quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef ruudlassche het volgende:
Ik ga sowieso voor Henk Fraser of John de Wolf, ik zal ongetwijfeld zonder overwinning van het veld gaan, dus dan liever berucht dan beroemd..........waarschijnlijk zal ik nog net mijn duimpje op kunnen steken vanaf de brancard....
Nou als je een van die twee poort ben je wel beroemd hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef ruudlassche het volgende:
Ik ga sowieso voor Henk Fraser of John de Wolf, ik zal ongetwijfeld zonder overwinning van het veld gaan, dus dan liever berucht dan beroemd..........waarschijnlijk zal ik nog net mijn duimpje op kunnen steken vanaf de brancard....
zeker zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:42 schreef ruudlassche het volgende:
Als het poorten niet lukt deel ik gewoon een elleboogje of knietje uit tijdens een corner...John en Henk zijn mijn doelwitten en anders staat John Metgod ook op de lijst....zo'n actie zal mij, naast een aftocht per brancard, toch wel eeuwige roem op dit forum opleveren????
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef ruudlassche het volgende:
Ik begin gewoon wel over het beroemde kaartincident met Robbie Witschge....
Ja.. maar wie moet de koffie nu rndbrengen danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je broodjes en koffie op je crematie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |