hij was er de vorige twee etappes ook alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef achterop23 het volgende:
Martje Smeets
eindelijk
* achterop23 blij is
Het eerste uur is er 46 km afgelegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef dutch-mamma het volgende:
ik heb hier een lijstje verwachte doorkomsttijden, maar omdat de start veranderd is zal daar waarschijnlijk geen moer meer van kloppen.
Iemand enig idee wanneer ze op de Roselend terecht komen?
ik hoop 'tquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Posdnous het volgende:
Na die eerste berg zullen ze nog behoorlijk wat tijd hebben, maar bij de laatste zullen ze wel achterhaald worden vrees ik.
en toch ben ik blij hem eindelijk weer te horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij was er de vorige twee etappes ook al
dat denk ik ook. Wat een talentquote:
*kladblaadje zoekt*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Het eerste uur is er 46 km afgelegd.
Zeg dat ze dat volhouden tot de eerste beklimming.......
Doe jij het rekenwerk maar
watne kroamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef du_ke het volgende:
Ehm ik wordt geen hoogspanningsmonteur in de Alpen.
mooi werk manquote:
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1000/dprofil.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
zitten we al op de roselend?
daar gaan ze dit jaar niet heenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:25 schreef JohnDDD het volgende:
nice
dat was vorige week voor de proloog al duidelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef clauwheee het volgende:
Weten we dat ook weer, Lance weer bij Sheryl
waren ze uit elkaar danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef clauwheee het volgende:
Weten we dat ook weer, Lance weer bij Sheryl
Bij de ploegentijdrit zag je d'r in beeld toen Lance over de finish kwam. Helemaal in spanning....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was vorige week voor de proloog al duidelijk
heb je de privé niet gelezen
hij komt zo wel opstomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef JohnDDD het volgende:
Lance rijdt lekker onzichtbaar, er zitten wel vijf ploegen voor die van hem
Tis geen Nederlandsche ploeg...quote:
Ze rijden alleen voor de groene trui. Ik hoop dat ze (Knaven en Tankink) in de tweede week ook zelf 'ns gaan aanvallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goh
ik vind knaven en tankink anders wel goede coureurs en aardige jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |