Nee ik sta in het restaurant en 's ochtends in de croissanteriequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar verkloot jij de gelukkige jeugd van kinderen toch? Deed jij niet iets in het recreatieteam of zo?
Hoi Amy
Droom fijn Flesquote:
Hey wij praten gewoon ABN hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een andere taal ga ik liever naar het buitenland.
en dan aan de brabantse kant van dat water (merwede?)quote:
AMD volstoppenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee ik sta in het restaurant en 's ochtends in de croissanterie
Woudrichem ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dan aan de brabantse kant van dat water (merwede?)
wat heb je daar?
almkerk
andel
werkendam
dat soort werk
Hij zit erbijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dan aan de brabantse kant van dat water (merwede?)
wat heb je daar?
almkerk
andel
werkendam
dat soort werk
We zijn er vorig jaar ook geweest, is goed bevallenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ok
daar komen wij nooit, alhoewel er bekenden in andel wonen
Hoi Amyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:28 schreef AmyLee het volgende:
campings? goh kom naar RCN de Pottenin Fryslan
hahaha
Avond allemaal btw
Eveningquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:39 schreef Gizmore het volgende:
Damn, deze nog steeds niet vol?Nou ja, goedenavond
ja, ik hou hem in de gaten, ik ga eerst een een zooitje opruimen daarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
gaat die 2 miljoenste wel weer tijdig open buzzer?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, ik hou hem in de gaten, ik ga eerst een een zooitje opruimen daar
voor als het topic is opgeschoond zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
we missen eigenlijk een poetssmiley
dat wordt op zoek gaan naar het smiley request topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
we missen eigenlijk een poetssmiley
of opgeschoond wordtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
voor als het topic is opgeschoond zeker?![]()
Goed ideequote:
nee die juist nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed ideemaar dan blijven er in sommige topics alleen maar van die smiley's over
![]()
krijg je ook met dat rare wisselvallige weerquote:
Ik ben het best vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
krijg je ook met dat rare wisselvallige weer
Das kut voor je.. Ik loop al een week met onverklaarbare keelpijn, had het zelfs in Spanje al dus van de kou zal het niet komenquote:
Vitamientjesquote:
Pfeifer, moet je maar niet met allerlei chicks zoenenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das kut voor je.. Ik loop al een week met onverklaarbare keelpijn, had het zelfs in Spanje al dus van de kou zal het niet komenMisschien heb ik het gekregen van een of andere chick: dat kan ook nog
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Pfeifer, moet je maar niet met allerlei chicks zoenen.
Begint met keelpijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben niet moe dus dat kan het niet zijn.. Als het dat wel is zou het wel slecht uitkomen nu
![]()
Ah nee he.. Nou ik heb nog herkansingen over 2 weken en die moet ik wel even leren wil ik mn propedeuse in 1 jaar halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Begint met keelpijn. Waarom zou het nu slechter uitkomen dan op een ander moment
.
Ik weet het niet, ik heb nooit Pfeifer gehad (ben niet zo'n 'in de rondte zoenert'quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah nee he.. Nou ik heb nog herkansingen over 2 weken en die moet ik wel even leren wil ik mn propedeuse in 1 jaar halen
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Bij mij viel het ook nog best mee hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb nooit Pfeifer gehad (ben niet zo'n 'in de rondte zoenert'). Succes met je herkansing iig
.
Dat doe ik het hele jaar door alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten. Ik neem meestal extra vit.C als ik verkouden begin te worden... Weet eigenlijk niet of het werkt
![]()
Extra extra bedoel ik zeg maarquote:
Plas je uitquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meteen ff flink misbruiken zekerAvond Rene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |