quote:Op zondag 17 juli 2005 10:55 schreef Rhanna het volgende:
Laten we dat maar niet doen.. volgens mij valt ze buiten de leeftijdscategorie, ze heeft een kind en post volgens mij alleen maar in R&P.
Ik heb mijn Joss soulmate gevondenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]![]()
Vandaag een ubergrote poster van haar opgehangen
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
Mensen, blijf wel een beetje scherp met de nominatiesEnkele fouten die ik geconstateerd heb. Het zijn misschien wel sletjes, maar let wel een beetje op de kwaliteit.
Mother-mother is oud en lelijk. Avanie is wel jong, maar lelijk. En al die kakker-dudes zitten achter haar aan. Skaai vind men alleen leuk vanwege die avatar en omdat ze in S&G post. Waarschijnlijk denkt ze dat mensen haar foto's nog op prijs stellen ook Zó jammer dat je daar alleen complimenten mag geven
Scandalous is lekker, maar wel oud. Bovendien is zij technisch gezien eerder een Crap!-sletje ![]()
Miendobbelsteen is een labiele oude krasser die niet van Fok! weg kan blijven ![]()
![]()
Maar zeker geen sletje. Ze heeft een kind dude.
Dus.
Miesjemies, Chanty en ma_jojo zijn wel goed gevondenChapeau. Die stonden ook al op mijn lijstje
![]()
Mother-mother is niet oud en lelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
Mensen, blijf wel een beetje scherp met de nominatiesEnkele fouten die ik geconstateerd heb. Het zijn misschien wel sletjes, maar let wel een beetje op de kwaliteit.
Mother-mother is oud en lelijk. Avani is wel jong, maar lelijk. En al die kakker-dudes zitten achter haar aan. Skaai vind men alleen leuk vanwege die avatar en omdat ze in S&G post. Waarschijnlijk denkt ze dat mensen haar foto's nog op prijs stellen ook Zó jammer dat je daar alleen complimenten mag geven
Scandalous is lekker, maar wel oud. Bovendien is zij technisch gezien eerder een Crap!-sletje ![]()
Miendobbelsteen is een labiele oude krasser die niet van Fok! weg kan blijven ![]()
![]()
Waarschijnlijk voor 't eerst dat m-m blij is dat ze toch in de categorie sletjes valtquote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mother-mother is niet oud en lelijkZe is gewoon geen sletje.
quote:
quote:Ze is gewoon geen sletje.
Niet te lafquote:Op zondag 17 juli 2005 10:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
En jij bent te laf om een foto van jezelf te posten![]()
Ik ben geen sletje, ik luister Joss Stonequote:Op zondag 17 juli 2005 12:41 schreef JustJunior het volgende:
Dus.
Miesjemies, Chanty en ma_jojo zijn wel goed gevondenChapeau. Die stonden ook al op mijn lijstje
![]()
sletquote:Op zondag 17 juli 2005 13:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik ben geen sletje, ik luister breezertmuziek
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mother-mother is niet oud en lelijkZe is gewoon een sletje.
Avani heeft haar avatar mee. Da's het geheim van haar succes.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
Mother-mother is oud en lelijk. Avani is wel jong, maar lelijk. En al die kakker-dudes zitten achter haar aan. Skaai vind men alleen leuk vanwege die avatar en omdat ze in S&G post. Waarschijnlijk denkt ze dat mensen haar foto's nog op prijs stellen ook Zó jammer dat je daar alleen complimenten mag geven
![]()
Dus ik ben wel een echt sletje?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:40 schreef JustJunior het volgende:
![]()
Mmmm... Kusjefoto in je fotoboek huisdierfoto in je fotoboek babyfoto in je fotoboek.quote:
Zelfverheerlijkingsicoonquote:Op zondag 17 juli 2005 14:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mmmm... Kusjefoto in je fotoboek huisdierfoto in je fotoboek babyfoto in je fotoboek.
Antwoord: Ja, en een hele echte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |