abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28729200
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Rasmussen het vandaag vol gaat houden.
de hele dag
pi_28729213
op de col van 2e categorie vol aanvallen en dan met 45 minuten voorsprong aankomen!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28729225
gisteren lachen trouwens dat van boogerd: 'er zijn vandaag twee bolletjesbroeken gearriveerd en ik verdenk rasmussen ervan dat hij ze nu allebei staat te wegen!':D
pi_28729234
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef JohnDDD het volgende:
op de col van 2e categorie vol aanvallen en dan met 45 minuten voorsprong aankomen!
dat kan niemand

helaas....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:04:49 #130
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28729280
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
gisteren lachen trouwens dat van boogerd: 'er zijn vandaag twee bolletjesbroeken gearriveerd en ik verdenk rasmussen ervan dat hij ze nu allebei staat te wegen!':D
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:05:03 #131
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729284
Ik vind die van morgen eigenlijk mooier. Met de Madeleine en de Galibier, alleen jammer dat de aankomst niet bergop is.
pi_28729289
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef Vork het volgende:
Ik vind die van morgen eigenlijk mooier. Met de Madeleine en de Galibier, alleen jammer dat de aankomst niet bergop is.
idd wie bedenkt dat nou? dalaankomsten....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:07:14 #133
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729320
Ik begrijp wel dat ze ook variatie af willen leggen in het soort aankomsten, maar het probleem is dat de strijd eigenlijk al is gestreden en in zo'n daalaankomst ineens iedereen weer bijelkaar zit. Dan rij je elkaar eigenlijk van jan lul aan gort.
pi_28729344
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:07 schreef Vork het volgende:
Ik begrijp wel dat ze ook variatie af willen leggen in het soort aankomsten, maar het probleem is dat de strijd eigenlijk al is gestreden en in zo'n daalaankomst ineens iedereen weer bijelkaar zit. Dan rij je elkaar eigenlijk van jan lul aan gort.
idd. dalaankomsten zijn stom. ze zorgen er alleen maar voor dat er amper tijdsverschillen komen en dat de echte klimmers zich niet kunnen onderscheiden omdat ze in de afdaling toch wel worden ingehaald. gelukkig is vandaag wel bergop
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:11:48 #135
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729415
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
idd. dalaankomsten zijn stom. ze zorgen er alleen maar voor dat er amper tijdsverschillen komen en dat de echte klimmers zich niet kunnen onderscheiden omdat ze in de afdaling toch wel worden ingehaald. gelukkig is vandaag wel bergop
Da's ook nog eens zo, de net niet allerbeste klimmers kunnen vaak wel behoorlijk dalen. Maargoed, dalen is ook een vak apart, een eigenschap die ook voor het algemeen klassement in je voordeel moet kunnen werken. Maargoed, we zien het wel. Morgen hoef ik niet te werken en kan ik fijn de etappe gaan bekijken. Die van zondag wordt ook leuk trouwens.
pi_28729428
Nou jongens volgens rasmussen interview wat op de rabobank site te zien is, hij valtmorgen niet aan, en probeert zich wat te sparen door slechts met de beste mee te gaan en dan beetje terug laten zakken, om bijvoorbeeld op zon zondag er vol tegen aan te gaan.

Trouwens ook wel interessant deze etappe heeft eerst nog een tussensprint, het zal dus knoeterhard gaan tot de 1e berg denk ik..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_28729430
niet noodzakelijkerwijs waar
laten we zeggen er is de volgende situatie:
onderaan de galibier ligt het tempo flink hoog, alleen armstrong, vino, heras, beloki en ullrich hangen er nog aan
daarvoor is een groepje met rasmussen, garzelli, zubeldia, cioni, pereiro, oid...
het groepje rijdt op 1 minuut voorsprong
vino springt weg en rijdt naar de groep toe, en bereikt hen rond de top
in de afdaling houden de zes een voorsprong van anderhalve minuut op armstrong e.a. daarachter

dat kan best
maar alleen kun je het dan neit echt doen nee
pi_28729472
Mnee, qua alleen de top bereiken en dan uitlopen via het dalen zie ik alleen ' il falco ' doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_28729499
als savoldelli er nog bijzit mag hij vast van lance de rit wel winnen
pi_28729518
de start is btw om half 12
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:18:09 #141
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729587
Rasmussen wilde zondag ook terugzakken, maar reed op een gegeven moment zo goed aan kop dat hij het maar heeft afgemaakt. Hij kan nog zo mooi gaan bedenken wat hij gaat doen, uiteindelijk is hij ook afhankerlijk van wat de rest doet en dat maakt zo'n etappe eigenlijk al onplanbaar. Ik geloof er niet zo in, we zien wel wat er gebeurt.
pi_28729602
savoldelli is niet in zen vorm zoals de giro hoor. dus die zie ik niet zo lang meegaan. Als er word aangevallen zie ik enkel azevedo/popovych kans maken om mee te gaan. mss nog rubeira of beltran hoewel ik die laatste toch betwijfel.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:24:42 #143
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729742
Ik weet niet wat iedereen in die Salvoldelli ziet, hij werd van 't weekend ookal getipt als favoriet en toen waaide hij als een van de eerste uit dat peleton. Ik denk dat hij toch ecvht te kort komt. Als het gaat om knechtjes van Armstrong vrees ik dat hij alleen Azevedo overhoudt. De rest doet eerder op de dag al een hoop kopwerk of kan straks gewoon niet mee met het tempo.
pi_28729744
fuck fuck moreau wil aanvallen om proberen gele trui te pakken en zo dus ook de bollentrui want dat betekent dat hij als 1e aankomt fuck dan moet of rasmussen mee en zich leeg rijden of .. sja of niet meerijden en dan met lege handen staan :S
pi_28729775
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef sitting_elfling het volgende:
fuck fuck moreau wil aanvallen om proberen gele trui te pakken en zo dus ook de bollentrui want dat betekent dat hij als 1e aankomt fuck dan moet of rasmussen mee en zich leeg rijden of .. sja of niet meerijden en dan met lege handen staan :S
Moreau..... die wint niet hoor
pi_28729777
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef Vork het volgende:
Ik weet niet wat iedereen in die Salvoldelli ziet, hij werd van 't weekend ookal getipt als favoriet en toen waaide hij als een van de eerste uit dat peleton. Ik denk dat hij toch ecvht te kort komt. Als het gaat om knechtjes van Armstrong vrees ik dat hij alleen Azevedo overhoudt. De rest doet eerder op de dag al een hoop kopwerk of kan straks gewoon niet mee met het tempo.
Salvodelli is een matige klimmer maar een super goede daler en vond het gewoon onwijs gaaf om te zien hoe hij daalde , bij de col de la schlucht volgens mij toen vino ff aanzette en weening won, werd salvodelli trouwens teruggestuurd door armstrong toen hij net bij vino kwam was te lezen interview bij ART
pi_28729796
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik ff op de site... zie ik dat zondag er een hele mooie race komt!!!
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/dprofil.html
De natte droom van elke wielerliefhebber .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:27:33 #148
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729801
Hoevaak heeft Moreau welniet in de aanval gereden in de tour en hoevaak daarvan was hij succesvol? Ik zie het niet gebeuren. Hij wordt namelijk nog wel als gevaarlijk geacht en ik denk niet dat Discovery of T-mobile hem nog een keer een redelijke voorsprong gaat geven. Of hij moet zo sterk zijn dat ze 'm niet terug kunnen halen. Maar dan moet hij wel een hele goede dag hebben.
pi_28729838
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:27 schreef Vork het volgende:
Hoevaak heeft Moreau welniet in de aanval gereden in de tour en hoevaak daarvan was hij succesvol? Ik zie het niet gebeuren. Hij wordt namelijk nog wel als gevaarlijk geacht en ik denk niet dat Discovery of T-mobile hem nog een keer een redelijke voorsprong gaat geven. Of hij moet zo sterk zijn dat ze 'm niet terug kunnen halen. Maar dan moet hij wel een hele goede dag hebben.
Hij was zondag al aanvallend en kan dat heus niet nog een keer en daarnaast zijn jaarlijkse goede dag had hij gister al
pi_28729896
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Hij was zondag al aanvallend en kan dat heus niet nog een keer en daarnaast zijn jaarlijkse goede dag had hij gister al
Mja maar hij wil toch de bollentrui eh, je weet het niet met die oude moreau. Damn ik ben zenuwachtig hoop echt dat rasmussen mee gaat tot de 1e berg daar punten pakt en dat armstrong overwinning pakt vino 2e en mencho ook nog wat doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')