Brabant is een goed idee, dan kun je ook nog even van de herenliefde genieten terwijl de opmerking geplaatst worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef robh het volgende:
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuze![]()
Overal !quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kan ik de volgende opmerking kwijt?
[..]
Ik wil echt niet zeurderig overkomen enzo. Maar heb je quotes waarin ik "blijdschap" laat zien? Lijkt me sterk, ik denk mezelf goed te kennen, dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees anders ook ff je overige opmerkingen. dit gaat natuurlijk niet alleen om dit topic, je maakt je er constant schuldig aan, eigenlijk overal waar het maar even kan, en zelfs als het niet kan ga je lekker door.
Dat wel, maar dat is toch weer heel iets anders?quote:Je kan je vast nog wel herinneren hoe jij over de zoon van de vermoorde van gogh dacht.
er zit nog iets tussen blijdschap en het volmondig keer op keer afkeuren. inplaats van steeds bij alles wat over theo gaat aan te geven wat voor ontiegelijke lul jij hem wel niet vindt, met een zeer overheersende toon van begrip voor de daad. dat zorgt voor slechte discussies. op een gegeven moment weten we het dan wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zeurderig overkomen enzo. Maar heb je quotes waarin ik "blijdschap" laat zien? Lijkt me sterk, ik denk mezelf goed te kennen, dus
[..]
Dat wel, maar dat is toch weer heel iets anders?²
Ik breng altijd heel genuanceerd dat Theo is vermoord vanwege zijn uitspraken en dat ik dat uiteraard niet goedkeur, ik doe dat alleen in topics over theo van g. of Mohammed Bouyeri, dus het is niet off-topic. Kijk, uiteraard heb ik weleens meningen die anderen niet aanstaan, maar dat moet kunnen op een forum, als de discussie maar oprecht wordt gevoerd. Een bekend citaat:quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zit nog iets tussen blijdschap en het volmondig keer op keer afkeuren. inplaats van steeds bij alles wat over theo gaat aan te geven wat voor ontiegelijke lul jij hem wel niet vindt, met een zeer overheersende toon van begrip voor de daad.
ik geloof dat ik duidelijk was hoe ik denk dat jij post ten aanzien van theo van gogh. je mening daarover staat me idd niet helemaal aan, vandaar dat we het er nu over hebben, zonder dat ik mijn messen aan het slijpen ben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik breng altijd heel genuanceerd dat Theo is vermoord vanwege zijn uitspraken en dat ik dat uiteraard niet goedkeur, ik doe dat alleen in topics over theo van g. of Mohammed Bouyeri, dus het is niet off-topic. Kijk, uiteraard heb ik weleens meningen die anderen niet aanstaan, maar dat moet kunnen op een forum, als de discussie maar oprecht wordt gevoerd. Een bekend citaat:
"Ik verafschuw wat u zegt. Maar ik zal uw recht omdat te mogen zeggen met mijn leven verdedigen."²
Ik heb liever niet dat ik jou tegenkom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef robh het volgende:
[..]
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuze![]()
goed dat je erover begint, daar sta ik eigenlijk vrij kritisch tegenover. die segmentatie kan ook zorgen voor meer nuance en overzicht. vaak wordt alles op een hoop geveegd en kan je scrollen en inlezen tot je eens ons weegt. ik heb het dan niet over dit specifieke geval, maar meer in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Drugshond het volgende:
Leuk dat Meki allemaal nieuwe topics aan het openen is... maar het valt echt allemaal onder het topic "Aanslagen in Londen". Of desnoods een nieuw topic 'The Day After in Londen". Want op deze manier komen er steeds nieuwe versnipperde topics bij.
De Irak of de Palastijnse/Israel oorlog is toch ook een verzameldraadje geworden.
Yep, dat was idd om dezelfde reden (tegen de versnippering!)quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Drugshond het volgende:
De Irak of de Palastijnse/Israel oorlog is toch ook een verzameldraadje geworden.
Of je kijkt even in de FAQquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:03 schreef Loedertje het volgende:
KlowJow, neem aan dat je nog geen fok.nl adres hebt, erg onhandig gezien het feit dat ik je wil mailen, hoe lossen we dat op?
Je zou als 24/7 mod toch ook nog via mail bereikbaar moeten zijn eigenlijk....kun je mij mailen? (zie profiel)
Zo veel anders was de strekking van mijn 2e post die je verwijderd had niet hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Probeer dan eens op een normale manier je mening te geven. Hier kan je het toch ook?
Vos, misschien?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:27 schreef -Angel- het volgende:
Het heeft een lange snuit en het begint met een V? Wie weet het antwoord.
Ik heb er dan ook geen probleem mee dat je je mening uit, of wat deze is. Slechts met de manier waarop je deze wilde uiten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Zo veel anders was de strekking van mijn 2e post die je verwijderd had niet hoor.
En ik was nog wel zo voorzichtig en subtiel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen probleem mee dat je je mening uit, of wat deze is. Slechts met de manier waarop je deze wilde uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |