abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28727846
Hehe, vandaag rasmussen volledig in bolletjes gekleed
Ik verwacht, dat vinokourov zoiezo gaat aanvallen. Maar in het begin nog moeilijk weg kan denk ik. Ik denk dat ze weer joker kloden gaan spelen, omdat armstrong daar niet achter na gaat. Ik ben zeeeeeer benieuwd hoe het zit met de discovery's : ) Vooral naar azevedo hoe hij deze rustdag is doorgekomen. Sinds hij vorig jaar echt beulswerk deed.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_28727850
Zijn jullie ook zo zenuwachtig? Brrr.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28727884
Het probleem met de laatste knechten van Armstrong (Azevedo, Popovych, Savoldelli) is een beetje dat ze allemaal zo goed zijn; ze rijden elkaar nog uit de wielen!

Maar Azevedo is inderdaad interessant, ik ben ook benieuwd. Weet je wat het is...je ziet dat die knechten elkaars werk elk jaar overnemen...Rubiera kon in 2003 superwerk, in 2004 was ie iets minder en was Azevedo super, misschien is Azevedo nu minder maar Savoldelli super.

Als Armstrong zich goed voelt, gaat ie niet lang bij de T-Mobile's blijven denk ik. Dan gaat ie ze verneuken met een demarrage.

Klöden demarreert, Armstrong gaat ernaast rijden "What the fuck do YOU want?" en knalt em erlangs.

dinsdag 12 juli 2005 @ 08:32:22 #104
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_28727892
Balen jullie ook zo dat je moet werken
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_28727916
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:32 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Balen jullie ook zo dat je moet werken
Ben bewust om 7 uur begonnen.
Dan kan ik thuis mooi nog de laatste beklimming zien, want daar gaat het allemaal gebeuren!
pi_28728011
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:31 schreef JohnDDD het volgende:
Het probleem met de laatste knechten van Armstrong (Azevedo, Popovych, Savoldelli) is een beetje dat ze allemaal zo goed zijn; ze rijden elkaar nog uit de wielen!

Maar Azevedo is inderdaad interessant, ik ben ook benieuwd. Weet je wat het is...je ziet dat die knechten elkaars werk elk jaar overnemen...Rubiera kon in 2003 superwerk, in 2004 was ie iets minder en was Azevedo super, misschien is Azevedo nu minder maar Savoldelli super.

Als Armstrong zich goed voelt, gaat ie niet lang bij de T-Mobile's blijven denk ik. Dan gaat ie ze verneuken met een demarrage.

Klöden demarreert, Armstrong gaat ernaast rijden "What the fuck do YOU want?" en knalt em erlangs.

Hahaha inderdaad, het zou me niks verbazen als hij tegen de heersende gedachte ingaat dat hij na een paar keer meesnapt met de gedemarreerde renner en er direct over gaat.

Trouwens, rasmsusen gaat VANDAAG niet aanvallen. Hij blijft conservatief rijden en probeert gewoon met de beste mee te komen. Maar it won't be his day 2day .. Hij gaat nog wel weer een keer zo aanvallen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_28728035
Armstrong moet ze gewoon weer psychologisch gaan hebben!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 08:55:28 #108
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_28728162
Hoe groot is de kans dat Rasmussen zijn bolletjes trui zal behouden tot Parijs? Ik kreeg ergens een indicatie dat hij al nauwelijks meer in te halen zal zijn. Beetje vroeg zo'n stelling of niet?
Overal verstand van.
pi_28728259
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:55 schreef macondo het volgende:
Hoe groot is de kans dat Rasmussen zijn bolletjes trui zal behouden tot Parijs? Ik kreeg ergens een indicatie dat hij al nauwelijks meer in te halen zal zijn. Beetje vroeg zo'n stelling of niet?
Hij is nog zeker in te halen. Er moeten nog veel beklimmingen komen en op de laatste bergen tellen de punten dubbel. Het is wel de vraag of nog andere gemotiveerd zijn voor de bergtrui nu iedereen Rasmussen zo heeft zien rijden.

Ik verwacht hem vandaag ook niet in de aanval. De eerste berg zal hij in de groep mee rijden en de punten pakken. Daaarna zal hij rustig naar beneden en weer omhoog rijden om tijd te verliezen voor het klassement.

Wat verwachten jullie trouwens van Cadel Evans. Tot nu toe muist hij mee in het peloton zou hij zijn oude vorm van een paar jaar geleden in de giro weer terug krijgen?
Boodschap van algemeen nut.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:05:17 #110
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28728276
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Ben bewust om 7 uur begonnen.
Dan kan ik thuis mooi nog de laatste beklimming zien, want daar gaat het allemaal gebeuren!
Ik ook
moet alleen wel flink doorrijden.. maar goed ik kan dan nog mooi het einde zien
tot hoe laat duurt het ongeveer??
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_28728310
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik ook
moet alleen wel flink doorrijden.. maar goed ik kan dan nog mooi het einde zien
tot hoe laat duurt het ongeveer??
Volgens het snelste tijdschema beginnen ze iets voor 16:00 aan de slotklim en zijn ze boven om iets over 17:00.
Boodschap van algemeen nut.
pi_28728499
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:08 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

Volgens het snelste tijdschema beginnen ze iets voor 16:00 aan de slotklim en zijn ze boven om iets over 17:00.
perfect, ik zorg dat ik voor half 5 thuis ben!!!!
pi_28728522
Dan mis je alle actie Robar!
pi_28728578
Van Sporza:
Gaan de poppetjes in de Alpen aan het dansen?

di 12/07/05 - Dinsdag is het Alpen-tijd in de Tour. De toppers beloven actie, CSC-ploegleider Riis ook: "We moeten Armstrong aanvallen."
De Tour kan nu echt beginnen: dinsdag en woensdag trekt het peloton de Alpen in. Het klassement en de strijd om de gele trui krijgen nu definitief vorm.

Dinsdag staat de rit naar Courchevel op het menu. De aankomst is bergop. Daarvoor krijgen de renners de Cormet-de-Roselend voorgeschoteld, ook niet van de poes.

Richard Virenque en Marco Pantani hebben hun naam alle eer aangedaan in Courchevel, benieuwd wie als winnaar in hun voetsporen kan treden.

Van CSC, met gele trui Voigt in het team, wordt vuurwerk verwacht. Ploegleider Riis zegt het zo: "Als je Armstrong wilt verslaan en de Tour wilt winnen, moet je aanvallen, en niet altijd in zijn zadel blijven zitten."
Start van tiende rit wordt elf kilometer verlegd

Dinsdag start de Tourrit niet in Grenoble, maar 11 kilometer verder in Brignoud. Boze Franse schapenherders en boeren drijven de renners immers weg uit Grenoble.

De boeren protesteren tegen het jachtverbod op wolven. Die vallen de schapen en de runderen van de boeren aan. Omdat de boeren dreigen met blokkades in Grenoble verlegt de organisatie "uit solidariteit met de boeren" de startplaats naar Brignoud. Ondanks dit compromis willen de boeren dinsdag alsnog protesteren.

Door deze wijziging aan het parcours is de eerste Alpenrit 181 kilometer lang en niet 192,5 km zoals gepland.
pi_28728598
ik mis vandaag dus alle actie.... k hoop op een goede samenvatting om zeven uur
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:39:31 #116
99433 Tup
Tupperwaar
pi_28728763
Docent. Heerlijk, nu al (bijna) vrij
Wasserwunderland
pi_28728832
Rapportvergaderingen?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:46:50 #118
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28728902
hoe laat begint radio 1 met uitzenden ??
dan zet ik zo ff de radio over...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:50:18 #119
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_28728987
hoelaat gaan ze eigenlijk van start?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:53:47 #120
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729061
Ik ben benieuwd hoelang Rasmussen het vandaag vol gaat houden.
pi_28729067
4 over 2 begint radio1
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:59:07 #122
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28729165
Kijk ik ff op de site... zie ik dat zondag er een hele mooie race komt!!!
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/dprofil.html
pi_28729178
Typhus franse boeren.

de EU ten val brengen
wolven willen afschieten ,
en nu ook nog eens met deze prachtie etappe gaan rotzooien.
pi_28729187
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
1 x 2
4 x 1
1 x HC

niet onaardig ja
pi_28729189
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
wellicht de koningmaker dit jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')