hoezo?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:58 schreef popolon het volgende:
De etappe morgen is ingekort.
Boze boerenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef popolon het volgende:
Net bij Langs de Lijn.
Ik ben nu al vergeten waarom
Wees blij dat het niet in Nederland is, daar waren ze drie dagen gaan onderhandelen met de boeren.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kunnen ze die boze boeren niet aan de kanten slaan?
Poldermodel.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet in Nederland is, daar waren ze drie dagen gaan onderhandelen met de boeren.
Wat maakt het uit of ze dan Ullrich kwijt zijn. Dan moet Ullrich maar knechten voor Vinokourov simpel zat. Als ze inhouden kunnen ze wel de schade beperken misschien maar daar schiet je als Vino zijnde niks mee op. Laat Sevilla en Klöden maar werken voor Ulle.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:36 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar dan zijn ze Ullrich kwijt, en misschien gaat Lance dan wel over iedereen heen zoals gewoonlijk. Zijn ze nog verder van huis. Als ze inhouden niet.
Jij verwacht ook nogal wat van Botero ofniet? BIj T-Mobile was het niks. Ik hoop dat ie een goed klassement kan rijden al ben ik bang dat ie op de steile stukken toch tekort komt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze dan Ullrich kwijt zijn. Dan moet Ullrich maar knechten voor Vinokourov simpel zat. Als ze inhouden kunnen ze wel de schade beperken misschien maar daar schiet je als Vino zijnde niks mee op. Laat Sevilla en Klöden maar werken voor Ulle.
Ach, de jaren 80 herleven weer...!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
Oh, boze boeren, blahblah, kijk maar bij het laatste sportnieuws.
181 ipv 192 km.
De startplek is verplaatst namelijk.
Ja dacht het wel, Riis kwaad toen, want dan had hij maar 40 kilometer om tijd op Indurain te pakken. Beelden van de top van de Cols lieten sneeuwstorm zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ach, de jaren 80 herleven weer...!![]()
Help me eens met mijn geheugen: wanneer werd de Koninginnerit ook alweer gereduceerd tot een sneu ritje van 40 km vanwege sneeuwjachten... was dat niet 1996?
En welke rit was dat ook weer... Izoard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |