Het moet 23 minuten worden, wil Posthuma in het geel komen te rijden. Of misschien wacht hij tot morgen...quote:
toepasselijk bij een bergetappequote:
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef NRH het volgende:
Iemand trouwens gister de zus(?) van Basso gezien?
O my god!
![]()
Als ze beloven dat zij dan meer in beeld komt, mag Basso van mij de Ronde winnen!![]()
Ik ken alleen zijn broer Adrianoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef NRH het volgende:
Iemand trouwens gister de zus(?) van Basso gezien?
O my god!
![]()
Als ze beloven dat zij dan meer in beeld komt, mag Basso van mij de Ronde winnen!
![]()
Hebben we geen Fok!kers daar in de buurt die een handje kunnen helpen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef thijsdetweede het volgende:
Als Posthuma in het geel wil komen, moet tie ook brochard het ravijn in werken. Maar kan een mooi springplankje worden voor boogerd op de eerste puist (wishful thinking, I know...)
Koffie staat al vroeg klaar vandaag. Ze hebben er zin in.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nu zitten ze op 10:40 volgens de site van de Tour zelf
credit agrigole volgens letour.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef CANARIS het volgende:
na m Canaris had dus gelijk
Bjarne Riss heeft men even naast Armstromg zien rijden en hup.............
CSC gaat de vervolging organiseren.
Ze werd op de rustdag volgens Smeets vaker gefilmd dan Julich, basso, Voight en Riis bij elkaar.. En terecht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef JohnDDD het volgende:
de zus van basso? wat hoor ik nu! welke uitzending was dat? avondetappe? damn die moet ik dan maar even checken bij uitzendinggemist
Foto'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Dat was zeer aangenaam om te bekijken.
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1000/dprofil.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef PyTh het volgende:
Hoe ver nog tot de 1e klim begint?
Loopt dus terug? Denk dat Armstrong toch maar eens is gaan rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef DeTolk het volgende:
10.05 nu
Nee de franse landbouwkredietters.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Loopt dus terug? Denk dat Armstrong toch maar eens is gaan rijden.
Credit Agricole volgens Letour.frquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Loopt dus terug? Denk dat Armstrong toch maar eens is gaan rijden.
Armstrong moet gewoon blufpoker spelen. Als T-Mobile en CSC de TdF willen winnen dan hebben ze net zoveel baat bij het terugpakken van de kopgroep.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Frenkie het volgende:
Ja als ik CSC was zou ik ook blijven zitten.
Laat Armstrong het maar dicht rijden. De vluchters zijn net zo veel een bedreiging voor hem als voor CSC.
Dat zou toch eens wat zijn als hij zou winnen...quote:
Wat is de succesvolste tour van de Rabobank eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt de succesvolste Tour te worden voor Rabobank in jaren.
Geldt andersom ook. Ik zou als ik CSC was gewoon wachten op de berg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Kozzmic het volgende:
Armstrong moet gewoon blufpoker spelen. Als T-Mobile en CSC de TdF willen winnen dan hebben ze net zoveel baat bij het terugpakken van de kopgroep.
2000 toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Wat is de succesvolste tour van de Rabobank eigenlijk?
Dat zoeken we opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt de succesvolste Tour te worden voor Rabobank in jaren.
Posthuma kwam zondag in de bus binenn op 19 minutenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef Ereinion het volgende:
Voor wat het waard is, zaterdag kwamen de leden van de kopgroep in de volgende volgorde binnen. Zegt wel wat over hun klim capaciteiten:
35 Laurent Brochard (Fra) Bouygues Telecom 1.23
73 Joost Posthuma (Ned) Rabobank 2.57
89 Luis León Sanchez (Spa) Liberty Seguros-Würth 5.43
114 Yuriy Krivtsov (Ukr) Ag2r-Prevoyance 12.59
121 Gianluca Bortolami (Ita) Lampre-Caffita
122 Inaki Isasi (Spa) Euskaltel-Euskadi
125 Mauro Facci (Ita) Fassa Bortolo
Hierdoor zou je zeggen dat Posthuma de tweede beste klimmer van het groepje is.
3 jaar geleden, 3 maal dekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Wat is de succesvolste tour van de Rabobank eigenlijk?
Dat was eerder. 3 jaar geleden van Boogerd, La Plagne.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
3 jaar geleden, 3 maal dekker
Of was er nog een betere?
ah okay.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:50 schreef Frenkie het volgende:
over een kwartiertje achterop23
Jep, dat dacht ik ook. Boogerd was de 1e van de Rabo';s in 1996 die een etappe won. Daarna is er volgens mij een tour geweest met 4 etappe overwinningen, een paar met 2 overwinningen, en iig in 98 en 99 (beide geloof ik mcewen) met maar 1. Kan me niet herinneren dat ze nooit een etappe wonnen in een tour. Het totaal aan overwinningen van Rabobank staat op 14 na zondag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
2000 toch?
Tenminste die met 3 x Dekker en 1 x van Bon
jaja de beklimming begint zoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef Dos37 het volgende:
het komt zo op TV eindelijk
Ik ben blij dat ik van regen houd en niet van zonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was eigenlijk van plan vandaag gebruik te maken van mijn onlangs gekochte ZomerToer kaart, het is schitterend weer buiten maar ik wou deze etappe niet missen.
van Bon zat toen toch al niet bij Rabobank? In dat geval zou het bij nog één andere overwinning die tour verbeterd zijn, gezien al die bergtruien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
2000 toch?
Tenminste die met 3 x Dekker en 1 x van Bon
joa zeg hequote:
Van Bon toen wel bij de Rabobankquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
van Bon zat toen toch al niet bij Rabobank? In dat geval zou het bij nog één andere overwinning die tour verbeterd zijn, gezien al die bergtruien.
alleen degene die goed kunnen klimmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft die groep eigenlijk een goede kans?
Via de radio alles volgen is eik veel meer iets voor de tour.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van regen houd en niet van zon
Radio 1 toch????quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Againzender het volgende:
Eens even Radio Tour opzoeken....
Ja heel jammer inderdaad een mooie vrouw maar haar kledingsmaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |