Hoop het nietquote:Op maandag 25 juli 2005 22:01 schreef clauwheee het volgende:
Is het volgende week dan ook al de laatste aflevering? Ze kunnen hier veel meer uit halen volgens mij
okquote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Woensdagmiddag spelen ze daar.
Wat wil je ? Denk je dat Uli, John en Ruud het zolang nog vol kunnen houden?quote:
Wat had je verwacht een wedstrijd van anderhalf uur met de uitslag 56 - 0 ?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze maanden trainen om een halve wedstrijd te spelen tegen oud-Feyenoord?
Wat een anti-climax zeg.
Ik had op zijn minst een volledige wedstrijd van 90 minuten verwacht, zeker gezien de inspanningen die ze ervoor hebben moeten leveren.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had je verwacht een wedstrijd van anderhalf uur met de uitslag 56 - 0 ?
3 maanden trainen tegen gasten die een carriere achter de rug hebben... 90 minuten zou hun dood worden. Denk dat het 2x 20 minuten wordt zelfs.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een volledige wedstrijd van 90 minuten verwacht, zeker gezien de inspanningen die ze ervoor hebben moeten leveren.
Die bejaarden van Feyenoord kunnen natuurlijk ook geen 90 minuten meer aan, die moet je een beetje ontzien.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had op zijn minst een volledige wedstrijd van 90 minuten verwacht, zeker gezien de inspanningen die ze ervoor hebben moeten leveren.
Heb een L genomen (terwlijk ik doorgaans een M heb qua maat, ze vallen dus wat klein uit)quote:Op maandag 25 juli 2005 22:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil zo'n shirt gaan bestellen!!Maar nu moet ik kiezen tussen maat M en L...
Heeft iemand em al, en kan die mij vertellen hoe het uitvalt enzo.
tuurlijk niet.. maar wat ben jij? een feyenoorder die stiekem toch bang wordt?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef 2609 het volgende:
Denken ze nou echt dat ze gaan winnen die ananassen?![]()
Ik ben normaal een XL-er en heb een L genomen omdat dat de grootste was. En hij zit goed...ze vallen dus wat groot uitquote:Op maandag 25 juli 2005 23:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Heb een L genomen (terwlijk ik doorgaans een M heb qua maat, ze vallen dus wat klein uit)
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Mijn lijf is niet al te breed uitgevallen, dus ik pak maar een M.
Tis een strak model geloof ik, dus als ie een beetje klein is maakt het niet zoveel uit. Wat zal ik de blits gaan maken op de 1e training van het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben normaal een XL-er en heb een L genomen omdat dat de grootste was. En hij zit goed...ze vallen dus wat groot uit![]()
Hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
en jij loopt dan normaal met slobber kleding neem ik aan dan??
mooi niet, ik ben voor ajax namelijkquote:Op maandag 25 juli 2005 23:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. maar wat ben jij? een feyenoorder die stiekem toch bang wordt?
idd.. kent niemand iemand die daar nu zit? t'is rustquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:38 schreef fransie102 het volgende:
Het stond 9-1, hoorde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |