Er lopen 16 debiele figuren rond en jij gaat het over Youri Mulder hebben ?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef BobRooney het volgende:
Youri Mulder is dik geworden zeg...
Ik zat ook van : YEAH!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds leuker. Omdat je ze gaat kennen leef je gewoon mee, ik zat te juichen toen ie scoorde
Victoria... damn had ik me amar ingeschrevenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Victoria Koblenko is de eerste reden in 5 weken dat ik wellicht mee had willen doen. Maar verder ben ik deze aflevering met die kalender nog eens extra overtuigd geweest van mijn gelijk. En golfer, wees nou eerlijk, dit gun je me toch ook weer niet.
Idd, veel te tof programma dit.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds leuker. Omdat je ze gaat kennen leef je gewoon mee, ik zat te juichen toen ie scoorde
Ze heeft een vquote:Op maandag 11 juli 2005 22:14 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Victoria... damn had ik me amar ingeschreven
Je had echt mijn held geweest als je had meegedaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Victoria Koblenko is de eerste reden in 5 weken dat ik wellicht mee had willen doen. Maar verder ben ik deze aflevering met die kalender nog eens extra overtuigd geweest van mijn gelijk. En golfer, wees nou eerlijk, dit gun je me toch ook weer niet.
Bert is echt een aanvoerderquote:Op maandag 11 juli 2005 22:11 schreef --Globe-- het volgende:
haha Bert is inderdaad super .. toen hij ging klagen over die grasmat van de duitsers..![]()
weer een erg leuke aflevering![]()
Goeie penalty hoor Ruudquote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef ruudlassche het volgende:
Bert is ook wel mijn favorietje hoor, hij blijft mooie opmerkingen maken, en oprecht ook, hij weet gewoon niet beter haha!! Die wedstrijd tegen die Duitsers was echt kut, er zouden alleen maar 50+ers meedoen, maar dat waren er maar drie of zo, verder allemaal jonge Sturmtroepers...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA doe mijjj een balletjee maaaayoooooquote:Op maandag 11 juli 2005 22:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bert is echt een aanvoerder
Btje Frank de Boer type
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:55 schreef mrsteijn het volgende:
Ben ik nu de enige die zich helemaal kapot ergert aan die idioot van een bert?
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens lijkt het me dat ze, als ze zo doorgaan, echt geen schijn van kans maken tegen Oud-Feyenoord.
Bert is een toffe idiootquote:Op maandag 11 juli 2005 22:55 schreef mrsteijn het volgende:
Ik heb weer genoten vanavond, die bert, echt een topper, lig alleen maar in een deuk om hemquote:Op maandag 11 juli 2005 23:03 schreef kultivate het volgende:
Was ook lachen toen bert die bal in zijn zak kreeg
"Heb je toevallig een afspraak vanavond"
"toevalling wel" en dan die lach van hem ik kwam niet meer bij![]()
bert moet je zien als... uhm.. Mr Bean... stuntel... debiel.. maar gewoon geweldigquote:Op maandag 11 juli 2005 22:55 schreef mrsteijn het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb weer genoten vanavond, die bert, echt een topper, lig alleen maar in een deuk om hem
Zeg Ruud heeft Bert een kunstgebit trouwens?
Ken je nagaan hoe goed ze al geworden zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er lopen 16 debiele figuren rond en jij gaat het over Youri Mulder hebben ?
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:55 schreef mrsteijn het volgende:
Vind je..?? Zo van.. hij heeft ook haar op zijn hoofd? Ik zou er behalve de naam geen procent Bertje Vis uit kunenn halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef AirRaid het volgende:
Bert lijkt wel een beetje op Bert Visscher trouwens
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef VoreG het volgende:
John de Wolf een panna geven, die breekt je af vanaf je schouders
vijfendelen, ook zn zak erafquote:Op maandag 18 juli 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Euj! Gaf die gozer nou een grote bek tegen Victoria? VIERENDELEN
Victoriaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:54 schreef rubbereend het volgende:dat was Ajax - PSV op tv, voor wie t vergeten was, dat werd 0-4
Ligt ook wel aan de keeperquote:Op maandag 18 juli 2005 21:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus. goede pingels.
Dat moeten we ff aan ruud vragen.quote:
Ja het zou net zolang als een echte wedstrijd moeten durenquote:
Dacht het wel te horen met die visjesquote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat moeten we ff aan ruud vragen.
Zeg Ruud, is mark homo?
Hij zei toch juist dat elke ex-vriendin zo'n visje had uitegzocht?quote:
voor elk ex vriendje had ie een visje uitgezochtquote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hij zei toch juist dat elke ex-vriendin zo'n visje had uitegzocht?
Nee vriendjequote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hij heeft wel humor jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef Noca het volgende:
Mag die sik eraf?
"De laatste die dat geprobeerd heeft hebben ze alleen de schoenveters van teruggevonden"![]()
De webmaster van de Marco Borsato site heeft geen schoolvriendjes.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:14 schreef DeTolk het volgende:
Of hij bedoelt gewoon vriendje als in schoolvriendje
Ah tochquote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
voor elk ex vriendje had ie een visje uitgezocht
dacht ik
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De webmaster van de Marco Borsato site heeft geen schoolvriendjes.
volgens mij zei hij ex-vriendquote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nou.. koppelen aan die Chinees danquote:Op maandag 18 juli 2005 23:45 schreef kultivate het volgende:
Ik zal jullie even duidelijkheid verschaffen over mark. Een collega van mij is zo homo als het maar kan en een ex van hem, zal dus donderdag als ik weer werk even vragen of mark ook een visje naar hem vernoemd heeft.
Ik riep het ook gelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:45 schreef kultivate het volgende:
Ik zal jullie even duidelijkheid verschaffen over mark. Een collega van mij is zo homo als het maar kan en een ex van hem, zal dus donderdag als ik weer werk even vragen of mark ook een visje naar hem vernoemd heeft.
John deWolf is zo homo dat druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik riep het ook gelijk.
Maar hij voldoet dus aan de standaard van een gemiddeld voetbalteam, waarin ook zo ongeveer 1 op de 15 homo is.
homo's lopen dan ook hand in hand hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
John deWolf is zo homo dat druipt er vanaf.
Wie heeft er gewonnen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:33 schreef ruudlassche het volgende:
Mark is inderdaad homo, gelukkig heeft ie wel goede humor hiermee, het boeit ook eigenlijk niemand, we nemen toch iedereen in de maling....Afgelopen zondag weer tegen de dames gevoetbald, was echt lachen, ook veel publiek erbij, dus absoluut kijken aanstaande maandag!
Oke dan zet ie het in een spoilerquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
!!! SPOILER !!!
Niet zeggen of in spoilertags
* BliksemSchigt wil de spanning erin houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
Ga je John de Wolf nog poorten denk je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:39 schreef ruudlassche het volgende:
Ben net weer even geweest ja, zit nu aan een overheerlijke capuccino...nog 6 dagen, dan gaat het gebeuren!!!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Ga je John de Wolf nog poorten denk je?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef ruudlassche het volgende:
Ik ga sowieso voor Henk Fraser of John de Wolf, ik zal ongetwijfeld zonder overwinning van het veld gaan, dus dan liever berucht dan beroemd..........waarschijnlijk zal ik nog net mijn duimpje op kunnen steken vanaf de brancard....
Nou als je een van die twee poort ben je wel beroemd hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef ruudlassche het volgende:
Ik ga sowieso voor Henk Fraser of John de Wolf, ik zal ongetwijfeld zonder overwinning van het veld gaan, dus dan liever berucht dan beroemd..........waarschijnlijk zal ik nog net mijn duimpje op kunnen steken vanaf de brancard....
zeker zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:42 schreef ruudlassche het volgende:
Als het poorten niet lukt deel ik gewoon een elleboogje of knietje uit tijdens een corner...John en Henk zijn mijn doelwitten en anders staat John Metgod ook op de lijst....zo'n actie zal mij, naast een aftocht per brancard, toch wel eeuwige roem op dit forum opleveren????
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef ruudlassche het volgende:
Ik begin gewoon wel over het beroemde kaartincident met Robbie Witschge....
Ja.. maar wie moet de koffie nu rndbrengen danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je broodjes en koffie op je crematie ?
Wou het net posten jaquote:Op maandag 25 juli 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Hij is meer verliefd op mij, dan ik op hem. Wat een trut
Ze durft welquote:Op maandag 25 juli 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Hij is meer verliefd op mij, dan ik op hem. Wat een trut
But still, vrouwen die voetballenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef kultivate het volgende:
wel leuke mokkeltjes
Ik alleen shirtjes wisselenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:53 schreef Dos37 het volgende:
die vrouwen![]()
wil ik ook wel tegen voetballen
Woensdagmiddag spelen ze daar.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:54 schreef Dos37 het volgende:
ik vind niets op de website van Feyenoord
Inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Alweer afgelopen...veuls te kort elke keer
Hoop het nietquote:Op maandag 25 juli 2005 22:01 schreef clauwheee het volgende:
Is het volgende week dan ook al de laatste aflevering? Ze kunnen hier veel meer uit halen volgens mij
okquote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Woensdagmiddag spelen ze daar.
Wat wil je ? Denk je dat Uli, John en Ruud het zolang nog vol kunnen houden?quote:
Wat had je verwacht een wedstrijd van anderhalf uur met de uitslag 56 - 0 ?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze maanden trainen om een halve wedstrijd te spelen tegen oud-Feyenoord?
Wat een anti-climax zeg.
Ik had op zijn minst een volledige wedstrijd van 90 minuten verwacht, zeker gezien de inspanningen die ze ervoor hebben moeten leveren.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had je verwacht een wedstrijd van anderhalf uur met de uitslag 56 - 0 ?
3 maanden trainen tegen gasten die een carriere achter de rug hebben... 90 minuten zou hun dood worden. Denk dat het 2x 20 minuten wordt zelfs.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een volledige wedstrijd van 90 minuten verwacht, zeker gezien de inspanningen die ze ervoor hebben moeten leveren.
Die bejaarden van Feyenoord kunnen natuurlijk ook geen 90 minuten meer aan, die moet je een beetje ontzien.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had op zijn minst een volledige wedstrijd van 90 minuten verwacht, zeker gezien de inspanningen die ze ervoor hebben moeten leveren.
Heb een L genomen (terwlijk ik doorgaans een M heb qua maat, ze vallen dus wat klein uit)quote:Op maandag 25 juli 2005 22:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil zo'n shirt gaan bestellen!!Maar nu moet ik kiezen tussen maat M en L...
Heeft iemand em al, en kan die mij vertellen hoe het uitvalt enzo.
tuurlijk niet.. maar wat ben jij? een feyenoorder die stiekem toch bang wordt?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef 2609 het volgende:
Denken ze nou echt dat ze gaan winnen die ananassen?![]()
Ik ben normaal een XL-er en heb een L genomen omdat dat de grootste was. En hij zit goed...ze vallen dus wat groot uitquote:Op maandag 25 juli 2005 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Heb een L genomen (terwlijk ik doorgaans een M heb qua maat, ze vallen dus wat klein uit)
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Mijn lijf is niet al te breed uitgevallen, dus ik pak maar een M.
Tis een strak model geloof ik, dus als ie een beetje klein is maakt het niet zoveel uit. Wat zal ik de blits gaan maken op de 1e training van het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben normaal een XL-er en heb een L genomen omdat dat de grootste was. En hij zit goed...ze vallen dus wat groot uit![]()
Hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
en jij loopt dan normaal met slobber kleding neem ik aan dan??
mooi niet, ik ben voor ajax namelijkquote:Op maandag 25 juli 2005 23:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. maar wat ben jij? een feyenoorder die stiekem toch bang wordt?
idd.. kent niemand iemand die daar nu zit? t'is rustquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:38 schreef fransie102 het volgende:
Het stond 9-1, hoorde ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Oud Feyenoord - Atletico Ananas 9-1 (tussenstand) met goals van o.a. Gaston Taument, Mario Been, en kees van Wonderen, die ene goal van Atletico Ananas viel uit een penalty omdat iemand ongelooflijk hard gevloerd werd door Ruudje Heus
![]()
Maar ze zijn pas op de helft dus ben benieuwd![]()
Op radio Rijnmond is alles te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |