Die zijn meestal ook lekker aan de prijzige kant met hun spullenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:18 schreef marsterretje het volgende:
Als Kuidvat het niet meer heeft, kun je je begeven naar je lokale "de Tuinen van....."
Wat is Kruitvat ?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:59 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is teatree olie?
ik heb zon 4 verschillende vestigingen bezocht, en ze hebben het nergens meer.. het is echt uit het assortiment gehaald.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook lekker aan de prijzige kant met hun spullen![]()
Kun je Kruidvat niet mailen? Misschien was de lading toevallig op, of hebben ze ze verplaatst.
ja dank je wel voor de moeite hoor, maar dacht je dat ik het niet zelf al had gevraagd?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef Syrena het volgende:
Je kan mailen via de site http://www.kruidvat.nl linksonderin staat Klantenservice.
Ooit aan gedacht dat er ook mensen zijn die het niet kopen. Dat jij het koopt wil niet zeggen dat het spul goed verkocht word,... alleen maar omdat jij het wel wilt kopen en het geweldig vindt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:35 schreef BillGates het volgende:
hey, bedankt voor de reacties
Ik ga zeker de schlecker bekijken, heel goed!
Gisteren heb ik nog een kruidvat gevonden waar ze nog 5 flesjes teatree hadcden, die heb ik allemaal mara ingeslagen. Lijkt erop overigens of ze alles van hun huismerk eruit gooien, de rest van de vakjes begonnen ook leeg te raken (je weet wel, de bruine glazen flesjes/potjes met gelig etiket)
slecht bezig die kruidvat idd. erg rommelige winkels ook de laatste tijd, aldi ziet er nog verzorgder uit.
Nou, dat vraag ik me af. Ze moeten hun huismerk gewoon beter promoten, want dat ze die olie hadden wist ik bijvoorbeeld niet en ik ben wel degelijk geinteresseerd om het te kopen! Hetzelfde geldt voor de PCLE-crème, weet je wat die van Biodermal kost?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:52 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat er ook mensen zijn die het niet kopen. Dat jij het koopt wil niet zeggen dat het spul goed verkocht word,... alleen maar omdat jij het wel wilt kopen en het geweldig vindt.Als hij goed liep dan is kruidvat niet dom om hem er dan uit te gooien. Ze weten heel goed wat ze doen
Ik hoop het ook niet, anders ben ik verdoemt tot veel duurdere dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef Syrena het volgende:
Ze gaan toch niet ook de TeaTree scrubcreme van het eigen merk uit het assortiment halen?!
AARRGGH!
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:08 schreef RedRoses het volgende:
Ik snap best dat ze de verpakkingen willen veranderen, want deze waren ook echt lelijk. Maar toch jammer dat de inhoud van de verpakkingen erop achteruit gaat..
Zie mijn eerdere postquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:33 schreef Syrena het volgende:
OEH, schiet me net te binnen, zouden ze die olie niet bij de Trekpleister hebben? Dat is toch ook een Kruidvatachtig iets?
Ben ik laatst geweest, ze hadden er 2 mensen nodig om te ontdekken dat ze niet eens wisten wat het was. Fijn, dat geniale winkelpersoneel in sommige zakenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:33 schreef Syrena het volgende:
OEH, schiet me net te binnen, zouden ze die olie niet bij de Trekpleister hebben? Dat is toch ook een Kruidvatachtig iets?
Als ik het goed heb gaat dat inderdaad zo komen te staan. Een gedeelte van die potjes richting bodylotionquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:21 schreef schatje het volgende:
Ik heb het zien staan bij mijn lokale Kruidvat. Echter wel op een andere plek. Bij de bodylotion enzo, helemaal onderaan het schap. Daar stonden ook nog wat andere dingetjes ervan.
Voor de olie moet je naar de afdeling etherische oliën. Da's niet waar al die Tea Tree verzorgingsproducten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef miki het volgende:
Ik heb vanalles van Tea Tree gezien bij de Kruidvat, maar geen olie. Toen maar naar de tuinen gegaan, waar ze óók veel van Tea Tree hadden, maar wederom geen olie. Wel was de Tea Trea voetencrème in de aanbieding (van 5 euro naar 2.99 meen ik). Toen heb ik maar een klein potje Tea Tree balsem gekocht, eens kijken hoe dat werkt!
WAT?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ze hebben hun heerlijke roze lippenbalsem dus ook goed verkloot, niet alleen een nieuwe verpakking maar ook de inhoud veranderd. Nu smeert het helemaal niet lekker meer, tis net zo'n vieze Labello![]()
Ze weten dus helemaal niet wat ze doen volgens mij.
vet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:58 schreef Furia het volgende:
WAar gebruiken jullie dat dan voor? Ik heb ook wel n flesje van t kruidvat maar vind het maar erg vette troep...
Ik wilde wachten tot ze hun vernieuwde huismerk hebben, en ze dan aanklagen als mijn teatreescrub ook maar 1% veranderd is van samenstelling...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef Vivi het volgende:
Ik vind dat we Kruidvat met z'n allen moeten gaan mailen waar ze mee bezig zijn
duh, het is olie...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef Furia het volgende:
ja, die echte olie heb ik het over.. dat is berevet!
Je moet daar voor 15 euro bestellen willen ze iets leveren, gratis. Maar ik wil heus wel verzendkosten betalen dan, maar dat doen ze niet? Kan ik net zo goed dat flesje bij de Tuinen halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:46 schreef moussy het volgende:
2,99 voor 20 ml bij online shopping van schlecker, ff zoeken onder theeboomolie
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef schatje het volgende:
Zoals ik in het een andere topic zei, de nieuwe Tea Tree lijn van het Kruidvat ligt week 39 in de winkels.
dan heb ik het nog net uitgehouden met mijn oude potjesquote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef schatje het volgende:
Zoals ik in het een andere topic zei, de nieuwe Tea Tree lijn van het Kruidvat ligt week 39 in de winkels.
Je moet het niet puur op de huid gebruiken, daar is het te geconcentreerd voor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:25 schreef Dinamiet het volgende:
Als je een vettig gezicht hebt, moet je dat dan gewoon op je gezicht smeren ofzo?
Je kunt het dus over je hele lijf gebruiken?
Ik doe ff een idee op
Hopelijk is alleen de verpakking veranderd en niet de samenstelling (en de prijs).quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef Furia het volgende:
Alles ligt in de winkel!!!!! Weer allemaal nieuwe mooie potjes!
Nieuwe verpakking wordt haast altijd als goede reden gezien om de prijzen te verhogen. Maar als het maar een klein beetje is en nog lang niet zo duur als elders dan gaat het nog wel natuurlijk. En de samenstelling moet natuurlijk ook wel ongeveer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk is alleen de verpakking veranderd en niet de samenstelling (en de prijs).
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef Furia het volgende:
Alles ligt in de winkel!!!!! Weer allemaal nieuwe mooie potjes!
Mijn gezichtshuid is te droog, op andere plaatsen heb ik vaak last van irritaties, wondjes en blaren. Zou dat spulletje daar ook een positieve werking op hebben?quote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Aventura het volgende:
Ik heb er goede ervaringen mee. Ik heb af en toe last van zwemmerseczeem (soort schimmel) en als ik het aanstip met wat verdunde tea tree-olie is het na een paar dagen al weg. Het heeft een (door wetenschappelijk onderzoek aangetoonde) schimmeldodende en anttibacteriële werking. Wat ook goed is tegen acné schijnt.
En, ziet de verpakking er een beetje uit? (Beter dan die vorige look?)quote:Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef schatje het volgende:
Ik heb de nieuwe scrub, wash, lotion en dag- en nachtcrème zien staan.
T0evallig 00k v00r harde lenzen? En krijg je dan 00k helemaal r0de en dr0ge (en s00rt van zere) 0gen? En zijn ze de v0lgende dag zelfs n0g wat r00dachtig? Dat heb ik namelijk en dacht dat t aan mijn lenzen lag...tenzij jij t zelfde hebt dan pr0beer ik 00k maar eens de vl0eist0f ik daarv00r gebruikte...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef PeRi het volgende:
Beter zijn ze echt afgebleven van de samenstelling.
Ik gebruikte de lenzenvloeistof van het oude huismerk, hebben ze ook veranderd en ik kreeg spontaan last van mn ogen. Moest maar weer van de Hans Anders kopen (had ik in het begin ook, nergens last van gelukkig meer), tot ik weer een geschikte vind.
Zeg, hou eens op met dat Breezah-typen... er zit ook een "o" op je toetsenbordquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
T0evallig 00k v00r harde lenzen? En krijg je dan 00k helemaal r0de en dr0ge (en s00rt van zere) 0gen? En zijn ze de v0lgende dag zelfs n0g wat r00dachtig? Dat heb ik namelijk en dacht dat t aan mijn lenzen lag...tenzij jij t zelfde hebt dan pr0beer ik 00k maar eens de vl0eist0f ik daarv00r gebruikte...
Maar als die 'o' kapot is en je kunt hem nog niet laten maken en je hebt geen zin om telkens te knippen en te plakken (zoals ik soms wel de puf heb om te doen of zoals ik nu bij mijn ouders zit die wel een toetsenbord met een werkende o hebben), dan moet je wat en dat is de 0! Verdorie...dat gezeur altijd...kijk dan onder mijn naam!quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:17 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op met dat Breezah-typen... er zit ook een "o" op je toetsenbord![]()
Zeg maar gerust dat het stinkt. Maar het werkt wel.quote:Op zondag 25 september 2005 14:07 schreef Dinamiet het volgende:
Ik moest ¤1.99 geven voor n flesje teatree lotion voor reiniging van t gezicht (make up etc)..
T ruikt wel vreemd moet ik zeggen..
Het kost al geen drol!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef schatje het volgende:
Bij het Kruidvat is vanaf 4 t/m 8 oktober het 2e product van de natuurcosmetica voor de halve prijs.
Ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:08 schreef MaLo het volgende:
Ik ben meer van de echt cremige luchtjes, of snoepachtige zoete geurtjes, voor mijn huidverzorgingsproducten. Als je dan overstapt op tea tree, is dat echt een schock voor je neus
Ik heb er nog niks tegen gevonden. De Normaderm van Vichy maakt het een ietsiepietsie minder. Het enige wat bij mij helpt is af en toe de tijd ervoor nemen en die dingen uitduwen. De meesten gaan dan bij mij weg, de rest gaan dan pas echt goed ontstekenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Werkt Tea tree ook goed tegen passieve acné (kleine bultjes op de huid maar die niet ontsteken en dus niet een puistje vormen)? Ik zoek al heel lang daar iets voor maar ik kan niet echt iets vinden wat helpt zonder dat ik huidirritatie krijg.
Ik werd afgelopen week doorverwezen naar de Douglas omdat ze daar iets hadden waar je instantly een gladde huid van kreeg zonder kleine bultjes. Alleen toen ik bij de Douglas was begreep die vrouw totaal niet wat ik bedoelde en adviseerde me het standaard 's ochtends en 's avonds het gezicht reinigen aan..![]()
Welke is dat precies en hoeveel kost het?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen!
Ik vind t ook wel lekker ruiken. Wat echt stinkt is de nachtcreme van de Hema, die tegen roodheid van ex-pukkels. Het werkt supergoed, maar mijn moeder vraagt elke keer of het soms bedorven is, zo stinkt t. Komt door 1 of andere olie.
Wat raar aangezien het deze week dus in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef flexlexie het volgende:
Vandaagde strad in geweest, en bij 2 verschillende winkels van de Kruidvat geweest. Bij geen van beide hadden ze tea-tree....
eind van de week nog maar eens probern..
*Badkamerkastje loopt*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Welke is dat precies en hoeveel kost het?
Dit is vreselijk herkenbaar helaas. Ik kan er ook niet vanaf blijven. Op een of andere manier gaat dat niet. Normaderm van Vichy wou ik al eens gaan proberen alleen toen had ik op een forum gelezen dat het helemaal niks hielp en toen heb ik het maar niet gekocht (het is ook vrij prijzig spul).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb er nog niks tegen gevonden. De Normaderm van Vichy maakt het een ietsiepietsie minder. Het enige wat bij mij helpt is af en toe de tijd ervoor nemen en die dingen uitduwen. De meesten gaan dan bij mij weg, de rest gaan dan pas echt goed ontsteken![]()
Ik weet niet wat er gebeurd als ik er gewoon vanaf blijf, dat is nog nooit gelukt. En ik weet pas welke gaan ontsteken als ik eraan zit te prutsen![]()
Hier hetzelfde: twee Kruidvatten geprobeerd en beide geen tea-tree meer.. Morgen maar weer eens kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef flexlexie het volgende:
Vandaagde strad in geweest, en bij 2 verschillende winkels van de Kruidvat geweest. Bij geen van beide hadden ze tea-tree....
eind van de week nog maar eens probern..
Maar het werkt wel? Want dan neem ik die stank voor liefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
*Badkamerkastje loopt*
De herstellende nachtcreme, normale en gemengde huid, de blauwe code, 2/7 (roze is gevoelige huid). Geen idee wat ie kostte, dacht niet zo veel.
Maar hij stinkt echt
Ik las in het krantje gisteren de onrustwekkende zin: vernieuwde formule....in de vertrouwde glazen potjes....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:39 schreef flutterbye het volgende:
Hm, ik vind het ook niet echt stinken. Maar het is wel een duidelijk aanwezige geur idd! Al blijft hij ook niet echt hangen, toch? (Ik heb nog geen TTO-créme geprobeerd, dus misschien daarbij wel...)
Bij 'mijn' kruidvat ook nog steeds niks nieuws gezien... Er hangt wel een kaartje bij met "vernieuwde verzorgingslijn" oid erop, en met plaatjes van de nieuwe verpakkingen ( is er nou eigenlijk wel iets veranderd behalve wat kleurtjes???) maar geen nieuwe producten te bekennen!![]()
Ik zou het niet rond je ogen gebruiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:40 schreef flutterbye het volgende:
Nog een vraagje (zie ook pag. 1!) kun je de reinigingslotion en créme ook gewoon rond je ogen en op je oogleden gebruiken? Er staat nergens 'vermijd de oogcontouren' ofzo, maar het slaat al op m'n ogen als ik het op mijn wangen smeer... (heb toch de créme maar even uitgeprobeerd)
(...)
Ik haal mijn makeup af met oogmakeupremoverlotiondoekjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:40 schreef flutterbye het volgende:
Nog een vraagje (zie ook pag. 1!) kun je de reinigingslotion en créme ook gewoon rond je ogen en op je oogleden gebruiken? Er staat nergens 'vermijd de oogcontouren' ofzo, maar het slaat al op m'n ogen als ik het op mijn wangen smeer... (heb toch de créme maar even uitgeprobeerd)
En wat is nu eigenlijk de juiste volgorde van gebruik? Eerst wasgel, dan lotion, dan créme, eerst lotion, dan wasgel, dan créme? En wat kan er nog meer bij? Reinigingsmelk is er geloof ik ook nog...
Ik heb het (oude) flesje hier voor me staan, maar er staan geen ingredienten op, dus geeeeeen idee!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:15 schreef flexlexie het volgende:
Is die tea tree olie van de kruidvat nu puur of niet??? Lees op andere forums op internet dat je de dure olie moet kopen in die reformzaken (?).
Dit omdat kruidvat tea tree olie vermengt is met andere olie...
Is dit waar of niet?![]()
Ik kom ook op verschillende sites steeds andere dingen tegen. Ik denk als je huid erg gevoelig is, dat je dan beter kunt scrubben vóór het stomen, maar als dit wel meevalt kan het andersom geen kwaad denk ik... Scrubben na het masker vind ik een beetje vaag klinken - je huid moet toch juist zo schoon en dode-huidcel-vrij mogelijk zijn zodat je huid het masker goed kan opnemen???quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef Syrena het volgende:
Hier scrubben ze voor het stomen: http://www.pourtous.nl/algemeen/txt_pt_prij.html
Ik hield ook nooit zo van dagcreme vanwege de vettigheid die ik toch altijd voelde, maar de teatree dag- en nachtcreme van Kruidvat bevalt prima. Ik gebruik het al een paar jaar en het voelt niet vettig aan vind ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Cheesecake het volgende:
I Zijn er misschien mensen die het zelfde type huid hebben (gecombineerd/vet, last van voornl. passieve acne en mee-eters?) en die de creme wel fijn vinden??
Zelfde verhaal hierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:05 schreef flexlexie het volgende:
Ik heb een beetje last van een onzuivere huid( niet erg, maar toch), en zat dus beetje gebrand op een meer zuivere huid. Dat spul van tea tree is echt goed man. I.i.g. bij mij dan.
Smeerde het maandag voor het eerst, en mijn huid ziet er nu onwijs gaaf uit.
Ik heb hetzelfde huidtype en ik vond een dag- of nachtcreme ook altijd vreselijk om te gebruiken. Ze waren altijd zo vettig. Maar ik gebruik nu al een hele tijd Hydrafresh van L'oreal voor de normale/gemengde huid. Dat is echt heerlijk spul. Het trekt helemaal je huid in en laat geen (vettig) laagje achter. En je huid wordt er lekker zacht vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Cheesecake het volgende:
Zijn er misschien mensen die het zelfde type huid hebben (gecombineerd/vet, last van voornl. passieve acne en mee-eters?) en die de creme wel fijn vinden??
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:11 schreef heaven7 het volgende:
Wat gebruik jij allemaal van de tea tree lijn dan flexlexie?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:38 schreef Angel20 het volgende:
ik heb gisteren die scrubcreme gekocht....die je 1 a 2x in de week moet gebruiken
heb 'm nog niet gebruikt..maar iemand hier ervaring mee?
Mja, vond het na de eerste keer gewoon zo fris gevoel geven en dacht laat ik nou eens gaan beginnen met gewoon netjes elke avond mn gezicht reinigen. Heb geen gezicht vol met pukkels ofzo, maar wel regelmatig meeeters en gerstekorrels (die nu dus wel mooi weg zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:48 schreef BoterKlontje het volgende:
Waarom ben je trouwens nu opeens begonnen met je gezicht vaker/anders te reinigen? Als je toch geen last hebt van 'onregelmatigheden' waarom zou je het dan doen?
En ik kan me niet voorstellen dat het door tea tree kan komen, ik denk eerder door het ‘opeens’ vaker reinigen van je gezicht. Hoe vaak gebruik je die scrub crème eigenlijk per week? Je moet hem nml niet vaker als twee keer per week gebruiken.
Schop, ik heb em gekocht maar hij stinkt totaal niet hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
*Badkamerkastje loopt*
De herstellende nachtcreme, normale en gemengde huid, de blauwe code, 2/7 (roze is gevoelige huid). Geen idee wat ie kostte, dacht niet zo veel.
Maar hij stinkt echt
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Schop, ik heb em gekocht maar hij stinkt totaal niet hoorEr staat wel wat op over rode plekjes en verwijde poriën maar niks over ex-pukkels in het bijzonder, wel herstellende nachtcreme, code 2/7. Is toch wel de goeie?
Ja, die heb ik gehad. Potje weggegooid, vond hem erg vettig, liet een laagje achter.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:26 schreef peksin het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met de tea-tree cremes van De Tuinen?
Nee dagcreme van Normaderm smeert niet fatsoenlijk uit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:33 schreef flexlexie het volgende:
dus je gebruikt en de Vichy Normaderm anti imperfectioncs dagcreme.. en de dag en nacht creme van tea tree??
ik gebruik nu alleen 1 creme.. hoorde dat dat het beste was.. of iig beter dan verschillende producten simultaan te gebruiken
Daarom durf ik dus niet de Normaderm te vervangen door de wasgel van de teatree lijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:45 schreef flexlexie het volgende:
Okee.. ik gebruik nu slechts alleen de lijn van de tea tree... maar heb nu net weer Vichy normaderm gekocht.. ga toch maar eens kijken hoe het gaat als ik ze om en om ga gebruiken....
vond stiekem vichy beter bij mij werken dan tea tree... ik had iig een lekkere gave en gladde huid
Ja is facewashquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef flexlexie het volgende:
koel.. lekker toch dat anderen het zien dat je er beter uitziet!!
hoor ook regelmatig nu van mijn zus dat ik nu echt goed uitzie, en dus straal ik ook meer! werkt 2 kanten uit natuurlijk!
ik gebruik de wasgel van teatree, ben er wel tevreden mee.. niet die van Vichy , nooit geprobeert, maar na jouw verhaal zal ik het gaan overwegen om xtje die facewash (?) van Vichy te gaan halen...
Ja, voor dat geld kun je het altijd proberen he, voor nog geen 10 euro heb je alle producten die je nodig hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:18 schreef Chicolate het volgende:
... na al die enthousiaste reacties hier vandaag toch maar even naar de stad gegaan ... heb zelf een zeer onrustige huid (pubertijd enzo) en dat werd laatste tijd steeds erger ... ik ben nu een potje scrub en een flesje wasgel rijker. Daarstraks even geprobeerd ... mn huid is inderdaad heel zacht nu (maar dat heb ik bij een andere wasgel ook, en daar kreeg ik juist meer puisten van) en het is echt lekker goedkoopOh en het voelt nu eens niet trekkerig, dus dat is al een positief punt
Denk wel dat dit gaat werken en dat ik erg blij ben hier toch even gekeken te hebben![]()
Ghehe dat wilde ik dus ook al doen ... maar mijn oude fles met pompje is helaas nog niet leeg ... en daar zit nog best veel in, misschien komende dagen maar afwisselen, of op laten maken door mn moeder ofzo ...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:50 schreef Syrena het volgende:
Gisteren ook nieuwe waslotion gescoordAlleen de fles waar het in zit vind ik onhandig. Mijn Normaderm was net op, dus heb ik dat pompflesje uitgespoeld en de teatree erin gegoten. Paste precies (allebei 200 ml). Nu kan ik beter doseren dan met de oude fles.
Klopt..o.a. kleimasker en aardbeienmasker..quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef lucky_birdie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ze bij t kruidvat ooit verschillende soorten maskertjes in een tube hadden...
ik kan ze ook niet meer vinden bij kruidvatquote:Op zondag 18 november 2007 00:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
Klopt..o.a. kleimasker en aardbeienmasker..
hoe duur was die gel ongveer ?quote:Op zondag 18 november 2007 08:16 schreef Miam het volgende:
ik heb gistermiddag de tea tree deep cleasing gel van de tuinen gekocht.
Ben benieuwd.
Kruidvat was zo druk dus daar ben ik niet eens binnen geweest.
Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.quote:Op zondag 18 november 2007 13:34 schreef oorsnot het volgende:
[..]
hoe duur was die gel ongveer ?
gezien al die posiieve reacties ga ik morgen ook meer eens langs de kruidvat voor wat TeaTree stuff![]()
De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro.quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Volgens mij was ie 5,99. best prijzig spul dus.
Mijn huidje voelt echt zacht aan, nu al!![]()
oh scrub moet ik nog halen! ik denk dat ik die kruidvat variant haal aangezien die tochquote:Op zondag 18 november 2007 20:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De kruidvatversie (wasgel) kost een stuk minder, sowieso onder de 3 euro.(aangezien hij het over Kruidvat had, en Tea Tree spul daarvandaan wilde halen)
Bij mij lijkt het nog niet echt te werken. Ben ook te lui om de wasgel iedere avond te doen, maar de scrub wel trouw 2x per week. Ga vanaf vandaag maar weer eens goed proberen minder lui met wasgel te zijn, is weer tijd van de maand om flink onrustig huid te hebben en dat is te zien![]()
Dus ik denk dat het wel meevalt, gewoon geen wagonlading tegelijk opdoenquote:Although TTO may be an effective antimicrobial agent when appropriately used at bactericidal concentrations, its application at sub-lethal concentrations may contribute to the development of antibiotic resistance in human pathogens.
het is voor (oa) je huid, of je man of vrouw bent maakt niet uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:39 schreef DenizB het volgende:
Is het ook voor mannen?(Tea Tree Kruidvat) :$
Yup. Maar ik vind reinigingslotion altijd vies aanvoelen, dus die gebruik ik nooitquote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef Sj0rs het volgende:
Voor ¤8.36 heb ik:Dag&NachtCrème ScrubCrème Wasgel Reinigingslotion
Ik ben benieuwd. Volgorde is: Wasgel->>Reinigingslotion-->>Creme?
Dan denk ik dat die olie veel te sterk is geweest voor je gezicht. In de creme zit niet zoveel. Ik zou de olie laten staan dan en alleen de creme gebruiken met een normale wasgel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb een paar weken geleden de dagcreme gekocht na al die goede verhalen hier en na 2 dagen was mijn gezicht al helemaal zacht. Ik was zo enthousiast dat ik de reinigingsolie (zoiets iig) ook heb gekocht.
Weer 2 dagen daarna was mijn hele gezicht kapot! Vol losse velletjes en helemaal rood. Niet meer gebruikt daarna en uiteindelijk is het zeker 1,5 week kapot geweest.
Ik weet niet 100% zeker of het door die tea tree spulletjes kwam, maar ik durf het nu niet meer te gebruiken
Maar het was speciaal voor de gezichtshuid en normaal heb ik echt nooit ergens last van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die olie veel te sterk is geweest voor je gezicht. In de creme zit niet zoveel. Ik zou de olie laten staan dan en alleen de creme gebruiken met een normale wasgel.
Ga langs bij 'natuurlijke' drogisterijenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef judes het volgende:
Ik heb naar kruidvat gemaild, blijkbaar wordt het niet meer geproduceerd!![]()
Wat nu? Weet iemand wat een goed alternatief is voor de TTO van Kruidvat? Ik heb pas een flesje bij de Tuinen gekocht, maar daar staat 'aromatherapie, pure essentiele olie' op. Dat spul is veel sterker dan dat van Kruidvat. Heb ik het verkeerde genomen?
De olie? Ik was er laatst nog en zag dag/nachtcreme, wasgel, reinigingsgel ofzo en nog wat andere dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef judes het volgende:
Ik kom even melden dat de TTO gewoon weer bij Kruidvat in de schappen staat!![]()
![]()
![]()
Snap niet waarom die gast mij dan pas gemaild heeft dat het niet meer geproduceerd wordt. Volgens mij hebben ze weer gewoon een nieuw flesje maar het is toch echt hetzelfde spul. Heb meteen maar een grote voorraad ingeslagen, voor de zekerheid!
Vooral goedkoper volgens mijquote:Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
wat is er zo speciaal aan de tea tree lijn van de kruidvat?
de tuinen heeft ook een hele tea tree lijn namelijk?
En werkt primaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vooral goedkoper volgens mij. Kruidvat lijn is spotgoedkoop.
Goed nieuws, ik had al niets meer en nergens hadden ze het meer inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef judes het volgende:
Ik kom even melden dat de TTO gewoon weer bij Kruidvat in de schappen staat!![]()
![]()
![]()
Snap niet waarom die gast mij dan pas gemaild heeft dat het niet meer geproduceerd wordt. Volgens mij hebben ze weer gewoon een nieuw flesje maar het is toch echt hetzelfde spul. Heb meteen maar een grote voorraad ingeslagen, voor de zekerheid!
Nope. In Sittard wilden ze zelfs glashard beweren dat ze 'm noooooooooooooooooooooit hadden gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef NY_Giant het volgende:
Heeft iemand de wasgel nog ergens gesignaleerd?
Ik heb het vandaag nog bij mijn lokale Kruidvat gekocht, weet je dit wel zeker?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Op Ebay staat ook wel van alles met tea tree oil erin, maar niet van Kruidvat dus.
Ik kon het ook nergens meer krijgen. Dus ik denk dat het wel klopt helaas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog bij mijn lokale Kruidvat gekocht, weet je dit wel zeker?
Hier in Amsterdam kon ik het gewoon vinden...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het ook nergens meer krijgen. Dus ik denk dat het wel klopt helaas.
Ik niet! Welke locatie was dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam kon ik het gewoon vinden...
Het is aanlengen, niet aanmengen. En ten tweede kun jij niet in andermans portemonee kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:45 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Koop er gewoon een van 6 euro, zijn toch geen paupers?![]()
Waarschijnlijk was die van de Kruidvat zo goedkoop omdat het aangemengt is, daarnaast betaal je bij Kruidvat nauwelijk voor het merk.
Het maakt me geen fuck uit hoe duur het is, met je paupers... Het was gewoon een ideale wasgel, die je zelf echt niet zo perfect krijgt, als je als amateur een beetje gaat mengen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:45 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Waarschijnlijk was die van de Kruidvat zo goedkoop omdat het aangemengt is, daarnaast betaal je bij Kruidvat nauwelijk voor het merk.
Iemand pauper noemen omdat hij een kruidvat product gebruikt? ->quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:45 schreef Hangzhou-ren het volgende:
ik heb ook net gemaild...als nou iedereen een mailtje stuurt dan komt ie misschien terugquote:Op donderdag 1 april 2010 19:09 schreef portabel het volgende:
Ik heb ze net maar meteen gemailed
http://www.kruidvat.nl/do(...)lgemeen_contact.aspx
Iedereen doen
Ik ben al bij verschillende kruidvat winkels in rotterdam geweest... Ik ga hard op zoek!quote:"hartelijk dank voor uw email.
het spijt ons te vernemen dat u de tea tree wasgel niet meer kunt kopen.
wij kunnen u meedelen dat deze nog steeds in ons assortiment is opgenomen.
het asortiment verscheelt echter per filiaal waardoor het mogelijk dat deze niet in al onze filialen verkrijgbaar is.
wij kunnen u slechts adviseren in een van onze filialen navraag te doen voor de verkrijgbaarheid hiervan.
de medewerkers helpen u graag verder.
onze excuses voor het ongemak.
"
Ik kreeg precies hetzelfde mailtje, maar ik ben al bij verschillende Kruidvatten geweest, grote en kleine, maar ik zag het echt nergens meer en bij 1 ervan vertelde de verkoopster mij dat het er uit zou gaan, ze hadden het ook al een hele tijd niet meer binnengekregen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef portabel het volgende:
Reactie terug:
[..]
Ik ben al bij verschillende kruidvat winkels in rotterdam geweest... Ik ga hard op zoek!
Voor de liefhebbers het bewijs:quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef Cherimoya het volgende:
Toen ik vorige week tea tree behandelingsolie ging halen, zag ik in het vak ernaast gewoon de wasgel staan in een nieuwe verpakking (lichtere kleur groen en meer wit geloof ik). Niet gekocht omdat ik alleen de dag/nachtcreme en de olie gebruik, maar ik weet het 99% zeker.Dit was overigens in Nijmegen centrum.
Goeie tip, helaas heb ik geen Tuinen vlak in de buurt. Ik gebruik nu maar even de scrubgel in plaats van de gel. Hopelijk komt het hier ook weer in de winkel binnenkort.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Mocht hij bij de Kruidvat niet meer te halen zijn:
teatree wasgel is in de 50% aanbieding bij de tuinen!
was er toevallig vandaag nog om russische briketten te kopen voor dropvodka
Dropvodka
Klopt, ik beweer dat ook, hij is hier nooit weg geweest in de 2 filialen waar ik regelmatig kom.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:16 schreef portabel het volgende:
Wilde al net kijken hoe het ervoor staat. Goed om te zien dat de wasgel terug is. Sommigen willen beweren dat de wasgel nooit is weggeweest.
Ja, dat staat hierboven op de foto ook. Maar goed, 2.30 is nog steeds wel goedkoop.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef portabel het volgende:
2,30??? Ik kocht het voor 2,30!!! Was toch echt 2 euro!
kijk anders eens bij The body shop(zwolle: halverwege de diezerstraat, naast de kruitvat) , daar hebben ze ook een teatree lijn. als je om info vraagt lukt het vaak wel om gratis testers mee te krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Loviq het volgende:
Heey,
Beetje laate reactie ja ja i know.
Maar ik ben een beetje nieuwsgierig geworden, ik heb er zelf ook erg last van ..
Ik heb nooit iets voor gebruikt en ik heb het jaren jaren ... dan heb ik niet over 3 jaartjes ofzo ..
Helpt het bij kleine puistjes en grotere puistjes? Ik wil het namelijk proberen, ik ben het zat dat ik ze nog heb ;'x
Weet iiemand toevallig of het in Zwolle te koop iis? en bij welke kop (groep ofzo;'x) moet je het kijken als je in de winkel bent :x
Alvast erg bedankt ! ;]
xx
zoals ik hier eerder al zei boddyshop heeft een tea tree lijn. dit is niet duurder dan de "normale" anti-acne spullen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef .Neovo. het volgende:
Na de positieve reacties hier (en elders) gelezen te hebben heb ik ook belangstelling gekregen bij dat tea tree spul. Ik heb dus al even gekeken bij de Kruidvat, maar heb het nergens zien staan. Ik ga er morgen weer even langs, even vragen of ze het ook hebben, . Ik kan ook nog eventueel kijken bij DA, en anders nog bij zo'n familiedrogist. Maar ik verwacht dat ze beide flink duurder zijn.
Ik heb dus ook last van een beetje beetje veel acne, en wat kan ik dan het beste gebruiken? die wasgel of toch die potjes van 10, 20 ml?
Ik zou het opzich best wel willen proberen, aangezien die clearasil troep en die garnier exfoshit niet werken..., alhoewel die exfobrusher niet zo agressief is als clearasil...
Ik heb dus net even gekeken, en de dichtstbijzijnde vestiging zit 35 km van me af. Dus dat gaat em (nu) niet worden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef loecje het volgende:
[..]
zoals ik hier eerder al zei boddyshop heeft een tea tree lijn. dit is niet duurder dan de "normale" anti-acne spullen.
het beste gebruik je een face wash (gel of schuim of wat dan ook) daarna een lotion. en dan een dag of nacht creme
je moet niet denken dat het direct effect heeft. minimaal gebruiken totdat je potjes op zijn.
ik gebruik het nu zelf een maand en ik merk vooral al verschil dat mijn huid minder rood is en soepel aanvoelt (waardoor ook minder neiging aan de puistjes te zitten).
of de puistjes opzich minder zijn kan ik nog niet beoordelen. dat wisselt bij mij heel erg met mn cyclus.
Nou, mijn ouders hadden ook een idee en hebben me dus naar de doktor gestuurd (paar dagjes terug). Ik kreeg (zoals verwacht) benzoylperoxide mee. Nou dan probeer ik dat eerst wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef loecje het volgende:
dat heb ik ook vaak met dat soort middeltjes. het lijkt te werken en tijdje later is alles weer terug en begint de zoektoch weer opnieuw.
http://www.thebodyshop.nl/lijnen/tea-tree.aspx de online shop
Geldt voor mij hetzelfde. Kreeg er een vette huid van en hoewel ik normaal gesproken niet echt een (heel) onzuivere huid heb, leek het wel alsof ik van die dag-/nachtcrème juíst puistjes en rode vlekken kreeg. Ik gebruik nu alleen de scrubcrème (die ik overigens wél erg fijn vind!) of smeer zo nu en dan 's avonds de droge plekjes op het gezicht met de crème in.quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou ja, ik heb weleens gehoord dat als je het te vettig houdt, je huid weer sneller dicht gaat waardoor de ontsteking er niet "uit kan" en juist onder de huid blijft zitten in plaats van dat het geneest. Bij mezelf had ik ook wel het idee dat het inderdaad dat effect had. Daarnaast voelde mijn huid heel lang na het insmeren nog steeds vettig aan en dat vond ik gewoon niet fijn. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk.
super, maar zou je je foto's in het vervolg willen verkleinen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef FreeYa het volgende:
oude verpakking geheel zien? Dat kan vanaf nu ! Speciaal door mij gemaakt! Voor liefhebber!
[ afbeelding ]
Ik giet mijn flesje al jaren over in een pompflacon van Vichy (normaderm). Heel handigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Vandaag de dag- en nachtcreme gekocht. Was opzoek naar een vervanger voor de Etos eigenmerk dagcreme die ik gebruikte en deze bevalt tot nu toe (1x smeren) prima en is nog goedkoper ook. Vind de geur wel lekker.![]()
Heb de wasgel niet gekocht. De glazen verpakking hield me tegen. Ben bang dat ik die uit mijn handen laat vallen.Misschien toch morgen toch maar ff halen.
Overgieten, zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik giet mijn flesje al jaren over in een pompflacon van Vichy (normaderm). Heel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |