Ben bewust om 7 uur begonnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:32 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Balen jullie ook zo dat je moet werken![]()
Hahaha inderdaad, het zou me niks verbazen als hij tegen de heersende gedachte ingaat dat hij na een paar keer meesnapt met de gedemarreerde renner en er direct over gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:31 schreef JohnDDD het volgende:
Het probleem met de laatste knechten van Armstrong (Azevedo, Popovych, Savoldelli) is een beetje dat ze allemaal zo goed zijn; ze rijden elkaar nog uit de wielen!
Maar Azevedo is inderdaad interessant, ik ben ook benieuwd. Weet je wat het is...je ziet dat die knechten elkaars werk elk jaar overnemen...Rubiera kon in 2003 superwerk, in 2004 was ie iets minder en was Azevedo super, misschien is Azevedo nu minder maar Savoldelli super.
Als Armstrong zich goed voelt, gaat ie niet lang bij de T-Mobile's blijven denk ik. Dan gaat ie ze verneuken met een demarrage.
Klöden demarreert, Armstrong gaat ernaast rijden "What the fuck do YOU want?" en knalt em erlangs.
Hij is nog zeker in te halen. Er moeten nog veel beklimmingen komen en op de laatste bergen tellen de punten dubbel. Het is wel de vraag of nog andere gemotiveerd zijn voor de bergtrui nu iedereen Rasmussen zo heeft zien rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:55 schreef macondo het volgende:
Hoe groot is de kans dat Rasmussen zijn bolletjes trui zal behouden tot Parijs? Ik kreeg ergens een indicatie dat hij al nauwelijks meer in te halen zal zijn. Beetje vroeg zo'n stelling of niet?
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben bewust om 7 uur begonnen.
Dan kan ik thuis mooi nog de laatste beklimming zien, want daar gaat het allemaal gebeuren!
Volgens het snelste tijdschema beginnen ze iets voor 16:00 aan de slotklim en zijn ze boven om iets over 17:00.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook
moet alleen wel flink doorrijden.. maar goed ik kan dan nog mooi het einde zien
tot hoe laat duurt het ongeveer??
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:08 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Volgens het snelste tijdschema beginnen ze iets voor 16:00 aan de slotklim en zijn ze boven om iets over 17:00.
1 x 2quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik ff op de site... zie ik dat zondag er een hele mooie race komt!!!
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/dprofil.html
wellicht de koningmaker dit jaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik ff op de site... zie ik dat zondag er een hele mooie race komt!!!
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/dprofil.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |