Nee alleen even foto's maken bij het veldje waar ze opstijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had je vanavond nog willen luchtbalonvaren-hoe-zeg-je-dat?
O middendoor wel ja....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat 'ie middendoor ging, dan kan je gewoon zitten denk ik...
Dat jij nog geen mod van CUL bent zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ondertitel ook weer verdiend voor vandaag.
Ook een griep onder de leden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff op bedje liggen, kwartiertje of zo
waarschijnlijk ietwat bloederig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O middendoor wel ja....
* Zich daadwerkelijk voor zit te stellen hoe je in de tram zit als er een stuk hout door je lijf steekt![]()
Als je Sandertje had geheten had ik gedacht: precies genoeg tijd voor eh...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor sex ben ik afgewezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat jij nog geen mod van CUL bent zeg![]()
Dat stopt vanzelf een keerquote:
Dat kan ook in 2 minuten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je Sandertje had geheten had ik gedacht: precies genoeg tijd voor eh...
Ik ga ook even iets anders doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Voor sex ben ik afgewezen.
Gebrek aan recente ervaring.
rolmopsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je Sandertje had geheten had ik gedacht: precies genoeg tijd voor eh...
En je bent nog niet oud genoeg om op herinnering te teren zeker...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Voor sex ben ik afgewezen.
Gebrek aan recente ervaring.
Watjes met een belachelijk lage pijngrens, dat zijn hetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die mannen die maar zeuren over een beetje bloed...
"Oeh oeh een stok door mijn middenrif auw auw help help ik ben de meest zielige man in deze tram"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Watjes met een belachelijk lage pijngrens, dat zijn het.
Precies, een beetje vent moet dat kunnen verdragen... Maar ja, waar vind je diequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Oeh oeh een stok door mijn middenrif auw auw help help ik ben de meest zielige man in deze tram"![]()
![]()
Na Jezus zijn het allemaal mietjes geworden als het om piercings gaatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, een beetje vent moet dat kunnen verdragen... Maar ja, waar vind je die.
As long as you got rid of the SOABquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
snelle reactie:
na een dag kantoor in 28 graden nog ff 2 uurtjes aan betonstorten gedaan
Maar beton láát je toch storten? Of heb je het helemaal zelf gedaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
snelle reactie:
na een dag kantoor in 28 graden nog ff 2 uurtjes aan betonstorten gedaan
Ik zie D. toch niet als schoenmaker van de onderwereld hoor.quote:
die zien we nooit meer.....turrugquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
As long as you got rid of the SOAB![]()
Ik ook, nog 11 dagenquote:
Mooiquote:
Wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef buzzer het volgende:
dat is tegenwoordig schering en inslag helaas
Lekker weg in eigen landquote:
Zoveel ken ik niet eens van Nederlandquote:
Ja, maar daar woon ik nou net weer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vooral als je in Hawaii of zo woont is dat best te doen
quote:
'T is hier inmiddels aardig afgekoeldquote:
nee liquidatiesquote:
Nou dat is dan weer winst!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar daar woon ik nou net weer niet. Maar hee, ik ga iig niet naar Strandbad Edam
.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat is dan weer winst!
Denk ik?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |