vrouwen met sjaaltjes zijn geeeen sletjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef JustJunior het volgende:
Okay, dan nog een sletje van nu
MaRySe
[afbeelding]
Zelfs inclusief breezer-spelling in de naam. Oogjes-foto in het fotoboek, veel aandacht-trekkerij. Populair taalgebruik (cheil, checken), veel smilies. Check!
zoow waar is diequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef JustJunior het volgende:
jett
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/113396_sjaak0031.jpg]afbeelding][/url]
Nog niet helemaal tot wasdom gekomen als sletje, maar zeker een kanshebber. Knap hoe ze met één foto en een leuk usericon menig Fokker voor zich heeft gewonnen, chapeau. Lekker jong ook![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Handig topic voor de mannelijke Foksletten, weten ze waar ze misschien wel beet kunnen krijgen.
Yvonnequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jett
Brechtje
Yvonne
Mellanie The Miss
Inso
Tessje
Emmykuhh
Peri
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Handig topic voor de mannelijke Foksletten, weten ze waar ze misschien wel beet kunnen krijgen.
Wat ouder, pedofiel mannenhart , dame en hoertje in 1 stuk tekst...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef JustJunior het volgende:
Moet ik nou echt ál het werk doen hier![]()
SHE
[afbeelding]
Voor de kijker links
Een wat oudere dame, maar omdat het zo'n hoertje is, mag ze er toch bij. Vooral bekend van de reclamefoto's waar ze in verschijnt (zie foto). De tekst "Shaven, not furred" in haar fotoboek doet natuurlijk menig pedofiel mannenhart harder kloppen. Met name de erotisch getinte foto's in het fotoboek zijn aanleiding tot vele reacties. Eist veel aandacht op in SEX ook
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:
Het Fok!-sletje![]()
Je kent ze wel, aandacht-trekkende, fotoboek-spammende, minderjarige, aandachtsgeile sletjes. Menig mannelijk
Hoe herken ik een Fok!-sletje dan
Fok!-sletjes zijn aan de volgende eigenschappen te herkennen:Trekt aandacht van mannelijke Fok!-ers, misschien "flirt" ze zelfs met enkele (voorzover mogelijk op een forum). Is jong. Boven de 18 is het toch vaak minder interessant, met name voor de wat pedofieler ingestelde Fok!-er. Maximale leeftijd rond de 22. <--- ben 22! Heeft een fotoboek met veelal foto's van ogen, de nadenkende blik, enkele close-ups van het geplamuurde gezicht en foto's met een poging tot een artistieke insteek. Vaak heeft een dergelijk fotoboek een bizar aantal views en reacties van mannelijke fokkers die willen neuken cq. masturberen. <--- staat niets meer in op 1 foto na Spamt het fotoboek van andere fokkers. Ook hier wordt veel "geflirt" met ,
,
en "nuecken". <--- Spam alleen yvonne haar fotoboek
![]()
Vaak één of meerde naamtopics voor het sletje, geopend door users die denken het sletje in bed te kunnen lullen. Jong dus. Minimale leeftijdsgrens is er niet, maximale leeftijd is 24. <-- Ben niet jong Populair taalgebruik. Dit is natuurlijk afhankelijk van het tijdskader, maar denk aan "-tjuh" "BreEzZah" en "watzkeburt". <--- ieuw!!!!!!!!!!!!
[
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef JustJunior het volgende:
miss-blue
Alhoewel niet echt een aandachtrekker, en ook niet echt jong, is dit toch een populaire fokster waar vele mannen een avondje lol mee zouden willen hebben...
So damn true.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef JustJunior het volgende:
Ijsmeis
wat toch een wonder mag heten met zo'n kop![]()
Die muts die totaal het hoofd op hol werd gebracht door de velequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:15 schreef Rhanna het volgende:
Hoort xx_deesjuh_xx er niet bij? Weliswaar oud, maar voldoet aan de eisen![]()
Ik raakte het wachtwoord kwijt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die muts die totaal het hoofd op hol werd gebracht door de veleposts en daardoor steeds verder ging
.
Waar is ze gebleven eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef Dleg het volgende:
interessant topic, ik blijf het volgen
touché!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat was wel de bedoeling ja.quote:
Je wilt te graag, dat is pas écht triest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:26 schreef Rhanna het volgende:
Zucht. Ik ben blij dat ik er neit bij sta
*kuch*quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:44 schreef MUUS het volgende:
IJsmeis staat er nog niet eens bij!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef JustJunior het volgende:
Ijsmeis
[afbeelding]
Speciale benoeming voor deze Fok!-slet. Op het moment een rijzende ster, met name in ONZ. Heeft ondertussen aardig wat naamtopics mogen genieten, en dat met name door haar usericon. Behoorlijk populair ook in het fotoboek gedeelte, wat toch een wonder mag heten met zo'n kop![]()
Hmmm, poep in mijn eug.quote:
Whuh?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
Maar MUUS, jij was toch vroegâh ook een sletje?
tijd voor een brilletje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:44 schreef MUUS het volgende:
IJsmeis staat er nog niet eens bij!
Oh, dan ben ik in de war met een ander blondje.quote:
Blond??? Wederom: whuh?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war met een ander blondje.
Die hele reeks omtrent dat kind.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:53 schreef Rhapsody het volgende:
Denk dat daantje als een van de eerste al genoemd was.
Mooie herinneringen FF?
Mn jankertje houdt echt van me.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Peri
Je bent 16, je hebt een foto van je moeder in je fotoboek, ik durf te wedden dat je zelf nog nooit een straat bent overgestoken. Kleuter. Hoe durf jij überhaupt ook maar iemand als slet neer te zetten. Je eigen balletjes zijn nog nauwelijks ingedaald, blokkendoosjosti.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:53 schreef MUUS het volgende:
Mogen we ook mannelijke sletten noemen trouwens?.
Uhhuh.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je doelt vast op HW en Knut, toch?![]()
![]()
Is dat niet die ouwe doos?quote:
Tja, avatar en ondertitel spreken met heel andere tongquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef SHE het volgende:
Ik ben het verdomme nog steeds niet eens met mijn vermelding
doe weg
Volgens mij voldoe jij toch wel aan de belangrijkste criteria.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef SHE het volgende:
Haha.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:27 schreef SHE het volgende:
doe weg
Geile kloon was dat.quote:
Dudequote:Op donderdag 14 juli 2005 00:40 schreef TheVotary het volgende:
Mensen doe nou even voor het gemak gelijk een klikbare link erbij (zoals FritsVan Egters), dit maakt het leven weer wat gemakkelijker.![]()
Er zijn nog niet echt rukwaardige plaatjes langsgekomen (niet dat de vrouwen lelijk zijn, maar het is allemaal nog erg braaf he), maar je inzet wordt gewaardeerd hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:51 schreef JustJunior het volgende:
[..]
DudeHet is gewoon fotoboek.fok.nl/[naam]. Maarja, omdat ook jij aan je trekken moet komen deze eenzame avond, ben ik nu bezig alle namen klikbaar te maken
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
Mukie
[afbeelding]
Alhoewel technisch gezien te oud, en technisch gezien niet heel knap, is dit toch zeker een Fok!-sletje. Het eerste wat je ziet in het fotoboek is de bovenstaande foto, en bij relatie de tekst "Echt nietKomt alleen maar gezeik van
". Hoe bedoel je open deur? Vooral bekend door haar bijdrage in S&G, en daarom ook vooral geliefd bij de US SC kliek. De standaard manwhores zijn er al opaf gedoken in het fotoboek (*kuch* Bupatih, Tranceptor *kuch*), maar haar aandacht ging vooral uit naar Ratmen, waardoor ze zich nu zelfs een modstatus heeft verworven. Goed ingelikt meid
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef JustJunior het volgende:
jett
Nog niet helemaal tot wasdom gekomen als sletje...
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???quote:
Zo mooi ben je ook weer niet ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:28 schreef Honingdropje het volgende:
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???
Honingdropjequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:28 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:11 schreef shredder het volgende:
Scandalous voelt zich nu zeker gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |