Aha.quote:
Nee, gewoon, bek-afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook een griep onder de leden?
Rust-ze
ja vast welquote:
quote:
dat scheelt weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vast wel
ik zal lekker slapen vannacht
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zit een kwart van de inwoners van de gemeente al, de rest zit aan het Gardameer of in Spanje, en een paar stiekemerds zoeken een plekje dat nog niet bekend is bij de buren (wij dus
).
Niet ook, alleenquote:
Okay, welterusten alvast dan maar Flashquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
sorry mensen, ik heb het gehad voor vandaag
ik ga douchen en dan gewoon in bed liggen.
Ook morgen weinig aanwezig
Welkom terug. Was het verkwikkend?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, gewoon, bek-af
heb je weleens een uurtje in de bakkende zon gezeten?> en wat was je daarna nog waard? Nou dan
Lekker slapiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwa beetje... ik ga nou douchen en dan bed inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welkom terug. Was het verkwikkend?
ah nee tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
niet ziek worden hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwa beetje... ik ga nou douchen en dan bed in
Gepassioneerde nachten in een tentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een pittoresque wijnboerderijtje in één van de vruchtbare olijvenvaleien van Umbrië, waar je turend vanuit je hangmat de zon aanschouwt die langzaam en intens rood achter de bergen zinkt, waarbij de krekels hun kakofonie van kras gekrakeel inzetten, waarna het tijdstip daar is voor een glas en een loom gesprek dat de dag doet sluiten en de zwoele gepassioneerde nacht inluidt?
![]()
Dat is ook leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gepassioneerde nachten in een tent. Weinig kans... Camping in N-Brabant, da's meer naar waarheid
.
quote:
Ik wil het ik wil het ik wil hetquote:
iddquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neehee..... ben gewoon erg moe en zo
Zeker leuk, ik heb er iig zin inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is ook leuk![]()
Umbrië kan altijd nog![]()
Egoistquote:
wij hebben Ommen voor volgend jaar ook alvast geboektquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gepassioneerde nachten in een tent. Weinig kans... Camping in N-Brabant, da's meer naar waarheid
.
Hoop dat je een beetje uitrustquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeker leuk, ik heb er iig zin in.
En dan laat ik nog maar even buiten beschouwing dat ik er ontzettend aan toe ben...
hoiquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
wij hebben Ommen voor volgend jaar ook alvast geboekt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
wij hebben Ommen voor volgend jaar ook alvast geboekt
Mja komt wel goed denk ik hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
dus niet ziek worden
zou lullig zijn zo voor je reis
dan staan we naast mijn schoonzus en zwager. De kids trekken leuk met elkaar op, dus vandaar, en het is dé perfekte camping voor kinderen, en anders is hij weer volgeboekt, het gaat enorm hard. Ik denk dat ze voor volgend jaar al 40% verhuurd hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu al? Wij zijn meer van het 'wie dan leeft, wie dan zorgt' principe... Ervaring heeft geleerd dat lange termijnplanning bij ons niet zo lekker werkt.
I know, but we'll go anywayquote:
Sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Egoist. Ga jij 's snel rekening houden met mensen die buiten moeten werken...
Okay, als jullie daar blij van worden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan staan we naast mijn schoonzus en zwager. De kids trekken leuk met elkaar op, dus vandaar, en het is dé perfekte camping voor kinderen, en anders is hij weer volgeboekt, het gaat enorm hard. Ik denk dat ze voor volgend jaar al 40% verhuurd hebben
quote:
Bij Gorinchem in de buurtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
waar sta je in brabant, es?
Daar verkloot jij de gelukkige jeugd van kinderen toch? Deed jij niet iets in het recreatieteam of zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef AmyLee het volgende:
campings? goh kom naar RCN de Pottenin Fryslan
hahaha
Avond allemaal btw
Voor een andere taal ga ik liever naar het buitenlandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef AmyLee het volgende:
campings? goh kom naar RCN de Pottenin Fryslan
hahaha
Avond allemaal btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |