Goh, bedankt voor de nominatie als "fok!-sletje".quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
avani http://fotoboek.fok.nl/avani
niet heel veel foto's maar wel tiefus veel mannelijk fokaanhang
nou idd, scandalous isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef Miesjemies het volgende:
Waarom faker?
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:42 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
dude! ik ben geen pot![]()
Ze mag er wel wezen though
ja maar niet te overduidelijk. Je moet het subtiel zeggen, zoals "ze mag er wezen idd".quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook niet hoor![]()
maar ik kan toch wel n andere vrouwvinden?
![]()
Op dit forum, van jouw hand. Dat meen ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar ik ben wel degelijk een romanticus.
Vanwaar deze regels?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:44 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
ja maar niet te overduidelijk. Je moet het subtiel zeggen, zoals "ze mag er wezen idd".
Of iets dergelijks![]()
nou , ik zou niet gelijk mn bek erop zetten maar vind t voor derest wel n geil dingquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou , ik zou niet gelijk mn bek erop zetten maar vind t voor derest wel n geil ding![]()
zo beter?![]()
Dat lijkt me sterk hoor, maar ik sluit het niet uit. Ik post hier zoveel bullshit dat ik niet eens meer weet wat ik allemaal wél en wat ik niet gepost heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Op dit forum, van jouw hand. Dat meen ik.
Zelfkennis is okay.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik post hier zoveel bullshit dat ik niet eens meer weet wat ik allemaal wél en wat ik niet gepost heb.
Zie, dat bedoel ik dus... niet overdrijven, kom op zeg...quote:
dat bedoelde je waarmee???quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik dus... niet overdrijven, kom op zeg...![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is ma_jojo al genoemd?.
Met schoenmaat 40, net klaar met 5VWO en wonende in het idyllische Zoetermeer zeker een nominatie waard.
Faker? Scandalous?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef HenryHill het volgende:
Dan wil ik bij deze graag Scandalous nomineren (welliswaar als faker, maar toch) :
[afbeelding]
Plus toffe hamster.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is ma_jojo al genoemd?.
Met schoenmaat 40, net klaar met 5VWO en wonende in het idyllische Zoetermeer zeker een nominatie waard.
tvpquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:44 schreef Mukie het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een verkapt "laten we alle vrouwen samen in dit topic zetten, dan hoef ik niet meer te zoeken als ik op ze wil geilen topic"
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat bedoelde je waarmee???
en waarom overdrijf ik nou weer?
En Joss fanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is ma_jojo al genoemd?.
Tof hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef Avani het volgende:
[..]
Goh, bedankt voor de nominatie als "fok!-sletje".![]()
quote:
Nee, want Joss fans zijn geen sletjesquote:
Ik sta in de first postquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef JustJunior het volgende:
Okay, dan nog een sletje van nu
MaRySe
[afbeelding]
Zelfs inclusief breezer-spelling in de naam. Oogjes-foto in het fotoboek, veel aandacht-trekkerij. Populair taalgebruik (cheil, checken), veel smilies. Check!
nietsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik sta in de first post!
Nog wat fototjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heb ik nu gewonnen?
Je wil wel erg graag he?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik sta in de first post!
Nog wat fototjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heb ik nu gewonnen?
Dat is standaard bij sletjes.quote:
Een facelift.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik sta in de first post!
Nog wat fototjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heb ik nu gewonnen?
Deze is zeker ook te makkelijk voor je he, Günther? Geen uitdaging, geen spel..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:46 schreef Günther het volgende:
[..]
Dat is standaard bij sletjes..
Groetjes,
Günther.
Penalty voor een lege goal.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze is zeker ook te makkelijk voor je he, Günther? Geen uitdaging, geen spel..
graag gedaan hoor, je hebt het verdiend meidquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef Avani het volgende:
[..]
Goh, bedankt voor de nominatie als "fok!-sletje".![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, want Joss fans zijn geen sletjes![]()
Nou hey!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik sta in de first post!
Nog wat fototjes!
Wat heb ik nu gewonnen?
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:55 schreef Rhanna het volgende:
Laten we dat maar niet doen.. volgens mij valt ze buiten de leeftijdscategorie, ze heeft een kind en post volgens mij alleen maar in R&P.
Ik heb mijn Joss soulmate gevondenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]![]()
Vandaag een ubergrote poster van haar opgehangen
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
Mensen, blijf wel een beetje scherp met de nominatiesEnkele fouten die ik geconstateerd heb. Het zijn misschien wel sletjes, maar let wel een beetje op de kwaliteit.
Mother-mother is oud en lelijk. Avanie is wel jong, maar lelijk. En al die kakker-dudes zitten achter haar aan. Skaai vind men alleen leuk vanwege die avatar en omdat ze in S&G post. Waarschijnlijk denkt ze dat mensen haar foto's nog op prijs stellen ook Zó jammer dat je daar alleen complimenten mag geven
Scandalous is lekker, maar wel oud. Bovendien is zij technisch gezien eerder een Crap!-sletje ![]()
Miendobbelsteen is een labiele oude krasser die niet van Fok! weg kan blijven ![]()
![]()
Maar zeker geen sletje. Ze heeft een kind dude.
Dus.
Miesjemies, Chanty en ma_jojo zijn wel goed gevondenChapeau. Die stonden ook al op mijn lijstje
![]()
Mother-mother is niet oud en lelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
Mensen, blijf wel een beetje scherp met de nominatiesEnkele fouten die ik geconstateerd heb. Het zijn misschien wel sletjes, maar let wel een beetje op de kwaliteit.
Mother-mother is oud en lelijk. Avani is wel jong, maar lelijk. En al die kakker-dudes zitten achter haar aan. Skaai vind men alleen leuk vanwege die avatar en omdat ze in S&G post. Waarschijnlijk denkt ze dat mensen haar foto's nog op prijs stellen ook Zó jammer dat je daar alleen complimenten mag geven
Scandalous is lekker, maar wel oud. Bovendien is zij technisch gezien eerder een Crap!-sletje ![]()
Miendobbelsteen is een labiele oude krasser die niet van Fok! weg kan blijven ![]()
![]()
Waarschijnlijk voor 't eerst dat m-m blij is dat ze toch in de categorie sletjes valtquote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mother-mother is niet oud en lelijkZe is gewoon geen sletje.
quote:
quote:Ze is gewoon geen sletje.
Niet te lafquote:Op zondag 17 juli 2005 10:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
En jij bent te laf om een foto van jezelf te posten![]()
Ik ben geen sletje, ik luister Joss Stonequote:Op zondag 17 juli 2005 12:41 schreef JustJunior het volgende:
Dus.
Miesjemies, Chanty en ma_jojo zijn wel goed gevondenChapeau. Die stonden ook al op mijn lijstje
![]()
sletquote:Op zondag 17 juli 2005 13:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ben geen sletje, ik luister breezertmuziek
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mother-mother is niet oud en lelijkZe is gewoon een sletje.
Avani heeft haar avatar mee. Da's het geheim van haar succes.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
Mother-mother is oud en lelijk. Avani is wel jong, maar lelijk. En al die kakker-dudes zitten achter haar aan. Skaai vind men alleen leuk vanwege die avatar en omdat ze in S&G post. Waarschijnlijk denkt ze dat mensen haar foto's nog op prijs stellen ook Zó jammer dat je daar alleen complimenten mag geven
![]()
Dus ik ben wel een echt sletje?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
![]()
Mmmm... Kusjefoto in je fotoboek huisdierfoto in je fotoboek babyfoto in je fotoboek.quote:
Zelfverheerlijkingsicoonquote:Op zondag 17 juli 2005 14:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mmmm... Kusjefoto in je fotoboek huisdierfoto in je fotoboek babyfoto in je fotoboek.
Antwoord: Ja, en een hele echte
Hihihi, daar keken ze niet naarquote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij wel , ik niet
![]()
en je bent nog wel ouder dan mij
![]()
Ff kijken...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mmmm... Kusjefoto in je fotoboek huisdierfoto in je fotoboek babyfoto in je fotoboek.
Antwoord: Ja, en een hele echte
Jij bent nog steeds mijn foksletje hoorquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef JustJunior het volgende:
Nory
[afbeelding]
Voor de kijker rechts
Wees er snel bij herenDeze heeft pas drie dudes die haar fotoboek spammen, ze is jong en single. Hey, daar is I_Are_Rudeboy weer
das waarquote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ze word geneukt
![]()
en das de beste manier![]()
Was het maar zoquote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ze word geneukt
![]()
en das de beste manier![]()
Ohquote:Op zondag 17 juli 2005 15:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was het maar zo
En nee ik zoek geen gegadigden.
Dadelijk voldoe ik nog aan de andere eisen
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd, ondanks recente CV-building.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Mukie het volgende:
Ik nomineer bij deze de eerste mannelijke fokker: Fotoboek van Tranceptor
Quote van hemzelf:
[..]
Jij vraagt steeds om te nuekenquote:
In het singles-topic waar minstens de helft eeuwige maagd is en wacht op de prins/prinses op het witte paard.quote:
Paarden?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In het singles-topic waar minstens de helft eeuwige maagd is en wacht op de prins/prinses op het witte paard.![]()
Jij bent gewoon een vette slet, ik van alle personen kan het weten... Binnen enkele dagen had jij ladingen mannen in jouw fotoboek rondcirkelen als haviken.quote:
Ook daar staat die wanhopige Fwnk weer tussenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:02 schreef WooZ het volgende:
Hadden we deze al?
Fotoboek van p-etr-a
getuige:
Je favoriete breezertje?
weer? zittie in elk fotoboekquote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ook daar staat die wanhopige Fwnk weer tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |