al die bergtruien.
alleen degene die goed kunnen klimmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft die groep eigenlijk een goede kans?
Via de radio alles volgen is eik veel meer iets voor de tour.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van regen houd en niet van zon
Radio 1 toch????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Againzender het volgende:
Eens even Radio Tour opzoeken....
Ja heel jammer inderdaad een mooie vrouw maar haar kledingsmaakquote:
hij was er de vorige twee etappes ook alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef achterop23 het volgende:
Martje Smeets
eindelijk
* achterop23 blij is
Het eerste uur is er 46 km afgelegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef dutch-mamma het volgende:
ik heb hier een lijstje verwachte doorkomsttijden, maar omdat de start veranderd is zal daar waarschijnlijk geen moer meer van kloppen.
Iemand enig idee wanneer ze op de Roselend terecht komen?
ik hoop 'tquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Posdnous het volgende:
Na die eerste berg zullen ze nog behoorlijk wat tijd hebben, maar bij de laatste zullen ze wel achterhaald worden vrees ik.
en toch ben ik blij hem eindelijk weer te horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij was er de vorige twee etappes ook al
dat denk ik ook. Wat een talentquote:
*kladblaadje zoekt*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Het eerste uur is er 46 km afgelegd.
Zeg dat ze dat volhouden tot de eerste beklimming.......
Doe jij het rekenwerk maar
watne kroamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef du_ke het volgende:
Ehm ik wordt geen hoogspanningsmonteur in de Alpen.
mooi werk manquote:
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1000/dprofil.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
zitten we al op de roselend?
daar gaan ze dit jaar niet heenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:25 schreef JohnDDD het volgende:
nice
dat was vorige week voor de proloog al duidelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef clauwheee het volgende:
Weten we dat ook weer, Lance weer bij Sheryl
waren ze uit elkaar danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef clauwheee het volgende:
Weten we dat ook weer, Lance weer bij Sheryl
Bij de ploegentijdrit zag je d'r in beeld toen Lance over de finish kwam. Helemaal in spanning....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was vorige week voor de proloog al duidelijk
heb je de privé niet gelezen
hij komt zo wel opstomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef JohnDDD het volgende:
Lance rijdt lekker onzichtbaar, er zitten wel vijf ploegen voor die van hem
Tis geen Nederlandsche ploeg...quote:
Ze rijden alleen voor de groene trui. Ik hoop dat ze (Knaven en Tankink) in de tweede week ook zelf 'ns gaan aanvallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goh
ik vind knaven en tankink anders wel goede coureurs en aardige jongens
voor zover ik weet bestaat dat ding niet omdat de Tour de france contracten metd e TV stations dat verbiedtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:35 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ok misschien val ik in herhalingen, maar er is er ergens een livefeed te bewonderen op internet?
gister was ene mooi interview met tankinkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze rijden alleen voor de groene trui. Ik hoop dat ze (Knaven en Tankink) in de tweede week ook zelf 'ns gaan aanvallen.
wat zou jij doen zo duurt het gewoon langer voodat je weg bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef JohnDDD het volgende:
Wat doet Liquigas op de eerste rij? Belachelijk, Kroon rijdt daar ook! Maak toch eens plats voor echte mannen!
wat denk je voor wie ze daar rijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef JohnDDD het volgende:
Wat doet Liquigas op de eerste rij? Belachelijk, Kroon rijdt daar ook! Maak toch eens plats voor echte mannen!
ja precies. wel heel erg vroeg je moet zeker niet alleen komen.quote:
Blessure simuleren en een kwartiertje aan de doktersauto gaan hangen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja precies. wel heel erg vroeg je moet zeker niet alleen komen.
dat doet ie ook niet. er zijn wel meer mindere vatjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja precies. wel heel erg vroeg je moet zeker niet alleen komen.
nou jah, dat is dan het werk van knaven in de tour. in de klassiekers doet hij wel wat anders hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
er lijkt me echt geen fuck aan om een wielrenner als knaven of nazon te zijn
sprinten aantrekken of zelf in de massaspurt rond plaats 10 eindigen
lijkt me zo saai gewoon
dat hele bergspel is veel leuker
Die voorsprong is aan de top echt bijna weer wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
zou posthuma nog voor de punten kunnen gaan bovenop?
Och een Parijs Roubaix winnen is ook niet onaardigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
lijkt me zo saai gewoon
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef Bonobo11 het volgende:
Boonen eraf, voor de belgische lurkers
nog niet denk ik. Nog niet nodig laten ze hem maar aanvallen denkt hij natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef 9christensen het volgende:
wanneer zet armstrong z'n ploeg op kop
Voor dat salaris wil je dat wel hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
lijkt me zo saai gewoon
ja weening dat is echt een topper in wordingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:45 schreef Toad het volgende:
Rabo lekker voorin het peleton met Weening.
Dan alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Die voorsprong is aan de top echt bijna weer weg
Ik heb me vergist. Ik denk dat het Kroon was. Moet de rabokopman niet 'ns aanvallen vandaag?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef Toad het volgende:
Zag ik net Mentsjov achterin het peleton?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Doekes het volgende:
Is Posthuma nu al weggereden bij de kopgroep?
kroon is er idd nu ook afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb me vergist. Ik denk dat het Kroon was. Moet de rabokopman niet 'ns aanvallen vandaag?![]()
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
omg posthuma demarreert?
echt waarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
omg posthuma demarreert?
Met z'n tweeenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:56 schreef CANARIS het volgende:
is ie nou weg of niet?
Bild-ticker weet er niets van
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met z'n tweeen
Ze gaan voor de drie-op-een-rij
Ik denk niet dat ze het redden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met z'n tweeen
Ze gaan voor de drie-op-een-rij
Ik hoop t wel maar ik vrees t ergste.quote:
quote:
quote:
Erg héquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik hoop t wel maar ik vrees t ergste.
Eng: Rozenburger met bijna dezelfde geboortedatum
vergeet Weening niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hopen dat Mentsjov, Boogerd en Rasmussen meekunnen ....
Ik loop al jaren bij de zielenknijper ervoorquote:
Nee, is er net af gewaaidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zit weening nog in het peloton?
Ook gelost.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zit weening nog in het peloton?
en op radio1 is er reclame natuurlijkquote:
Hij gaat winnen vandaag!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef snellejelle het volgende:
mancebo die anavalthet moet niet gekker worden
hm, dat zou wat beloven...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:02 schreef JohnDDD het volgende:
DSC lijkt ook uitgedund zeg
breda weg, hoge rotswanden danwel aan de linkerkant, danwel aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:00 schreef CANARIS het volgende:
hoe ziet het erop de buis uit?
Hoe is die berg?
Geef eens een beetje en live verslag voor al die neuten zoals ik , die in bureau zitten
Armstrong eraf?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef Dos37 het volgende:
ik zie armstrong niet
nee ik keek verkeerdquote:
Hmmm, jammer...quote:
nicequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik meen Boogerd op de 15e - 20e =stek te zien bij Mentsjov
Boogerd valt me erg mee deze Tour.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik meen Boogerd op de 15e - 20e =stek te zien bij Mentsjov
oh wat mis ik THEO KOOMENquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef Elvislives het volgende:
[..]
breda weg, hoge rotswanden danwel aan de linkerkant, danwel aan de rechterkant.
Posthuma met 4 anderen vooruit, aantal minuten (5 ofzo?) daarachter pelotonnetje, spanjaarden proberen weg te komen, dsc controleert.
zoiets?
daar gaan we niet heen dit jaarquote:
Ik wil ONCEquote:
Idd, dat ga je je zo wel afvragen, dit is echt een grote klasse verschilquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef Zwansen het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen of die Mayo wel helemaal schoon was in zijn goede tijd...
Escartin, de gebochelde klimmerquote:
Dit lijkt inderdaad nergens op...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef Zwansen het volgende:
Ik begin steeds meer te twijfelen of die Mayo wel helemaal schoon was in zijn goede tijd...
al zwankend van Links naar Rechts , altijd staand nooit in zijn zadel , naar boven als een stoomtreinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Escartin, de gebochelde klimmer
opgeheven misschien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef CANARIS het volgende:
Ibanesto waar blijven die godsnaam?
met indurain!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef CANARIS het volgende:
banesto waar blijven die godsnaam?
Of ze vonden het nog geen tijd om zich druk te maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:09 schreef Zwansen het volgende:
Whehe, overal nog DSC vooraan en Mayo moet lossen...
Dus weer iedereen voor de gek gehouden?
zouden ze binnen een uur bezorgen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/exe(...)/002-8505586-1985613
Ned 2![]()
![]()
Bianchiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef JohnDDD het volgende:
Banesto, díe hadden nog eens mooie shirts!
idd waar betalen wij jullie in Godsnaam voor ????????????????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
Gebeurt er nog wat?
Wel ff goed verslag doen hier voor de mensen die alleen FOK! hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |