Zeg maar de gereformeerde versie.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als zeggen "Ik vloek godverdomme nooit!"?![]()
Jij hebt Wolffje onheus bejegend!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:32 schreef du_ke het volgende:
ja ik had ook plotseling een keer dergelijk commentaar op de FP. Als je dan ziet wie en wat er blijkbaar wel geschreven mag worden.
Waar internet je Johan, in een Internet café, of bij die mensen thuis?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt Wolffje onheus bejegend!
In een cafe.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:41 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Waar internet je Johan, in een Internet café, of bij die mensen thuis?
Lees eens wat ik geschreven heb.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:47 schreef JanMichiel het volgende:
Hoeveel mensen zitten er dan nog meer waar jij verblijft?
Nah ja, je hebt tenminste Internetquote:Op maandag 11 juli 2005 14:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lees eens wat ik geschreven heb.
Ik zit bij een gezin van drie, eigenlijk twee, daar de dochter (10) op vakantie is. Dan is er nog een hond en een voorlopig onbekende Francaise.
He, wat scherp. Die ga ik gebruiken.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef JanMichiel het volgende:
En eentje uit Siberie toch? Had die het te koud?
Je bedoelt bomaanslag?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef Monidique het volgende:
Wanneer is de POL-meet?
Niet op de FPquote:Op maandag 11 juli 2005 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt Wolffje onheus bejegend!
Haha, je bent wel grappig.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, wat scherp. Die ga ik gebruiken..
En daarna knijp ik in haar kont en noem ik haar ''aapje.''.
Alleen voor 'linkse entiteiten'?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:54 schreef Monidique het volgende:
Wanneer is de POL-meet?
Als lokatie voor de bomaanslagquote:Op maandag 11 juli 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En de tegenontmoeting, natuurlijk. In een rechts-liberaal cafe.
Wie neemt ze mee dan?quote:
Dat geschifte wijf waar Johan het over heeft denk ikquote:
tvlxd = monidique = schizofreen, dus zo'n probleem moet dat niet zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zit je toch mooi tegen jezelf te lullen!.
Nu nog een onderzoek hoeveel procent extreem-linkse sympathiën heeft van de CCCP-shirt-dragers.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
De AIVD heeft onderzoek gedaan naar zogeheten Lonsdale-jongeren en hoogstens 5% daarvan heeft rechts-extremistische sympathiën. Volgens de veiligheidsdienst overdrijven de media het zogenaamde extreem-rechtse karakter van deze jongeren. Altijd handig, zulke onderzoeken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat geschifte wijf waar Johan het over heeft denk ik
wordt daar Kiki het bomenvrouwtje uit Groningen mee bedoeld?
Ik weet niet meer hoe ze heet, maar er is een lid van het forum dat er een fotoboek op na houdt waarin foto's van het buurmeisje worden gevolgd door foto's van haar naakte boomgeknuffel en nog meer van dat soort troep.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef Chewie het volgende:
wordt daar Kiki het bomenvrouwtje uit Groningen mee bedoeld?
Die, ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
Die naakt in de trein zit?
Zo'n 28 graden.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:21 schreef JanMichiel het volgende:
Hoe warm is het daar Johan?
Heb je een ventilator? Of iemand met een waaier om je cool te houden?
Ja, die kan goed jou waaieren om cool te blijven.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo'n 28 graden.
Ik heb het raam open, maar de luiken dicht.. Dit uiteraard in afwachting van de Francaise.
Ja, maar als je de regio een beetje zou kennen wist je dit natuurlijk allang.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
De AIVD heeft onderzoek gedaan naar zogeheten Lonsdale-jongeren en hoogstens 5% daarvan heeft rechts-extremistische sympathiën. Volgens de veiligheidsdienst overdrijven de media het zogenaamde extreem-rechtse karakter van deze jongeren. Altijd handig, zulke onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |