de hele dagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Rasmussen het vandaag vol gaat houden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef JohnDDD het volgende:
op de col van 2e categorie vol aanvallen en dan met 45 minuten voorsprong aankomen!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
gisteren lachen trouwens dat van boogerd: 'er zijn vandaag twee bolletjesbroeken gearriveerd en ik verdenk rasmussen ervan dat hij ze nu allebei staat te wegen!':D
idd wie bedenkt dat nou? dalaankomsten....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef Vork het volgende:
Ik vind die van morgen eigenlijk mooier. Met de Madeleine en de Galibier, alleen jammer dat de aankomst niet bergop is.
idd. dalaankomsten zijn stom. ze zorgen er alleen maar voor dat er amper tijdsverschillen komen en dat de echte klimmers zich niet kunnen onderscheiden omdat ze in de afdaling toch wel worden ingehaald. gelukkig is vandaag wel bergopquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:07 schreef Vork het volgende:
Ik begrijp wel dat ze ook variatie af willen leggen in het soort aankomsten, maar het probleem is dat de strijd eigenlijk al is gestreden en in zo'n daalaankomst ineens iedereen weer bijelkaar zit. Dan rij je elkaar eigenlijk van jan lul aan gort.
Da's ook nog eens zo, de net niet allerbeste klimmers kunnen vaak wel behoorlijk dalen. Maargoed, dalen is ook een vak apart, een eigenschap die ook voor het algemeen klassement in je voordeel moet kunnen werken. Maargoed, we zien het wel. Morgen hoef ik niet te werken en kan ik fijn de etappe gaan bekijken. Die van zondag wordt ook leuk trouwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
idd. dalaankomsten zijn stom. ze zorgen er alleen maar voor dat er amper tijdsverschillen komen en dat de echte klimmers zich niet kunnen onderscheiden omdat ze in de afdaling toch wel worden ingehaald. gelukkig is vandaag wel bergop
Moreau..... die wint niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef sitting_elfling het volgende:
fuck fuck moreau wil aanvallen om proberen gele trui te pakkenen zo dus ook de bollentrui want dat betekent dat hij als 1e aankomt
fuck dan moet of rasmussen mee en zich leeg rijden of .. sja of niet meerijden en dan met lege handen staan :S
Salvodelli is een matige klimmer maar een super goede daler en vond het gewoon onwijs gaaf om te zien hoe hij daaldequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef Vork het volgende:
Ik weet niet wat iedereen in die Salvoldelli ziet, hij werd van 't weekend ookal getipt als favoriet en toen waaide hij als een van de eerste uit dat peleton. Ik denk dat hij toch ecvht te kort komt. Als het gaat om knechtjes van Armstrong vrees ik dat hij alleen Azevedo overhoudt. De rest doet eerder op de dag al een hoop kopwerk of kan straks gewoon niet mee met het tempo.
De natte droom van elke wielerliefhebberquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik ff op de site... zie ik dat zondag er een hele mooie race komt!!!
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/dprofil.html
Hij was zondag al aanvallend en kan dat heus niet nog een keer en daarnaast zijn jaarlijkse goede dag had hij gister alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:27 schreef Vork het volgende:
Hoevaak heeft Moreau welniet in de aanval gereden in de tour en hoevaak daarvan was hij succesvol? Ik zie het niet gebeuren. Hij wordt namelijk nog wel als gevaarlijk geacht en ik denk niet dat Discovery of T-mobile hem nog een keer een redelijke voorsprong gaat geven. Of hij moet zo sterk zijn dat ze 'm niet terug kunnen halen. Maar dan moet hij wel een hele goede dag hebben.
Mja maar hij wil toch de bollentrui eh, je weet het niet met die oude moreau. Damn ik ben zenuwachtigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hij was zondag al aanvallend en kan dat heus niet nog een keer en daarnaast zijn jaarlijkse goede dag had hij gister al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |