Is dit nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Net als je vrolijke vrind Mo Bouyeri zeker.
Nee, want hij heeft niet op een verstorende manier interactie met een zittend politicus gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:15 schreef Drugshond het volgende:
Volkert v/d G zien we nog wel terug...... maar die malloot hadden ze ook levenslang moeten geven.
Ik zag het, je opmerking was gelukkig wat algemener van aard. Toch fijn als je er niet op door gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Excuus, ik was net iets te laat: Proces Mohammed Bouyeri
Met alle respect voor onze collega-Fok!ker, maar waarom komt het op mij over alsof Matthijst niet echt in discussie wil? Het gaat echt nergens over. Ik wil hem geen ban aansmeren, alleen dat hij zijn postwijze enigzins aanpast in ons aller voordeelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: moordenaars moet je met respect behandelen. Extremistische islamieten moet je uitnodigen en voorzien van wapens zodat ze Hollanders waar ze wat op tegen hebben kunnen afschieten.![]()
Terug naar Lord Of The Rings met jou![]()
Ik ga ervan uit dat hij dit in de verdere discussie ook zal doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
alleen dat hij zijn postwijze enigzins aanpast in ons aller voordeel²
Jij legt me drie uitspraken in de mond die ik nog niet eens bijna heb gezegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef matthijst het volgende:
Je hebt gelijk: moordenaars moet je met respect behandelen. Extremistische islamieten moet je uitnodigen en voorzien van wapens zodat ze Hollanders waar ze wat op tegen hebben kunnen afschieten.![]()
Heeft hij zelf al ge-edit denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef Loedertje het volgende:
Makers GTA:SA zwaar onder vuur wegens inhoud spel
topicverneukende posting
Ik wil best discussieren, ik weiger echter om te doen alsof Mohammed B een brave medeburger is die toevallig wordt verdacht van moord: de man is op heterdaad betrapt en heeft bekend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect voor onze collega-Fok!ker, maar waarom komt het op mij over alsof Matthijst niet echt in discussie wil? Het gaat echt nergens over. Ik wil hem geen ban aansmeren, alleen dat hij zijn postwijze enigzins aanpast in ons aller voordeel²
Ah, OK, ik zal me inhouden mbt. het vermeende sexgedrag van Mo.quote:
Ik betrap je er heel vaak op dat je de "taktiek der overdrijving" gebruikt, dit is een zwaktebod, neem dat van me aan. Je legt woorden in de mond van anderen die ze helemaal niet zeggen of bedoelen. En al heeft mannetje B. 100 keer bekent, hij kan nog steeds liegen, en zelfs als hij de waarheid spreekt: hij is nog niet veroordeelt, dus verdient hij minstens zoveel respect als bv. wijlen Theo van G. of Ayaan Hirsi Aliquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik wil best discussieren, ik weiger echter om te doen alsof Mohammed B een brave medeburger is die toevallig wordt verdacht van moord: de man is op heterdaad betrapt en heeft bekend.
Goed idee. Gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Drugshond het volgende:
Kan een mod dit [Centraal] Bommeldingen Topic topic hernoemen naar : Centraal Bommeldingen Topic (het oude deeltje zijn we ergens kwijtgeraakt).
Jeetje, sp3c, in mijn tijd in het leger werdt je nog improvisatie en eigen initiatief geleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |