abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 22:25:33 #252
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28752335
mp3 Mohammed B.
http://www.geenstijl.nl/audio/habarmohammed.mp3

[ Bericht 76% gewijzigd door pberends op 12-07-2005 22:47:25 ]
pi_28752732
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Rechters denken daar soms anders over.
Volkert van der G heeft ook geen levenslang gekregen terwijl de maatschappelijke ontzetting ook groot was en de officier van justitie ook levenslang had geëist. Geen identieke zaken maar wel enigszins vergelijkbaar.
Maar laten we rustig afwachten en hopen dat de rechter een wijs besluit neemt.
Volkert van der G heeft ook geen lid van de regeringsraad wat aangedaan. Voor zover ik de artikelen die over levenslange gevangenisstraf gaan heb gelezen was die eis bespottelijk. Voor één moord op iemand die geen minister, premier, kamerlid of koning(achtige) kun je simpelweg geen levenslang krijgen, zelfs niet met bakken maatschappelijke onrust.

Maar in dit geval, één moord plus een dreigbrief op een kamerlid plus poging tot moord/doodslag op politieagenten plus een boel maatschappelijke onrust, kan dat wel.
quote:
Bron: http://wetten.overheid.nl/ ( klikken, ctrl-f "levenslang" )

Artikel 95
Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de regeringsraad uiteenjaagt, tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, een lid uit die vergadering verwijdert of opzettelijk een lid verhindert die vergadering bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:48:11 #255
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28752781
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:12 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Privacy vd verdachte
Ik vind het recht van 16 miljoen mensen om volledig inzicht te krijgen in een zeer belangrijke rechtzaak iets zwaarder wegen dan het recht op privacy van een gewetenloze moordenaar die de rest van zijn leven toch in hechtenis mag doorbrengen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28752797
Ik snap iets niet aan die Mohammed B. Als ik me (voor zover ik dat kan) in zijn gedachten verplaats, en zijn doelstellingen hoor, had het veel beter gekunt.

Het was de bedoeling om doodgeschoten te worden door de politie, zodat hij martelaar zou worden. Maar die suicidebombers worden ook martelaren... Waarom is hij dan niet naast van Gogh gaan staan met een bom die hij ter ontploffing zou brengen? Dan had hij gegarandeerd 2 vliegen in 1 klap. Nu heeft hij maar 1 van zijn doelstellingen bereikt.

Voor de duidelijkheid, ik ben falikant tegen de actie van Mohammed B., maar als ik me inleef in zijn wereldje, zou ik betere manieren hebben bedacht die succes zouden garanderen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:49:45 #257
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28752852
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Volkert van der G heeft ook geen lid van de regeringsraad wat aangedaan. Voor zover ik de artikelen die over levenslange gevangenisstraf gaan heb gelezen was die eis bespottelijk. Voor één moord op iemand die geen minister, premier, kamerlid of koning(achtige) kun je simpelweg geen levenslang krijgen, zelfs niet met bakken maatschappelijke onrust.
Dan vind ik de wet fout, want een partjileider van een politieke partij vermoorden en daarmee de democratie frustreren behoort te leiden tot de zwaarst mogelijke straf in een land.

Okay, andere discussie.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:53:00 #259
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28753003
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
En kap eens met het zeiken op de Islam. Zie reactie Nolius
We mogen het niet hebben over de motivatie van de moordenaar in deze zaak?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 22:54:25 #260
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28753081
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Voor één moord op iemand die geen minister, premier, kamerlid of koning(achtige) kun je simpelweg geen levenslang krijgen, zelfs niet met bakken maatschappelijke onrust.
Eigenlijk zwaar belachelijk dat onderscheid
Obsessieve moord zou gelijke afstraffing moeten betekenen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:55:44 #261
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28753132
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef Electrified het volgende:
Ik snap iets niet aan die Mohammed B. Als ik me (voor zover ik dat kan) in zijn gedachten verplaats, en zijn doelstellingen hoor, had het veel beter gekunt.

Het was de bedoeling om doodgeschoten te worden door de politie, zodat hij martelaar zou worden. Maar die suicidebombers worden ook martelaren... Waarom is hij dan niet naast van Gogh gaan staan met een bom die hij ter ontploffing zou brengen? Dan had hij gegarandeerd 2 vliegen in 1 klap. Nu heeft hij maar 1 van zijn doelstellingen bereikt.

Voor de duidelijkheid, ik ben falikant tegen de actie van Mohammed B., maar als ik me inleef in zijn wereldje, zou ik betere manieren hebben bedacht die succes zouden garanderen.
Omdat hij ontzettende lafaard is, die zelfs eten binnen naar laat smokkelen tijdens zijn hongerstaking. Buitengewoon minderwaardig mens dat hij is.
pi_28753152
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dan vind ik de wet fout, want een partjileider van een politieke partij vermoorden en daarmee de democratie frustreren behoort te leiden tot de zwaarst mogelijke straf in een land.
Dat ben ik met je eens. Blijkbaar houdt onze wetgeving geen rekening met moord als middel om te voorkomen dat iemand gekozen wordt.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:56:44 #263
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28753170
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:53 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

We mogen het niet hebben over de motivatie van de moordenaar in deze zaak?
Jewel hoor, maar niet op deze manier
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:05:04 #264
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28753521
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Jewel hoor, maar niet op deze manier
Zijn geloof is de reden dat hij iemand als een beest heeft afgeslacht onder het oog van vele mensen. Dat zelfde achterlijke geloof is tevens de reden dat er vliegtuigen wolkenkrabbers binnenvliegen, mensen uiteen worden gereten in het OV en meer van zulks fraais. Net als Bouyeri een minderwaardig mens is, is de islam een verwerpelijke gewelddadige religie. Tevens is deze religie de grootste bedreiging voor de Westerse wereld, Nederland incluis, en haar verworvenheden en daarom is het niet meer dan logisch dat we alles moeten doen om van deze stroming af te komen. De benaming pokkegeloof vind ik dus vrij mild en bovendien kan het ook op religie in het algemeen slaan. Bovendien mist er een tussen-n, maar dat terzijde.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:09:05 #265
45511 TimmyAsd
pi_28753665
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Zijn geloof is de reden dat hij iemand als een beest heeft afgeslacht onder het oog van vele mensen. Dat zelfde achterlijke geloof is tevens de reden dat er vliegtuigen wolkenkrabbers binnenvliegen, mensen uiteen worden gereten in het OV en meer van zulks fraais. Net als Bouyeri een minderwaardig mens is, is de islam een verwerpelijke gewelddadige religie. Tevens is deze religie de grootste bedreiging voor de Westerse wereld, Nederland incluis, en haar verworvenheden en daarom is het niet meer dan logisch dat we alles moeten doen om van deze stroming af te komen. De benaming pokkegeloof vind ik dus vrij mild en bovendien kan het ook op religie in het algemeen slaan. Bovendien mist er een tussen-n, maar dat terzijde.
Vooral zo blijven denken Een verkeerde interpretatie maakt een geloof niet gewelddadig. Een klein groepje aanhangers wel... Maar het is erg sneu om een heel geloof dan meteen mee naar beneden te halen.. En ja, Mohammed is een minderwaardig mens, maar ik vond Theo ook een misselijkmakend ventje..
quote:
Bovendien mist er een tussen-n, maar dat terzijde
Waar?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:09:15 #266
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28753670
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

De islam is even achterlijk als het christendom, als je het zo wilt noemen.

Overigens worden beide godsdiensten 'misbruikt' door gestoorden, denk maar aan de kruistochten en de massale afslachting van zogenoemde 'ketters'.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:17:44 #267
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28753985
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef WalfredGeesink het volgende:
Overigens worden beide godsdiensten 'misbruikt' door gestoorden, denk maar aan de kruistochten en de massale afslachting van zogenoemde 'ketters'.
Indien dit nu zou gebeuren dan zouden we er ook maatregelen tegen (moeten) nemen, maar dat is dus niet het geval.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:19:54 #268
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28754062
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Indien dit nu zou gebeuren dan zouden we er ook maatregelen tegen (moeten) nemen, maar dat is dus niet het geval.
Maar het is wel gebeurd. Is het christendom dan ook zo achterlijk?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:22:23 #269
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28754169
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Vooral zo blijven denken
Zonder enige twijfel, net als een grote en sterk groeiende groep Nederlanders.
quote:
Een verkeerde interpretatie maakt een geloof niet gewelddadig. Een klein groepje aanhangers wel... Maar het is erg sneu om een heel geloof dan meteen mee naar beneden te halen..
Een klein gedeelte van een grote groep is voldoende om een samenleving te ontwrichten. Bovendien hoor ik de grote groep voornamelijk zeggen, dat ze het afkeuren omdat (1) er ook onschuldigen (lees: moslims) worden gedood en (2) de moslimgemeenschap in een kwaad daglicht komt te staan. De facto is het dus gewoon een rechtvaardiging van het afslachten van kaffirs, ergo dus ook de aanslagen.
quote:
En ja, Mohammed is een minderwaardig mens, maar ik vond Theo ook een misselijkmakend ventje..
Je zal dan ook wel blij zijn dat je geen last meer hebt van je "misselijkmakend ventje".
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:22:51 #270
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28754187
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:19 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Toentertijd zonder enige twijfel.
pi_28754208
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:19 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Nee, het was zo achterlijk. Net als de islam heel beschaafd is als die extremisten even serieus in getal afnemen.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 23:24:38 #272
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28754257
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef WalfredGeesink het volgende:

Sektes, moord om de duivel te verdrijven, moord of verplichte suicide vanwege een mislukt huwlijk (dat mag bij de Hindoe's )
Als Atheist heb je meer kans te overleven .
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:27:32 #273
45511 TimmyAsd
pi_28754384
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Zonder enige twijfel, net als een grote en sterk groeiende groep Nederlanders.
[..]

Een klein gedeelte van een grote groep is voldoende om een samenleving te ontwrichten. Bovendien hoor ik de grote groep voornamelijk zeggen, dat ze het afkeuren omdat (1) er ook onschuldigen (lees: moslims) worden gedood en (2) de moslimgemeenschap in een kwaad daglicht komt te staan. De facto is het dus gewoon een rechtvaardiging van het afslachten van kaffirs, ergo dus ook de aanslagen.
Je gaat nu gewoon dingen verzinnen
quote:
Je zal dan ook wel blij zijn dat je geen last meer hebt van je "misselijkmakend ventje".
Ik word niet blij van een moord, maar ga ook niet lopen huilen dat het een groot gemis is..
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:36:05 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28754730
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:

Ik word niet blij van een moord, maar ga ook niet lopen huilen dat het een groot gemis is..
Prachtig verwoord!

http://130.115.83.49:81/Stripmaker/strip.php

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:38:25 #275
45511 TimmyAsd
pi_28754821
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Prachtig verwoord!

http://130.115.83.49:81/Stripmaker/strip.php