jups, alleen voor jarigenquote:
ik doe niet aan pollenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:27 schreef SolidArt het volgende:
Naamtopic; dus dicht?
» Ja regels zijn regels
» Nee proficiat es!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik heb 'ja' gestemdquote:
Had je in het vorige topic al gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:00 schreef Renesite het volgende:
Geefeeliiciiteeeerrdd!!!!!!!!
ik ook van jouquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:10 schreef SolidArt het volgende:
Ik vind jou irritant.
ik prik nietquote:
phillishave scheert ongelovelijk gladquote:
heb je wel vaker dat ze dan opeens verlegen wordenquote:
Ja, zeg, doe die oogkleppen af!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef SolidArt het volgende:
[..]
ligt er aan wat de defenitie van houden van is in zijn zin
ik welquote:
het geeft weer een nieuwe dimensie aan mijn leven...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zeg, doe die oogkleppen af!
Hij vraagt je haast ten huwelijk!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef SolidArt het volgende:
Hmm, ik denk niet dat ik mijn persoonlijkheid kan openzetten voor gayish activiteiten.
is persoonlijkheid een andere benaming voor achterwerk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef SolidArt het volgende:
Hmm, ik denk niet dat ik mijn persoonlijkheid kan openzetten voor gayish activiteiten.
ligt eraan hoe je je voelt denk ik :pquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is persoonlijkheid een andere benaming voor achterwerk?
o.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef SolidArt het volgende:
laten we het niet op mij betrekkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef SolidArt het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je je voelt denk ik :p
Ben er nog nooit tegen geweest eerlijk gezegt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:25 schreef SolidArt het volgende:
Ah, worden we nu allemaal ineens pro-homo?
Wat krijg ik ervoor?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef SolidArt het volgende:
hey, haal femme es uit je ondertitel wil je.
Waarom zou ik trouwens?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef SolidArt het volgende:
hey, haal femme es uit je ondertitel wil je.
Dank jequote:
niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je doet niet aan veel dingen mee he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |