hoezo?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:58 schreef popolon het volgende:
De etappe morgen is ingekort.
Boze boerenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef popolon het volgende:
Net bij Langs de Lijn.
Ik ben nu al vergeten waarom
Wees blij dat het niet in Nederland is, daar waren ze drie dagen gaan onderhandelen met de boeren.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kunnen ze die boze boeren niet aan de kanten slaan?
Poldermodel.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet in Nederland is, daar waren ze drie dagen gaan onderhandelen met de boeren.
Wat maakt het uit of ze dan Ullrich kwijt zijn. Dan moet Ullrich maar knechten voor Vinokourov simpel zat. Als ze inhouden kunnen ze wel de schade beperken misschien maar daar schiet je als Vino zijnde niks mee op. Laat Sevilla en Klöden maar werken voor Ulle.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:36 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar dan zijn ze Ullrich kwijt, en misschien gaat Lance dan wel over iedereen heen zoals gewoonlijk. Zijn ze nog verder van huis. Als ze inhouden niet.
Jij verwacht ook nogal wat van Botero ofniet? BIj T-Mobile was het niks. Ik hoop dat ie een goed klassement kan rijden al ben ik bang dat ie op de steile stukken toch tekort komt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze dan Ullrich kwijt zijn. Dan moet Ullrich maar knechten voor Vinokourov simpel zat. Als ze inhouden kunnen ze wel de schade beperken misschien maar daar schiet je als Vino zijnde niks mee op. Laat Sevilla en Klöden maar werken voor Ulle.
Ach, de jaren 80 herleven weer...!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
Oh, boze boeren, blahblah, kijk maar bij het laatste sportnieuws.
181 ipv 192 km.
De startplek is verplaatst namelijk.
Ja dacht het wel, Riis kwaad toen, want dan had hij maar 40 kilometer om tijd op Indurain te pakken. Beelden van de top van de Cols lieten sneeuwstorm zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ach, de jaren 80 herleven weer...!![]()
Help me eens met mijn geheugen: wanneer werd de Koninginnerit ook alweer gereduceerd tot een sneu ritje van 40 km vanwege sneeuwjachten... was dat niet 1996?
En welke rit was dat ook weer... Izoard?
Ben bewust om 7 uur begonnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:32 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Balen jullie ook zo dat je moet werken![]()
Hahaha inderdaad, het zou me niks verbazen als hij tegen de heersende gedachte ingaat dat hij na een paar keer meesnapt met de gedemarreerde renner en er direct over gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:31 schreef JohnDDD het volgende:
Het probleem met de laatste knechten van Armstrong (Azevedo, Popovych, Savoldelli) is een beetje dat ze allemaal zo goed zijn; ze rijden elkaar nog uit de wielen!
Maar Azevedo is inderdaad interessant, ik ben ook benieuwd. Weet je wat het is...je ziet dat die knechten elkaars werk elk jaar overnemen...Rubiera kon in 2003 superwerk, in 2004 was ie iets minder en was Azevedo super, misschien is Azevedo nu minder maar Savoldelli super.
Als Armstrong zich goed voelt, gaat ie niet lang bij de T-Mobile's blijven denk ik. Dan gaat ie ze verneuken met een demarrage.
Klöden demarreert, Armstrong gaat ernaast rijden "What the fuck do YOU want?" en knalt em erlangs.
Hij is nog zeker in te halen. Er moeten nog veel beklimmingen komen en op de laatste bergen tellen de punten dubbel. Het is wel de vraag of nog andere gemotiveerd zijn voor de bergtrui nu iedereen Rasmussen zo heeft zien rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:55 schreef macondo het volgende:
Hoe groot is de kans dat Rasmussen zijn bolletjes trui zal behouden tot Parijs? Ik kreeg ergens een indicatie dat hij al nauwelijks meer in te halen zal zijn. Beetje vroeg zo'n stelling of niet?
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben bewust om 7 uur begonnen.
Dan kan ik thuis mooi nog de laatste beklimming zien, want daar gaat het allemaal gebeuren!
Volgens het snelste tijdschema beginnen ze iets voor 16:00 aan de slotklim en zijn ze boven om iets over 17:00.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook
moet alleen wel flink doorrijden.. maar goed ik kan dan nog mooi het einde zien
tot hoe laat duurt het ongeveer??
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:08 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Volgens het snelste tijdschema beginnen ze iets voor 16:00 aan de slotklim en zijn ze boven om iets over 17:00.
1 x 2quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik ff op de site... zie ik dat zondag er een hele mooie race komt!!!
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/dprofil.html
wellicht de koningmaker dit jaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
de hele dagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Rasmussen het vandaag vol gaat houden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef JohnDDD het volgende:
op de col van 2e categorie vol aanvallen en dan met 45 minuten voorsprong aankomen!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
gisteren lachen trouwens dat van boogerd: 'er zijn vandaag twee bolletjesbroeken gearriveerd en ik verdenk rasmussen ervan dat hij ze nu allebei staat te wegen!':D
idd wie bedenkt dat nou? dalaankomsten....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef Vork het volgende:
Ik vind die van morgen eigenlijk mooier. Met de Madeleine en de Galibier, alleen jammer dat de aankomst niet bergop is.
idd. dalaankomsten zijn stom. ze zorgen er alleen maar voor dat er amper tijdsverschillen komen en dat de echte klimmers zich niet kunnen onderscheiden omdat ze in de afdaling toch wel worden ingehaald. gelukkig is vandaag wel bergopquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:07 schreef Vork het volgende:
Ik begrijp wel dat ze ook variatie af willen leggen in het soort aankomsten, maar het probleem is dat de strijd eigenlijk al is gestreden en in zo'n daalaankomst ineens iedereen weer bijelkaar zit. Dan rij je elkaar eigenlijk van jan lul aan gort.
Da's ook nog eens zo, de net niet allerbeste klimmers kunnen vaak wel behoorlijk dalen. Maargoed, dalen is ook een vak apart, een eigenschap die ook voor het algemeen klassement in je voordeel moet kunnen werken. Maargoed, we zien het wel. Morgen hoef ik niet te werken en kan ik fijn de etappe gaan bekijken. Die van zondag wordt ook leuk trouwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
idd. dalaankomsten zijn stom. ze zorgen er alleen maar voor dat er amper tijdsverschillen komen en dat de echte klimmers zich niet kunnen onderscheiden omdat ze in de afdaling toch wel worden ingehaald. gelukkig is vandaag wel bergop
Moreau..... die wint niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef sitting_elfling het volgende:
fuck fuck moreau wil aanvallen om proberen gele trui te pakkenen zo dus ook de bollentrui want dat betekent dat hij als 1e aankomt
fuck dan moet of rasmussen mee en zich leeg rijden of .. sja of niet meerijden en dan met lege handen staan :S
Salvodelli is een matige klimmer maar een super goede daler en vond het gewoon onwijs gaaf om te zien hoe hij daaldequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef Vork het volgende:
Ik weet niet wat iedereen in die Salvoldelli ziet, hij werd van 't weekend ookal getipt als favoriet en toen waaide hij als een van de eerste uit dat peleton. Ik denk dat hij toch ecvht te kort komt. Als het gaat om knechtjes van Armstrong vrees ik dat hij alleen Azevedo overhoudt. De rest doet eerder op de dag al een hoop kopwerk of kan straks gewoon niet mee met het tempo.
De natte droom van elke wielerliefhebberquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
Hij was zondag al aanvallend en kan dat heus niet nog een keer en daarnaast zijn jaarlijkse goede dag had hij gister alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:27 schreef Vork het volgende:
Hoevaak heeft Moreau welniet in de aanval gereden in de tour en hoevaak daarvan was hij succesvol? Ik zie het niet gebeuren. Hij wordt namelijk nog wel als gevaarlijk geacht en ik denk niet dat Discovery of T-mobile hem nog een keer een redelijke voorsprong gaat geven. Of hij moet zo sterk zijn dat ze 'm niet terug kunnen halen. Maar dan moet hij wel een hele goede dag hebben.
Mja maar hij wil toch de bollentrui eh, je weet het niet met die oude moreau. Damn ik ben zenuwachtigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hij was zondag al aanvallend en kan dat heus niet nog een keer en daarnaast zijn jaarlijkse goede dag had hij gister al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |