jups, alleen voor jarigenquote:
ik doe niet aan pollenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:27 schreef SolidArt het volgende:
Naamtopic; dus dicht?
» Ja regels zijn regels
» Nee proficiat es!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik heb 'ja' gestemdquote:
Had je in het vorige topic al gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:00 schreef Renesite het volgende:
Geefeeliiciiteeeerrdd!!!!!!!!
ik ook van jouquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:10 schreef SolidArt het volgende:
Ik vind jou irritant.
ik prik nietquote:
phillishave scheert ongelovelijk gladquote:
heb je wel vaker dat ze dan opeens verlegen wordenquote:
Ja, zeg, doe die oogkleppen af!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef SolidArt het volgende:
[..]
ligt er aan wat de defenitie van houden van is in zijn zin
ik welquote:
het geeft weer een nieuwe dimensie aan mijn leven...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zeg, doe die oogkleppen af!
Hij vraagt je haast ten huwelijk!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef SolidArt het volgende:
Hmm, ik denk niet dat ik mijn persoonlijkheid kan openzetten voor gayish activiteiten.
is persoonlijkheid een andere benaming voor achterwerk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef SolidArt het volgende:
Hmm, ik denk niet dat ik mijn persoonlijkheid kan openzetten voor gayish activiteiten.
ligt eraan hoe je je voelt denk ik :pquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is persoonlijkheid een andere benaming voor achterwerk?
o.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef SolidArt het volgende:
laten we het niet op mij betrekkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef SolidArt het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je je voelt denk ik :p
Ben er nog nooit tegen geweest eerlijk gezegt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:25 schreef SolidArt het volgende:
Ah, worden we nu allemaal ineens pro-homo?
Wat krijg ik ervoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef SolidArt het volgende:
hey, haal femme es uit je ondertitel wil je.
Waarom zou ik trouwens?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef SolidArt het volgende:
hey, haal femme es uit je ondertitel wil je.
Dank jequote:
niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je doet niet aan veel dingen mee he![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heel aardig bedoelt en dat is wat het belangrijkste is.
Dat de rest niet zo zeikt
De laatste meet kon ik niet, anders was ik wel gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Msn, fotoboek, postopkrikken, pollen, meet
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De laatste meet kon ik niet, anders was ik wel gegaan
slijmen bij de crewquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heel aardig bedoelt en dat is wat het belangrijkste is.
Dat de rest niet zo zeikt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En met welke reden zou ik dat nou doen![]()
je wil gewoon geen ban riskeren bij het baggerenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen reden ervoor dus het is geen slijmen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je wil gewoon geen ban riskeren bij het baggeren
wanneer was die?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De laatste meet kon ik niet, anders was ik wel gegaan
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Het netwerk ligt er uit hier.
Betaald Fokken!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Es! Lekker wijf! Jarig!
Gefeliciteerden een natte neus van Blizzy!
Bedanktquote:
de vingervlugheidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Bengeltje het volgende:Waar komt dat nu weer vandaan
BuzzerrrrKan je eentje weg halen?
jupsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Bengeltje het volgende:Waar komt dat nu weer vandaan
BuzzerrrrKan je eentje weg halen?
ze is sneller dan haar eigen schaduwquote:
Hellow Buzzerquote:
Heb ik niet gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
en een natte neus van Blizzy!
En hiermee werd het de mooiste dag in haar levenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:21 schreef AMD64 het volgende:
Nou. Gefeliciteerd dan maar.
Opstapje van de takelwagen viel nog wel mee?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ben net terugDom is hoog zeg
Maar het viel gelukkig best mee qua conditie
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wil je?
Jij ook een natte neus van Blizzy![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Opstapje van de takelwagen viel nog wel mee?
Een dag die slecht begon en niet veel beter werd, loopt zo op gepaste wijze ten eindequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hiermee werd het de mooiste dag in haar leven![]()
![]()
Smoelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
465 treden op en weer af ja
Met je grote smoel
Werd je warm van binnen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Een dag die slecht begon en niet veel beter werd, loopt zo op gepaste wijze ten einde.
Zuurbranden, valt dat ook onder warm van binnenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smoel
Groot pijpmondje bedoel je zeker![]()
Als jij een vuurtje branden voelt bij zo veel liefde van onze huismongool AMD, dan mag dat best. Het ís tenslotte je verjaardag!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Zuurbranden, valt dat ook onder warm van binnen.
www.leefinjeeigenwereldjepraatgroep.forum.nlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef dolle_hond het volgende:
warm
Vrijgezelle tweelingzus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Edoch strak!
Dat we dat wel even duidelijk hebben hè?
Die combinatie is niet okayquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga rukken en wat te eten klaarmaken.
Later!
In die volgorde is het 't lekkerstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga rukken en wat te eten klaarmaken.
Later!
Geen leuke gelijkgestemde vriendin dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De jongste zus is een jaar of 45 of zo.
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mn eten glibberde anders prima naar binnen.
Vandaag ben ik echt niet snelquote:
Ik ben kapotquote:
Wat heb je gedaan johquote:
Gelijkgestemd?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Geen leuke gelijkgestemde vriendin dan?
Dat hoop ik ook, ik ga straks maar weer eens liggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan joh
@ Sppedy: dat je je maar snel weer beter mag voelen
Alleen dat verliefd op Arty hoeft niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gelijkgestemd?
Ook verliefd op Arty?
Ook gek op rolmopsen?
Ook links van het midden?
Wat?
Ja, eh... Rolmopsen om te éten hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef Sandertje21 het volgende:
Alleen dat verliefd op Arty hoeft niet.
Met de rest heb ik geen problemen.
Dank je wel Stuquote:
Uitrusten, kruikje en een fijne bel cognac. Geloof mij maar: werkt geheidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik ga straks maar weer eens liggen.
Dan heb je er opeens geen trek meer in?quote:
Ik wil geen sateprikker door mijn lachaam heen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan heb je er opeens geen trek meer in?
Piercings zijn helemaal inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil geen sateprikker door mijn lachaam heen.
Je zei lachaamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Lachaam?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Sandertje21 het volgende:
Het is binnen warmerquote:
En dat blijkt. Want na deze post is niets meer van 'm vernomen.quote:
Hier gelukkig nietquote:
Je zou een trendsetter zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:44 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet een grote lange van boven naar beneden.
En van hout.
Koosjere saté, een noviteit!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Lachaam?
Dat klinkt als één of ander Joods bijgerecht...
Hoi Flashquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik weer
Dom beklimmen, bier, zon, eten koken...
nee die luchtballonnen moeten een andere keer maar komen
Dat is toch een lochaam?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef Sandertje21 het volgende:
En lachaam is een ander woord voor zwaarlijvig lichaam.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik weer
Dom beklimmen, bier, zon, eten koken...
nee die luchtballonnen moeten een andere keer maar komen
Ik ging ervan uit dat 'ie middendoor ging, dan kan je gewoon zitten denk ik...quote:
Nee alleen even foto's maken bij het veldje waar ze opstijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had je vanavond nog willen luchtbalonvaren-hoe-zeg-je-dat?
O middendoor wel ja....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat 'ie middendoor ging, dan kan je gewoon zitten denk ik...
Dat jij nog geen mod van CUL bent zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ondertitel ook weer verdiend voor vandaag.
Ook een griep onder de leden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff op bedje liggen, kwartiertje of zo
waarschijnlijk ietwat bloederig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O middendoor wel ja....
* Zich daadwerkelijk voor zit te stellen hoe je in de tram zit als er een stuk hout door je lijf steekt![]()
Als je Sandertje had geheten had ik gedacht: precies genoeg tijd voor eh...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor sex ben ik afgewezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat jij nog geen mod van CUL bent zeg![]()
Dat stopt vanzelf een keerquote:
Dat kan ook in 2 minuten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je Sandertje had geheten had ik gedacht: precies genoeg tijd voor eh...
Ik ga ook even iets anders doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Voor sex ben ik afgewezen.
Gebrek aan recente ervaring.
rolmopsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je Sandertje had geheten had ik gedacht: precies genoeg tijd voor eh...
En je bent nog niet oud genoeg om op herinnering te teren zeker...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Voor sex ben ik afgewezen.
Gebrek aan recente ervaring.
Watjes met een belachelijk lage pijngrens, dat zijn hetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die mannen die maar zeuren over een beetje bloed...
"Oeh oeh een stok door mijn middenrif auw auw help help ik ben de meest zielige man in deze tram"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Watjes met een belachelijk lage pijngrens, dat zijn het.
Precies, een beetje vent moet dat kunnen verdragen... Maar ja, waar vind je diequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Oeh oeh een stok door mijn middenrif auw auw help help ik ben de meest zielige man in deze tram"![]()
![]()
Na Jezus zijn het allemaal mietjes geworden als het om piercings gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, een beetje vent moet dat kunnen verdragen... Maar ja, waar vind je die.
As long as you got rid of the SOABquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
snelle reactie:
na een dag kantoor in 28 graden nog ff 2 uurtjes aan betonstorten gedaan
Maar beton láát je toch storten? Of heb je het helemaal zelf gedaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
snelle reactie:
na een dag kantoor in 28 graden nog ff 2 uurtjes aan betonstorten gedaan
Ik zie D. toch niet als schoenmaker van de onderwereld hoor.quote:
die zien we nooit meer.....turrugquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
As long as you got rid of the SOAB![]()
Ik ook, nog 11 dagenquote:
Mooiquote:
Wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef buzzer het volgende:
dat is tegenwoordig schering en inslag helaas
Lekker weg in eigen landquote:
Zoveel ken ik niet eens van Nederlandquote:
Ja, maar daar woon ik nou net weer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vooral als je in Hawaii of zo woont is dat best te doen
quote:
'T is hier inmiddels aardig afgekoeldquote:
nee liquidatiesquote:
Nou dat is dan weer winst!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar daar woon ik nou net weer niet. Maar hee, ik ga iig niet naar Strandbad Edam
.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat is dan weer winst!
Denk ik?![]()
Aha.quote:
Nee, gewoon, bek-afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook een griep onder de leden?
Rust-ze
ja vast welquote:
quote:
dat scheelt weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vast wel
ik zal lekker slapen vannacht
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zit een kwart van de inwoners van de gemeente al, de rest zit aan het Gardameer of in Spanje, en een paar stiekemerds zoeken een plekje dat nog niet bekend is bij de buren (wij dus
).
Niet ook, alleenquote:
Okay, welterusten alvast dan maar Flashquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
sorry mensen, ik heb het gehad voor vandaag
ik ga douchen en dan gewoon in bed liggen.
Ook morgen weinig aanwezig
Welkom terug. Was het verkwikkend?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, gewoon, bek-af
heb je weleens een uurtje in de bakkende zon gezeten?> en wat was je daarna nog waard? Nou dan
Lekker slapiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwa beetje... ik ga nou douchen en dan bed inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welkom terug. Was het verkwikkend?
ah nee tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
niet ziek worden hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwa beetje... ik ga nou douchen en dan bed in
Gepassioneerde nachten in een tentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een pittoresque wijnboerderijtje in één van de vruchtbare olijvenvaleien van Umbrië, waar je turend vanuit je hangmat de zon aanschouwt die langzaam en intens rood achter de bergen zinkt, waarbij de krekels hun kakofonie van kras gekrakeel inzetten, waarna het tijdstip daar is voor een glas en een loom gesprek dat de dag doet sluiten en de zwoele gepassioneerde nacht inluidt?
![]()
Dat is ook leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gepassioneerde nachten in een tent. Weinig kans... Camping in N-Brabant, da's meer naar waarheid
.
quote:
Ik wil het ik wil het ik wil hetquote:
iddquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neehee..... ben gewoon erg moe en zo
Zeker leuk, ik heb er iig zin inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is ook leuk![]()
Umbrië kan altijd nog![]()
Egoistquote:
wij hebben Ommen voor volgend jaar ook alvast geboektquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gepassioneerde nachten in een tent. Weinig kans... Camping in N-Brabant, da's meer naar waarheid
.
Hoop dat je een beetje uitrustquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeker leuk, ik heb er iig zin in.
En dan laat ik nog maar even buiten beschouwing dat ik er ontzettend aan toe ben...
hoiquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
wij hebben Ommen voor volgend jaar ook alvast geboekt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
wij hebben Ommen voor volgend jaar ook alvast geboekt
Mja komt wel goed denk ik hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
dus niet ziek worden
zou lullig zijn zo voor je reis
dan staan we naast mijn schoonzus en zwager. De kids trekken leuk met elkaar op, dus vandaar, en het is dé perfekte camping voor kinderen, en anders is hij weer volgeboekt, het gaat enorm hard. Ik denk dat ze voor volgend jaar al 40% verhuurd hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu al? Wij zijn meer van het 'wie dan leeft, wie dan zorgt' principe... Ervaring heeft geleerd dat lange termijnplanning bij ons niet zo lekker werkt.
I know, but we'll go anywayquote:
Sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Egoist. Ga jij 's snel rekening houden met mensen die buiten moeten werken...
Okay, als jullie daar blij van worden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan staan we naast mijn schoonzus en zwager. De kids trekken leuk met elkaar op, dus vandaar, en het is dé perfekte camping voor kinderen, en anders is hij weer volgeboekt, het gaat enorm hard. Ik denk dat ze voor volgend jaar al 40% verhuurd hebben
quote:
Bij Gorinchem in de buurtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
waar sta je in brabant, es?
Daar verkloot jij de gelukkige jeugd van kinderen toch? Deed jij niet iets in het recreatieteam of zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef AmyLee het volgende:
campings? goh kom naar RCN de Pottenin Fryslan
hahaha
Avond allemaal btw
Voor een andere taal ga ik liever naar het buitenlandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef AmyLee het volgende:
hahaha
Avond allemaal btw
Nee ik sta in het restaurant en 's ochtends in de croissanteriequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar verkloot jij de gelukkige jeugd van kinderen toch? Deed jij niet iets in het recreatieteam of zo?
Hoi Amy
Droom fijn Flesquote:
Hey wij praten gewoon ABN hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een andere taal ga ik liever naar het buitenland.
en dan aan de brabantse kant van dat water (merwede?)quote:
AMD volstoppenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee ik sta in het restaurant en 's ochtends in de croissanterie
Woudrichem ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dan aan de brabantse kant van dat water (merwede?)
wat heb je daar?
almkerk
andel
werkendam
dat soort werk
Hij zit erbijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dan aan de brabantse kant van dat water (merwede?)
wat heb je daar?
almkerk
andel
werkendam
dat soort werk
We zijn er vorig jaar ook geweest, is goed bevallenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ok
daar komen wij nooit, alhoewel er bekenden in andel wonen
Hoi Amyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef AmyLee het volgende:
hahaha
Avond allemaal btw
Eveningquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:39 schreef Gizmore het volgende:
Damn, deze nog steeds niet vol?Nou ja, goedenavond
ja, ik hou hem in de gaten, ik ga eerst een een zooitje opruimen daarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
gaat die 2 miljoenste wel weer tijdig open buzzer?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, ik hou hem in de gaten, ik ga eerst een een zooitje opruimen daar
voor als het topic is opgeschoond zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
we missen eigenlijk een poetssmiley
dat wordt op zoek gaan naar het smiley request topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
we missen eigenlijk een poetssmiley
of opgeschoond wordtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
voor als het topic is opgeschoond zeker?![]()
Goed ideequote:
nee die juist nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed ideemaar dan blijven er in sommige topics alleen maar van die smiley's over
![]()
krijg je ook met dat rare wisselvallige weerquote:
Ik ben het best vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
krijg je ook met dat rare wisselvallige weer
Das kut voor je.. Ik loop al een week met onverklaarbare keelpijn, had het zelfs in Spanje al dus van de kou zal het niet komenquote:
Vitamientjesquote:
Pfeifer, moet je maar niet met allerlei chicks zoenenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das kut voor je.. Ik loop al een week met onverklaarbare keelpijn, had het zelfs in Spanje al dus van de kou zal het niet komenMisschien heb ik het gekregen van een of andere chick: dat kan ook nog
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Pfeifer, moet je maar niet met allerlei chicks zoenen.
Begint met keelpijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben niet moe dus dat kan het niet zijn.. Als het dat wel is zou het wel slecht uitkomen nu
![]()
Ah nee he.. Nou ik heb nog herkansingen over 2 weken en die moet ik wel even leren wil ik mn propedeuse in 1 jaar halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Begint met keelpijn. Waarom zou het nu slechter uitkomen dan op een ander moment
.
Ik weet het niet, ik heb nooit Pfeifer gehad (ben niet zo'n 'in de rondte zoenert'quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah nee he.. Nou ik heb nog herkansingen over 2 weken en die moet ik wel even leren wil ik mn propedeuse in 1 jaar halen
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Bij mij viel het ook nog best mee hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb nooit Pfeifer gehad (ben niet zo'n 'in de rondte zoenert'). Succes met je herkansing iig
.
Dat doe ik het hele jaar door alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten. Ik neem meestal extra vit.C als ik verkouden begin te worden... Weet eigenlijk niet of het werkt
![]()
Extra extra bedoel ik zeg maarquote:
Plas je uitquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meteen ff flink misbruiken zekerAvond Rene
Mijn ouders gaan ook zo, maar kan nu mn pc niet op mn stereo aansluiten anders had ik ze ff wakker gehoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buren liggen al om 10 uur in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |