voor zover ik weet bestaat dat ding niet omdat de Tour de france contracten metd e TV stations dat verbiedtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:35 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ok misschien val ik in herhalingen, maar er is er ergens een livefeed te bewonderen op internet?
gister was ene mooi interview met tankinkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze rijden alleen voor de groene trui. Ik hoop dat ze (Knaven en Tankink) in de tweede week ook zelf 'ns gaan aanvallen.
wat zou jij doen zo duurt het gewoon langer voodat je weg bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef JohnDDD het volgende:
Wat doet Liquigas op de eerste rij? Belachelijk, Kroon rijdt daar ook! Maak toch eens plats voor echte mannen!
wat denk je voor wie ze daar rijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:36 schreef JohnDDD het volgende:
Wat doet Liquigas op de eerste rij? Belachelijk, Kroon rijdt daar ook! Maak toch eens plats voor echte mannen!
ja precies. wel heel erg vroeg je moet zeker niet alleen komen.quote:
Blessure simuleren en een kwartiertje aan de doktersauto gaan hangen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja precies. wel heel erg vroeg je moet zeker niet alleen komen.
dat doet ie ook niet. er zijn wel meer mindere vatjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja precies. wel heel erg vroeg je moet zeker niet alleen komen.
nou jah, dat is dan het werk van knaven in de tour. in de klassiekers doet hij wel wat anders hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
er lijkt me echt geen fuck aan om een wielrenner als knaven of nazon te zijn
sprinten aantrekken of zelf in de massaspurt rond plaats 10 eindigen
lijkt me zo saai gewoon
dat hele bergspel is veel leuker
Die voorsprong is aan de top echt bijna weer wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
zou posthuma nog voor de punten kunnen gaan bovenop?
Och een Parijs Roubaix winnen is ook niet onaardigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:42 schreef JohnDDD het volgende:
er lijkt me echt geen fuck aan om een wielrenner als knaven of nazon te zijn
sprinten aantrekken of zelf in de massaspurt rond plaats 10 eindigen
lijkt me zo saai gewoon
dat hele bergspel is veel leuker
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef Bonobo11 het volgende:
Boonen eraf, voor de belgische lurkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |