*kuch*quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:44 schreef MUUS het volgende:
IJsmeis staat er nog niet eens bij!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef JustJunior het volgende:
Ijsmeis
[afbeelding]
Speciale benoeming voor deze Fok!-slet. Op het moment een rijzende ster, met name in ONZ. Heeft ondertussen aardig wat naamtopics mogen genieten, en dat met name door haar usericon. Behoorlijk populair ook in het fotoboek gedeelte, wat toch een wonder mag heten met zo'n kop![]()
Hmmm, poep in mijn eug.quote:
Whuh?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
Maar MUUS, jij was toch vroegâh ook een sletje?
tijd voor een brilletje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:44 schreef MUUS het volgende:
IJsmeis staat er nog niet eens bij!
Oh, dan ben ik in de war met een ander blondje.quote:
Blond??? Wederom: whuh?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war met een ander blondje.
Die hele reeks omtrent dat kind.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:53 schreef Rhapsody het volgende:
Denk dat daantje als een van de eerste al genoemd was.
Mooie herinneringen FF?
Mn jankertje houdt echt van me.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Peri
Je bent 16, je hebt een foto van je moeder in je fotoboek, ik durf te wedden dat je zelf nog nooit een straat bent overgestoken. Kleuter. Hoe durf jij überhaupt ook maar iemand als slet neer te zetten. Je eigen balletjes zijn nog nauwelijks ingedaald, blokkendoosjosti.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:53 schreef MUUS het volgende:
Mogen we ook mannelijke sletten noemen trouwens?.
Uhhuh.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je doelt vast op HW en Knut, toch?![]()
![]()
Is dat niet die ouwe doos?quote:
Tja, avatar en ondertitel spreken met heel andere tongquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef SHE het volgende:
Ik ben het verdomme nog steeds niet eens met mijn vermelding
doe weg
Volgens mij voldoe jij toch wel aan de belangrijkste criteria.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef SHE het volgende:
Haha.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef SHE het volgende:
doe weg
Geile kloon was dat.quote:
Dudequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:40 schreef TheVotary het volgende:
Mensen doe nou even voor het gemak gelijk een klikbare link erbij (zoals FritsVan Egters), dit maakt het leven weer wat gemakkelijker.![]()
Er zijn nog niet echt rukwaardige plaatjes langsgekomen (niet dat de vrouwen lelijk zijn, maar het is allemaal nog erg braaf he), maar je inzet wordt gewaardeerd hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:51 schreef JustJunior het volgende:
[..]
DudeHet is gewoon fotoboek.fok.nl/[naam]. Maarja, omdat ook jij aan je trekken moet komen deze eenzame avond, ben ik nu bezig alle namen klikbaar te maken
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
Mukie
[afbeelding]
Alhoewel technisch gezien te oud, en technisch gezien niet heel knap, is dit toch zeker een Fok!-sletje. Het eerste wat je ziet in het fotoboek is de bovenstaande foto, en bij relatie de tekst "Echt nietKomt alleen maar gezeik van
". Hoe bedoel je open deur? Vooral bekend door haar bijdrage in S&G, en daarom ook vooral geliefd bij de US SC kliek. De standaard manwhores zijn er al opaf gedoken in het fotoboek (*kuch* Bupatih, Tranceptor *kuch*), maar haar aandacht ging vooral uit naar Ratmen, waardoor ze zich nu zelfs een modstatus heeft verworven. Goed ingelikt meid
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef JustJunior het volgende:
jett
Nog niet helemaal tot wasdom gekomen als sletje...
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???quote:
Zo mooi ben je ook weer niet ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:28 schreef Honingdropje het volgende:
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???
Honingdropjequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:28 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef shredder het volgende:
Scandalous voelt zich nu zeker gepasseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |