Het Fok!-sletje
Je kent ze wel, aandacht-trekkende, fotoboek-spammende, minderjarige, aandachtsgeile sletjes. Menig mannelijk Fokker raakt onder de indruk van de schoonheid van deze dames, en geniet van de aandacht die ze makkelijk schenken. We hebben er in de geschiedenis van Fok! al een boel gehad, en Fokkers met een beter geheugen dan dat van mij kunnen ze ongetwijfeld nog moeiteloos voor de geest halen.
Hoe herken ik een Fok!-sletje dan ![]()
Fok!-sletjes zijn aan de volgende eigenschappen te herkennen:
Trekt aandacht van mannelijke Fok!-ers, misschien "flirt" ze zelfs met enkele (voorzover mogelijk op een forum).
Is jong. Boven de 18 is het toch vaak minder interessant, met name voor de wat pedofieler ingestelde Fok!-er. Maximale leeftijd rond de 22.
Heeft een fotoboek met veelal foto's van ogen, de nadenkende blik, enkele close-ups van het geplamuurde gezicht en foto's met een poging tot een artistieke insteek. Vaak heeft een dergelijk fotoboek een bizar aantal views en reacties van mannelijke fokkers die willen neuken cq. masturberen.
Spamt het fotoboek van andere fokkers. Ook hier wordt veel "geflirt" met
,
,
en "nuecken".
Vaak één of meerde naamtopics voor het sletje, geopend door users die denken het sletje in bed te kunnen lullen.
Jong dus. Minimale leeftijdsgrens is er niet, maximale leeftijd is 24.
Populair taalgebruik. Dit is natuurlijk afhankelijk van het tijdskader, maar denk aan "-tjuh" "BreEzZah" en "watzkeburt".
Okay, duidelijk. Maar noem er eens een paar dan
Laten we beginnen met een van de (toen) jongste, en volgens mij populairste.
jory
![]()
Voormalig Miss-Fok!, die als ik mij niet vergis vooral bekend werd door een beruchte tietenfoto die ook op veel andere sites is beland. Een fok!er had deze foto toen geupload, was het vermoeden. Had betere foto's in haar fotoboek staan, maar die zijn inmiddels niet meer te vinden.
EDIT: Moest foto wijzigen dankzij ImageShack. Deze foto heet zelfs "poging tot zwoel kijken" ![]()
Daaniejelluh
![]()
![]()
Deze Fok!ster heeft echt een abnormaal aantal views bij haar fotoboek. Er waren niet erg veel rellen, maar ze was wel lekker. Menig fokker heeft zich afgesjord met Daniejelluh in een verpleegsterpakje voor ogen
Voor de geïnteresseerde fokker heeft ze nog een pretflat (
) en een blog.
Voor zover sletjes van "vroeger". Er waren er vast meer, en ik neem aan dat jullie ze nog wel weten
[ Bericht 3% gewijzigd door JustJunior op 14-07-2005 00:49:59 ]