Ik ben al bij verschillende kruidvat winkels in rotterdam geweest... Ik ga hard op zoek!quote:"hartelijk dank voor uw email.
het spijt ons te vernemen dat u de tea tree wasgel niet meer kunt kopen.
wij kunnen u meedelen dat deze nog steeds in ons assortiment is opgenomen.
het asortiment verscheelt echter per filiaal waardoor het mogelijk dat deze niet in al onze filialen verkrijgbaar is.
wij kunnen u slechts adviseren in een van onze filialen navraag te doen voor de verkrijgbaarheid hiervan.
de medewerkers helpen u graag verder.
onze excuses voor het ongemak.
"
Ik kreeg precies hetzelfde mailtje, maar ik ben al bij verschillende Kruidvatten geweest, grote en kleine, maar ik zag het echt nergens meer en bij 1 ervan vertelde de verkoopster mij dat het er uit zou gaan, ze hadden het ook al een hele tijd niet meer binnengekregen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef portabel het volgende:
Reactie terug:
[..]
Ik ben al bij verschillende kruidvat winkels in rotterdam geweest... Ik ga hard op zoek!
Voor de liefhebbers het bewijs:quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef Cherimoya het volgende:
Toen ik vorige week tea tree behandelingsolie ging halen, zag ik in het vak ernaast gewoon de wasgel staan in een nieuwe verpakking (lichtere kleur groen en meer wit geloof ik). Niet gekocht omdat ik alleen de dag/nachtcreme en de olie gebruik, maar ik weet het 99% zeker.Dit was overigens in Nijmegen centrum.
Goeie tip, helaas heb ik geen Tuinen vlak in de buurt. Ik gebruik nu maar even de scrubgel in plaats van de gel. Hopelijk komt het hier ook weer in de winkel binnenkort.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Mocht hij bij de Kruidvat niet meer te halen zijn:
teatree wasgel is in de 50% aanbieding bij de tuinen!
was er toevallig vandaag nog om russische briketten te kopen voor dropvodka
Dropvodka
Klopt, ik beweer dat ook, hij is hier nooit weg geweest in de 2 filialen waar ik regelmatig kom.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:16 schreef portabel het volgende:
Wilde al net kijken hoe het ervoor staat. Goed om te zien dat de wasgel terug is. Sommigen willen beweren dat de wasgel nooit is weggeweest.
Ja, dat staat hierboven op de foto ook. Maar goed, 2.30 is nog steeds wel goedkoop.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef portabel het volgende:
2,30??? Ik kocht het voor 2,30!!! Was toch echt 2 euro!
kijk anders eens bij The body shop(zwolle: halverwege de diezerstraat, naast de kruitvat) , daar hebben ze ook een teatree lijn. als je om info vraagt lukt het vaak wel om gratis testers mee te krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Loviq het volgende:
Heey,
Beetje laate reactie ja ja i know.
Maar ik ben een beetje nieuwsgierig geworden, ik heb er zelf ook erg last van ..
Ik heb nooit iets voor gebruikt en ik heb het jaren jaren ... dan heb ik niet over 3 jaartjes ofzo ..
Helpt het bij kleine puistjes en grotere puistjes? Ik wil het namelijk proberen, ik ben het zat dat ik ze nog heb ;'x
Weet iiemand toevallig of het in Zwolle te koop iis? en bij welke kop (groep ofzo;'x) moet je het kijken als je in de winkel bent :x
Alvast erg bedankt ! ;]
xx
zoals ik hier eerder al zei boddyshop heeft een tea tree lijn. dit is niet duurder dan de "normale" anti-acne spullen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef .Neovo. het volgende:
Na de positieve reacties hier (en elders) gelezen te hebben heb ik ook belangstelling gekregen bij dat tea tree spul. Ik heb dus al even gekeken bij de Kruidvat, maar heb het nergens zien staan. Ik ga er morgen weer even langs, even vragen of ze het ook hebben, . Ik kan ook nog eventueel kijken bij DA, en anders nog bij zo'n familiedrogist. Maar ik verwacht dat ze beide flink duurder zijn.
Ik heb dus ook last van een beetje beetje veel acne, en wat kan ik dan het beste gebruiken? die wasgel of toch die potjes van 10, 20 ml?
Ik zou het opzich best wel willen proberen, aangezien die clearasil troep en die garnier exfoshit niet werken..., alhoewel die exfobrusher niet zo agressief is als clearasil...
Ik heb dus net even gekeken, en de dichtstbijzijnde vestiging zit 35 km van me af. Dus dat gaat em (nu) niet worden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef loecje het volgende:
[..]
zoals ik hier eerder al zei boddyshop heeft een tea tree lijn. dit is niet duurder dan de "normale" anti-acne spullen.
het beste gebruik je een face wash (gel of schuim of wat dan ook) daarna een lotion. en dan een dag of nacht creme
je moet niet denken dat het direct effect heeft. minimaal gebruiken totdat je potjes op zijn.
ik gebruik het nu zelf een maand en ik merk vooral al verschil dat mijn huid minder rood is en soepel aanvoelt (waardoor ook minder neiging aan de puistjes te zitten).
of de puistjes opzich minder zijn kan ik nog niet beoordelen. dat wisselt bij mij heel erg met mn cyclus.
Nou, mijn ouders hadden ook een idee en hebben me dus naar de doktor gestuurd (paar dagjes terug). Ik kreeg (zoals verwacht) benzoylperoxide mee. Nou dan probeer ik dat eerst wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef loecje het volgende:
dat heb ik ook vaak met dat soort middeltjes. het lijkt te werken en tijdje later is alles weer terug en begint de zoektoch weer opnieuw.
http://www.thebodyshop.nl/lijnen/tea-tree.aspx de online shop
Geldt voor mij hetzelfde. Kreeg er een vette huid van en hoewel ik normaal gesproken niet echt een (heel) onzuivere huid heb, leek het wel alsof ik van die dag-/nachtcrème juíst puistjes en rode vlekken kreeg. Ik gebruik nu alleen de scrubcrème (die ik overigens wél erg fijn vind!) of smeer zo nu en dan 's avonds de droge plekjes op het gezicht met de crème in.quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou ja, ik heb weleens gehoord dat als je het te vettig houdt, je huid weer sneller dicht gaat waardoor de ontsteking er niet "uit kan" en juist onder de huid blijft zitten in plaats van dat het geneest. Bij mezelf had ik ook wel het idee dat het inderdaad dat effect had. Daarnaast voelde mijn huid heel lang na het insmeren nog steeds vettig aan en dat vond ik gewoon niet fijn. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk.
super, maar zou je je foto's in het vervolg willen verkleinen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef FreeYa het volgende:
oude verpakking geheel zien? Dat kan vanaf nu ! Speciaal door mij gemaakt! Voor liefhebber!
[ afbeelding ]
Ik giet mijn flesje al jaren over in een pompflacon van Vichy (normaderm). Heel handigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Vandaag de dag- en nachtcreme gekocht. Was opzoek naar een vervanger voor de Etos eigenmerk dagcreme die ik gebruikte en deze bevalt tot nu toe (1x smeren) prima en is nog goedkoper ook. Vind de geur wel lekker.![]()
Heb de wasgel niet gekocht. De glazen verpakking hield me tegen. Ben bang dat ik die uit mijn handen laat vallen.Misschien toch morgen toch maar ff halen.
Overgieten, zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik giet mijn flesje al jaren over in een pompflacon van Vichy (normaderm). Heel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |