Die ziet er inderdaad strak uit. Jammer dat de kwaliteit ontbreekt; van Teac zou je beter verwachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:44 schreef cosmick het volgende:
Deze tapes had ik ook, zagen er wreed uit, maar die spoelen draaiden net niet soepel genoeg door gebrek aan ruimte in de behuizing waardoor de boel of te langzaamof gewoon vastliep:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:51 schreef Supaplex het volgende:
ik heb laatst al mij bandjes naar mp3 overgezet. Zo blijven mijn middelbare school mixen voort bestaan.
Bizar trouwens dat ik bij bandjes die ik zeker 11 jaar niet geluisterd had, nog precies wist waar een tik in het nummer zat of een stukje opname van een ander liedje. Petje af voor het latente geheugen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
Ik heb er eergisteren nog tien gekocht
cassettedeckdrive op je pc?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:51 schreef Supaplex het volgende:
ik heb laatst al mij bandjes naar mp3 overgezet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ze bestaan echt.
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/computing/drives/6908/
die zijn al uit het cd-tijdperkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:54 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Mijn collectie van mijn zuurverdiende spaarcentjes..![]()
hehe cool zeg!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
het mp3 cassetebandje uit het andere topic
[afbeelding]
en natuurlijk ook het bandje in de autoradio met een snoertje en een jackplug om je discman in de auto te luisteren
juustem.. maar een cd was voor mijn leeftijd te duurquote:
ze zijn wel erg cool .. je kunt er ook mee opnemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef BdR het volgende:
[..]
hehe cool zeg!dat is de DAH-220, zie ook gadgetnews. Kan je dat ook ergens in de winkel (mediamarkt?) kopen, en hoe duur is het eigenlijk?
een cassettebandje een gadgetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:59 schreef Beathoven het volgende:
MUZ -> GAD
Stom beleid is dat toch, audio in gadgets. Je kunt beter PC in gadget gooien, PC's hebben een veel hoger patsgehalte.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:59 schreef Beathoven het volgende:
MUZ -> GAD
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:54 schreef Posdnous het volgende:
En dan Dance Trax en de Soul Show opnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |