Dat is HEERLIJK!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef SeLang het volgende:
Is dat lekker? (ik ben gek op drop...)
Nou, dan weet jij niet hoe drop smaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Jazeker!
dropshot smaakt niet eens naar drop.
en dit is stukje sterker ( dropshot is 20 %, drop vodka is +- 35 % )
Die scandinavische salmiaksnoejes, die schijnen zich hier goed voor te lenen... hier in nederaldn is er geloof ik ergens in de supermarkt rob's drop of iets dergelijks, die er ook goed voor is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Muck het volgende:
mijn broer heeft het gemaakt door hele pittige drop die we hadden meegenomen uit Noorwegen op te laten lossen in een fles wodka
elke dag even schudden, en na een tijdje heb je een heeeeeerlijk drankje
Ik mag toch hopen dat je het even door een filter gooit, anders is het ook maar een smerige drap.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:55 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Die scandinavische salmiaksnoejes, die schijnen zich hier goed voor te lenen... hier in nederaldn is er geloof ik ergens in de supermarkt rob's drop of iets dergelijks, die er ook goed voor is.
Zelf vind ik trekdrok erin oplossen wel goed, aangezien deze de vloeistof wat dikker maakt, en wat "zachter " van smaak
Na een dag en nacht in de koelkast te hebben gelegen, heb ik gisteren avond maar eens de fles gegrepen.
Ik vond zelf dat ie iets aan de dikke kant was ( doordat het ook koud was), dus heb bovenstaande recept aangepast.... iets minder trekdrop erin!!
Verder was ie om te smullen, en was snel al aardig teut![]()
absoluutquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:55 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Die scandinavische salmiaksnoejes, die schijnen zich hier goed voor te lenen...
gaat ook goed jaquote:hier in nederaldn is er geloof ik ergens in de supermarkt rob's drop of iets dergelijks, die er ook goed voor is.
Ik vind het juist lekker als het wat pittiger isquote:Zelf vind ik trekdrok erin oplossen wel goed, aangezien deze de vloeistof wat dikker maakt, en wat "zachter " van smaak
Die... is... zo... LEKKER!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:55 schreef THCees het volgende:
Voor mij is er maar 1 drop (pepper) vodka .......![]()
En dat is deze :
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |